Jump to content
mytanta

гори масълце

Recommended Posts

Колата я имам от приблизително 3 години но напоследък взе да гори повече масло от нормалното за 10 х.к около 2л,когато я взех гореше около литър. Маслото с което карам от начало е лики моли полусинтетика.Колата работи добре и върви добре. Дали ще са само гумички или ще иска напасване на клапани или недай си сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...сегменти ще е но може и така да си я караш и да доливаш не е чак фрапиращо още примерно ако не ти се дават парички за ремонта!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не в рамките на нормалното да гори 2л. за 10000км .Аз моята я карам вече 5 год. и нито грам не ми гори масло, карам я с VALVOLINE 10w40. При теб проблема опира до сегменти ;),не е много добре , но не е и много зле.При първа финансова възможност си смени сегментите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я имам от приблизително 3 години но напоследък взе да гори повече масло от нормалното за 10 х.к около 2л,когато я взех гореше около литър. Маслото с което карам от начало е лики моли полусинтетика.Колата работи добре и върви добре. Дали ще са само гумички или ще иска напасване на клапани или недай си сегменти.

Колега,на колко хиляди километра е колата?Моята е на 160 хил.км. и не гори дори грам.По принцип двигателите на Цеерветата са много издържливи,и обикновено не се налага отваряне на двигателя дори и на 250 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойто црв непипа грам масълце евала му прая, докато цивика и фърга :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези коли дето и грам масло не горят искам и аЗ !!! :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам колко са и километрите реално,иначе километража показва 120х но със сигурност е въртян/колата е от автосалон/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам колко са и километрите реално,иначе километража показва 120х но със сигурност е въртян/колата е от автосалон/.

Може да си убеден , че е въртян километража. За тези годинки тези километри са си смехория, освен ако не е седяла 7 или 8годинки в гараж :lol: .На мойто купенце от както съм го взел съм му навъртял 75 000км.,реалните му са 181 000км. и двигателя за сега е пушка нито гори масло ,нито проблеми ми създава поне за сега :) (да чукна на дърво).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, от 6 месеца съм собственик на ЦР-В и вече съм изминал 8000 км. Когато сменях маслото в сервиза ми казаха, че колата събира точно 4 литра и после се оказа, че на щеката е над максимума, за това следващия път мисля първо да сипя 3.5 литра и после да долея ако трябва още малко. Сега след тези километри маслото ми е по средата между мин. и макс. на щеката, което малко ме притеснява, защото все пак намалява. Карам с масло Хонда 10W40, но мисля на следващата смяна да сложа Кастрол, а и доста се порових във форума в темите за масла и никъде не видях някой да кара с масло Хонда, предполагам, че има някаква причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, от 6 месеца съм собственик на ЦР-В и вече съм изминал 8000 км. Когато сменях маслото в сервиза ми казаха, че колата събира точно 4 литра и после се оказа, че на щеката е над максимума, за това следващия път мисля първо да сипя 3.5 литра и после да долея ако трябва още малко. Сега след тези километри маслото ми е по средата между мин. и макс. на щеката, което малко ме притеснява, защото все пак намалява. Карам с масло Хонда 10W40, но мисля на следващата смяна да сложа Кастрол, а и доста се порових във форума в темите за масла и никъде не видях някой да кара с масло Хонда, предполагам, че има някаква причина.

Здравей, колега. Може ли само да попитам, дали когато си проверявал маслото и е показало, че е над максимума, колата ти в какво положение е било? Да не би да е било в наклонено положение и затова да е показвало над максимума. Винаги когато се проверява маслото се гледа дали колата е в хоризонтално положение и също така след като се загаси мотора се изчаква до 10 мин. и тогава се проверява. На студен двигател не се проверява маслото, защотото иначе може да ви изиграе лоша шега, особенно зимата (тогава маслото се сгъстява) ;). Поздрави :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го проверявам на възможно най-хоризонталното място и то след като първо е загрял добре двигателя, а след това е престоял, за да се стече маслото, а онези сервиза го проверяваха докато работеше двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го проверявам на възможно най-хоризонталното място и то след като първо е загрял добре двигателя, а след това е престоял, за да се стече маслото, а онези сервиза го проверяваха докато работеше двигателя :)

