Jump to content
demon89

Давам на контакт,всичко светва,но до там

Recommended Posts

Дали от студеното време или просто някой чаркалък си е изпял песетна вече,но на няколко пъти ми се случва този филм.Давам на контакт,таблото светва както си трябва и когато завъртя ключа за да запали просто не се случва нищо,нито звук нито опит за палене.Чак на 5-6ти опит пали.Както се казва ток има да те убие,бензин да те удави ама.... От къде може да идва този проблем?Четки на стартер???Колата е Кончерто 94та ако има някакво значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда, гледал ли си? Прегледай си и всички маси по колата, развий ги и ги зачисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравй колега, Снощи правих един Нисан съни, със същият проблем. Губеше контакт и маса на стартера. Бяха се окислили всички клеми. След почистване и ревизиране на четките върти като луд.Съвет свали стартера почисти добре клемите му, ревизирай, провери и масите по двигателя. Както каза и колегата- погледни и клемореда на ключа. Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда, гледал ли си? Прегледай си и всички маси по колата, развий ги и ги зачисти.

Може ли да ми дадеш малко повече информация за този клеморед

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа чува ли се да цъка. Да не би главното реле да е за презапояване?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А клемите на акумулатора стегнати ли са? И кога е сменян?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за акумултор(от опит). Слаб акумулатор/лошо закрепени клеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумолатора е сменен преди месец и клемите са му стегнати.Понякога когато го направи това се чува едно съвсем тихо цъкане,но в повечето случеи не се чува нищо.Това ми се случва вече 2-3 пъти за 2 месеца,през останалото време си пали от раз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря много за линка,не го бях намерил.Утре ще го сваля да видя какво е положението там.Ако продължи да прави този проблем ще свалям и стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле +1http://www.youtube.com/watch?v=kY_GnVwOF9U

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта като я взех имаше ключмаса и от него правеше същите номера и го махнах веднага -сложих хубава дебела жица към маса и няма проблем вече!Провери си клемореда и стартера както те съветват колегите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали?Стартера си върти при проблем с релето, а при колегата неще.Както са написали колегите - или клемореда е с нагорели контакти, или четките на стартера са за смяна или акумулатора е "хвърлил веригата". ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А лампичката с ключ на таблото мига ли когато неможе да запалиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах абсолютно същия проблем като твоя преди месец,беше ми заминал клемореда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано се съмнявам проблема да е от самият стартер.Колата си пали от раз без никакви проблеми когато не го направи този номер.Ако е стартер би трябвало постоянно да имам проблеми с паленето,или се бъркам?Днес ударих на камък с свалянето на клемореда.Няма никакъв достъп от никаде до едното от болтчетата които го държът за патрона.Клемореда е сложен така,че това болтче стои на няколко милиметра от лостът на волана и няма с какво да бръкна зада го отвия.За жалост прекалено късно( Вече бях зглобил всичко и си миех ръцете ) се сетих да пробвам дали няма да мога да завъртя целия патрон ако ключа е в него,понеже без ключ мърда само няколко милиметра.Някой знаели дали е възможно това завътане на патрона или няма смисъл да разглобявам всичко наново

 

Публикувано изображение

 

 

boby12345 Такава лампа нямам

Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах същия проблем до преди няколко дена. Всичко светва по таблото, но при мен помпата не се чуваше да прещраква. Проблема беше главното реле и си го презапоих както е показано на клипчето.Сега вече не ми прави мизарийки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ако ще сваляма наново всичко ще го намеря и то къде е и ще я направя тази процедура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега доколкото разбрах единствено стартера не ти завърта когато решиш да палиш,т.е бендикса не изхвърля.Защо първо не си провериш стартера дали ти е изправен а после да ровиш по таблото??Проверката е лесна:вземаш едно кабелче свързваш към тънката жичка която ти е към бендикса (тя ти подава + от контактния ключ),ти подай директно от плюса на акумулатора ако стартера завърти нормално (пробвай няколко пъти) тогава търси проблема другаде,както са те посъветвали колегите в контактния ключ или главното реле.

 

 

П.П.ВНИМАВАЙ!!! да не си на скорост при пробата!!

