Jump to content
_pileto_

Accord F20B6 трудно пали под -11'C...

Recommended Posts

Здравейте колеги.Карам Акорд 99-та, мотор F20B6 146к.с. Проблема ми е следния-сутрин, когато температурите са под -10, както е тия дни, колата пали трудно. Така е откакто съм я купил. Т.е. или трябва да държа много дълго време на стартер за да запали, като може и да не запали и тогава, или трябва да въртя втори път, понякога и трети път за да запали. Уточнявам че това се случва само сутрин при много студено време и по конкретно като са паднали температурите под около -10'C ! При всички други случаи колата пали от първи път нормално.Обръщам се към колегите с същия мотор, да споделят как палят сутрин тия дни, щото температурите траино се задържат под -10' и "постановката е на лице" :) .Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм точно със същия двигател, но и при мен е подобно положението. Дотук съм установил, че колкото по-малко гориво има в резервоара толкова по-трудно пали. Ако е под 1/4 дори на плюс 20-30 градуса понякога пали от втория път.Сега в студовете прилагам един "нафтаджийски" трик - два пъти давам на контакт, за да подкачи помпата бензин, но не въртя стартера. На третия път пали от раз. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така паля... вече. Предните зими само два-три пъти не е палила от първия път, но тази зима много ме огорчава като паля. При температура от -4 до -8 първия път върти с ентусиазъм, но не пали. На втория път двигателя се изстрелва и започва да работи нормално без кихания и прекъсвания. Но това е до -8. Под тази температура на втория път прекихва и гасне сякаш не стига горивото. Тогава пали на третия път понякога с припомпване от моя страна. Смених за всеки случай свещите и сипах бензин 98, но не забелязах разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа...Значи аз специално купих преди време инфоборд, за да мога да следя датчиците и евентуално да хвана някаква аномалия, но честно казано той не ми помага много в случая. Аз го купих основно за един друг проблем които имам с мотора, но това е друга тема . Това обаче което забелязах тази сутрин на инфоборда е че докато въртя на стартер компа не отваря дюзите, т.е. никакво гориво не се подава. Незнам защо. То и затова мотора не се опитва дори и да прихърка в опита си да запали.Но това ще го потвърдя скоро със сигурност. Ще подържа повече да върти на стартер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия проблем и същия мотор. Когато купих колата забелязах, че зимата пали по-трудно и когато попитах във форума, няколко колеги казаха, че това е нормално в студовете с цел някаква защита за мотора при студен старт (предполагам за това не включват инжекторите докато не вдигне "чорбите" както трябва). Тази зима обаче е по-зле и някой път ми се налага да въртя втори път и тогава вече е от раз. При мен първия път върти все едно няма почти никакъв ток и на моменти се опитва да запали но са само някакви моменти. Бях попаднал на тема с подобен проблем при колега с ЦРВ и при него е имало осезаема разлика след смяна на маслото и за това смятам да го пробвам, плюс пълна профилактика на токовете.

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така. Не Я бях карал седмица , но в петък Я "изрових" и горката едвам запали - от петия опит. Чак акомулатора се измори и се вкл. алармата, но накрая (с кюта-пата за момент) се съживи, но и следващите сутрини пак не пали от раз. Първо въртя 3-4 сек. после "връщам" от стартер (а не чак от контакт) и мах. на третия "врът" си пали, сякаш нищо не е било :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета постовете все едно за мойта кола става въпрос :) Явно са си така :) Обаче моята вчера не запали изобщо след като беше загряла и бях спрял за малко, та сваляхме стартера (Валео, френски хи хи)който обаче си работеше като го свалихме, пак монтаж и засега няма проблеми, ще чакам да ме остави някъде пак:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преминаха големите студове, но аз да ви кажа че след като пуснах тази тема преди нялко дни, всяка сутрин колата ми палеше от първи път при -10 или -11 с повече задържане на стартер. Нарочно задържах по-дълго на стартер, щото наблюдвах показанията от коляновия вал на инфоборда през това време,щото имах едно подозрение. Но това както и да е.Разликата при мен от минали зими е тази че есента напрвих пълна профилактика на стартера и сега в студа върти някак по живо в сравенение с минали зими. Затова препоръчвам които не е правил стартер (смяна четки, втулки, смазване...) да го напрви, защото за зимата това има значение. Лятото е друга песен, тогава е лесно. Тук гледам някои колеги пишат че понякога имат проблем с паленето и когато колата е топла. Това при мен го няма. Колата винаги пали. Та колеги вижте при вас за какво става въпрос....Но това не е нормално. Имайте предвид че на нашия модел едно от слабите места е така наречения клеморед. Аз съм го ял тоя (при мен гаснеше в движение :blink: ), та съм сменял клемореда и оттогава няма проблем. А един познат с акорд 1.8 не можа да запали пак поради износен и нагорял клеморед. Та така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изчакаите да исгасне SRS чека. Аз така я паля на якия студ, иначе въртя поне 7-8 секунди, а така е на четвърт оборот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изчакаите да исгасне SRS чека. Аз така я паля на якия студ, иначе въртя поне 7-8 секунди, а така е на четвърт оборот.