Ами значи според мен трябва да смениш сервиза, щом така ти проверяват маслото ;). Най - добре е когато се извади щеката маслото да е около 3-4мм под максимума (ако греша моля някой да ме поправи).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята /црв 2000г./ гори ок. 1л./10к км! Не пуши, върви нормално /и на газ и на бенз/. Сигурно съм следващия! Ако е от сегменти, вариантите /според мен/ са: 1. Масло с добри "измивни" характеристики; 2. Профилактика т. е. миене на мотора с PRO TEC-примерно; 3. Ремонт!!!П.С. Според MANUEL този мотор събира 3,8л. масло с филтъра - най-много!!!

Редактирано от kalintry
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята не пропушва изобщо, но ако започне да погорва повечко масълце мисля да опитам с 15w40 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак караме "Хонда" и е нормално да не пипа масълце, а при пипане трябва му се обърне внимание и то по - навреме докато не е станало по - лошо ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я карам почти 2 години и с 3-та смяна и към 25 000 км. Километража показва 155 000 км. в момента но ме съмнява да е на толкова. Първото масло беше 5х40 Тексако, второто беше Валволин 5х40 ( ня'ква промоция с хавлия и т.н. ), сега третото е Мобил пак 5х40. Първите две ги смених на 10 000 км и не бяха мръднали въобще. Сега това мисля да го сменям на 15 000 км. но ще видим. Събира 4 литра и е 2-3 мм под макс на щеката. Става въпрос за 2 ген де 2002 год.

Редактирано от crv-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен по - добре не чакай до 15 000км., най - добре си сменяй на 10 000км както си е редно .Може да надхварлиш 1000/1500км. , но 5000км. лично за мен са си множко. Все пак имай в предвид,че караш кола 2002г., а не някоя 92г.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои от новите масла позволяват смяна на 15-20к км . ( НА новите ТОиоти се сменя на 15к, а на Бмв дори ги доват до 30к).Така наречените лонг Лаиф.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно, е че дават повече километри, но и цената е в пъти по-скъпа,а какво правим с филтрите и те ли изкарват по - 20 000/30 000км. според мен най-добре си е всичко да се смени на един път, а не системно ;). Поправете ме ако греша!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Ще използвам темата, за да не отварям нова такава. От една година съм горд собственик на ЦРВ 2000 г., 147 к.с. Още в началото като я карах забелязах, че на моменти пуши - при по-високи обороти и маневри, и много рядко в движение. Но както и да е - карам си я до ден днешен, като съм много доволен и за толкова време почти нищо не съм правил по нея. Карам я с масло Shell 10W40. Наскоро обаче забелязах, че много започна да ми го гори това масло - да не казвам голяма дума но може би за 5-6 хил. км. - идва ми под минимума на щеката и в същото време ме притесни, че се появиха големи течове. За да не говоря глупости, ще приложа снимка, за да се види къде точно. Въпросът ми е как трябва да процедирам оттук нататък. Искам най-напред да чуя вашето мнение, преди да се впускам в приключението "сервизни експерти". Благодаря ви предварително!Понеже нещо не ми позволява да прикача снимката, ето линк към нея:

http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&image=15371

Редактирано от LyuboWitAttitude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
LyuboWitAttitude едното ти е гарнитурата на капака на клапаните. Другото е предполагам някакъв семеринг. Направи и един профилактичен реглаж на клапаните, ако я сменяваш. За другото място виж при този, който ти прави клапаните. Разликата от минимум до максимум е към 0,5л. На мен единия сивик успява да прогорва към 700гр от смяна до смяна, а карам с 5/50. С 10/40 минаваше 1л на моменти, ама там ръчкането му е ежедневие. Късата кутия ме кара да го въртя на 3500+ редовно. При 1л/1000 се прави ремонт. По- рано няма смисъл.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти , Механика за изчерпателния отговор! Искам само да попитам понеже навсякъде чета, че смяна на семеринги се води сериозна интервенция, какво по-точно представлява и какви са евентуалните рискове, та до там се стига само в краен случай! Цената ли е толкова фактор? Знам, че няма как да ми кажете дали е скъпо като цена, но някакъв ориентир дали може да получа, в случай, че попадна на читав майстор? По километраж ми е едва 169 хил. хондичката, та сякаш е наистина рано за нещо подобно, но пък ако е от значение, защо да не се замисля. И още едно въпросче - кога и при какви условия светва лампичката за маслото?
Благодаря много и спокойна вечер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те СеРеВетата си харчат, пък особено италианките.Знаеш ли какво са и сипвали в двигателя и колко са го карали :| ?правило ми е впечатление ,че японските коли спичат маслените сегменти като се карат с гадни масла! Решението е да се разкиснат с WD40 или газ за лампи,но същите не трябва да попадат в двигателното масло за да не разкиснат гумички на клапани и др.уплътнители(особеноWD-то) .Най добре при смяна на маслото и то по малко през леглата на свещите.

