Jump to content
asen4e

Мехури в охл.течност

Recommended Posts

Ето и аз станах собственик на любимата марка Хонда модел CRV 2.0 кубика 128 конски сили 1998 година. Проблема е , че когато колата загрее и отвори втория кръг на водата и се отвие капачката на радиатора започва да прави мехури , но когато колата е студена няма мехури. Според някой хора колата била за гарнитура на главата , но аз не сам сигурен . Ако може някой да ме посъветва ще бъда много благодарен . :rolleyes::confused::confused::confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за гарнитура - на капачката кво пише?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.1 бара

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен 1.1 бара пише , че нне трябва да се отваря докато е топла за да не се изгориш и другото са някакви йероглифи !

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско качва ли температура над нормалното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , държи си нормално температурата ако покачи перките се включват и охлаждат . Всичко е нормално. С нов термостат и датчик е .

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тия мехури в радиатора са от гарнитура на главата ще се надуват мьркучита и могат да се спукат. Ще изчесне и парното. Ще заграява. Ти нямаш такива проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На която и кола да отвориш капачката когато е загряла ще изкочат мехури. Защото пада нялагането и в наи горещите точки водата завира съответно мехурите излизат през гърловината на радиатора а може и кат фонтан да бликне ако е още по загрята колата. А колегата дето по горе те пита кво пише на капачката искаше тактично да ти подскаже че на нея си пише да не се отваря на загрята кола :)Аз тва хем го знам хем оня ден с ланчата малко си изкарах акъла така, не и бях стегнал хубаво капачката и оная взе да олива антифриз през гърловината и на мен съответно веднага гарнитура ми се врътна в главата :) ама кат стиснах маркучите те меки кат на 70 годишен дедо патлака, пипнах капачката- хлабава, стегнах и аре :) Тъи че караи си колата не търси под вола теле, така е направена тая пущина че кове температурата на средата и нищо не може да я помръдне от там освен намеса на газаджии :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да разбера ако има проблем в мотора !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, ако имаш проблем, ще ти загрява колата. Покарай я 5-10км. и ако температурата се покачи повече от нормалното значи имаш проблем. Поне според мен. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я изпробвах в гората и температурата пак си е нормална но майсторите ми казват , че е за гарнитура !!!

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай нищо!Да ти имам майсторите... :P Смени ги за следващия път! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верваи ми ако е мотора ще разбереш, и нема да е нужно маистора да ти казва :) Някои от симптомите за заминала гарнитура са: Надува много в системата за охлаждане маркучте са тврди като камък дори често се стига до спуквания и течове. Колата при подаване на газ дори лятно време вади от аспуха сиви кълбета пушаци. Загрява ненорамлно бързо и много, и такива ми ти работи. Ако съм пропуснал или объркал нещо колегите ще добавят. Щото лично не съм бил свидетел на такова нещо само знам какво би се случило. Тъи че караи си колата и де вика sebulba веднага си смени мастора за да не ти смени тои половината кола. Ако пък толкова си се затръшкал и искаш да си спокоен отиди в друг сервиз не при тоя и искаи да ти направят тест за гарнитурата. В антифриза се сипва една течност дето е някъв вид реактор и ако в антифриза са влизали изгорели газове течноста се оцветява, тва нещо струва 10 тина лева. Ако не вярваш на нас за твое успокоение отиди си направи тест/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си ти е колата колега, не търси под вола теле. Губи ли ти течност колата? Защото, ако имаш проблем с гарнитурата ще ти губи течност и ще палиш трудно сутрин или след като е поседяла малко след като си я карал. Това ще се дължи на факта, че когато колата ти е загряла охладителната система е под налягане както ти пише и на капачката 1.1 бара, което не е малко. И като загасиш колата предвид факта ,че системата ти е под налягане започват да се пълнят или пълни съответния цилиндър с охладителна течност и като решиш да палиш става трудно докато изчисти цилиндъра. Говоря ти го от опит, 3 пъти го играх този филм и три пъти свалях глава. Ако не губиш течност, не пипай повече и си карай спокойно.

