Jump to content
red_devil

Националната среща през 2011

Recommended Posts

Колеги на националната среща едноваловите мотори са в един клас, а не трябва да е така!Неможе сивик 1.3 карбуратор със 75коня да ми го сложат в един клас със 1.6 vtec 125коня.Да не говоря че почти никой не се пуска със стокова кола!Кажете си и вашето мнение но според мен трябва класовете да се отделят.То се видя кой стана пръв на 400м. тази година при едноваловите 1.6vtec 5та генерация.В противен случай защо не пускат VTI със NSX? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каквото и разделение да се направи - винаги ще има недоволни нали си наясно с това. Не може за всяка кубатура да има отделен клас. Ти сигурно ще искаш и да са разделени на сток и тунинг. Няма как да стане

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен класовете си бяха разделени много добре;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Wyvern,по скоро съм съгласен да са разделени сток и тунинг но .. накрая всички ще кажат че моторите им са сток :D И мисля че сме 2012-та ако не ме лъже календара :D

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то в крайна сметка са добре разпределени за тези със големите мотори!И аз ако съм и аз ще си мълча,не съм казал да се разделят на сток и не но ти ако си със сивик 75 коня ще се пуснеш ли срещу 125?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Wyvern,по скоро съм съгласен да са разделени сток и тунинг но .. накрая всички ще кажат че моторите им са сток :D И мисля че сме 2012-та ако не ме лъже календара :D А АЗ АКО НЕ СЕ ЛЪЖА 2012 НАЦИОНАЛНА ОЩЕ НЕЕ ИМАЛО!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами именно,по добре да се дискутират предложения за тази която ще се състой тази година :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна тема , но нека чуем конкретни предложения - може да са от полза ;) С варианта - класовете не бяха добре , трябва да се направят различни цветове - няма да стане ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на националната среща едноваловите мотори са в един клас, а не трябва да е така!Неможе сивик 1.3 карбуратор със 75коня да ми го сложат в един клас със 1.6 vtec 125коня.Да не говоря че почти никой не се пуска със стокова кола!Кажете си и вашето мнение но според мен трябва класовете да се отделят.То се видя кой стана пръв на 400м. тази година при едноваловите 1.6vtec 5та генерация.В противен случай защо не пускат VTI със NSX? :angry:

не беше 1,6 а 1,5 колега :)
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тази национална е за това всеки да покаже кой какво е направил по колата щом искаш клас 1,3 отивай на ретро парад там няма класове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си последния човек който може да ми каже къде да ходя!Не се ебавай с мен! :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че миналата година класовете бяха май най-добре до сега.Смятам, че след като човек кара 1.3 трябва да е наясно, че няма почти никакъв шанс да бие някой/има и други случай, но Cris_Barnes трябва да се включи/.Единственото, което им остава е да спазват олимпийския принцип.Трябва да се научат да губят.След като иска човек да побеждава трябва да направи някой неща по колата си преди да се нареди на чертата.А тези, които цяла година са наливали пари в колите си-питате ли ги?п.п.Колега Red_Devil, по-спокойно малко, след като не знаеш кой и какъв човек стой зад компютара.п.п.2 пък ITI много правилно ти го е казал за ретро парада.

Редактирано от spas21
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то в крайна сметка са добре разпределени за тези със големите мотори!И аз ако съм и аз ще си мълча,не съм казал да се разделят на сток и не но ти ако си със сивик 75 коня ще се пуснеш ли срещу 125?

