Jump to content
Age

Спортни валове H23A

Recommended Posts

Привет, как да направим прелюд 1300 кг да върви? Валове или други идеи? Става дума за Н23А двигател. Идей? Благодаря ви предварително.Скунк2 или Ферея ?Какво е вашето мнение?

Редактирано от Age

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор но аз пак си питам за разликата в пружините. С какво едните са по-добри или са еднакви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега....това е обречена идея...1300кг. да вървят ....трябва турбо нещо :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво турбо бе колега, аз питам за пружини на клапани ти ма филмираш с разни турбота?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами каквото и да направиш на тая х23-като валове и пружини-тя си остава мудна,освен ако килата не намалиш поне 200кгза валовете-слагай и си ти..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имате ли идей, кой тоз Скункс2 или Фереа?Биши какво беше, моно ли е каква е тази марка?Някой знае ли нещо за нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скунк и ферея а пък и бисимото са мн различни неща :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата колега? Разни фирми искащи пари, ще направя ли 12к с тез пружини това питам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на Х23 с никакви пружини няма да помиришеш тия рпм,на 8500 си мах /според мен/ и трябва да имаш друг блок и колянов вал после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата пуснал темата - Прочети за т.нар. LS Vtec тук Идеята при твоят мотор е подобна. Ще ти преразкажа накратко - този двигател не е проектиран да върти на високи обороти. За да разбереш защо,прочети линка. Съжалявам че ще ти убия кефа, ама цял двигател (без скорости) H22 се намира за 1000-1500лв, за чий *** ще дадеш примерно 500лв (колкото струват едни афтърмаркет пружинки с талерки)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля модераторите да добавят едно А в заглавието на темата да не се излагам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за 2ния пост,ама като няма редактирай...Та... ако си с х22а 200к.с автомат. първото нещо е да махнеш тоя автомат,защото много спъва колата. 2-зависи каква ти е целта,с тея 1300кг,в атмосферен вариант трябва да дадеш много пари за да я докараш до някаква ниска 14ка на 400м(разбирай,агресивни валове,сгъстяване,пружинки,тарелки,клапани,порт на главата,нова горивна линия,бензинова помпа,горивен регулатор,дюзи,афтър маркет всмукател+по-голям дросел,4-1 колектор,ама на 63мм от всякъде(т.е разбирай скъп)... За килограмите,ако колата се остави без задни завиващи гуми,еърбег,климатик,махне се всичко от багажника,леки спортни седалки,леки джанти,лека генерация- става около 1200кг. и + гореизброените неща-ще върви много... Ако искаш истинска бегачка=просто ти трябва турбо, има няколко теми за турбиниране,там пише какво ти трябва:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66111&view=findpost&p=1057240466&hl=&fromsearch=1http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=68252&view=findpost&p=1057251114&hl=&fromsearch=1

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, абсолютно си прав и съм напълно съгласен с теб че за да се постигне голям краен резултат трябва и голяма инвестиция.Просто се замислих дали няма да успеем с не толкова големи инвестиций да направим и този двигател по-жив и малко по-силен. Ако не се лъжа ти си точно един от тези хора който успяват да направят това нещо, поздрави за което.Идеята за темата ми дойде след разни замисли( мой си филми :) ) в укрепването на самият валв трейн с цел увеличаване на оборотите на двигателят.Приемаме едни идеални условия че по някакъв начин сме успели да накараме Н23ката да развива по-големи обороти.За да променим газоразпределениято е необходимо да променим( подобрим ) и самият валв трейн. Скунк2 предлагат пълен кит от: подложки, пружини и титаниеви тарелки, Ферея предлагат абсолютно същата комбинация. На Брейн Кроуер открих само пружини с тарелки.Аз ли не търся правилно или те предлагат малко по-друг тип промяна?Тук ми е питането колеги, какви марки сте ползвали( във форума има достатъчно двигатели направени качествено ) или смятате, че биха били по-добри. И всякаква такава информация спецялно за подобрението на издържливостта на тези компоненти.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на Х серията не е в главата,просто констукцията на двигателя не му позволява да се развърта на такива обороти като Б серията. За да развърташ безопасно Х серията,преди да засилиш пружинките и тарелките(и valetrain-a) като цяло),трябва да се засили блока. Т.е разбирай за безопасно развъртане,ще ти трябват афтърмаркет бутала и биели(а това значи нови ризи,щото на стоковите не може(а при Б серията няма ядове)А тези неща ако се сменят-аз лично не виждам смисъл колата да стои атмосферна,просто всичките пари,които ще налееш за да се засили(а повярвай ми-много ще са) да докараш 260 к.с на мотора(+-10). А на 0.5-0.6 надув ще имаш 280-300k.s(зависимост от настройката на смесите) без да се слагат карантии. Евтиния вариант: махаш балансиращите валове(или само ремъка),махаш климата и всичко излишно дет тежи... 4-2-1 колектор с генерация на 60-63мм,чипнато ЕКУ,Интейк, малко работа по всмукателя и настройка на дино....ps. забравих да спомена и леко сгъстяване,пилване на главата/по-тънка гарнитурапс2. дори да сложиш агресивни валове,при сток мотор конете ще се вдигнат,но няма да е кой знае какъв ефекта,а ще си трябва задълително настройка на дино...А стоковите пружинки нямат проблеми до 8к оборота,а за повче обороти-аз не бих рискувал без да правиш блока..пс.3 имай предвид,че оборотомера лъже жестоко,сток прекъсвача ми е на 6800,а по таблото отива към 7100.. а при 7000 реални по оборотомера са към 7500 :)ps4.надявам се скоро да сглобя мотора(поръчвам лагерите и сегментите утре) и ще видим какво ще стане...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в бг няма читаво направено Х22/23 за момента... да се надяваме скоро да има.Впрочем имаше едно преди време... forums.hondabg.com/index.php?showtopic=64055

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това се надявам точно този човек да се включи тук :), когато има време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаме достатъчно финанси,това е проблема,в тежкото прелюдово купе излиза доста скъпо да се прави... това е истината

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда така си е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,забрави варианта атмосферен мотор с малко париПубликувано изображениеЗаигравката е голяма,налятите пари също,крайният резултат е под въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в бг няма читаво направено Х22/23 за момента... да се надяваме скоро да има.Впрочем имаше едно преди време... forums.hondabg.com/index.php?showtopic=64055

хах и то не е правено в бг :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в краина сметка ,някои знае ли защо например кита с пружините и тарелките на скунк е с подложки,а на супертеч има такъв без подложки,и кои е по-удачният вариянт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би защото едните ги дават че са за по дълги километри каране, а другите "охрупвали" валовете доста по бързо :D ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те това е част от питанката в темата-моля някои,които е наясно да сподели за какво иде реч.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...