Jump to content
stand

не се вкл. задният мост на цр-в 2 г.

Recommended Posts

имам голям проблем, неиска да зацепи задният мост. Моля даите ниакакъв съвет от какво може да е. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А въобще имаш ли ? Каква точно е хондата ? Като ти гледам профила е 2,4 л. мотора а от тях има такива и без заден мост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 4х4 и до вчера си работеше, но след преминаването на еди малко по-дълбок сняг спря да работи. И сега и представа си нямам за какво да се хвана и какво може да е станало, като болен съм, моля ви помагаите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как разбра,че не работи?Ако го гледаш сам само от твойта страна,може да превърта предната а едната задна също,само че от другата страна.Така че може всичко да си е наред.Наште Хонди нямат блокажи и системата е такава ,че превърти ли една предна и една задна гума колата си стои на едно място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това може просто на момента да е отказало(като си го поозорил в дълбокия сняг),защото то си има термо-клапан и спира да зацепва,като прегрее... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сигурен съм защото ходих при омбре и те казаха, че се било запалило маслото. смениха го но пак неиска да проработи. та сега даите съвет да го ремонтирам ли или да търся втора употреба понеже новият е безбожно скъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако казаха,че нямало случай да се е развалил диференциал на цр-в или скорости CVT......... :lol:.....а за цените просто неам думи-над бинка е само масичката от багажника......... :o Има много части по моргите примерно от запазени коли с десен волан и аз бих си взел направо от там,вместо да го правя...... :cool:Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За CR-V втора генерация, по моргите няма кои знае колко много части! Но в форума имаше тема за деферинциала за проблеми като твоя,но не мога да се сетя точно къде. Ако тук не намериш нищо, потърси в Offroad форума-там със сигурно я имаше тази тема. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сигурен съм защото ходих при омбре и те казаха, че се било запалило маслото....

С това трябваше да започнеш (и защо трябва да ти вадим думите с ченгел от устата), т.е. не вярвам там да НЕ са ти казали, какво да правиш!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми да търся втора употреба. Но моята кола като е 2.4 ще стане ли от 2.0 или 2.2. В хондапартс като вляза да търся никъде не питат с какъв двигател е, а коя година е, с колко врати е, и с каква скоростна кутия. Като за 2005 и 2006 без значение от скоростната кутия дали ще е автомат или ручна излиза един и същи . Та молбата ми е ако някои знае да каже ще съм му много благодарен. До emicha1 - части има за 2г. но няма много с моя двигател по моргите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми има логика в това, задния диф да не го е грижа, какво има в предния край на кардана.Не съм ги сравнявал един до друг, но на последното CRV, което гледах отдолу, дизел, '05-а, задния диф мнооооооого приличаше на моя - 1-ва генерация, бензин, автоматик.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Stand това имах предвид /2.4 дв./.Сега по същество-ако намериш втора употреба диференциал,никога няма да си сигурен в какво състояние е, как е бил експлоатиран, колко ще изкара и т.н. Дори да имаш опция да го върнеш, помисли за разходите:ходене,купуване,монтаж,-ако нещо не е наред,/виене,шум и т.н....../, демонтаж, връщане,абе само разправия и разходи и пак си в изходяща позиция! Диференциала е скъп детайл и ако го намериш на втора употреба, да не мислиш,че ще го вземеш почти без пари?Караш сравнително нова кола и ако мислиш да си я караш и за в бъдеще, бих те посъветвал: 1-Отиди и в някой друг сервиз на Хонда /дори и в Бултрако София-много са свалили гарда за труд/ и събери още мнения. 2-Разбери точно какъв е проблема и колко ще ти струва ремонта /може да не се налага смяна на целия диф, а на някои отделни детаили/ и така да ти излезе по-евтино, а пък ще сложиш нови части и ще имаш някаква гаранция. 3-Прецени кой вариант е по-изгоден и приемлив за теб и напред. ( П.С.)-Казваш,че в сервиз Омбре са ти казали,че си запалил маслото,ако е така /съмнително но не невъзможно/,може да е издала багажа някоя от помпите /запекла,блокирала/,или да се е запушила някоя от магистралите на маслото,в следствие на което да не ти сработва дифа. Това е само предположение естествено,но това могат да го кажат само специалисти които са РАЗГЛОБЯВАЛИ и РЕМОНТИРАЛИ такива диференциали,а те са много специфични и не всеки е на ТИ с тях ! Не ги подценявам и не казвам нищо лошо,за момчетата от сервиз Омбре,но чета във форума много противоречиви мнения за тях. Задавам си въпроса, като са ти казали, че си запалил маслото обясниха ли ти какво точно е станало в дифа и какво се е счупило та не ти сработва??? А разглобяваха ли го въобще? Може и да не съм прав, но аз бих постъпил така както ти написах.Избора си е твой, колата и парите които ще дадеш също,маистори -много, ама читави малко. Успех и да пишеш за развитието на проблема че е доста интригуващо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да съгласен съм с теб но кои разбира от тези дифове, даите маистор, тук при мен в козлодуи изключено да си намеря маистор. Та затова мисля да си го сваля сам и да го нося в София или при Омбре или в бултрако. Но от друга страна омбре казаха че каквото и да е за смяна помпа или дискове все ще ми струва минимум 500. И за това си търся втора употреба въпреки че предпочитам да си ремонтирам моя. Ще помисля още малко и ще видя какво ще правя