А тия с б16ките нали се пускаха с б18 б20 и х22 или и те са били прецакани. Нали не очакваш да се пускаш със стокова д13ка и да се надяваш на нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така - ще помоля за конкретни предложения , а не тематика от размисли и страсти , които си вярвате на ушите !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега,предлагам клас 1.3 и 1.5 да са заедно или 1.3 отделно от 1.5и 1.6 защото е най-малката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно човек да се научи да губи с достойнство. Не знам защо все взимате за пример Д13.Ето ви 1 клипче за размисъл:http://www.youtube.com/watch?v=BGD9RcVDWGYЩе ви кажа, че ако с мойта Б серия успея да дам такова време като тая Д13ка от видеото, ще се ударя с пета в гъзО дет се вика ;)Успокойте страстите. Не може всички да са победители. А и НСто не е само състезания, а да се видим с приятели.п.с. Аз на Калояново на Драг 2ри път няма да карам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не е по конски сили? клас1 - до 120к.с, клас 2 - до 150к.с., клас 3 до 200 к.с клас 4 над 200к.с /може би и клас 5 - турбо и нитро, но и там нещата са относителни, защото има и доста атмосферни бегачки над 200кончета, които са им равностойни/- така всеки който е правил нещо ще влезне в точния клас и ще има повече интрига :) Може да се помисли националната да е 2 дена - 1 ден италианско, 2 ден драг - така ще има достатъчно време за всичко.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тия конски сили как ше се мерят,че аз мойта не я знам колко точно коня е(не съм ходил на дино) :unsure:

Редактирано от danail_delchev
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата мисля че има в предвид стоковите коне ;) А от там нагоре който каквото е направил.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клас - 1.3/карборатор/ - там са си ясниКлас - 1.5/моно/ - когато колите са все още моно инж. са почти с равни шансове.Клас - 1.5/пълна инж./ + 1.6/едновалови/ - когато една Д15-ка е с пълна инж. е равна на малките в-теци, но когато имат и в-тек кратуна нещата са други+някой сруг жокерКлас - двувалови - там зависи, кой, колко е поглезил двигателя си.Клас - принудително пълненеСамо, че така ще са нужни два дена за подобна подредба.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая няма да има класове и кой кво хване тва ше дере. :lol: Стига с тия превземки. В Драг шампионата колко класа има? Там питат ли колко коня си? Застава се на чертата и газ...по-бързият (и кола и шофер) печели.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да са разделени до 1.6,до 2.0 и всички над 2.0л и със принудително пълненеаз си мисля,че ще бъде интересно ако една Д16ка се пусне с/у Б18кавсе пак не всичко опира до мотора,а зависи и какъв шофер си :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези, които цяла година са наливали пари в колите си-питате ли ги?

 

 

а пък и вземат да направят и фалстарт :huh:

Редактирано от jivaka
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не присъствах на миналогодишната НС, но знам какви бяха класовете и мисля че си бяха измислени перфектно! :) Като имаш стоково 1.3, какви очаквания може да имаш?!?!?!? Или се пускаш за кеф, като знаеш, че ще паднеш или не се пускаш! :) А и като застане друго 1.3 с ВТЕК срещу тебе, тогава от какво ще се оплакваш?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, тези прословути класове, както и да се направят ВИНАГИ ще има недоволни. Пич не разбирам какво очакваш от кола 75 коня и не зная колко въртящ момент на състезание? Все пак и драг не е всичко, на националната среща се разбра, че сток 1,4 без ВИТЕК в тежък сивик 6та генерация завъртя писта Дракон Калояново за 1:03, мерете се по-скоро с това. На пистата се вижда по-бързи карач, на правата по-скъпата кола :) Успех на национална среща 2012..... и нека най-добрият победи в неговият клас ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класовете бяха добри и предлагам и тази година да си останат същите. Това на което пак държа е да има измервателна техника, но този път ако може да работи и също така да може да се измерват и времената на обиколките.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбрахте каква ми е колата особенно дали е стокова...А и не съм решил не съм я сменил!Имам толкова много улични гонки че вече не си спомням повечето от тях.Продадох си бегачката и минах на економичен режим.А ако ви кажа че с економичната и не стокова д13ка съм се замервал с GSI едва ли ще повярвате.Имам клип с д13ката как се пускам срещу д14ка и то много по направена от моята,ако невярвате пращам клипа някой да го качи!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) добре казваш клас 1,3 и 1,5 да са заедно моята е д15б2 и какво правим тогава кажи класовете си бяха много добре миналата национална тука стои въпроса кой колко е направил колата а не дали е 1,3-1,5-1,6 така че помисли върхо това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ред Девил, стига си се "дървил" ...като те кефи ходи и се гони по улиците ,ама карай по спокойно тук

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбрахте каква ми е колата особенно дали е стокова...А и не съм решил не съм я сменил!Имам толкова много улични гонки че вече не си спомням повечето от тях.Продадох си бегачката и минах на економичен режим.А ако ви кажа че с економичната и не стокова д13ка съм се замервал с GSI едва ли ще повярвате.Имам клип с д13ката как се пускам срещу д14ка и то много по направена от моята,ако невярвате пращам клипа някой да го качи!

