Jump to content
acc_f20b6

Проблем Акорд F20B6

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Имам следния проблем: Преди близо месец,сменях шарнири.Незнайно защо,като отидох да си я вземам,CD-то ми искаше парола,чека не светеше,а по принцип трябваше да свети :) Явно акумулатора пречи за да се сменят шарнирите ;) След това се оказа,че не си пазя паролата за CD-то...Ходих в един сервиз,да ми го отключват,свалиха ми го от колата и им го оставих.Прибирам се,след 2 часа ми се наложи да излизам.Качвам се в колата,едвам ми светнаха лампите на таблото :( Пича от сервиза ме увери,че не било от тях,най-вероятно бил заминал акумулатора.Падаше бързо,няма и 2,3 часа.След това,вадих CD-то да видя някой кабел да не са скъсали или нещо от рода.Разкачих и закачих всичко на ново.След което се оправи,пали няма проблем,докато 2,3 дена след това,почна да балбука акумулатора и да мирише на киселина...Той,че замина спор няма,но голямо съвпадение.Един еладжия замерва,каза няма утечка,генератор работи,всичко наред.Сложих пробно друг акумулатор.Карам колата с него 3 дена и то на не много дълги разстояние,почна да подмирисва и той.Днес излизам пали няма проблем,слязох за 20-30 мин. от нея да свърша нещо,връщам се няма ток.Насочете ме какво може да е? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом мирише, значи кипи, а кипи като се презарежда. Това го скапва по-бързо от изтощаването му. Ходи в магазин за акумулатори да ти проверят зареждането, че и тоя ще се скапе скорострелно !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ОК,като зарежда 13.8 волта показва,зарежда си.Сега е с новия,като постои на контакт с леко пусната музика(не всеки път),след това няма ток,даже да врътне стартера.Паля на скорост гася я,и след това няма проблем пали отраз.Според мен,ако скапва акумулатора,няма да е така.Миналия ден даже ми се резетна компа.Защото,е без катализатор,а има сонда на него и ми свети чека,а оня ден не искаше да пали,след което като я запалих огасна чека,след което покарах и пак светна,но не ми е правила проблем повече след това... :( Водих я на еладжия днес отново и отговорите,които получих бяха от рода:всичко е наред,няма отечка,няма от кво да прави така и т.н. Идваше ми да го ударя,тоя некадърник :( А тя ги прави тези номера.За сега 1 седмица е с тоя акумулатор и 2 пъти прави така.Възможно ли е,да е някой датчик и да забива на моменти? Няма логика,да няма ток и за 2 мин да зареди толкова,че да няма проблем след това да се слуша музика,да пали... Незнам генератора на какъв принцип е,с датчик или е на компа?Мерси предварително!

Щом мирише, значи кипи, а кипи като се презарежда. Това го скапва по-бързо от изтощаването му. Ходи в магазин за акумулатори да ти проверят зареждането, че и тоя ще се скапе скорострелно !!!

Редактирано от acc_f20b6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е зблъсквал с такъв кофти проблем? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми идва нищо на ум от какво може да е но я замервай като проблема е на лице. Примерно като неиска да завьрти премери с мултицета колко волта е акумолатора и дали наистина е паднало напрежението или след него се губи тока. И сьщо така като ти замирише на сяра и кипи акумолатора ,пак го замери да видиш колко волта е в момента на кипенето. Ако нямаш мултицет си купи за да ти е под рька. Така поне ще има някави улики за разкриване на престьплението. И да я водиш на ел.сервизи като в момента на замерванията е ок, няма за какво да се хванат майсторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте,че отново Ви занимавам.Но сега стана така,че 62А акумулатор нов,директно гръмна и цъфнаха дупки и от двете му страни... :( Не издържам вече :((( От всичко до тук,кажете къде да търся??? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презареждане, няма какво друго да е. Явно нещо става като покараш и реле-регулатора вдига напрежението. Направо го сменяй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да го търся тва реле?