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е стартер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз го имам този проблем.Всичко светва по таблото чува се как компа си чеква всичко и въртя,ама никои нема :lol: Трябва да върна в начално положение ключа и директно без забавяне да вратна ключа до краи за да запали.. Не знам аз все си мисля че имобилаизера ми праи мизерии но може и клемореда да е,на мои познат беше абсолютно същото и след смяната на клемореда всичко се оправи,щом пали без проблеми не мисля че ще е стартера :)

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой ще ми каже ли дали целия патрон се върти около лостът на волана или не,да знам дали има смисъл да свалям всичко наново.След малко като си допия кафето пак ще отварям автосервиз "Пред Блока" :D и ще тествам и стартера както е казал колегата nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що свалих главното реле което се оказа,че при мен е кафяво на цвят и се намира зад централната конзола а не до бушоните.Клемореда НЯМА СВАЛЯНЕ как ли не се мъчих и какво ли не откачах просто няма достъп до винтчито което го държи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей отново,Патрона се вади само с ключ. На всички коли до сега съм го изваждал по този начин. Слагаш ключа, и пробваш различните му положения като на всяко положение, пробваш патрона дали се изважда. Ключът, реално сваля механизма, който заключва волана и позволява на патрона да излезе нагоре. Само трябва да го освободиш. Клемореда е направен така, че само при свален патрон да може да се вади.Дано да съм ти бил полезен!!!Поздрави и пиши какво се е случило :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей отново,Патрона се вади само с ключ. На всички коли до сега съм го изваждал по този начин. Слагаш ключа, и пробваш различните му положения като на всяко положение, пробваш патрона дали се изважда. Ключът, реално сваля механизма, който заключва волана и позволява на патрона да излезе нагоре. Само трябва да го освободиш. Клемореда е направен така, че само при свален патрон да може да се вади.Дано да съм ти бил полезен!!!Поздрави и пиши какво се е случило :)

Искаш да кажеш,че не трябва да го завъртя по остта а да го издърпам напред към волана така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, Виж отстрани на патрона трябва да има един отвор, бъркаш с нещо тънко в него трябва да има вътре бутон който да ти освободи патрона и изваждаш нагоре към волана. П.С. Гледай да не ти е заключен волана през това време :) ако е необходимо варти леко волана на лявао- дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките на стартера според мен .... а ако се чува чаткане, цъкане при опит да запалиш може и включвател да е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от както презапоих главното реле не се е случвало да го прави.Доста се чудя дали да не опитам още веднъж да сваля клемореда за да му направя така да се каже профилактично почистване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от релето,вчера го направи пак същия номер.Опитите тип - Поправи си сам и за без пари продължават тия дни с клемореда ако и след това го направи пак ще я карам някъде да и преслушат стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, стартера можеш и сам да провериш, няма никаква философия. Това е просто електромотор - статор, ротор, четки и особеното е че има редуктор на него. Ти по редуктора няма какво толкова да правиш освен да горевизираш. Бендикса проверяваш за износване, вилката от включвателя дали изхвърля. По ел.мотора гледаш четките дали са износени и колектора на ротора дали има вкопано.(колектора е мястото където контактуват четките с ротора).Провери преди всичко по електромотора дали до там идва ток, дали на Включвателя масите и електродите не са окислили(ражда дали има на някоя шайба по шпилките и т.н.Както ти казах няма философия. Но е добре да има място с канал за работа... Надявам се да съм ти бил полезен !Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от както презапоих главното реле не се е случвало да го прави.Доста се чудя дали да не опитам още веднъж да сваля клемореда за да му направя така да се каже профилактично почистване.

Колега, ако беше от клемореда нямаше да ти светят лампите на таблото или щяха да премигват, което да покаже, че отделните степени на клемореда не правят контакт. А в твоя случай щом ти светят лампите по таблото, а не върти е или стартер или главно реле, така че няма нужда да сваляш клемореда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега!В стартера има едни бронзови контактори които с времето се износват и не могат да правят контакт от там идва този проблем! Не са скъпи струват 4лева стига да има че трудно се намират.Ако можеш свали си стартера те се намират отзад на стартера! На мен това ми беше проблема какво ли не правих та главно реле клейми на акумулатора контактен ключ и накрая се оказа това!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се включиха в решаването та този проблем.В най скоро време се захващам с свалянето на стартера което пак ще е голям филм заради всички жици и т.н. около него :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...