Jump to content
civicgonemad

Какво делко могада ползвам?

Recommended Posts

Колеги предстои ми сглобяване на новия блок и сега търся делко. Въпроса ми е от кои двигатели мога да взема? V-TEC двиагтелите са ясни стига да не са обд-2 разбира се... Мога ли да взема примерно от англичанка d16y3? От д15б7? Или само в-тек-ово трябва да е? Цялата инсталация ми е обд1. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме интересува това колеги, защото ще ми предстои слагането на V-TEC глава и ще търся делко OBD-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем може да ползваш всичко щo е ОБД-1 и е MPFI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека не ти е фатален за делкото дали го имаш, дали го нямаш - търсиш OBD1, MPFI, SOHC, D-series. :)Тоест d15b7, d15z1, d16z6, англичанковите май също стават, но трябва да видиш буксата същата ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А питаш ли дали се намират и ако се намират какви цени им искат? Че било в-тек-ово айде 50 лв отгоре... Получава се някъв монопол...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги намерих едно, но ушите му не стават... дайте да видим какво е че да знам да ли да го карам да го пилят или... съм се набутал. Ето няколко снимки... Лошото е че няма никъде номера на него.

На вътрешната част на капачката пише: PT 2/3 M10307 . В малката дупка на гърба пише 42.

23

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Благодаря!

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой? Съдейки по буксата е обд1... Само това ми хрумва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти схема на делкото на D16Z6/9.

Като гледам трябва да имаш 9 на брой кабели, които да излизат от делкото.

6 са ти за 3-те сензора в делкото.По 2 кабела за всеки сензор.

1 плюс

1 за ECU-то

1 за оборотомера

Така е и при делкото на D15B7

 

Ето и схемата:

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кабелите са 9 на брой. 2 на малката букса и 7 на голямата. Съжалявам схемата ми е малко тъмна.Та май май ще го нося да го изпилят.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да е ОБД-1Изтегли си схемата и провери кабелите по цвета им.Така ще си най-сигорен, че са правилните.Нямаш ли е-книжка на сикик 92-95, там я има схемата?Ако е нямаш ще ти я пратя, само ми дай поща или си изтегли от тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от едновалка, не може да не му стават ушите.

Ето тук някъде по страничната част на ушите трябва да има щампа TD-XX, където XX е някакво двуцифрено число, по него горе-долу можем да получим някъв ориентир от какъв мотор е точно.

Публикувано изображение

Иначе така като го гледам е или обд1 или обд2 делкото, на обд0 бобината изглежда по различен начин - изхода за капачката е точно в центъра и, не е изнесен така на една страна. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има само 1 кръгла лепенка със Х на нея, ако имало други сега ги няма. Нали някои уши се били разбилвали за да станат на В-тек глава.

 

 

Публикувано изображение

 

След малко чистене излезе и номер TD-310 4310

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ушите на обд0 делката се разпилват, за да станат на втек глава, на това не би трябвало да се разпилва нищо. :) Разгледай го хубаво, да не би да си му обърнал посоките нещо, в смисъл такъв - "горно" трябва да е ушето, което е в близост до стойката за буксите. Тоест както седиш пред колата изхода на бобината трябва да сочи по посока малко над радиатора.TD-43U според интернет трябва да е заводското делко за D16Z6. Не знаеш ли от каква кола е свалено това нещо?п.п. Другия вариант е тва да е от някоя англичанка пълна инжекция, която използва старата отливка на без витековата глава - като на д15ките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-добрия случай одисват 2 уши. И то е трудно да се окаже, че удисват... застават така, че ухото е твърде блозо до дупката за захващане и не може да се завърти болта. А 3-тото застава далеч извън дупката.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това делко дето ми каза, че си взел за 80 лв, но не знаеш от какво е :blink: се оказа от Акорд ли ??? Щура работа ,виж бързо го сменяй за такова което ти трябва. От D16Y3 става. Спомням си, че го обсъждахме.Също и колегите ти дадоха някои други идеи за делко.Айде успех тоя път с търсенето :)

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не го бърка и ако е от акорд, стига да е от едновалов акорд и зъбчетата да могат да се зацепят на разпределителния вал. :) Аз лично не съм правил такава интерверенция, но не виждам защо не. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на втек глава само втек делко ако искаш да пасват болтовете.иначе е цигания да преправяш дупки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох подлудих се с тва делко ей :D . Този номер грешно съм го дал TD-310 4310

Всъщност е TD-31U 4310. Вчера го мерихме на ниска глава от Д серията, като казвам ниска имам предвид д15б2/7 и д16у3 и си ляга идеално. Но на В-тек глава никък не удисва... В най-добрия случай ще се държи само на 1 болт ама ще се разпробива... За сега не сме го разпробивали първо ще го пробваме "ръчно" дали ще запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е колеги... Делко от Акорд ама запали с него, но не можем да дадем правилната центровка... Върви ама се замисля... Поне се оказа, че делкото е читаво. Ако някой има интерес навит съм да го заменя за такова което ще ми свърши работа. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...