Jump to content
Nick3

Civic Или Prelude

Recommended Posts

Аз не виждам никакви предимства в Прелюда - двуместно супертежко купе с малък багажник. Особено пък четворката! Нито като возия са по-добри, нито като разход, нито като вървеж, нито като поддръжка. Не е лично мнение това, а всеобщо.

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Prelude защото не аз съм човека който кара хора в колата ,а човека който кара колата т.е. карам непрактична кола защото това ми носи удоволствие .До колегата Трънчо с горното мнение ,ако нещо изтъквам което не е така моля да бъде по директен и да ме просветли. До колегата който се чуди във избора ,обмисли мн покупката си Civic-а е по практичната и бюджетна кола , а Prelud-а е колата дето се гледа със сърце :) .А относно за тюнинги ,ако ти се въртят такива мухи в главата Prelud-а не е мн удачен вариант за такива работи.

Редактирано от JoroP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо против теб, просто Прелюда с нищо не може да ме впечатли и по-горе съм изброил предимствата на Сивик-а. Интересното, е че не се сещам с какво Прелюда превъзхожда Сивик-а, освен с разход.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми точно това имам в предвид. За да караш Прелюд просто трябва като го видиш и да се влюбиш. А пича щом се колебае, значи не е от тези хора. Сега ще го надъхате за Прелюд, ще си го вземе и ще почне - разхода е голям, искам да го засиля АМА ... и т.н. Иначе не визирах точно теб и не искам да разводняваме темата, но изказвания като "Прелюда не гори много повече" или "Частите му не са много по-скъпи" (както прочетох няколко реда по-нагоре) ме жегват :) Повечко обективизъм пичове!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

струва ми се че много хора не са се качвали в прелюд,а не са отваряли и задния капак щом се говори че и багажника бил по мальк от на сивик [става вапрос за прлелюд 5 та] за устоичивост и комфорт не искам да коментирам несериозно е,,сьс 100 км/4 да слушам задните гуми,,е по евтин е сивика разбирам ви,но да не живеем вечноОтносно части като,шарнири втулки и темпподобни цените са сьщите,а и прелюда е много по здрава кола и няма гадния тампон от зад които се кьсаЗа динамиката които иска да заповяда срещу f20 5та сток с какьвто сивик иска,без вти разбира се,,за вти имам Н22 мога да се обзаложа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да го пробваме тоя прелюд ф20, аз съм със сивик купе 106 коня. 50м ще съм отпред и багажника на купето е по голям с над 100 литра ;) когато кажеш ги замерваме, е така за спорта, да видиш колко са слаби прелюдите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си прелюд няма да съжеляваш,аз съм влюбен в моята,и не искам да се разделям с нея.Наскоро се ударих с нея като пораженията бяха сериозни но въпреки мнението на ,,антихондаджий" да я разкарам,аз не мога,и не искам.....частите не са скъпи но малко трудно се намират.Вземи си прелюд защото са редки,защото ще трябва да се разминеш с стотици коли за да видиш друг прелюд....което малко или много те кара да се чувстваш специален.А относно мотора-аз съм с ф20-ка и не ми трябва х22,защото този двигател е достатъчен за да те закара от точка А до точка Б с усмивка на уста,...защо ми е да се правя на състезател....за някакви си 2 секунди по малко......След катестрофата псувам всички в града които карат със 100 км само за да се изсфукат и нищо повече.....ас не искам да съм от тях......вземи си прелюда и не му мисли с какъв двигател е...важното е като слезеш от колата да не спираш да се обръщаш след нея.Поздрави...!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно аз съм го писал това. :lol: Само,че моя удар беше лек и не заради висока скорост,а заради мокър път и загладени гуми.Та по темата,аз не работя и пак успявам да си потдържам колата с минималните доходи които получавам.И никога досега не съм го карал на празен резервоар.Има ли желание има и начин.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prelude е за хората, които търсят тръпка от шофирането, които не търсят шаблонен автомобил и искат различно усещане в купето и на пътя. Трудно е да с опише с думи, трябва да се почувства. Широк, масивен и изключително стабилен авомобил, агресивен дизайн. 4WS - само който е карал знае каква радост е. Разходът си е разход, но никой не би си купил Prelude за да икономисва - всичко се плаща.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудя какъв е този мит който се разпространява ,че F20A4 e бавна кола :blink: От Сивиците 125 коня единствено 5та хеч върви малко повече,със седана и купето работата е на кантар,6та серия и дел-сола са малко по-бавни,е кое му е куцото на това :rolleyes: БМВ 320 Е36 също малко изостава на старт,както и Еклипса 2th и това го казвам от личен опит на замервания с коли на познати.А за сравнения на комфорта м-у двета модела,изработката просто е друга,като започнем от малките детайли,единствения + за мен за Сивика е по-малкия разход на гориво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И относно че прелюда бил тесен...Не е!Отзад съм качвал 3-ма с общо тегло към 220кг и не ги чух да се оплакват...(много).А за разхода си гори-за 20 лв бензин(8л.) изминавам около 70-80 км градско,при това че в димитровград имаме 2 светофара само....И още нещо което съм забелязал и което ми харесва е че ако махна емблемите и надписите на колата хората няма да познаят каква марка е,пък камоли и кой модел е....а ако същото направя със бмв,мерцедес,ауди и т.н почти всеки ще ти каже каква е и т.н..Знам че всеки който кара този модел хонда знае какъв кеф е да караш лятото привечер на отворен люк и с свълени ел стъкла,бавничко из града с не повече от 40км.....кефффффф...:))))))))))))