Редактирано от Dragi4
Моля не цитирайте предходния пост!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Козлодуй сигурно няма, ама преди да правиш сам, каквото и да било отиди, с колата до София -в Бултрако или в Юби Ко / чета,че много ги хвалят/ и разбери точно какво се е скапало, след което прецени какъв вариант да избереш: ремонт или втора употреба, ако наистина е много по-изгодно. Просто си мисля, дали може причината да не в самия диференциал, а да е някаква специфична дреболия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми то маи няма много дреболии и всичко е механично, кардана се върти постоянно но като превъртят предните колела не иска да зацепи съединителя или както се води че е този диф. и да предаде на на задните така че, или помпа или дискове някакви които се намират вътре в този диф. Казаха ми че като се запали маслото което е вътре и дисковете ловели нагар които можело да се почисти с две смени на маслото но при мен не стана и затова му търся майстор.А и това което източиха от вътре наистина не можеше да се каже че е масло и беше много черно.

Редактирано от stand

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В старата сервизната книжка пише за проверка на диференциала1.Вдига се на крик 1 задно колело, (при загасен двигател) другото колело да опира земята.2. Колелото се завърта на ръка 10 оборота,3. Ако има затягане при въртенето диференциал работи.4. Да се провери въртене и в обратна посока за проверка на работата и на двата клапана.Тъй като при тебе може разпределянето на въртящия момент към задния мост може да е електронно контролирано, провери бушона...след малко и схемата,Съжалявам че е на испански

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако дреболийката "термо клапан", след изпичането, държи системата изключена.А може и да пробваш линка от последния ми пост тукhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42519&pid=1057268732&st=15entry1057268732

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Краси-мир,тази /дреболийка/ ми мина през акъла,ама,понеже не съм много запознат реших да не споделям.Между другото,ако бутона /VSA/ е изключен по някаква причина,не би ли довело до по осезаемо превъртане на предните колела, и колегата да си въобразява че не му сработва задния диф? При мен с включен бутон предните колела почти не превъртат, а като е изключен се усеща повече превъртането. Станд изчети темата която е дал Краси-мир ,може и да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

