Jump to content
Sign in to follow this  
clockerman

ремонт на часовника на HONDA CRV

Recommended Posts

Чудесна темичка колега, подкрепена с снимки, много уважавам такива :) жалко само че ще пропадне на долу и върви я търси :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега много добра темичка. Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когати пече силно почти не се вижда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега много добра темичка. Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когати пече силно почти не се вижда.

Да това съм си го мислел особенно като се включат светлините и той леко притъмнява , часовника си свети доста силно но предпазното стъкло което е пред него го кара да изглежда слаб а иначе часовника без него, свети в ярко светло зелен цвят.така че най лесния начин е подмяната на предпазното му с стъкло с някое друго оцветено с подходящо фолио например.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата е добавена в полезни технически теми. Благодаря на автора и.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Евала за темата.И аз имах същия проблем обаче при мен се бяха разпоили и R510 и R300 и от двете страни.Голям зор докато ги запоя от вътрешната страна Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много полезна информация.Благодарение на колегата и предоставените снимки от него, вчера си оправих и моя часовник.При мен се беше разпоил R300.Откачих целия циферблат на часовника , презапоих всичко ,което имаше по платката и върнах циферблата на мястото му.Така става по-лесно от колкото да се мъчете да бъркате от долу.Поздрави колега.Наистина не свети много ярко и може да се ''ъпдейтва'' с някаква друга слюда.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Колеги моля за помощ.Мигаше ми часовника и го свалих, за да припоя стандартните резистори.Направих го и вече часовника не премигва, но се появи друг проблем.Когато подам контакт , освен часовника светва и цялото табло на колата , все едно съм вкл.габарити и от големия товар загрява диода в часовника ,дори почва да пуши.Буксите са 4, като първата е пост.+, втората контакт,3 е осветлението, 4 маса.Предполагам нещо се е окъсило между 2 и 3 И през часовника захранва габаритите, таблото и от товара грее жестоко.Някой може ли да ми подскаже от къде може да е проблема и евентуално схема на часовника откъде мога да намеря.Благодаря !колата е 1 ген128к.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много добре и от мен. събота или неделя ще се пробвам и с моя, че така не ми харесва като нещо не работи.:cool:/>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги пускам линк точно как става свалянето на часовника, пише на английски, но можете да добиете представа как се действа !http://www.autoclockrepair.com/yahoo_site_admin/assets/docs/CRV_Clock_removal.332154123.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когато пече силно почти не се вижда.

 

 

Да. Може и при мен съм го направил да не преминава в режим на нощно светене. Обърнете внимание на надписите на клемата му. +В - захранване, GND - маса, IG - запалване и LI - светлини. Последният извод от светлините аз съм го прекъснал на моята, и без значение дали светлините са пуснати или не, часовника си свети силно, както когато светлините са изключени.

 

Дано това е полезно на някого.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,Може ли малко пояснения/ снимки по свалянето на решетката, ако обичате! Аз се пробвах ама бързо се отказах, тея щипки .... Намерих някакво опътване за сваляне ама се маха радиото и от там някакси, и това пробвах и не успях - т.е. не се случи с малко зор, и се отказахТака че ако споделите малко опит, ще съм благодарен!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги здравейте,

Днес малко си поиграх с часовника и вече при включване на светлините той не намаля осветеността си. Това става след като се отреже червено/черния кабел, който отива към часовника. Часовника си работи перфектно и без този кабел :) В ръководството за Хонда има схема на свързване и онзи ден докато го разглеждах видях куплунга на часовника.

Kuplung Clock.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега много добра темичка. Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когати пече силно почти не се вижда.

Моят часовник си намаляше много осветеността, когато включех светлините, т.е. почти не се виждаше. Сега вече нямам такъв проблем :) Работата е там, че на буксата, която се включва към часовника има един червено/черен кабел, който при включване на светлините връща напрежение към часовника като димер и часовника си намаля осветеността. След като прекъснах кабела часовника си свети постоянно дори и при включени светлини. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес отрязах червеният кабел и вече си свети силно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

На моя часовник му изгоря диода отстрани на дисплея. Някой имали идея каква е причината и знаете ли какъв диод мога да сложа за подмяна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз поддържам студени спойки на елемент R300 под десния горен ъгъл на дисплея. Днес ги презапоих и тръгна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз презапоявах студените спойки няколко пъти, но ми писна. Поръчах си това: https://www.aliexpress.com/item/32869257879.html?spm=a2g0o.placeorder.0.0.7546321ehQnJ1L&mp=1.

И се получи това. Ами, доволен съм. 

IMG_20220119_102629.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...