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горното мнение с гюрука и ел.стъклата ме разби :D че да не би Сивик да нямат гюрук и ел.стъкла ;) Разхода , който споменаваш за 70-80 км в град с два светофара Сивика 1.5 го прави в София с каране по центъра и т.н. за над 100 км ;) Сивик 1.5 определено не върви повече от Прелюд 2.0 - няма какво да се лъжем ;) Или иначе ми е интересно да видя 3-ма седнали на задните седалки в Прелюд :D не , че нещо , но не се ли води 3+1 или 2+2 . За мен лично това не са два автомобила , които могат да бъдат сравнявани !!! Коренно различни класове - Прелюд може да се сравнява с Акорд купе или Сивик купе до известна степен . Хечбек или Седан на Сивик са ол-дей коли , демек практични коли както е и Седан или Комби Акорд . В избора на колега са две неща - иска да има практична кола или гъзарска кола !!! Ще помоля да спрете да се убеждавате един другиго , че неговия избор е по-правилен - няма такова нещо :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги обарнахме го на хвалби и прочие стана цирк:) .И така по темата Прелюда и Сивика не могат да бъдат сравнявяни,всяка си има и плюсове и логично и минуси.Но ако трябва да избирам между 2-та(и имам паричната възможност),БЕЗ ДА СЕ ЗАМИСЛЯМ СКАЧАМ НА Прелюд.Въпреки че карам Сивик и това си е мое лично мнение!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горното мнение с гюрука и ел.стъклата ме разби :D че да не би Сивик да нямат гюрук и ел.стъкла ;) Разхода , който споменаваш за 70-80 км в град с два светофара Сивика 1.5 го прави в София с каране по центъра и т.н. ;) Сивик 1.5 определено не върви повече от Прелюд 2.0 - няма какво да се лъжем ;) Или иначе ми е интересно да видя 3-ма седнали на задните седалки в Прелюд :D не , че нещо , но не се ли води 3+1 или 2+2 .

За мен лично това не са два автомобила , които могат да бъдат сравнявани Публикувано изображение Коренно различни класове - Прелюд може да се сравнява с Акорд купе или Сивик купе до известна степен . Хечбек или Седан на Сивик са ол-дей коли , демек практични коли както е и Седан или Комби Акорд . В избора на колега са две неща - иска да има практична кола или гъзарска кола Публикувано изображение Ще помоля да спрете да се убеждавате един другиго , че неговия избор е по-правилен - няма такова нещо :)

 