emicha1 сигурен съм 100% че задното не зацепва. има някакъв проблем но не знам точно какъв. А този "термо клапан" как мога да разбера дали е запекъл само с разглобяване ли. А и помпите как мога да разбера дали е от тях или от дисковете, и тези дискове подлежат ли на някакво почистване, но не това със смяната на маслото защото това го пробвах и не стана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stand, ако бях сигурен в нещо веднага щях да го споделя за да помогна.Наблюдавам,че Krasi-mir е доста по запознат и затова ти казах да прочетеш от неговия пост темата.Там има описано подробно за шумовете в дифа,раздвижването на маслото и помпите,полирането на дисковете.За клапана освен да е блокирал в отворено положение и от там да прави някаква мизерия /примерно да не позволява на помпите да дават налягане по системата и от там да не сработват и зацепват дисковете / ,друго не ми минава през главата? Дисковете се почистват /полиране на дисковете/ и е описано в темата. Прочети я внимателно и направи тази процедура пък дано да помогне! Имай в предвид,че това което изчетох за нашето 4х4-то не се зацепва за постояно и ако очакваш всичките колела да въртят постояно докато не издрапаш се бъркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай първо това - на чист асфалт (без сняг, лед, кал или пясък), спираш, навиваш пълен ляв или десен и тръгваш с повече газ. Като резултат имаш 2 варианта - отзад ще усетиш вибрации/тропане, или нищо. Ако има вибрации явно системата работи, но не както трябва - тогава сменяш масло и полираш дискове. Ако не усещаш нищо - системата работи перфектно, или изобщо не работи.Когато се убедиш, че системата не работи, и полирането на дисковете не помага - квалифициран сервиз за разглобяване и ремонт, или направо смяна на целия диф или само DPS- a.п.п. И да, при работеща система буксуват едно предно и едно задно, Докато ти буксуваш някой да огледа всички колела.п.п.п. Всички експерименти, описани дотук (дори и буксуването) ги прави с изключена VSA/TCS, ако имаш такава система.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разговарях с един много светнат автомонтьор по въпроса за диференциала,/за жалост той не е ремонтирал точно такъв тип/ но като цяло е запознат-има и той CR-V. Според него е възможно причината да е от блокирал термо клапан и от там,да не може да направи налягане системата,за да зацепи.Второто му предположение бе за, многодисковия съединител,от прегряването да се е изпекъл и от там да не зацепва, а да приплъзва.Та ако проблема не се оправи, с процедурите от линка който е дал Krasi-mir ,следва наистина разглобяване,за установяване и евентуален ремонт на проблема-но от квалифициран сервиз както той казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля ви кажете добър сервиз дето да ми разглобят дифа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля ви кажете добър сервиз дето да ми разглобят дифа

!Търси втора употреба... Това да ти разглобят дифа ми звучи все едно да ти го довършат... И все пак ми се струва, че като краен вариант може да се опита в сервиз за автоматични скоростни кутии. Там има близки неща.ATZ CR-V RD1 147hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... може да се опита в сервиз за автоматични скоростни кутии. Там има близки неща....

Да, има, маслото и на двете е еднакво :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'що изтрихте мнението на човека :rolleyes: Беше прав, че съм се изказал неподготвен! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова теме ще попитам тука да ме извинява колегата ако е проблем..има 1 бира от мене :) искам да питам когатосе всключват задните трябва ли да се чува нещо защото при мене издава някакъв шум не много тих или така трябва да е за да се разбира че задните се включват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова теме ще попитам тука да ме извинява колегата ако е проблем..има 1 бира от мене :) искам да питам когатосе всключват задните трябва ли да се чува нещо защото при мене издава някакъв шум не много тих или така трябва да е за да се разбира че задните се включват?

при мен когато работеше не се чуваше абсолютно нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е срещу скромните 600 лв вече всичко е наред с диф. втора ръка. Та сега си имам един за резервни части. Ако ниакои има не работещ диф от хонда црв 2005-2006г да пише може да зглобиме от двата един. Моят е с леко вкопана едната помпа и едно счупено лагерче мисля че дисковете са си добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е срещу скромните 600 лв вече всичко е наред с диф. втора ръка. Та сега си имам един за резервни части. Ако ниакои има не работещ диф от хонда црв 2005-2006г да пише може да зглобиме от двата един. Моят е с леко вкопана едната помпа и едно счупено лагерче мисля че дисковете са си добре.

