Jump to content
Djarov

civic 1.5ls vtec hachback

Recommended Posts

1.5ls vtec или 1.4is , за hach кой мотор ще е по добре ? като вървеш и като горене :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 е по-добре във всяко отношение,освен по-високите данъци....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 vtec е по добър и като вървене и като горене ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм чувал от колеги че 1,4 бил по добър от 1,5 втек-е

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм чувал от колеги че 1,4 бил по добър от 1,5 втек-е

В кое е по-добър 1,4 от 1,5 витек-е?От кой го чу,от Бай Генчо,гаражния майстор на лади ли?До колегата,който е пуснал темата-Уточни в кои генерации хеч са тия мотори,за които питаш?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Сивик 5-та седан д15з1 витек-е, май се води около 90к.с. Според мен не върви кой знае колко повече от д15б2 или от д14..., за горенето ми гори средно 8 9 газ и толкова бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5ls е само една генерация :) по въпроса 1.5 е светлинна година по добро от 1.4 ;)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5ls е само една генерация :) по въпроса 1.5 е светлинна година по добро от 1.4 ;)

Колега RadoslavKZ говорим за 6-та генерация :), за данъка ясно , аз съм от пловдив и сега ми изпада една такава 6-генерация , тъмно сива 1.5 vtec , обаче е 96 години ... защото аз съм чувал че за тоя хеч (6 - генерация) 1.4 мотора бил слабичък :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно става дума за d15 vtec-e. Не знам с вървенето как стои въпроса, но със сигурност гори по-малко от d14.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 на 6ген гори и върви по-малко от 1.4-то. Доказано стотици пъти

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за 2 сивика 6-та генерация единия 1.4 а другия 1.5 втек-е, то 1.5 е една идея по-икономичен и една идея по-бърз Публикувано изображение карал съм и двете Публикувано изображение

Редактирано от Clinku
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тва ми беше и на мене питането към пусналия темата,да се уточни,за 5-та и 6-та генерация ли пита или за 6-та,1,5 икономик Витек и 1,4is.....ама нейсе,като гледам и той самия няма много интерес

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми чети малко бе младеж.... 6 ГЕНЕРАЦИЯЯЯЯЯЯ

 

Ако говорим за 2 сивика 6-та генерация единия 1.4 а другия 1.5 втек-е, то 1.5 е една идея по-икономичен и една идея по-бърз Публикувано изображение карал съм и двете Публикувано изображение

 

значи 1.5 ... ама тая кадето е гледам е 96 година нече ме притеснява , няма изгнило , поне така се вижда... различни хора различни мнения - един казва не вървят други вървят ... :dry: но аз съм се решил :rolleyes: Редактирано от kytila
8. �е цитирайте предното мнение и н�ма нужда от 2 по�та един �лед друг!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами казах ти карал съм и двете и видях как седят нещата а това че е 96 година ти си решаваш според мен фейслифтовата е много по красива от тази преди фейса и си заслужава много повече

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам и двете, D15Z6 върви повече и гори по-малко, който иска да вярва. Единствения минус е по-големия данък.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам и двете, D15Z6 върви повече и гори по-малко, който иска да вярва. Единствения минус е по-големия данък.

[/quote Данъка не ме плаши ... ама просто търся по доброто и като вървеж и като икономия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам и двете, D15Z6 върви повече и гори по-малко, който иска да вярва. Единствения минус е по-големия данък.

Момчето от Пазарджик "rullmaker" само той немисли че 1.5 е по добър във всичко от 1.4! на националната се пуснах с 1.4 със сменен смукател разликата беше 10101010метра! 1.5 рулз ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото с д14-ка съм се пускал срещу икономик (на един колега от Пловдив) и го разтегнах доста подобаващо.Това мисля, че е твойта доработена д15-ка икономик http://vbox7.com/play:bd6a7367 ми извинявай, ама с това ускорение и д13-ка няма да биеш

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам мнение за 1.5 -vtec E - 16v D15z3 - 90к.с ,купе 5 - врати, 95г.- англичанка. На бензин при разумно каране пада и под 6л. , с газов инжекцион - 7л. и под 7л. Иска една идея по-високи обороти без Vtec-а, а той се включва след 3500 оборота и имаш усещането, че ускорението на колата изпреварва подаването на газ. Когато работи на икономичен режим - без да е включен vtec-а и си на голяма предавка при подаване на газ е мудна,/ вторият смукателен клапан е почти затворен и не и достига гориво/ налага се да се мине на по малка предавка и вечи с по- високите обороти този проблем е решим. За катерене на наклони си иска обороти .Като се покара поне10 000км се свиква и ти остава само удоволствието от пъргавината и приятния звук на работата на двигателя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото с д14-ка съм се пускал срещу икономик (на един колега от Пловдив) и го разтегнах доста подобаващо.Това мисля, че е твойта доработена д15-ка икономик http://vbox7.com/play:bd6a7367 ми извинявай, ама с това ускорение и д13-ка няма да биеш

