Jump to content
garyhobson

Мнения за обява Акорд 7-мо поколение

Recommended Posts

Здравейте, от около месец следя форума, защото съм решил следващата ми кола да е Акорд. Сега реших да се регистрирам, защото днес ходих на оглед на този: http://nfs.mobile.bg...9309&f1=detailsИскам да ви помоля, някой ако е ходил на оглед или има впечатления от конкретната обява да сподели. Аз съм много озадачен. Колата страшно ми хареса. По интериора нямам никаква забележка - абсолютно перфектен. Имаше малко изгорено на задната седалка но други следи от пушене не видях. Същата е и отвън. Никъде нямаше нито драскотина, никаква ръжда. Само съвсем малко беше олющена боята или лака около капака на резервоара. За 8 години ми е странно да е толкова запазена. Никъде нямаше разлики в луфтовете между ламарините. От Германия е внос, видях сервизната книжка. Споделете вие мнение. Нямам много опит с колите и не мога да преценя дали не е ремонтирана изцяло. Цената как ви се струва? Не е регистрирана, няма и лети джанти. Има още много плащания по нея. Май може да искам сваляне малко.Ще съм благодарен на всяко едно включване от ваша страна. По принцип бюджета ми е до 15 хил и да е бензин, без значение кой от двата двигателя е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.Според мен колата не е на реални километри. Може би са двойни. Още повече, че няма сервизни документи. Още повече ако е от Италия - ще е под въпрос дали е обслужвана последните 70 хиляди. Нека сме реалисти - ако колата е внос от запад, там под 30-40 хиляди на година не карат. В българска авто къща кола над 150 000 ще намериш само ако е висок клас на 15 или повече години, мойта също се оказа въртяна и излезе реални около 170-180 вместо 139 на колкото я дадоха. В тази автокъща ходих на оглед преди година и половина, на един дизелов акорд 2004 на около "90 000", който имаше повече забележки от износване, от колкото като гледах моя (който беше на 170-180 както казах). А и цената и е доста ниска - ако влезнеш в италиянски, немски или швейцарски сайт за втора ръка акорди - няма да видиш 2.4 бензин с всички екстри на под 200 хиляди (хората, които наливат пари за висок клас кола го правят не за да ходят неделя до църквата или понеже имат дърво пред гаража и не могат да я изкарват да карат) и ако е запазен няма да го видиш за под 6000 евро. Тази кола трябва да са я взели на около 4000 до 4500 евро, да са я докарали и да гонят едни 10-20% печалба. Което ми е интересно как ще стане от "перфектна кола".1. Виж хубаво под тази хартия дето са сложили под педалите дали няма сериозни следи от износване от обувки2. Като гледам диска или оптичното устройство на навигацията не работи. Ако ходиш на втори оглед - завърти ключа и до 15 сек трябва да излезе долу в дясно на екрана "ОК", което да натиснеш с пръст и тогава да излезе черен екран със сини точки и стрелка (няма карти за България за тези навигации). Но като гледам това не се е случило на снимките, което значи че дори няма да можеш да си настроиш часовника на колата.3. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО закарай колата в сервиза на Юби-Ко в Горубляне (или в сервиз на Бултрако или Динамик Моторс) за пълна диагностика и оглед. Диагностиката с огледа е 40лв, включва връзване към компютър от хора, които се занимават само с Хонда, както и пълен оглед на окачване и други детайли. Специално в Юби-Ко имат страхотни диагностици и ако има някоя забележка или удар или друг сериозен проблем ще излезе. Каквато и кола да вземеш, закарай я на диагностика в сервиз в който са специалисти по Хонда. Репатрака с който ще ти я закарат до сервиза и обратно ще е до 50лв. Проблема с тази автокъща беше, че не искаха да караме колата с репатрак, което е много, много съмнително. От автокъщата от която купих моя акорд веднага казаха, че няма проблем да я закараме в който сервиз си избера.---4. Ориентирал си се към бензин, но дизелът на Хонда е прекрасен. Ако турбината е наред това е убийствено икономичен, здрав, еластичен двигател, който няма нищо общо с който и да е друг дизел от периода. Работи тихо почти като бензин. Понеже си колега във форума ако някоя вечер ти се минава покрай където живея можеш да минеш, да си поговорим за акордите, ако искаш да пробваш да покараш моята и така :) Честно казано бих се включил и в някой оглед, ако имаш желание и има как да го съчетая с работата си.Можеш да видиш данни за разход на моя Акорд тук:http://www.carspending.com/bg/profiles/CarSpending/1-honda-accord-i-ctdi-executive

