Jump to content
kossta

Проблем с HR-V трудно включва на първа скорост

Recommended Posts

Здравейте,купих си HR-V и съм много доволен,но за да включа първа трябва да включа на втора и тогава първа и всички останали без проблем.Пусна ли съединителя обаче се повтаря същия проблем.Съединителя отделя ниско и не е за смяна,помпата също.Получава се студио X.Иначе колата си върви,скоростите не хъркат.Смених маслото при Омбре.Той каза че е много добра и да я карам така,но за градско е много неудобно.Много моля ако някой е имал същия проблем или има идея от какво може да става това моля да помогне.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е от студеното време, тогава скоростите влизат по трудно.Но може наистина да има проблем 1.масло скоростна кутия. 2. синхронизатор 3. аксиален лагер и това щом казваш че съединителят е наред.Просто изчакаи да се постопли, ако се влоши почни от тези работи да елиминираш проблема.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета.И аз се съмнявам за синхронизатора,но незнам как да го проверя.Наистина е студио хикс защото всичко и е нарет .Като е исключен двигателя не го прави това,скоростите си влизат нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета проблема се разреши.Просто попаднах на свестни майстори и те ми го разрешиха.Защо казвам свестни,защото не ми казаха карай така а казаха:ако караш така ще си прецакаш скоростите а те са си в ред и аз им се доверих.Пър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно се разреши проблема? :rolleyes:;) Първа има ли изобщо синхронизатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета проблема се разреши.Просто попаднах на свестни майстори и те ми го разрешиха.Защо казвам свестни,защото не ми казаха карай така а казаха:ако караш така ще си прецакаш скоростите, а те са си в ред, и аз им се доверих.Първо сменихме помпите за съединителя защото от тях течеше спирачна течност,но проблема не изчезна.Майсторите казаха ,че това е от съединителя и аз се съгласих с голям риск,щото ако се окаже че не е това тогава се прецаквам.Но те излязоха прави.Проблема наистина се оказа в съединителя.Оказа се ,че стария съединител е менте,нищо ,че изглежда като нов.Шапка им свалям.Извода е че ако имате такъв проблем си проверете съединителя, щото може да е менте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно се разреши проблема? :rolleyes:;) Първа има ли изобщо синхронизатор?

Оказа се ,че не е от синхронизатора а е от съединителя, нов,но менте .Какво да се прави,Сменихме го и всичко си дойде на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но за да включа първа трябва да включа на втора и тогава първа и всички останали без проблем.Пусна ли съединителя обаче се повтаря същия проблем.Съединителя отделя ниско и не е за смяна,помпата също.

Моята също е така на първа и на задна :D .Оправям го така:свободна, пускам съединитела,натискам и включвам. :P И не си сменям съединителя вече 80 000км. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това навремето му викаха двойно амбриране,като между двете може да се подава и междинна газ.......особено па ако е газ-ка..... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но за да включа първа трябва да включа на втора и тогава първа и всички останали без проблем.Пусна ли съединителя обаче се повтаря същия проблем.Съединителя отделя ниско и не е за смяна,помпата също.

Моята също е така на първа и на задна :D .Оправям го така:свободна, пускам съединитела,натискам и включвам. :P И не си сменям съединителя вече 80 000км. ;)
Не ти е проблем съединителя в твоята ситуация приятелю ,за това си караш 80 000 км. Редактирано от kossta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин при първото вкл. и аз съм така.После няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Тази сутрин съединителя ми започна да отделя долу ниско и да включва трудно скоростите.Някои имал ли е подобен проблем ?Течността в казанчето си е на ниво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си там течноста,чрез източване от долната помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм сменял течността,но на долната помпа се вижда чее омаслено но не от сега .течността си стои на ниво

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя при тръгване нямаше проблем и след това педала прави свободен ход до средата и отделя ниско долу като скоростите в

влизат трудно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами отиди на сервиз да видят долната помпа да сменят цялата течност,сигурен съм че долу имаш вече боза вместо течност.

Помните не са скъпи .

Вече знаеш че там се сменя,не се гледа ниво,спирачна течност е която е хубаво да се подменя на 3-4 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш долна и горна помпи и течност..смазваш вилката,лагера и вала,регулираш хода на педала и забравяш за няколко години напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Мирко написа:

Здравейте!Тази сутрин съединителя ми започна да отделя долу ниско и да включва трудно скоростите.Някои имал ли е подобен проблем ?Течността в казанчето си е на ниво

Симптомите са като намаляла течност.

Сигурен ли си, че гледаш нивото в правилното казанче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...