Jump to content
qko_honda_crx

d16a6 гасни на свободна предавка

Recommended Posts

Така колеги здравеите ,рекса когато е студен нп заегрее ли гассни на свободна,смених свещите пак така компа ми изписва 15 грешка......отвреме на време прихълцва.........значи днес изчаках да мине време двигателя да се остоди махнах едната клема за уж компа да се рестартира...и тръгна де но поне ме прибра?от сега нататък какво?само на свободна гасни и и вече ми писна.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УЖАС.... колега извини ме, но аз нищо немога да разбера от това, което си написал.....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ще го преведа, че няма какво да правя...Така колеги, здравейтеРекса когато е студен няма проблем, загрее ли гасне на свободна предавка.Смених свещите, но пак така. Компютъра ми изписва грешка номер 15. От време на време колата прехълцва. Значи, днес изчаках да мине време и двигателя да истине и махнах едната клема на акумулатора, уж компютъра да се рестартира. Е тръгна де поне ме прибра. От сега нататък какво?Само на свободна гасне и вече ми писна!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ще го преведа, че няма какво да правя...Така колеги, здравейтеРекса когато е студен няма проблем, загрее ли гасне на свободна предавка.Смених свещите, но пак така. Компютъра ми изписва грешка номер 15. От време на време колата прехълцва. Значи, днес изчаках да мине време и двигателя да истине и махнах едната клема на акумулатора, уж компютъра да се рестартира. Е тръгна де поне ме прибра. От сега нататък какво?Само на свободна гасне и вече ми писна!

Мерси колега точно това имах впредвид,макар че не виждам кво толкоз неясно съм го написал.Седна дума колата судена върви,когато загрее гасни на свободна,трябва да я държа на някаква предавка на някои светофар и леко да давам газ до като не тръгна....колеги с 15 грешка на компа какво да му мислим?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стига с тези забележки, грамотни-неграмотни.Човекът пише ,за да му се помогне,вие го разп'нете.Никъде не е писано като правило,да се пише на правилен български, правилото е да се пише на кирилица.Да не подхващам и аз,че и ти имаш пунктуационни грешки.Кой клас си завършил?Не си ли учил къде се слагат запетайките?Колега, това може да ти е от помощ - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7373 .Успех

  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Момче, моля ти се...

 

Момчето ти е батко, плюс това си говори точен, книжен "хасковски" :lol: ( Monster, да не се засегнеш сега :))

 

qko_honda_crx , слез до BOSH-а на S-образния Митака да я закачи, мое да изскочи нещо. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже мои,колегата Monster,се захванал за правописни грешки......луда работа чак ми е смешно...както и да е 15 грешка е:Ignition Output Signal missing or defective ignition output signal....това ще рече нещо по запалителната част ли или какво?

  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата пак гасни,и продължава компа да дава 15 грешка....днес и на сфетофар ме остави...аиде някои да даде идеи колеги!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпта рапта няма ръкитие у жобитие и на КинанъСори и аз съм от същото село Хюстън и не могъ се сдържъ:D

Редактирано от Кирето
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намираш си най-близкия Бош сервиз или сервиз със софт за Хонда и ти я закачат на диагностика. След 5 мин ще знаеш какъв и е проблема и какво трябва да се направи и колко пари е. Ако е скъпо- виж в продава части раздела и после колата ще е добре и твойте нерви също ;) п.п.Стига с тоя диалект. Човека така може и знае-така пише!!! Какво като пише "гасни", Вместо "гасне" :huh: нали все пак е от сектата :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия в сервиза в който отиде има да се чудят къде да я закачт за диагностика ;) .D16A6 и всички останали,които са OBD-0 нямат диагностична буска.Колегата си е направил сам диагностиката и е разбрал коя е грешката,но явно няма мануал за да разбере точно от каде идва проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава всеки един транслатор ще му преведе текста. После при майстор и така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В други форуми става дума за дистрибутор, кабели и свещи. Първо тях прегледай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, 15-та грешка означава комутатор. :) Това може да значи много работи.Може на комутатора да са му много годинките и километрите и вече да си е тръгнал.2. Комутатора може да си е тръгнал заради кофти бобина.3. Бобината може да си е тръгнала заради кофти свещи.4. Комутатора може да си е тръгнал в следствие на кофти бобината, която е кофти в следствие на кофти свещите.....И триста други глупости в тази логика. Дерзайте! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вчера всичко прегледах,и установих че не отива ток към свещите....тая бобина като гледам маи трудно се сменя,делкото трябва да се сваля маи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам 20 лева че е бобина :)п.с. колегата му гасне колата затова не е стигнал до училището (хихи шегичка)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слушаи колега от предния пост я не се заяждаи с мен ...тук се пише относно проблеми по колите ни,какви са тия закачки?????или пак пак си показва ме баи ганьовищината:))p.s.не ми се занимава с хора които просто търсят с кого да се захапят.аиде чао мерси сам ще се оправя.Благодаря на всички отзовали се:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубината се сменява без да сваляш делкото.Държи се на 4 винта в краищата,като 2-та които са към валовете не се виждат.Пред тях има гумени уплътнения хванати за самия корпус на делкото,махаш ги и тогава ще видиш винтовете

Това е от мануала за грешка 15

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги утре ще ходя при приятел да ми замери бобината....някои да ми каже какви трябва да бъдат параметрите при замерване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да ти я мери, ако изобщо може да се измерва?!? :blink: Направо я сменяй! И после виж комутатора, както ти каза Калмара! Почти сигурно е, че проблемът ти е в едно от тези 2 неща! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сорка никои не позна освен колегата които постна картинката от мануала и се оказа точно това-има два кабела които излизат от делкото,там е имало хлабава връзка....добре че не тръгнах да сменям бобина или комутатор.Мерси на всички колеги,за помоща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В други форуми става дума за дистрибутор, кабели и свещи. Първо тях прегледай.

само че рекса се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В други форуми става дума за дистрибутор, кабели и свещи. Първо тях прегледай.

само че рекса се оправи Редактирано от qko_honda_crx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...