Ти каращ d16y7 нали ... как върви купето със него ... гледам на клипа прави добър вървеж ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаба работа, тежка кола е, не е за гонки. Въпреки това все още малък втек не ме е побеждавал в каквото и да било купе. Иначе като цяло съм доволен от колата, само дето това лято нещо и прее*ах та започна да върви по-малко от на клипа, но не ми се занимава да търся какво е.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно уточнение искам да направя към мненията на колегите: Когато 1.5 vtec-e трябва да върви повече от 1.4is няма да гори по-малко от него, но когато се кара в икономичен режим разходът е по-нисък.Хубавото на 1,5 vtec-e е, че има и мощност (114 коня) и икономичен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е има коне :) ... това исках да разбера че си заслужава повече 1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли разлика в скоростните кутии? Много хора казват, че на D15 е по-дълга и затова D14 се усещал като по-пъргав. Ако трябва да съдя по клипчетата в интернет е така, но нека каже някой, който го е видял на живо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и двете, само че седани, D14-ката наистина се усеща пъргава на старта обаче след 80-90 е мъка. Не съм ги карал едновременно, мина време между двете коли и може да има субективна преценка (D15Z6 ми беше първата и просто я боготворях), но все ми се струваше че и на старта D15Z6 е по-добре.На по-висока скорост вече е очевидно към къде е превеса. Разхода може би e минимално по-нисък при D15-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли разлика в скоростните кутии? Много хора казват, че на D15 е по-дълга и затова D14 се усещал като по-пъргав. Ако трябва да съдя по клипчетата в интернет е така, но нека каже някой, който го е видял на живо.

На икономиката,1,5 витек-е,кутията е с доста дълги скорости,не знам за д15з6 как е,но имам д15з3 в англичанка и имам лични впечатления-120км.ч-3000 оборота на 5-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал доста по-дълги, особено 1-ва и 2-ра, виждам разлика при 3-та и крайната:

Публикувано изображение

 

а при достатъчно дълга дръпка от голямо значение са и конете.

 

Обърнете внимание при B18-ката колко са различни числата на кутията, там определено се търси бързо ускорение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал доста по-дълги, особено 1-ва и 2-ра, виждам разлика при 3-та и крайната:

Публикувано изображение

...

може би ще кажеш друго, ако си обясниш какво прави крайната предавка... Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14 се усеща малко по-пъргава в ниските обороти, все пак си е на 16 клапана. Ако си караш извънградско на 1500-2500 оборота и натиснеш потегля по добре, докато D15 точно там е икономична (невървежна). Обаче пък при старт, D15 тръгва направо във витек и определено е по-бърза.Към колегата пуснал темата, купи си D15Z6 но само ако намериш читава, не си струва да вземеш изгнил кошник само заради двигателя.Ако след време ти стане бавна, много лесно се слагат къси скорости, също така и по-ефтино е да направиш витека нормален, отколкото да слагаш на D14-ската витек глава.П.С. Горното мнение си е лично мое и не ангажирам никого с него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се че написа доста глупости в този пост.Горното мнение си е лично мое и не ангажирам никого с него ;)А отговора на въпроса "1.5ls vtec или 1.4is , за hach кой мотор ще е по добре ? като вървеш и като горене " е : 1.5ils vtec, 114 к.с.

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

...
Ами колега,аз тва се опитвах да кажа,ама все не ме чуват....Точно там е голямата разлика в дължините на скоростите-крайното предавателно кОлОло,или число....Така,че,ДОСТА СА ПО ДЪЛГИ,ДА..... Редактирано от Tino
Изб�гвай множе�твото цитати !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал доста по-дълги, особено 1-ва и 2-ра, виждам разлика при 3-та и крайната:

Публикувано изображение

 

а при достатъчно дълга дръпка от голямо значение са и конете.

 

Обърнете внимание при B18-ката колко са различни числата на кутията, там определено се търси бързо ускорение.

 

Ах, да си жив и здрав колега Slade, от доста време търсех точно тази информация, наистина благодаря. Караме едни и същи коли, очевидно.

 

Имал съм 97-ма хеч 1.4 - 90 коня и в момента 99-та 1.5 iLS VTEC - 114 коня.

Последният го харесвам повече, просто защото точно това е което търся от колата в момента - зеления индикатор за икономично каране, и достатъчно мощност за града, доста приличен разход (знаете, много зависи) и нормално каране по магистрала, не съм привърженик на големите скорости, особено в неподходящи коли.

 

Може би тук е момента да припомня, че Civic значи град, гражданин, или обитател на града :)

 

Карам колата само с бензин ОМВ Карера 95, или както се казва сега Maxx Motion. Знам, че това е може би малко или много излишно, тъй като този двигател специално е правен да работи с доста бедни и/или разнообразни смеси - някъде тук във форума бях срещал едно мерене, но не мога да се сетя къде беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Струва ми се че написа доста глупости в този пост...

 

Е, щом са глупости да не се взимат под внимание, явно мнението ми не е обективно Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1.5 скоростите са много дълги което понякога е изнервящо, колата се чувства по слаба отколкото е. това е единствения минус на модела, но това е с цел икономия. а и комфорт на магистралата с 120 си на 3хил.об. става си колата и за дълъг път.1.4 може да ти се струва по пъргава заради скоростната кутия но при по висока скорост става слаба а двигателя натрапчив, и си харчи повече.пп. перфектния варянт щеше да е 1.5 със 6 скорости ама няма :(

Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка сте прави за дължината на скоростите на D15-ката, вероятно всичко е изпълнено в синхрон с целта - икономично каране. Крайната е доста ниско число, в сравнение с D14 и B18. Предполагам има общо с диференциала - от там ли идва толкова различно тва "крайно" предавателно число?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво им е късото на скоростите на D14...на 2ра минаваш 100, за тоя двигател са твъъъъърде дълги, според мен, при условие , че тоя мотор се събужда след 4000 , за извънградско и изпреварване не мисля че става, както един колега беше написал- дори името на колата е 'градски' , т.е. това е основното й предназначение-лека, пъргава и икономичнаПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

А по темата, колега, вземи си по-големия мотор, аз вече съжалявам, че не избрах ВтекаПубликувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 излиза по добра ... Днес споделих със един приятел който е карал hach 1.5 vtec... вика ми от както се качих на купето със d16z6 се родих ... Всичко според парата ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...