Честито ,най-накрая го оправи!А сега ,като си разглобил стария,разбра ли се какъв му е бил проблема за да не включва,че това за "леко вкопана едната помпа и едно счупено лагерче" нещо не ми е много ясно!?Не можа ли да го отремонтираш стария ,или излизаше много по-скъпо?Ако можеш ,обясни малко повече и по-подробно за цялата сага , - къде го смени ,колко го взе на втора ръка ,ти ли си го смени ,или колко ти струваше труда и т. нататък?Смятам ,че подобна информация ще е полезна!Дано за напред , да нямаш повече проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкопана помпа и счупен лагер... Кога за последно е сменяно маслото на тази DPS? По книга си пише на всеки 3 години или на 60000Km. Даже и на 40000Km пишат че е добре. Преди два дни го смених на толкова километри в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPS-а го свалям за втори път в гаража в къщи, първият път не видях нищо нередно и си го сглобих и сложих. Но вторият път като го разглобих с цел да премахна термо клапана, и видях че лагера които е между касетата с дисковете и помпите беше много зле направо на парчета. Званях в бултрако да питам да им го закарам за да го погледнат и да кажат цена за ремонт но не работеха и никои не ми вдигна. И следувателно влязох в мобиле.бг и започнах да званя за да видя кои ще ми е наи близо и каква гаранция ще ми дадът и ги помолих да запазят маслото за да имам поне малко ориентация за дифа им . 600лв за диф работа не съм плащал сам си го смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPS-а го свалям за втори път в гаража в къщи, първият път не видях нищо нередно и си го сглобих и сложих. Но вторият път като го разглобих с цел да премахна термо клапана, и видях че лагера които е между касетата с дисковете и помпите беше много зле направо на парчета. Званях в бултрако да питам да им го закарам за да го погледнат и да кажат цена за ремонт но не работеха и никои не ми вдигна. И следувателно влязох в мобиле.бг и започнах да званя за да видя кои ще ми е наи близо и каква гаранция ще ми дадът и ги помолих да запазят маслото за да имам поне малко ориентация за дифа им . 600лв за диф работа не съм плащал сам си го смених.

Да беше пуснал някоя снимка.Щеше да е интересно.И аз ще отварям ,че имам някакъв шум при пълен завой.Преполагам ще е касета,но помпите щеше да ми е интересно да ги видя на снимките.Лагерите NTN,Koyo,Nachi..бяха.Стандартни ли да или специализирани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа ако имам време ще направя някоя снимка на моя и ще пробвам да ги кача. Ако евентуално неуспея да ги кача ще ти ги пратя по скайп ако искаш.Погледни и тук - auto-most.ru/site/ency/trans/276.html auto-most.ru/site/ency/trans/276.html

Редактирано от stand

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

markony ако искаш даи някакъв номер дати ги изпратя като ммс че снимките са ми в телефона и нещо се затруднявам с качването. Пък ти ако искаш после ги качи и тук, но не са кои знае какви снимки и незнам дали ще можеш да разбереш нещо от тях, пон ще можеш да видиш лагера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимки вече има в галерията. Имам още две но нещо неможах да ги кача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схванах за кво иде реч.Доста детско направено,но явно компактността и теглото са приоритет.Ще отворя да видя и аз....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана колега маркони влезе ли в дифа вече. И един съвет ако го отвориш много внимаваи с помпите ако ги разглабяш вътре има пружинки и сачми които падат, даже ако питаш мен по-добре не ги пипаи тях, е все пак ти си знаеш наи-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-надеждни са простите неща! Питане - има ли видимо износване на дисковете на съединителя? Съвет и от мен. Хидравлики разглобявайте на маса и бяла покривка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...