Презареждане, няма какво друго да е. Явно нещо става като покараш и реле-регулатора вдига напрежението. Направо го сменяй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На алтернатора е(генератора). Не знам с какъв си но обикновено се сменя лесно.Виж тази тема , 10-ти пост за да се ориентираш.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.Утре,ще го търся да видя кво се случва.Мерси много колега !

На алтернатора е(генератора). Не знам с какъв си но обикновено се сменя лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги. Това ли е въпросния реле-регулатор на генератора? f20B6 е двигател ? : http://djillevan.snimka.bg/other/pack.368960.24780072Искам да попитам и друго. Генератора както е в дясно от двигателя,от другата страна към акумулатора има още някакъв датчик,там влиза 1-я + от акумулатора.Него да проверявам ли? Възможно ли е от окисление на леглата за кабелите на генератора да прави това?

Редактирано от acc_f20b6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е регулатора ти колега ако системата на динамото ти е Bosch. На корпуса на динамото би трябвало да имаш номер 0124325006 ако е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да грьмне акумолатора дали няма кьсо сьединение в алтернатора ,примерно пробила изолация на намотките и от големия товар да е грьмнал акумолатора?  Вчера на един колега му грьмна акумолатора и в сервиза за алтернатори са му казали укьсила намотка на алтернатора. Ех тия Бош... както един приятел монтьор казва : тия Бош са сьздадени за да тровят живота на хората. Кьдето има Бош,има и проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сменям целия алтернатор. А на твоя колега,поне е имало кой да му каже,а тук всеки еладжия,който има в града нищо не казва,добре,че е тоя форум... Карам на ред,акумулатор смених,сега алтернатор,ако и тогава не се оправи,незнам...Ще има обява в мобиле :D

За да грьмне акумолатора дали няма кьсо сьединение в алтернатора ,примерно пробила изолация на намотките и от големия товар да е грьмнал акумолатора?  Вчера на един колега му грьмна акумолатора и в сервиза за алтернатори са му казали укьсила намотка на алтернатора. Ех тия Бош... както един приятел монтьор казва : тия Бош са сьздадени за да тровят живота на хората. Кьдето има Бош,има и проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,отново колеги. :( Смених и алтернатора,но проблема,като че ли е все още на лице :confused: Кажете какво напрежение трябва да подава алтернатора към акумулатора? Меря го докато е запалена колата на акумулатора и ми показва 14,4 - 14,5 . Като подам газ и я пусна рязко,колата почва да глъхне една почти ще огасне и напрежението пада до 13.2 . Като загря колата,спря да го прави това с глъхненето. Дайте идея какво др може да е,преди да я гръмнала и този акумулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14,5V e перфектно по мое мнение. На другата ми кола, Еспаса акумулатора е 9 годишна Искра и за тия 9 години само такова напрежение е яла.:rolleyes:

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A възможно ли е,да има късо съединеие от това,където сваляха касетофона или някаква отечка,тъй като е голямо съвпадение всичко? Точно след,като го свалиха,почнаха всичките магарий? :blink:

Редактирано от acc_f20b6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A възможно ли е,да има късо съединеие от това,където сваляха касетофона или някаква отечка,тъй като е голямо съвпадение всичко? Точно след,като го свалиха,почнаха всичките магарий? :blink:

Ако има утечка ще ти пада акумулатора, ако има късо то ще го усетиш(помиришеш). Може и да има връзка но вероятно е съвпадение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A възможно ли е,да има късо съединеие от това,където сваляха касетофона или някаква отечка,тъй като е голямо съвпадение всичко? Точно след,като го свалиха,почнаха всичките магарий? :blink:

предлагам да извадиш предпазителя за СД то от разпределителната кутия и да караш без музика 1 седмица , ако всичко е ОК ще знаеш , къде ти е проблема....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към acc_f20b6:

Не е съвпадение!

Може късото да не е от СД-то...следствието винаги има причина! :P

П.П. Вече си имаш два работещи алтернатора - екстра! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...