Jump to content
djvsk

ремонтен комплект помпа съединител

Recommended Posts

Здравейте колеги , искам да ви питам за ремонтен комплект на помпата. От каде да си взема в смисъл да е читав :) и заслужавали си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , искам да ви питам за ремонтен комплект на помпата. От каде да си взема в смисъл да е читав :) и заслужавали си ?

1. Пише се модела кола, която карате или поне мотора - не е длъжен някой да гледа персоналната ви информация за да се осведомява за това.2. Помпите на съединителя са ти две - позовете се по-точно.2.1. Карантията на помпите се взима оригиналната "за да си заслужава" + Brake Fluid3. Има теми за внос на оригинални части от САЩ, а ако не ти се занимава има официални дилъри на Хонда.Поздрави. Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е Civic coupe 5 ген. но помпата е сащата и като на хеча. Двигатела е D15B7. Знаешли как се води на англииски този ремонтен комплект да потарся? Или някаква марка да ми кажеш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло при помпите на съединителите няма "ремонтен комплект", по скоро можеш да си вземеш всички детайли вътре в помпата - буталца, пружини и т.н.

 

Напиши си номера на рамата тук и в графата STEERING,BRAKE,SUSPENSION търси изображение с описание на детайлите за CLUTCH CYLINDER

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтния комплект в Бултрако/Юбико е кум 90лв за горна помпа. И да, заслужава си защото са оригинални части. До колкото си спомням по саитовете се продава само цяла помпа, а не ремонтен комплект, и беше някъде 100$-150$.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях преди месец ремонтен комплект горна помпа съединител.Цената ми беше 92лв от Бултрако и го смених там.Моята сълзеше да не казвам незабелязано защото имаше съвсем леко омаслено но ме дразнеше.Иначе са бая издръжливи буталцата.По-скоро май гумичките сдават багажа ако не се лъжа.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам гумичките са мисля :) мкного благодаря за инфото само последно да питам видях че има и в евро07 някой има ли впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прави шега , че ще ти излезе двойно накрая.Съединителя го натискаш стотици пъти на ден а хидяли в месеца.Замисли се колко натиск поема това буталце в месеца.Ако сложиш някакво менте , нямаш никаква гаранция колко ще издържи.За да е направено да издържа 10-12 години заводско сметни как е направено.Труда си е труд в сервиза , независимо от часта или колата.Ако можеш сам да си го правиш , това е друг въпрос но според мен не си заслужава да се прави икономия от нещо , което го използваш ежедневно по много много пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е мой стар пост:

 

Обезвъждушаването е проста ,но чалъмска работа. За това когато си сменях моята не посмях да я източа напълно и после да наливам новата, а източих и избърсах казанчето,налях новата и после обезвъздушавах докато спре да тече мед и се покаже сп. течност. Така не допуснах въздух в системата.

Иначе за рем.комплект съм ползвал комплект бутало,пружина и гумички на SAIKEN,и са много истински.

http://i54.tinypic.com/2en5mo0.jpg[

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е мой стар пост:

 

Обезвъждушаването е проста ,но чалъмска работа. За това когато си сменях моята не посмях да я източа напълно и после да наливам новата, а източих и избърсах казанчето,налях новата и после обезвъздушавах докато спре да тече мед и се покаже сп. течност. Така не допуснах въздух в системата.

Иначе за рем.комплект съм ползвал комплект бутало,пружина и гумички на SAIKEN,и са много истински.

http://i54.tinypic.com/2en5mo0.jpg[

 

:) благодаря видях каде го има сащия просто искам да си направя да имам една резервна че като си спомня как ме остави на патя и лошо ми става добре че си бях в града :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , незнам защо оригиналните си струват 50тина долара а тези са 27 лева.Може да са истински SEIKEN но аз шега не си правя , че да ме остави колата на пътя някаде.Има неща които могат да се преглътнат но има и такива с които по-добре да не се шегуваш.Гаранция дават ли ти "SEIKEN" примерно 10 000 км че няма да сдаде багажа , просто от любопитство :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гумичките са,да.проблема го има при всички по старички хонди.сивици,црв-та,прелюди и т.н.от стара развалена помпа също може да се ползват.моя педал е омазнен целия,капе на мокета.за сега доливам дот4.ако наистина има гумички в евро 07.ще си взема и аз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кьм 30 000 км сьс рем.комлект(буталото с гумичките,маншона) SEIKEN на долната помпа и няма никакви забележки за сега. Мога да кажа че сьм доволен от компромиса ,но оригиналното си е най сигурно.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде ги има тези на SEIKEN

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и рем.комплект гумички на още по-смешна цена,но предпочетох комплекта.Терговеца, ако поискам сигурно ще ми даде някаква гаранция,но нямам май навик да питам.Затова пък избирам дълго.Иначе тия 10 000 хл.км.сигурно вече съм ги направил,това при положение че цилиндъра беше в ред.За Сайкен -а разбрах от пост на mom4i74,за което лично му благодарих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) и аз 6те взема сайкина пак ще видим :) гледах помпи от америка и може да се намери за 150-180лв. и мисля няма смисъл да дам 100лв за ремонтен комплект по добре цялата помпа :) благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не пускам нова тема , педалът ми стана много мек и като погледнах в казанчето нямаше грам течност , налях малко дот 4 ,но педала се втърдява след като покарам колата 1 км ,по какъв начин се обезвъздушава системата и имам ли нужда от нова помпа ? поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не пускам нова тема , педалът ми стана много мек и като погледнах в казанчето нямаше грам течност , налях малко дот 4 ,но педала се втърдява след като покарам колата 1 км ,по какъв начин се обезвъздушава системата и имам ли нужда от нова помпа ? поздрави

здрасти колега виж дали имаш теч от вътрешната страна до съединителя. на мен така ми потаваше в началото и после ми лепна изведнаж. А иначе обезвъздушаването напомпваш няколко пати съединителя задържаш и някой ти отвива пропката , така до като се втвърди и накрая натискаш рязко с крак като усетиш да се втвърдява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да добавя че може да се налойи да го връщаш на ръка да не се притесняваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да добавя че може да се налойи да го връщаш на ръка да не се притесняваш :)

мерси колега ще погледна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в тази тема :)Преди година някъде смених горна помпа на съединител (ремонтен комплект-истински), но днес като отворих капака забелязах,че има сълзене от долната помпа.Въпросът ми е: Трябва ли да се сменя доланта помпа или може да се сменят само гумичките?Ако сменя само гумичките колко хил.км ще издържат?Благодаря предварително

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...