Редактирано от ijp_cor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я изпробвах в гората и температурата пак си е нормална но майсторите ми казват , че е за гарнитура Публикувано изображение

 

Майсторите искат да изкарат някой лев на твой гръб.Аз съм ходил на реглаж на предница на Алдито с нови носачи и оня вика зле е работата носачите са разбити трябва да се сменят.Карай си колата и не се набутвай с глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам тези симптоми - CRV-тата имат този проблем. Капачка и радиатор. Ако капачката на радиатора ти е оригинална, време е да я смениш. Освен това огледай много внимателно около капачката и на горната външна част на радиатора към бронята дали има следи от антифриз - естествено няма да е мокро, поради температурата, но ще седи изцапано и омаследно. Ако видиш следи, запали, изчакай няколко минути и погледни от близо радиатора - ще видиш как едвам сълзи от пласмасата без видими пукнатини. Диагнозата е спукан радиатор. И не е никак задължително в началото да ти губи вода и да ти загрява (стигне ли се до покачване на температурата, нещата стават сериозни). Първоначално сълзи, след това съска... Пиша го от опит - преди месец CRV-то на един приятел, днес видях, че и моя радиатор сълзи. Единственият осезаем симптом (ако добре си познаваш колата) е, че перката започва да се включва по-често и в моменти (например рано сутрин, или късно вечер), когато обикновено не е работела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах твоя проблем с Акорда 2,0 131к.с.даже след 3500 об. изхвърляше 1,5 л. от антифриза иначе в града като карам нямах никакви проблеми само да не минавам 3000 об. оказа се че в Италия са и правили "ремонт" и са забравили да затегнат главата.Ремонта беше минимално шлайфане на глава нова гарнитура, термостат и капачка за радиатор с работата ми стъпи на 400 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам тези симптоми - CRV-тата имат този проблем. Капачка и радиатор. Ако капачката на радиатора ти е оригинална, време е да я смениш. Освен това огледай много внимателно около капачката и на горната външна част на радиатора към бронята дали има следи от антифриз - естествено няма да е мокро, поради температурата, но ще седи изцапано и омаследно. Ако видиш следи, запали, изчакай няколко минути и погледни от близо радиатора - ще видиш как едвам сълзи от пласмасата без видими пукнатини. Диагнозата е спукан радиатор. И не е никак задължително в началото да ти губи вода и да ти загрява (стигне ли се до покачване на температурата, нещата стават сериозни). Първоначално сълзи, след това съска... Пиша го от опит - преди месец CRV-то на един приятел, днес видях, че и моя радиатор сълзи. Единственият осезаем симптом (ако добре си познаваш колата) е, че перката започва да се включва по-често и в моменти (например рано сутрин, или късно вечер), когато обикновено не е работела.

Същото се случи и при мен преди време,а го "хванах" по миризмата на антифриз откъм двигателят,когато спра някаде.......микроскопична цепка в пластмасовия капак на радиатора,която някои майстори успявали да залепят със съмнителен успех,та предпочетох нов радиатор Нисенс..... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения и най-сигурен начин е тест за изгорели газове в антифриза, взима се от оторизиран сервиз или просто да е по голям за да има прилича на спринцовка с течност, отваряш капачката на радиатора докато колата работи естсетвено не като е вряла хаха и се засмуква въздуха който е над водата, така ако има газове се смесват с течността и тя посинява или полилавява не помня вече. Това е единствения и сигурен начин да видиш дали си за гарнитура без да се отваря колата. струва около 25-30 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам как успя да извадиш тема от преди 5 години :tooth:  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спринцовка 0,2 0,5 и 1л.Хващам всякакви течове,само дето не знаех, че съм оторизиран и голям сервиз :) А спринцовката за какво се ползва?

 

Колега Хонда.Като светнеш в разширителния съд с фенерчето се вижда балончета излизат....На обезвъздушен двигател там балончета не трябва да има.След смяна на антифриз или ремонт на 3-я ден всякакви балони изчезват....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...