Хубаво е проблема да се реши понеже освен че цапа ауспуха ,задръства катализатора и сондата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Aко PCV клапана блокира също почва да гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живеем в 21 век момчета какво WD каква газ.Сложете им хубави масла не полусинтетики и тогава пак вижте как е разхода след 6,7 хил.км.

За промивка има съвсем по интелигентни и съвременни препарати.Добре е да направите поне два три пъти промивка на двигателя при смяна на маслото с качествени препарати примерно на Bardahl промивката е доста добра или пък върха в сферата Lubegard.След това за спекли сегменти има една пяна на Amsoil /Power Foam/ накисва се двигателя един цял ден с нея като периодично се върти на стартер и се вкарва пяна през свещите и след това се промива двигателя и се налива една яка естерна синтетика и след 5,6 хил.км. виждаме за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос към по-знаещите по темата: Ако сегментите са "спекли", колата ще харчи масло от момента на наливането му, или по-късно след 3-4к.км.? Питам, защото така може погрешка да се "обвинят" сегментите, а пък маслото да е фалшименто. Мойта хондела црв 147 говеда и сипвам втори път мотул 10w40 и около 500 mg заминават, ама си е в реда на нещата мисля, преди с репсол пак така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 000 км с това масло е учудващо добре колега.С по висок клас масло няма да имаш никаква загуба.Спекли сегменти в никакъв случай при теб ,принципно ако са спекли сегменти или износване примерно без значение ще ти гори от самото начало и ще ти пуши черен дим отзад ,а ако е от кофти масло както много често се случва тогава след 4,5 хил.км. започва да гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От къде в България може да се купи AMSOIL POWER FOAM че и аз имам проблем с горенето на маслоХонда ЦРВ/147/2000г.Масло Лики моли 10х40 Разход около 0,6 л./1000км.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 000 км с това масло е учудващо добре колега.С по висок клас масло няма да имаш никаква загуба.Спекли сегменти в никакъв случай при теб ,принципно ако са спекли сегменти или износване примерно без значение ще ти гори от самото начало и ще ти пуши черен дим отзад ,а ако е от кофти масло както много често се случва тогава след 4,5 хил.км. започва да гори.

Мотула не чакам да стане на 10 000, някъде към 7000-7500 го точа. Така ми е останало в акъла за мотула 10w40 специално че на толкова км се точи. След тия км. става като ламя. Ся съм приготвил един енеос, пък ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eneos ако е нека бъде ''Сустина'' :thumbs1:  Другите им са обикновени моторни масла от група 3.

 

Здравейте,От къде в България може да се купи AMSOIL POWER FOAM че и аз имам проблем с горенето на маслоХонда ЦРВ/147/2000г.Масло Лики моли 10х40 Разход около 0,6 л./1000км.Благодаря

Аз лично освен от тук другаде не знам ,между другото прочети цялата тема от началото до края,защото си има подробности иска си и хубаво масло след това с добра промивка на двигателя. http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=14918

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спекли сегменти в никакъв случай при теб ,принципно ако са спекли сегменти или износване примерно без значение ще ти гори от самото начало и ще ти пуши черен дим отзад ,

Тука леко се обърка май .. :)

Черния дим е признак за некачествени смеси, когато има разход на масло димът е синкаво-сив ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...