Jump to content
scre

Проблем с тока в акумулатора

Recommended Posts

Наскоро говорихме с мои познат и тои се оплакваше как CD-то му събаряло акомулатора...Чел съм за такива проблеми с PIONEER но все си мисля че щом е вързано правилно с ACC и Battery не би трябвало да има проблеми!От доста време имам малко проблеми с паленето... като паля сутрин пали трудно,някъде около 4-тото превъртане пали.Карам си аз из града,оставям я,после сядам и пали от раз...И така и аз съм с Pioneer CD и си е вързано като хората,работи само на контакт,върна ли ключа и изгася.Мерих си акомулатора наскоро вечерта след 10-мин след като се прибрах и показваше 13,12! Ставам сутринта вдигам капака меря с мулти-то 12,85 ОК!Обаче прибирам се снощи и не меря нищо,днес слизам да поогледам мотора,масълце,антифриз такива аработи и викам чакаи да го мерна и кво да видя 12,55 :( Уж нямам проблеми с зареждането а и акомулатора е нов BOSH няма и половин година изкарана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те притеснява? Нищо нередно няма. Акумуратора и от колата да го свалиш след ден -два пак ще показва 12,6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на запален мотор как е напрежението (за всеки случай) Ако никога не подминава 14 и малко волта може и да имаш проблем със зареждането..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на админа че е допълнил заглавието на темата ми само моля да напише правилно АкумуЛатора :D Ами не ме притеснява нищо просто ми беше чудно как едната сутрин беше 12,85 а на другата 12,60 при положение че си я карам всекидневно? А и повече ме притесняваше случката със познатия ми и падането на акумулатора му от CD-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш опасения и акумулатора ти е гаранционен- ходи в магазина да замерят нещата- зареждане, волтаж при палене, утечка, зареждане с консуматори... Това ти е най-сигурния начин да си спокоен, а и до като е в гаранция е безплатна проверката. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло притснението ми идваше не толкова от към акумулатора а от това дали тези CD-та си крадат таиничко ток и така дават съмнения едва ли не че акумулатора не е наред... За това питах дали някои е имал подобни проблеми с въпросната марка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стар модел CD ( не се сещам за марката ) консумираше в покой / изключен плеар и изваден ключ от контакта / 400 милиампера Публикувано изображение - чисто нов , правилно свързан и окабелен в сервиза на Технополис Младост . Какво правеше с този ток - 0.4 Ампера така и не ми стана ясно - единствено поддръжката за паметта му бе включена .

Но най-лесният начин е да замериш консумацията в покой / всичко спряно / - над 0.2 А е притеснително / 0.1 А аларма + 0.1 А навигация + плеар / .

Може да се окаже протрит кабел , замърсен бутон по врати и багажник за осветление .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво правеше с този ток - 0.4 Ампера така и не ми стана ясно - единствено поддръжката за паметта му бе включена .

 

Подгрява се в студа:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш минуса на акумулатора и мериш с мултицет на плюса и минуса ако отечката е до 0,05А е в нормата. Ако е повече вади бушони и гледай прибора , моят майстор така намери проблема. Хубаво е да знаеш, че тия акумулатори не са много читави. Моят също се задъхва сутрин, въпреки че няма година откакто съм го сменил.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 80-90% от автомобилите максималната допустима консумация е 0.03А или 30 милиампера, а в сервиза много често съм попадал на консумация само при поставен панел на CD като го свалиш и пада в нормите.

Редактирано от jokera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно моя познат и тои тва вика махам панела няма проблеми слагам панела и почва да си гълта :D Днес замервах алтрнатора няма грешка 14,4V. Само не разбрах от колегата Hype този израз "Откачаш минуса на акумулатора и мериш с мултицет на плюса и минуса" т.е ако правилно съм разбрал за откачането на минуса е ясно но пипалото на мултицета на минуса на акумулатора ли трябва да го даржа или на минуса на клемата :D Другото което е ... това мерене през мултицета в mah не окъсяваше ли веригата за да измери напрежението?Защото знам че ако замерваш акумулатор колко А е буквално го даваш на късо за да разбереш с мултицета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, щом няма захранване към ЦД-то когато не си на контакт, няма как да ти гълта тока,това връзване е по добро,провери си колко ти е утечката както споменаха колегите ,над 50МА не заверяват гаранциите на акумулаторите,но по принцип при читав акумулатор и 70-80 МА утечка не са проблем.За мерене на ампреи: откачаш минуса на акумулатора,единия край на мултицета слагаш на минус акумулатор,другия край на минус автомобил така, че тока да протече през мултицета.

Редактирано от Gergi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,сега вече схванах как трябва да го замеря :) Утре ще кажа кои краде тока :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо ти няма на колата и акумулатора!Не барай нищо и си карай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...