:rolleyes: Не, това няма общо с "по-лесното" палене, щото аз така или иначе не въртя веднага с вкарването на ключа когато колата е студена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майната му на студа! Вече се стопли и пали от първия път. Но пък спряха да ми пръскат вода цвъцките на чистачките. Преди някой да посъветва да видя дали имам течност в казанчето да кажа, че цвъцките на фаровете си цвъцкат безгрижно. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели на лични да не цапаме темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно повечето Акорди са така ,в началото ме дразнеше но вече не.Като дам на контакт връщам ключа и на вторият път пали без проблем.Лятото пали от ряз.

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо им няма на Акордите. Колега аз съм на 100% +-1-2% :D сигурен, че е от свещите. Имах същия проблем подмених ги и пали на четвърт и в най-големия студ. Комшията имаше същия проблем, казах му смени свещите и при него изчезна проблема. Надявам се наистина да е от по малкото зло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от свещите! Поне при мен. По-горе съм писал, че съм ги сменил в най-големия студ. И нямаше никакъв ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър сменяли ли сте колеги ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и филтър и свещите смених и пак в големия студ пали от втория път, но само тогава, иначе никакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото. Мислех и това като вариант, но съм минал не повече от 10-12К.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя и аз нищо,че не съм с такъв двигател,и аз на моята печка забелязах,че като е по-празен резервоара трябва да повърти повече стартера...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от свещи, не е и от горивен филтър. Преди бях с Denso Iridium, сега съм с ACDelco (за газ) и положението е подобно. Горивен филтър сменям когато му доиде времето. А това колко гориво има в резервоара съвсем не виждам какво общо може да има с паленето. На практика съм бил и с пълен резервоар, и на резерва само- все тая. Аз имах напоседък подозрение в буксата на датчика на коляновия вал, но големите студове минаха и не успях да хвана някаква връзка с нея. Идеята е че ако тя нещо прекъсва в първя момент на паленето, компа на колата не разбира че мотора се върти и затова не пуска гориво и затова нашите акорди дори не се опитват да прихъркат в стремежа си да запалят. Но пък веднага идва въпроса, как от втория момент (развъртане) пали?! Абе щантава работа :rolleyes: . Ама както каза един колега по горе... майната му как пали , нали все пак пали и работи.... Аз сега вече съм на друга вълна- EGR клапана. Ще го свалям да го почистя, щото понякога имам едно такова замисляне при ускорение, т.е. все едно мотора "тъпче" и много дразни. И кво ли не извъртях като варианти, та сега стигнах до EGR-a. Но това е друга тема, и ще отвря такава ако има смисъл по натам, да не разводнявам тази.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолютно същите симптоми.Абсолютно същото временно решение - 2 пъти контакт(помпа), след това въртене на стартер.Подкрепям колегата _pileto_ за решение -> профилактика на стартера: втулки, четки, смазване, етц...Аз го профилактирах, защото и шалтера се ебаваше и ту върти, ту не, та след тази интервенция, Февруари в големия студ си палеше с доста по-леко въртене още от първия път ;)

Редактирано от scyberboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същите симптоми.Абсолютно същото временно решение - 2 пъти контакт(помпа), след това въртене на стартер.Подкрепям колегата _pileto_ за решение -> профилактика на стартера: втулки, четки, смазване, етц...Аз го профилактирах, защото и шалтера се ебаваше и ту върти, ту не, та след тази интервенция, Февруари в големия студ си палеше с доста по-леко въртене още от първия път ;)

добре де , защо да е стртера той си върти както трябва (предполагам)! Аз съм със F20B3 и винаги зимата паля от 2-рия път - ФАКТ. Няма човек който да познавам ( и кара хонда) да няма същия проблем . Ако искате да палите от първия път задръжте повече , просто хонда- маняците сме се изнежили с четвърт оборот на палене - ФАКТ. За мене решение на проблема -НЯМА - Примирете се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да отидеш на сервиз, да ти погледнат свещите, капачката и палеца дали са наред. После да ти пипнат центровката. Аз съм монтьор и имам хонда и имах същия проблем. Сега вече го нямам - проблема. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че няма да отида в сервиз да "ми погледнат" свещи, капачка и палец е ясно. В сервиз на "майстор" - само в краен случай. Или ако нямам подходящите инструменти! Сменил съм и палеца и капачката и свещите. Не е толкова просто, не е това. Виж, за центровката незнам, ама що да ми я пипат като в всички останали случай мотора работи добре. Както каза един колега по-горе - ще палим или от втори път , или с повече задържане на стартер, като скове арктическия студ. Това да им е. :)

Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да отидеш на сервиз, да ти погледнат свещите, капачката и палеца дали са наред. После да ти пипнат центровката. Аз съм монтьор и имам хонда и имах същия проблем. Сега вече го нямам - проблема. :)

Каква "Хонда" имаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте деца ! :)Имам подобен проблем от край време, и този проблем през последните седмици прерастна до две сутрешни нежелания да запали въобще. Първия път не можах да стигна до колата със свещ на време и затова я изтървах и тя запали, но тази сутрин не иска да пали - ама хич !!! Ииии ... тоя път успях да проверя - искра има и мотора върти чудесно ... остава да няма гориво или да се опитва да пали на кестерме :lol: (това второто ще го изключа за сега) -- ще се опитам да хвана дали има проблем с бензновата помпа или главното реле.Може ли някой да ме снабди с ремонтно ръководство за тая кола, че в нета не намирам, или в най-лошия случай да ми каже къде се намира главното реле ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...