Jump to content
sao_bg

Honda Hr-v 1.6i 4x4

Recommended Posts

Здравеите съфорумциИмам един спешен въпрос за Honda Hr-v 1.6i 4x4 налага ми се спешно да си купя нещо по проходимо и се спрях на този модел,понеже ми хареса много визуално,но нямам никакви познания за него,моля ви даите ми информация какъвто сметнете за полезна всичко ще е от полза-какъв разход дава,постоянно ли е вкл. 4по 4, издържлива ли е като кола.Става въпрос за модел 99-2002 год.Скъпа ли е подръжката също ме интересува.Извинявам се още веднъж но наистина ми се налага да реагирам до 2-3 дни.Благодаря предварително на отговорилите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е читава всичко е наред.Ходовата част,по-точно предните шарнири са малко по-скъпи (комплект а носача) ,а и при проблем с катализатора ,работата става дебела.Но като цяло аз съм доволен от моето HR-V.Във Варна ми дава разход около 9/100 извън града 7,5/100 ,но автомобила е с много къси предавки,5-та се включва нормално на 60-65 км/ч ,нормалната скорост е около 90-100 км/ч с 3000-3500 оборота и става доста шумна,системата 4х4 е AWD автоматична когато пребоксуват предните колелета се включват задните.Колата е създадена за каране в града и ако се наложи лек офроуд чрени ,кални или заснежени пътища.Колата е по-скоро за 4 човека (3+1).Предлага се два двигателя D16w1 105 к.с. и D16W5 122 k.c V-TEC,както и с 3 и 5 врати. Надявам се да съм ти бил полезен!

Редактирано от crazy_to80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само по мощния двигател май беше с 4X4 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има я и с малкия мотор 4х4 .Даже по книгите я дават и с двигател D16A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен подръжката е на доста прилична цена. За начално обслужване - масло, водна помпа, ремъци, филтри ми взеха 300лв с работата + още 40лв за смяна на маслото на задния диф. За разхода е малко спорно. Лятото ми даваше 8 градско, сега 10-11, в зависимост от задръстването в София... На извънградско още не съм я засичал. Моята е 99г, 4х4, къса база, с по-стария двигател 105кс, ВиТек-а мисля е след 2001г . Колегата Crazy_to80 е прав за предавките, късички са. Късата база е 4 месетна или 3+1. Дългата си е 4+1. Очарован съм от окачването. Доста сетгнато и без тропания. Има малко твърда возия, но това е нормално, съответно купето е малко по-шумно. Та, колега, ако си намерил някоя читава, няма да сбъркаш.Поздрави : )

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии...............читава...................аз като не разбирам така могат да ме.....................,какво трябва да се гледа като наи важно???Гледам главно в МОБИЛЕ.БГ И КАРС...................повечето ми се виждат читави,ама....................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теми във форума, който са точно за какво да гледаме при покупка на автомобил на старо. : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии...............какво трябва да се гледа като наи важно ...

Дали има кардан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е от Италия ВНИМАВАЙ !!!!! Имат славата на мЪрлячи!Провери компресията на двигателя!А и колкото и да твЪрдят че е обслужена задели си около 500 лв. за обслуЖване!

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определно имай едно на ум, когато купуваш кола италиански внос... Лично съм си патил много от такива...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии...............какво трябва да се гледа като наи важно ...

Дали има кардан.
+1Мой приятел,си търсеше същата кола и няколко пъти се разкарва по обяви в,които пише 4х4,а се оказва,че освен кардан нямат и заден диференциал,барабар с полуоските...... :lol: Интересно е също,че май на всичките ХР-В -ета им се смачкват ръбовете на шофьорските седалки,а някой ги обявяват,че са и под сто хил.км..... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късата база е 4 месетна или 3+1. Дългата си е 4+1.Поздрави : )

моята е дълга база(5 врати), но по документи се води 3+1 и няма среден колан отзад.мисля да си сложа скоро ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определно имай едно на ум, когато купуваш кола италиански внос... Лично съм си патил много от такива...

Пък аз имам 2 автомобила и мотоциклет внос от Италия и досега не съм имала неприятни емоции с нито едно от тях...А докато търсих HR-V се нагледах и на "прекрасни" такива внос от Швейцария и Австрия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по важно да е със здрави ламарини и ходова част,а двигател се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по важно да е със здрави ламарини и ходова част,а двигател се прави.

И аз на това залагах, и 4 часа след като я докарах до Пловдив от София след покупката, започна сагата :) 180 км след покупката и до там. Внимавайте с италианките, колата изглеждаше супер добра (гледах повече от 10 броя преди да харесам тази), но едва изкара до Пловдив и двигателя се прецака.Почти съм убеден вече, че кола от автосалон, здрава и запазена не може да откриеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на късмет при кола втора ръка.Не от Италия а от Марс да е все тая.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...