Jump to content
Vasilen_Civic_DOHC

Как се регулират клапани?

Recommended Posts

Здравейте колеги, четох теми не само в този форум и навсякъде просто се констатира проблема. Та въпроса ми е как той да се отстрани и как се прави самият реглаж, има ли нещо специфично при хондите? Ясно ми е, че за 20 лева ще ми ги регулират. Искам да си го направя аз. Благодаря предварително за помощта! :)Ако има значение хондата е англичанка Д14А8. :P

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

епа лесно е

трябва да е студена /под 38 градуса /

махаш капака на главата въртиш долу шайбата на коляновия вал горе да ти дойде на белези виж снимката / ще ти трябват отверка права 10 ключе и луфтомер

като завъртиш на белези значи че изходящите и входящите клапани са ти затворени мушиш луфомера / като пробваш коя ще влезе от пластините / между кобилицата и разпределителния вал за входящи примерно е 0.17 до 0.22мм за изходящи е0.22-0.27 след като ги направиш в границите въртиш двигателя както е показано на снимката и гласиш другите горе доле е тва

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти пластини за луфта, който ще създадеш тъй като се самонатягат клапаните. Сваляш капак клапани, отдолу ще видиш кобиличките, върху всяка една от тях има един винт без глава с място отгоре за права отвертка. На винта има контра гайка, и така разконтряш гайката развиваш леко винта и пъхаш пластината между вала и кобиличката и започвах да стягаш винта докато пластината започне да се движи "мазно". Много е важно да въртиш коляноивия вал така, че клапана който регулираш да не е натиснат от гърбицата на вала. Потърси инфо за твоя мотор колко трябва да ги направиш. За нашите хонди пишат, че мотора трябва да около 30-40 градуса загрят когато се прави реглажа.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а язе па найдех :D теми па кат гледам и май тея дет са писали в тях почнаха да се включват.Бе мнооо е лесно :lol: :lol: :lol: днеска правих една двувалка и единия изпускателен беше на 0.6 :ph34r::lol: :lol: :lol: :lol: тая кола работеше все едно е на царевица не на бензин :D .тука е описано Фсичкоооо http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50912&st=0&p=448209&hl=%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B6&fromsearch=1entry448209http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12099&hlhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31265&hl=%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B6&st=0След малко бия катанеца :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
@fenabg Не можа ли да кажеш на момчето че са регулират със права отвертка :D и със ключе 10-тка, за 6-та гайка. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...