Jump to content
impact

проблем с комутатора или бубината-как може да разбера кое е за смяна

Recommended Posts

Здравейте колеги имам един проблем с колицата (д16з6)днес колата работеше на място и един моййййй изкара кабела от свешта при работещ двигател и колата угасна да имате идея дали е изгорял комутатора или бубината благодаря ПОЗДРАВИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, изкараш ли кабела така както го описваш е бубина. Нека специалистите да потвърдят или да ме поправят. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдееееееееееееееееееее къде са специалистите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,съветвам те да ги замериш-не е трудно,едва ли някои колкото и да е специалист ще се ангажира да ти даде 100% отговор от растояние,а мисля че точно такъв търсиш.Аз лично съм вадил кабел на работеща кола(Хонда-тогава не знаех че е опасно да се прави) и не е имало никакви проблеми,до ден днешен колата си работи,така че няма гаранция че си изгорил бобината въпреки че е много вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че по вероятно да е изгорил  бобината. Комутатора няма отношение в високоволтовата верига.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че по вероятно да е изгорил  бобината. Комутатора няма отношение в високоволтовата верига.

Аз на морето така при работещ мотор изкарах кабела, и гръмна комутатора....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли на комутатора коя клема за какво е?На средната от горните три при контакт има 12V, но на другите какво трябва да е?Май на още една от 4-те трябва да има 12V, но на коя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги утре ще взема бубина и ще видя дали е проблема от неяи ако стане или не ще пиша пак да се изясни дали е опасно да се изкарват кабелите при работещ двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз залагам за бубина.

Редактирано от Kalpavoto_ku4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е бoбината ,но ако е окъсила намотки и е претоварила комутатора ,може да са си отишли комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

////////////////

Редактирано от Dragi4
Колега ,прочетете правилата.Пи�ането на маймуница не е разрешено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених бубината и колата запали ;)значи никога ама никога не трябва да се махат кабелите при работещ двигател а между другото за информация бубината за Д16З6 е 35лв два модела бубини са така че ако ви кажат че струва 60лв е се опитват да ви наредят много яко хайде поздрави :Dи благодаря на отзовалите се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...