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,радвам се, че се отзова толкова бързо. Не си видял може би, писах, че колата е от Германия и видях сервизната й книжка с очите си, но да си призная не се загледах много вътре в нея (не че и щях да разбера нещо). Навигацията или по скоро мултимедийната система работи, разцъках я днес, това което се вижда на снимките е началния екран с предупрежденията. Педалите не бяха износени много. А хартията няма смисъл да я вдигам, защото кой кара без стелки. То и на моето 21 годишно ауди по оригиналната тапицерия под краката няма следи от износване :) И точно това ми е странното. Няма никакви видими следи от износване по колата. Волана е в добро състояние, педалите и тапицерията също.Най ме е яд, че забравих да си направя устата да я карам на сервиз да го видя как ще реагира. Бях отишъл ей така да я видя, но много ми хареса.Радвам се, че предлагаш да се видим. С удоволствие ще видя твоята, а и дизелова не съм чувал как работи. Аз съм от Младост. Ти къде си? Пък за съветник при огледи ще съм ти най-благодарен, все пак имаш същата и си много по запознат с особеностите й.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ах, ами истината е, че като видях обявата и автокъщата отговорих веднага и доста емоционално без да изчета целия ти пост, заради кривия спомен с това, че колата която гледах беше уж на малко километри, без документи и не искаха да я караме в сервиз. За останалото - ще се разберем на лично :)Но, при моят италиянски внос не е имало стелки - под педалите имаше дупки в тапицерията от подметки на обувки.За мултимедийната система, знам за какво говоря (знам и ти за какво говориш). На екрана с информация, който е на снимките до 10-15 сек след даване на контакт трябва да се появи ОК копчето за което писах. Ако се появи след много повече време (половин-една-две-пет минути) или не се появи изобщо, значи че оптичното устройство или диска се скапват / са скапани. Иначе екрана за аудиото и климатика винаги работи, но ако не се появи ОК на екрана няма да ти работи навигацията за никоя държава, няма и да ти работи Settings menu-то.Ако колата е наистина толкова изрядна, колкото е на хартия, значи определено е страхотна оферта. Но не бих я купил за нищо на света без да мине през сервиз. Има и алтернатива - в Бултрако по номер на рама можеш да изискаш история за всички минавания през официален сервиз в която и да е държава. Не знам дали се плаща и колко, Димитър Коев от този форум разказваше, че го е направил на неговата седмичка. Ако могат да ти изкарат тази история за автомобила и се окаже, че данните от сервизната книжка са истински и колата е поддържана редовно и последната дата на обслужване не е от преди няколко години (примерно сервизната книжка да стига до 100 000 за периода на гаранцията, след това 3 години да ти разправят от къщата, че не е карана колата и е на същите километри - това са глупости), то тогава можеш да се довериш. Просто цената е съмнително хубава за най-висок клас перфектен Акорд 7 на малко километри, с шибедах, навигация и всичко.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен случая беше по-скоро като услуга към адски закъсал човек, защото в КАТ бяха готови да ме разпорят заради различния номер на двигателя. Не знам дали биха изискали и дали подобна информация на всеки който попита. Не съм плащал за услугата. Просто в Бултрако видяха че съм откачил от нерви.По повод конкретния акорд - честно казано тази оферта е един от случаите когато си казвам "Прекалено е хубаво за да е истина". ОСвен това ме притеснява и друго. По всичко изглежда, че колата е Ex, а до колкото знам екзекютив се предлага САМО с кожен салон.Моя съвет е да отидеш в Юби Ко. Там като се закачи колата на компютър излизат всички сервизни ремонти с дати и подробности. Така също можеш да засечеш коя година на колко километра е била и да си направиш сметката дали е реално да е на тези километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за Executive-а с кожа не е вярно - не всички обичат кожа. Executive се познава по шибедаха най-вече, друг белег са фаровете - няма врътка за регулация на нивото им, понеже са адаптивни, автоматични, но това не винаги важи за 2003та година. Моята е Executive, с шибедах, нави и адаптивни фарове, без кожа - докато търсех имаше още един черен дизеляк с нави, шибедах и без кожа. То такава си я предпочитах.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОСвен това ме притеснява и друго. По всичко изглежда, че колата е Ex, а до колкото знам екзекютив се предлага САМО с кожен салон.