Колега, а аз имам клип как със токова Д15-ка на газ се пускам срещу Skyline и на 400м го водя с две коли. След това леко ме застига и чак от 280км/ч на горе леко почва да ме дърпа, но това е щото газта е некачествена. Ако не вярвате пращам клип :D
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ти със твоята д15ка предполагам направена-генерация,втек глава,сгъстяване,чип,олекотяване,нитро и др ще минеш ли 1.6 което е направено по същия начин и двамата шофиори в случая са добри и тръгнат на кантар (ПРИМЕРНО)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казваш че си с икономик ми гини икономията и не размътвай водата националната е да се види кой какво е направил по колата и класовете са си идеални който иска да бие трябва да вложи в колата ако не си пускаш се да видиш колко ти дава на 400м колата и си знаеш времето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааааааааааааа късно е вече ,казана дума-хвърлен камък

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, явно от студа нещо ви става. Само за справка, миналата година за шест сътезателни часа на Калояново се направиха 35 гонки на италианското (отделно имаше две сесии за опознаване на пистата с кола за сигурност), отделно още 110 гонки на драг. Това са адски много пускания за това време. Като класовете бяха 3, SOHC, DOHC и принудително пълнене, след което имаше още 10 гонки за определяне на генерално класиране. Общо 155 броя гонки. Което прави че на всеки две минути и тридесет и две секунди там е стартирала състезателна сесия. Като в това време има преустройство на пистата от италианско към драг. Времето ни е адски ограничено там. Хората с фалстартовете миналата година доста недоволстваха от това, но никой нямаше как да знае че ще ни стигне времето (освен това прекъснахме за около 20 минути заради дъжд) за всичко. Тази година е сигурно че ще се повторят гонките на тези с фалстартовете (тук се обръщам пак към тях ако бяхте самите вие една идея по спокойни стълбичката на победителите щеше да е друга). Та за това пак казвам повече от три класа физически няма как да се случат на пистата. За това ако ще давате предложения, моля нека са конструктивни и да се въртят около бройка класове ТРИ! За мен разделението беше добре и миналата и по миналата и още по миналата година, но всяка година го правим наново делението по класове заради желанието на тези които ще участват или поне така пишат. За това късмет, повече положителни емоции и повече VTEC моменти на пистата!

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класовете бяха равностойни и добре премерини от към мощности. Надявам се все пак тази година да не е на Калояново просто не се получи толкова добре колкото Габрово и Търново(лично мнение) :) Дано няма промяна в класовете който иска да се състезава за 1-вото място просото да си направи колата достойна за него! А който се пуска за кеф като мен нека не недоволства излишно :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам,защо в състезанието за най-голяма пишка участват и негри?Не е честно. :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората с фалстартовете миналата година доста недоволстваха от това, но никой нямаше как да знае че ще ни стигне времето (освен това прекъснахме за около 20 минути заради дъжд) за всичко. ........Та за това пак казвам повече от три класа физически няма как да се случат на пистата.

Класове като 2011г, НО да имаш право на един или два фалстарта и тогава елиминация.Все пак си е състезание, напрежението е в повече, много от колегите нямат опит!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата darius,че трябва да имаш право на 1 фалстарт на драг ,неможе в цял свят да имат а ние тук не!!!То е ясно че фалстартта е заради това че няма подходящата техника,кои видял кои не ,къде са му ръцете на стартьора .Иначе подкрепям класовете ,има и ощетени но за да няма трябва да има още поне 2-3 класа и още 1 ден.

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фалстартовете миналата година още колко пъти да напиша защо се случиха така нещата? За това обяснявам пак че тази година ще има повторение за тези които направят един фалстарт! Мисля че съм го написал ясно! Поне два пъти само в тази тема! Ако нямате конструктивно предложение за класовете, не дъвчете поне въпроси които са ясни!

 

Съжалявам за острия тон, обаче не съм от желязо!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...