Jump to content
Т.Иванов

Проблем с маслото

Recommended Posts

Карам Хонда Сивик 6 ген.Смених си маслото средата на юли месец с Кастрол 10/40 Изминах около 1500 км след което,маслото започна да ми се губи,долях и 200 г. и след това изминах още 500 км и сега маслото ми е на минимума.Колата ми не пуши няма следи от масло по ауспуха,проверих свещите и те са си наред имат керемиден цвят,проверих за теч но нищо не открих.Двама мои приятели карат със същото масло и нямат никакви проблеми и не мисля че е от него.Някакви идеи къде може да бъде проблема????Плс. помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 99% си за смяна на маслени сегменти. Това е много често срещан проблем (и моята гори 5-6 литра масло на 10000 км без да пуши видимо). Има няколко теми по този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега няма как да е сегмет при положение че съм изминал 2000 км от смяната му.А сега на щеката ми е на минимума няма как да го изгори толкова бързо и да не пуши Бях доналял още 200 грама след като бях видял че малко ми е заминало,а и не я ръчкам карам си нормално и си сменям предавки на 2500 3000 оборота.Брат ми има същата хонда и той беше за смяна на сегменти и при него бях видял как му пушеше колата облаци син дим ставаха и имаше следи по ауспуха от масло и при това маслото му не беше заминало толкова бързо.Не мисля че е това.Проблема е някъде другаде според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли си си сменял масления филтър? Ако е така провери дали няма теч при него. На супер кофти място са го сложили, точно над задната част на картера и ако оттам тече докато колата е в движение трудно ще го установиш с петно под нея. Аз като си сменях моя го проверих поне 5 пъти за теч, защото беше по малък като размер от стария, който уж е на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проверил съм и него колега и даже за да бъда напълно убеден че няма теч от там го бях изчистил заедно със картера,защото бях чул че ако е бил пренатегнат може да се скуса гарнитурата и от там да избива масло но уви няма му нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми колега или го гори или от някъде тече да го гори мое да е от сегменти гумички водачи мое и да тече виж си семерингите на делкото на коляновия вал или картера най често от там течът но разхода е сериозен мое да пробваш с друго масло но едва ли ще се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сигурен ли си че не пуши ;) Накарай някои да я напомпи няколко пъти на 6000 оборота и гледай отзад ;) Твоята история ми е до болка позната :D И при мен кастрола започна да го пие точно след 2000 км. не беше ментак , бях го взел от Англия но..... :D Свещите ми също бяха с керемиден цвят което и мен ме озадачи при положение че яко гори маслото ;) Преди да престъпя към ремонта пробвах с 15W50 но положението не се оправи.Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да колега сигурен съм ,даже я припомпваха до 7000 оборота и задържаха и нее пуши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега помислли малко. Ако колата ти не оставя петна под нея от около 2 метра и мотора ти е чист, а не олят целия според теб къде отива това масло аджеба. Пушенето може да го скрива и катализатора, колата за да пуши я дръж на прекъсвач. Сам ще се обедиш, че си за сегменти , но явно трябва да мине малко време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам след ремонт по двигателя или по точно основен ремонт, само смяна на сигменти или сигменти и бутала, докато се разработи колата харчи малко масло и след време,като "се наместят" сигментите спира разхода на масло. В това съм сигурен на 100% лично изпробвано на стара моя кола. Вариант две - може да е гумички на клапаните.Вариант три (нещо което ми се беше случило на мен) - запушен клапан, който връща обратно картерните газове. Когато буталото се връща обратно също прави компресия и ако тая компресия няма от къде да излезе, тоест през клапана за картерни газове свива маслените сигменти и те пропускат масло леко. Това го имах като проблем на моя стар Нисан Примера. Изчистих всичко в тази връзка и колата тръгна без проблеми. Карах я 5 години от смяна до смяна грам масло не е мърдало, ако е мърдало не е било изобщо видимо за щеката. Вариант четири - преди да купя Хонда ме предупредиха, че дори нова да я взема си харчи масло. И моите приятели с други Хонди казаха така - Хонда си харчи масло, леко по малко но гори, не е проблем но всички Хонди са така и вдигнаха рамене.Има уред при елконаджииите, който се закача към аспуха и следи дали има масло в изгорелите газове. Пробвай това да си сигурен на 100%.Една препоръка от мен, след като си сменил сигменти и колата ти така или иначе е в разработка, никога не я форсирай до 7000 оборота. Направи и читава разработка поне 5000 км, въпреки, че лично аз бих минал най малко 20 000 преди да изисквам повече от двигателя.Другото, което се сетих за финал. Ти хубаво си сменил сигменти, ама ако колата е с елепсовидно износени цилиндри? Ако майстора дето ги е сменял не е замерил добре износването на цилиндрите, не е разбирал или не е знаел как да го направи като хората, пак ще харчи, няма как!!! Дори се гледа прореза на сигментите да не е един под друг на 90 или 120 градуса ги слагат обикновено. Виж все пак дали майстора не си е оставил ръцете.Дано при теб с карането колата да се оправи от самосебе си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