Няма такова нещо. Кожата (която върви с подгрев на седалките) се заплаща като екстра. По дефолт екзекютив идва само с ел. седалка, саморегулиращ ксенон с пръскалките му, "премиум" аудио, сензорни чистачки (мисля) и шибедах (макар да имаме колега, който има екзекютив без шибедах :huh: ). Кожа, нави, и разните му аксесоари се плащат!Иначе, едно момче (от Плевен, ако не се лъжа) беше питало дали някой може да я види тази кола, но в Обеля.... му е по-близо на него, отколкото на мен :D Това с джантите не е кой знае каква грижа, защото ще дадеш към 4-500 за джанти, но ще си имаш и метални (за зимните гуми), които са изключително трудни за намиране. Липсата на косури също не е подозрителен недостатък ;) Според мен при покупката на бензинов автомобил възможностите да гризнеш дръвцето са доста по-малки, отколкото при дизелов. Все пак най-добре да минеш обстоен преглед в официален сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че така стои въпроса. Мислех, че кожа и нави са стандарт за Ex. Имам я само от 17 дни и явно не съм успял да прочета всичко по въпроса. ;) А за липсата на кусури - никой не казва че е недостатък. Просто цената наистина е нереално ниска за нашия пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що говорих с авто къщата. Казаха, че няма проблем да я карам на Юбико. Даже си предложиха тяхната платформа. Засега добре. Тия дни ще я водим до Горубляне да видим какво ще се покаже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това звучи добре. Все пак, както и другите споделиха, цената е доста атрактивна, така че се помъчи да разбереш наистина защо. Вариант е да е на доста повече километри, но услугата "Връщане на Километраж" е доста евтина в Горубляне специално. И все пак, ако е здрава колата (нещо, в което на прима виста не се съмнявам) - взимай я. В Юби Ко работят много добри специалисти, там ако не ти помогнат, няма къде. Най-важното не видях: кара ли я? За мен това е най-истинския тест, може би защото имам база за сравнение с 2.0 бензина, един идеално поддържан екземпляр.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я карах. Без номера е и отидох просто да я видя как изглежда. В последствие обаче много ми хареса. Със сигурност преди покупка ще я тествам. То все едно да не си пробвам дрехите които си купувам :) Дано се навие човека само. Ако ни спре полиция какво се прави като е без никакви номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без регистрация, номера, гражданска и тн ако те спре полиция могат да те закопчеят, а глобата да достигне стабилна сума (само за гражданска е до 400лв). Не прави глупости, закарай я до Юби-Ко, ще я завъртите около сервиза или в краен случай можеш да вземеш евтино седмични временни номера, които ти включват и седмичната застраховка.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да бъдем реалисти за тази цена колата е коледен подарък !!!Няма какво да добавя освен,че ако ги имах парите бих я купил и по телефона едва ли не.Предложих я на мой приятел който си търси такава ,но си е взел тойота дизел и е изхарчил парите и безкрайно съжалява

