Jump to content
kazadores

Проблем с прекъсвача

Recommended Posts

Колеги става въпрос за сивик купе с D16Z9 мотор.Днес за първи път издух колата и ми направи впечатление,че прекъсвача се включва на 6500 оборота,още преди да съм достигнал червената зона,която започва от 7200.четох,че на този мотор прекъсвача трябва да е на 7500.Също така почти не се усеща,кога се включва витека или поне аз не го усещам.Колата ми е нова и още не съм свикнал с нея,но не ми прави особено впечатление да се променя звука.От къде може да идва този проблем и добре ли е да отида на диагностика,за да се види има ли нещо на компа или оборотомера не показва правилно.Благодаря и поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали този двигател има такава защита , но ако си я цедил студена или не напълно загряла има вероятност да те ограничава до достигане на оптималната температура ;) Ако не е това отиди на диагностика в сервиз , който е наясно с Хондите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай купетата го имат тоя проблем с оборотомера ,а за другото Тино ти го е казал.Да не е ниско нивото на маслото и да не може да направи необходимото налягане за да се включи втек-а.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах и днес маслото и си е до горе,както трябва,но ми прави впечатление,че стрелката на температурата стои под средата.Не бих казал,че е на една четвърт,но е по-ниско от нормалната работна темп.Иначе парното работи перфектно и всичко друго...не мога да преценя още как загрява,но мисля,че малко по-бавно.Възможно ли е витека да е активен само при достигане на оптималната темп на работа на мотора и явно при мен има някакъв проблем с термостата и затова да не се включва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ме съмнява да е от това! ЧЕК-а свети ли ти? Някакви грешки да дава ЕЦУто? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не чека не свети,всичко си работи нормално.Може и да е задръстен самия клапан нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е отстранен самия термостат , за да се прикрие някакъв дефект - примерно загряване , е твърде вероятно да не можеш да достигнеш нормална работна температура , която пък е нужна на еку-то да разреши да ти се пуска VTEC-а . Стандартно трябва да е някъде под средата - виж си на другата кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята макар че е дърто копеле студена ли е нище да иде до 7800 оборота спира ме на 7000 но май не е от обортомера ако не е прецакан и километража де замислил съм и една проверка на обартамера продават се едни китове с електранни обортомери за сверката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички непипани витеци имат защита на студено. С цел идеот зад волана. :lol: Виж я за грешки нещо лъже или пречи на компа да работи нормално според мен.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

студена ли е нище да иде до 7800 оборота спира ме на 7000

Настройките на ЕЦУ-то са такива,по нисък прекъсвач при студен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то тва е ясно но въпроса е че го прави чат пат и загряла и при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко раздвижване по темата: Ходих при Омбре и той лично покара колата и ми каза,че втека си работи,просто не се усеща на малкия мотор в сравнение с Б16,понеже се отварят само входящите клапани,докато при големия втек се отварят и изходящите и се чува и усеща повече.сложи ми една закъсена букса на диагностичния куплунг и светна чека без да мига,което означава,че няма грешки в компютъра.За ранния прекъсвач така и не разбрахме от какво е,понеже не и правихме компютърна диагностика.По-късно след четене и ровене по форумите в USA,сам си направих втек лампа и на 4500 оборота си светва.Явно си работи джаджата,но не се чувства осезаемо.Иначе колата набира много добре,не се чувства загуба на мощност след 4500.(Омбре каза,че ако не работи втека,ще светва чек лампата).Днес проблема с ранния прекъсвач продължи да ме глозга и сложих парче картон на радиатора.Стрелката пак си стоеше видимо под средата,но след като форсирах колата,ми направи впечатление,че прекъсна на около 7000.С две думи явно се е вдигнала малко температурата и съответно прекъсвача се е вдигнал.По-късно при пуснато парно и без картона отпред отново я форсирах и пак прекъсна на 6500.Възможно ли е прекъсвача да се мести нагоре успоредно с покачването на температурата и съответно при мен поради някаква причина с термостат евентуално да не позволява двигателя да загрее достатъчно,за да ми стане на 7500 прекъсвача?Направи ми впечатление,че докато бях с картона,стрелката пак си беше под средата,но перката се включваше по светофарите.Моля за съвет да и правя ли диагностика и да се замери температурата,която приема компютъра,за да се разбере дали това е причината за ранното прекъсване. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия фактор при втека е температурата на мотора. КАКТО КАЗАХ анти ИДЕОТ СИСТЕМАТа. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: А втека на 4500...... незнам. НА 4800 бях чувал на 5200 на 5400 на 5500 ама на 4500.. е новост. :rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нямаш проблем с таблото ? съответно с оборотомера . При мен се е получавало доста често , но понеже не карам колата често и не ме вълнува особено . Ако можеш все пак виж как ти е термостата ;) Оня ден имаше тема на колега с Прелюд , който му загряваше леко при спряло положение след трансплантация на двигатели и се оказа вече неработещ правилно термостат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой от колегите има инфоборд и му е удобно да се видим някъде,само за 5 мин да го включим да направим един тест с оборотите ще е супер.Така ще разбера дали отчита правилно таблото,че не ми се разглобява и сменя залудо...тъкмо ще може да се премери и температурата,която отчита ЕКУ-то :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай със смяна на електролитните кондензатори, които се намират на платката на оборотомера. Ако са видимо "изтекли", то това е много вероятна причина за проблема ти. Тоест може и да достигаш 7500, и грешката да е просто в оборотомера..

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно термостата, ама я вържи колега, на диагностика, да си видиш всички датчици, какво показват. Въздух и температура/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж колко км вдигаш на всяка скорост и пак може да се ориентираш. Ако гумите ти са близки до заводските ! :P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още преди седмица му казах, че оборотомера му се е окотил, ма не ме слуша! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си прекарах хубаво кабела за втек лампата в купето (че предишния път само закачих диода на чистачката отвън за проба) :D и ходих малко на тест драйв.Заслушах се много внимателно и ми прави впечатление,че мотора към 4300-4400 започва да вие (все едно има нещо,което започва да свири вътре)...трудно ми е да го обясня и на 4500 светва лампата.Така ли трябва да се чува малкия втек,защото определено няма праг както при б-серията.Колата си върви плавно и си ускорява стабилно... P.S утре съм на компютърна диагностика,за да се види най-накрая кое как и защо.Ще ви държа в течение :)

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с фабричния филтър разликата в звука е по-слабо доловима в сравнение ако си със някакъв спортен - тогава съвсем отчетливо се чува. При мен на заводската карта е на 4800, при японките мисля, че е на повече и на седан и на хеч :) Така че това, че ти тръгва на 4400-4500 отново ме довежда на мисълта за оборотомера :P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях на диагностика и се оказа,както повечето предполагаха,че оборотомера не показва точно.Прекъсвача е на около 7300 оборота,температурата на водата е нормална и няма никакви други проблеми с двигателя.Благодарности на Омбре и мисля,че темата може вече да се затваря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...