амм колега само едно пояснение не съм сменял сегменти на моята кола,а това което бях казал се отнасяше за колата на брат ми.Гумички на клапаните отпада,защото нямам масло в цилиндрите,а за този клапан за който говориш как мога да го проверя.Аз се сещам единствено да изкарам маркучето и да видя дали духа от отвора,ако имаш някоя друга идея сподели

Редактирано от Т.Иванов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иванов според теб каде е тва масло бе човек ? Няма никаде а не ко и пипа айде бе .Това отпада онова отпада .А на бас че компресията на всички цилиндри ти е над 11.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, в редки случай маслото може да се смеси с антифриза (през пукнатини в цилиндровата глава или гарнитурата) но това се забелязва лесно - в разширителният съд изплува масло :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за компресията е странно да се впиша и аз в темата :) На люда компресията е 13.5 на всички цилиндри мерена в Бултрако и според хората там е идеална.Гори ми около 200 грама на 1500 км при мойто каране което не е да сменям скорости на 2500 оборота.Карам с 5/40 Хонда масло.Ако сложа 10/40 сигурно и по-малко ще хапва или ще е същото.Незнам , според мен няма голяма връзка в случая с компресията.Ако гори доста масло е ясна работата --> Омбре , Юби Ко и някой лев :) Ама като се сетя за съседа с форд фиеста 1.25 мотор зетек умирам от смях.На 2000 по близо 2 литра и я кара 20к милометра така без ядове до момента :) Като влязохме във форума на форд 99% от хората с такива фиести пишат "о да нормално е това аххаха :)) Колега , виж маслото де не е някой ментак , виж за течове , смени по-дебело накрая и пробвай с него и ако и него го гори 3 реда по нагоре знаеш :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата отговора е в катализатора .Казвам го като потърпевш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.За "компресията" - кое е странно - над 13 такава е ясно, че сегментите са за смяна!?!В други теми е обяснено кое, как и защо... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре след 7к преди смяната със сегашното масло съм долял малко над 500 ( да бъда точен 600 и малко ) грама какви сегменти незнам пък темата да си я има :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сам за сегменти, второто ми CR-V, гореше масло и по нищо не можеш да разбереш, свещи перфектни, грам дим няма, ауспуха сух, обачеееееееееее като свалихме главата ела да видиш какво става, и нормални сигменти и биелни лагери, така и така съм я отворил, и гарнитури нови, ииииииии всичко си дойде на мястото, и на мен ми бе странно и небосновано но така излезе.

Редактирано от civic1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре след 7к преди смяната със сегашното масло съм долял малко над 500 ( да бъда точен 600 и малко ) грама какви сегменти незнам пък темата да си я има :)

Марто не долива, пък сменя на 12-13к км. - както дойде - нема време!Нещо май не си разбрал!Коя тема да си я има??? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско 12 ,кои са тези хонди за които говориш дето и като нови горят масло?Мойта е на 186 хил км и от смяна до смяна не мърда маслото -колкото съм налял ,толкова точа.Карам я предимно във високи обороти постоянно и за 4 години не ми е пипнала маслото -само го мирише ,доста колеги също са така ,не знам кой ти е дал това инфо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ходите са тия дето им викат англичанки с 1.4 двигател 90 коня и прелюд след 2000 ама точната година не я знам. Имам приятел и със сивик както той и казва жабата (каквото и да значи). Та според тях да не се притеснявам ако леко пипа масло. Естествено говорим за нормалното правило 1 литър на 10000км. Та думите действително бяха " абе да знаеш всички ходни горят масло". Може да имат предвид че горят малко масло в нормите. Ама пък ако някой ми каже, че има кола дето грам не гори, няма да повярвам. Тоест има изпарения най-малкото, но до 10 000 км не се усеща това ако гори до 200-300 грама на щеката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и да пипа какво? Доливаш и караш. Те останалите коли ги е хванала липсата на обороти и за това харчат по-малко масло. Колегата където е пуснал темата е за сегменти. До момента никой във форума който е пуснал тема, че му гори масло не е излезнал и е казал ЕВРИКА открих проблема и той не беше в сегментите. Просто е това, колкото и страници да изпишем все тая. И стига моля ви с тези 160 000км, тези километри са били 3-тата година от както това возило е станало на кола. На моя Прелюд на километраж в момента е на 300 000км ама знае ли човек колко по 300 000км е в действителност. На "запад" както му казваме хората карат и експлоатират истински колите си. Забележете от както влезна новия закон в Германия за километражите на колите какво се случва вече. Ето и един пример: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=v44apvipgjum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...