колега знам че се изхвърлям за тва с гюрука ама аз така го усещам-по различно е...относно 3-мата седнали отзад-наистина се побраха,отначало мрънкаха докато си наместят топките,но след това беше всичко ОК...Най-важното е колегата да избере ХОНДА,каквато ще да е тя...наскоро се качих за първи път в рексче 2г. и много ми хареса....мисля че ако не карах прелюд щеше да е рекс....поздрави..:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, не знам на колко си години, не искам и да те разубеждавам! Аз съм същия като теб - надъхвам се за нещо и го правя, без да мисля за последствията. Но съветът ми, като изпатил, премисли дали можеш и тогава се хвърляй. Не разбрах също така каква кола търсиш - комфортна ли, бърза ли, малка ли, евтина ли ? Ако просто ги харесваш и разполагаш с доходи - взимай прелюда. Ако нямаш кой знае колко пари - взимай сивика. Замисли се само като дойде началото на годината и трябва да дадеш едно 200-300лева отгоре за граждански и глупости в сравнение със сивика ? Не са малко, нали ? Отделно, както вече казах, прелюда под 12 няма да ти гори, който каквото иска да си говори. А сивик повече от 9 каквото и да правиш няма да ти гори. Остави това, че на извънградско ако караш със 100-110км. сивика дава разход 5. Обобщавам - двете коли са различен клас. Прелюдът е по-голям, по елегантен, с повече екстри итн. Сивикът е някак си по-младежка кола, като за първа е идеална. Ако можеш да преглътнеш разликата в горенето на бензин и данъците и таксите - значи спокойно можеш да си гледаш прелюд :) И ако ще е той, търси х22, защото ф20 НЕ върви, а х23 от много хора съм чувал, че е проблемен двигател, не знам така ли е. Разлика в горенето между трите няма ( да е половин литър нагоре-надолу някъде най-много ). Няма смисъл да дадеш почти същите пари за магаре, като може да е кон :D. И не забравяй, че бензинът е 2.50 и ще върви само нагоре :). А на такава кола ако ще слагаш газ - отивай взимай голф :)

Това ме накара се замисля доста !!! Мерси това мнение ми хареса....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си прелюд няма да съжеляваш,аз съм влюбен в моята,и не искам да се разделям с нея.Наскоро се ударих с нея като пораженията бяха сериозни но въпреки мнението на ,,антихондаджий" да я разкарам,аз не мога,и не искам.....частите не са скъпи но малко трудно се намират.Вземи си прелюд защото са редки,защото ще трябва да се разминеш с стотици коли за да видиш друг прелюд....което малко или много те кара да се чувстваш специален.А относно мотора-аз съм с ф20-ка и не ми трябва х22,защото този двигател е достатъчен за да те закара от точка А до точка Б с усмивка на уста,...защо ми е да се правя на състезател....за някакви си 2 секунди по малко......След катестрофата псувам всички в града които карат със 100 км само за да се изсфукат и нищо повече.....ас не искам да съм от тях......вземи си прелюда и не му мисли с какъв двигател е...важното е като слезеш от колата да не спираш да се обръщаш след нея.Поздрави...Публикувано изображение

 

 

 

Евала ти правя е това е мнение стига сме се карали ще си купа ПРЕЛУДА и така знам че няма да е лесно да го подържам но КАКТО ДОЙДЕ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prelude НА 100% нищо че карам кибик...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...важното е като слезеш от колата да не спираш да се обръщаш след нея.Поздрави...Публикувано изображение

 

Тоя лаф ми аресА .. все още се обръщам след мойта "кранта" .... :)

 

Ше кажа е аз две думи , имах и двете коли за период от 2г. с тая разлика че моя е 3г. и е доста по трудно обслужваем.

Сивика е типично градска кола , лесна за поддръжка и лесна за управление.

Прелюда е кола за дълго каране , само извън града можеш да му усетиш чара в пълния смисъл . По труден е за поддръжка/малко по скъпи части/ откъм "майстори" , но това е субективно с оглед на локацията ти.

Гледам че си се "наострил" за 5г Ф20 , което е най "малкото зло" според мен за прохождащ "прелюдокаращ". А и се намират за прилични пари в добро здраве , наскоро купихме на приятел такъв екземпляр с ГИ за 4к. и човека е много доволен за момента.

Отплеснах се нещо ... дано след всичките писаници все пак си купиш няква "кочина" ! :P

Здрави ПО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявате коли от различни години, класове и цени. За дизаин няма да коментирам, всеки има различнен вкус. Не може да се каже коя е по добра, двете коли са създадени за различни цели.Аз бих взел сивик 5-та, дори и 1,3. Запазен екземпляр с клима може да се намери за около 2000-2500. Прелюда върви около 4000-4500. С парите от разликата между двете(ако трябва ще добавя) веднага слагам b16, b18, може дори и h22. И когато след време отново има лев за тунинг ще има двигател с голям потенциял за развитие.Успех в избира и скоро с хонда, каквато и да е!Дано малко съм наклонил везните към сивика :P

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...