Jump to content
btu

Проблем с управление на центраното с дистанционното.

Recommended Posts

Здравейте, имам стрнно явление - Проблем с управление на центраното с дистанционното. А именно от време на време след като застудя спира да ми отключва и заклюва централното когато ползвам оригиналното дистанциооно на HONDA. Като в същото време централното си работи с ключа или път от вътре с копчето на вратата . Батерията също е нова и работи - лампата си свети на дистанционното но явно модула който приема сигнала от дистанционното зацикля ! И не съм го търсил къде се намира точно - някой да знае къде се намира ?Но пък след разкачане на акумолатора започва веднага да према от дистанционното. не съм ходил да я чета за грешки.Дистанционното е като от тази тема само че с две копчета. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=65023&st=0&p=1057234194&hl=%D0%A0%D2%91%D0%A0%D1%91%D0%A1%D0%83%D0%A1%E2%80%9A%D0%A0%C2%B0%D0%A0%D0%85%D0%A1%E2%80%A0%D0%A0%D1%91%D0%A0%D1%95%D0%A0%D0%85%D0%A0%D0%85%D0%A0%D1%95&fromsearch=1entry1057234194Някой имал ли е такъв проблем или да знае за каво иде реч ??? Колаата е STREAM 2.0 iVITEC - 156 к.с. 2002 година

Редактирано от btu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пробвах пак направи такава магария - като отключих с дистанционното и след това вече не можеше да заключа с него, заключвам само с ключа и централното си бачка ! Да не би нещо от някъде да влиза влага в тоя модул ? Само че не знам къде се намира модула за дистанционното ?Другото е че това го прави когато колата е истинала и постояла няколко часа - след откачане на акомулатора не го прави, трябва да постои известно време и спира да отключва и заключва . Категорично проблема не е в дистнационното според мен ?

Редактирано от btu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да смажеш шините на заключващия механизъм или питай Jamo как оправи неговото. Имаше същия проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО 'Вен_РВ1456ВС' Ама той механизма си бачка - с ключа или с копчето от вътре на шьофера си отваря и затвяря, само спира да приема командите от дистанционното -освен нещо да се товари и от там да вкючва някаква защита което е много странно.

Редактирано от btu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с CRV или Акорд няма ли да удари едно рамо ?Също търся схема - или къде се намира управлението на центалното, неговото реле и приемника ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, аз имам Стрийм 2002, при мен машинките на вратите отключваха и заключваха когато си решат. С оригиналното дистанционно на колата, понякога когато я отключа нещеше да я заключи веднага след това, или само една или две врати се заключваха. Колата няма заводска аларма а само централно заключване. Най-накрая отидох в един сервиз за аларми "Авител" и там я прегледаха и ми казаха, че три от машинките на вратите са за смяна. Та си сложих и една аларма и четири нови машинки на вратите и всичко се оправи. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩА

 

Проблема е решен много евтино - сменя се модула който комуникира със дистанционното - RECIVER .

Струва 10 кинта от моргата.

Исе заех с проблема защото ми писна да ходя по вайстори и сервизи и всеки да препоръчва това от което той може да спечели повече пари, а не да свърши на мен работа.

 

 

Като тръгнете от поставяне на ново централно, аларма та се стигне до смяна на бородив компютър - всеки луд с номера си Публикувано изображение!

 

И никой обаче не казва че има RECIVER - една малка кутйка, която стои зад касетофона или зад управлението на климатика - това важи освен за STREAM и за CRV след 2002 година. За другите не знам

 

 

Ето я вълшебната кутийка - нищо и никакъв предавател приемник .

 

http://pics.data.bg/...0128a/dsc01958/

 

 

А бях чувал преди време от майстори на Хонда - че този предавател се намирал в компютъра на колата Публикувано изображение!

 

ДРЪН ДРЪН ДРЪН

 

Та съвета ми е не ходете на майстор или на СЕРВИЗ - всички са от мошшеник нагоре !

 

 

Да не говорим пък че и някои хора продават ужасно скъпо части втора употреба Публикувано изображение

Достигат даже и понякога минават цените на нови и оригинални .

 

единствено трябва малко време за търсене и още малко за работа .

Редактирано от btu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се доверяваи на който и да е майстор в България. Аз на моя Stream като го закарах в сервиз да му сменят пистовия ремък половин час мислеха как да го сменят :lol: и им казах момчета на моята кола няма да се учите и затворих капака. Затова повече чети по форумите и се оправяй сам вместо да се учат на чуждо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...