Редактирано от kembo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми обясните къде точно в Горубляне са Юбико, че в bgmaps показва съвсем различни места в зависимост дали слагам 2 или 2В. <br>И още нещо. Минава ми една, предполагам за много от вас, налудничава идея. Как би се понесъл 2,4 VTEC двигателя с една газова уредба? Гледам по други теми във форума говорят за монтирани газови, но аз все пак да си попитам.<br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юби-Ко:http://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=kv.+Gorublyane%2F%D0%BA%D0%B2.+%D0%93%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B5&hl=en&ie=UTF8&ll=42.64021,23.401952&spn=0.015595,0.03783&sll=42.64309,23.399559&sspn=0.007797,0.018915&geocode=FTW6igId-ANlAQ%3BFQSRigIdpRxlAQ&vpsrc=6&mra=dme&mrsp=0&sz=17&t=m&z=16Колкото до газовата - въпрос на избор. Някои са твърдо против, други са с две ръце ЗА. В крайна сметка дови да скапеш мотора, със спестените пари ще си го оправиш. Но е хубаво ако ще слагаш газова на такъв мотор ПЪРВО да го ревизираш добре (обслужване, реглаж на клапани, може би нови свещи и кабели) зад а си спокоен.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юби-Ко е тук:http://maps.google.com/maps?saddr=bulevard+Tsarigradsko+shose%2F%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4+%D0%A6%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%BE+%D1%88%D0%BE%D1%81%D0%B5&daddr=kv.+Gorublyane,+Sofiya,+Bulgaria&hl=en&ie=UTF8&sll=42.643864,23.403304&sspn=0.006329,0.016512&geocode=FYy8igIdxgFlAQ%3BFf-PigIdoxplASld8XRqIIeqQDEQX48xEqAAEw&vpsrc=0&mra=dme&mrsp=0&sz=17&t=h&z=17Има няколко колеги с 2.0 и 2.4 с газов инжекцион и са доволни. Мога да те посъветвам да вкараш повечко пари обаче за пълен инжекцион с течна фаза (който за този двигател ще ти е поне 2-2.5 бона). Но в крайна сметка искаш да сложиш газ на 200кс VTEC - направи го хубаво, за да не го осакатиш или изобщо не го прави, няма да си струва :) Имай предвид, че ще трябва по-често да минаваш през профилактика, реглаж на клапани и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газова уредба не мога да коментирам, карам на бензин, но относно самия сервиз на Юби Ко една визуална подсказка: като караш по Самоковско шосе, идвайки от Цариградско надолу, подминаваш бензиностанцията Д2, продължаваш напред, втората пряка надясно е твоя път - точно след нея на ъгъла има голяма зелена сграда на John Deere, отпред има трактори, няма как да го сбъркаш. П.П. Не знаех, че колата няма номера и подобни, затова предложих тест драйв, но разбира се, такива незаконности не са ОК. Платформата, сервиза, и ако има чалъм временни номера. Успех, дано колата е ОК, щото парите са смешно малко. Преди време един приятел продаде Акорд 2.0 бензин 2005 за 16 бона, макар и на 90к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля. Взех я. Обаче Ламбда сонда и централата за левия ксенон са за смяна. Първото защото дава грешки компютъра, второто защото късите светват когато си поискат. Това всичкото го видяха в Юбико. За централата искат 600 лева. нормално ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ух... заминала ламбда на тези километри? Повечето държат поне по 300-400 000 км. А и цената и няма да е никак приятна. Може да се окаже по-евтино да си купиш някаква маркова тунингарска, отколкото оригинална.За ксенона на кое казваш "централа"? Ако говориш за баласта - да, нормално е оригинален от хонда да струва толкова. Цените са адски надути за оригиналните части. Според мен обаче не би трябвало да е проблем да смениш и двата баласта с китайски. Ще ти струва вероятно около 100 лв., ако избереш хубави и дори по-малко ако ся някакви съвсем безименни.Иначе - честито! Да си я караш със здраве и безаварийно! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Много безаварийни километри!

 

Направо се прехвърляй в темата за седмиците! :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юби-Ко предлагаха преди баласти от ударени гаранционни цивици за по 100лв. Аз на мойта ги смехи и двата - бяха заминали. Иначе за Ламбда:http://www.ebay.co.uk/itm/DENSO-NEW-FRONT-OXYGEN-SENSOR-LEAF-HONDA-ACCORD-2-0-2-4-MK-VIII-2003-2010-/260896158343?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbe9f7287виж и тази тема:http://honda-tech.com/showthread.php?t=2846459Ако само това са проблемите, колата е перфектна. Да ти е честита и много да се грижи за теб!

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вчера писах само от КАТ докато чаках на опашката и повече нямах никакво време за отговори.Благодаря ви за всичките предложения. Определено ще обърна внимание на линковете ти Веселия :) Наистина само това й откриха в сервиза. Нямаше удари. Има още два тампона за предницата, задни накладки, гарнитура на капака на двигателя и нормалното си обслужване на масло и филтри. Това е всичко.За ксеноните странното е, че като запаля двигателя двата си светят без проблем. Обаче ако ги изключа по някаква причина после левия не свети и тряба да изчакам на изгасен двигател няколко минути и като запаля пак си светят и двата.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от 3-4 дена съм притежател на Accord 2.4 i-vtec.Колата е уникална.Имам един въпрос само - под двд рома за навито имам някаква мултимедийна система.Като я пусна се вижда на дисплея че свират някакви  mp3 песнички,но не мога да изкарам никакъв звук.Някой фа е запознат по този въпрос?Мерси!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на Sonyto1 за придобивката.Може ли и снимки ,че и аз съм на кантар да се метна в една 2.4,ама комби

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от 3-4 дена съм притежател на Accord 2.4 i-vtec.Колата е уникална.Имам един въпрос само - под двд рома за навито имам някаква мултимедийна система.Като я пусна се вижда на дисплея че свират някакви  mp3 песнички,но не мога да изкарам никакъв звук.Някой фа е запознат по този въпрос?Мерси!!!

Казусът с мистериозното аудио под DVD-рома е повече от интересен. Можеш ли да го снимаш и да си пуснеш отделна тема, понеже тук не е мястото на този въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да,ще гледам днес да я свърша тая работа,ама понеже съм нов във форума и малко трудно се оправям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...