boeder 0 #1 Публикувано 14 Август, 2011 Здравейте колеги карам Honda civic 96 D15Z6 и имам проблем когато сутрин запаля колата ми свети лампа (P) когато я покарам известно време изгася сама и повече не свети до другата сутрин някои имали идеа какво може да и има ??? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #2 Отговорено 14 Август, 2011 Хлабава или окислена връзка на буксата на ръчната почистване и изшкуркване на крачетата е ремонта ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boeder 0 #3 Отговорено 14 Август, 2011 Значи преди седмица пак ми светна тая лампа и се оказа че маслото на двигатела е под минимума и то тогава не беше светвала.Сега гледам че всички масла са на ниво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #4 Отговорено 14 Август, 2011 Значи преди седмица пак ми светна тая лампа и се оказа че маслото на двигатела е под минимума и то тогава не беше светвала.Сега гледам че всички масла са на нивоКолега последно коя от двете лампи ти свети за ръчната(Р), или за маслото, защото са различни лампите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boeder 0 #5 Отговорено 14 Август, 2011 ами за маслото ми светна пак сащата лампа (P) като долях масло и изгасна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #6 Отговорено 14 Август, 2011 ами за маслото ми светна пак сащата лампа (P) като долях масло и изгаснаколега,нещо ни мотаеш, и не казваш истината,или ни пробваш познанията зо Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #7 Отговорено 14 Август, 2011 ами за маслото ми светна пак сащата лампа (P) като долях масло и изгаснаколега,нещо ни мотаеш, и не казваш истината,или ни пробваш познанията зо Хонда колега,не съм виждал кола в която лампата за масло да е различна от чайниче и винаги е жълта.изключение прават cивиците за Австралийския пазар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boeder 0 #8 Отговорено 14 Август, 2011 Ми и аз това се чудя но при мен светна (P) не изгасна докато не и долях масло. Много странна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boeder 0 #9 Отговорено 14 Август, 2011 Същиа случай сам виждал и на пежо 206 маслото му беше под мин и светеше (P) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boeder 0 #10 Отговорено 14 Август, 2011 Колеги много се извинявам (!) това е знака което ми свети аз сам се саблодил понеже като драпна ръчната саштата лампа ми свети много се извинявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #11 Отговорено 14 Август, 2011 ами за маслото ми светна пак сащата лампа (P) като долях масло и изгаснаколега,нещо ни мотаеш, и не казваш истината,или ни пробваш познанията зо Хонда колега,не съм виждал кола в която лампата за масло да е различна от чайниче и винаги е жълта.изключение прават cивиците за Австралийския пазарСигурен ли си, че лампата за маслото е жълта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #12 Отговорено 14 Август, 2011 червена-нямах време да се редактирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boeder 0 #13 Отговорено 14 Август, 2011 Възможно ли е да имам подпушен маслен филтър и когато сутрин е гъсто маслото да не може да минава лесно и да свети тази лампа (!) тъй каго сега гледам че сам навартял км. и ми е за смяна маслото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #14 Отговорено 14 Август, 2011 Възможно ли е да имам подпушен маслен филтър и когато сутрин е гъсто маслото да не може да минава лесно и да свети тази лампа (!) тъй каго сега гледам че сам навартял км. и ми е за смяна маслото?Колега тази лампа светва, когато дръпнеш ръчната, и когато имаш малко спирачна течност в казанчето. Проверявал ли си си нивото на спирачната течност в казанчето? Защото мен малко ме съмнява тази лампа да ти свети за маслото(лампата за маслото е лейка с една капка на нея). Тази лампа, която описваш е за спирачната течност и като е малко преди да е запалена колата свети , а след като трагнеш течноста се клати и затова ти угасва и лампата. Поздрави и да свирнеш като установиш коя от червените лампи светят . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове