Jump to content
Morpheus

''Прелашкване на газ''

Recommended Posts

Колата е Акорд 97г F20Z1 преди около 2 месеца и сложих газов инжекцион, всичко ок ама между 2-3000 оборота се получава едно предърпване, което е адски неприятно(само на газ). Ходих до газаджията ( този които монтира уредбата, а тя е с фобос управление ) качихме се пипна малко настройките, но нищо не се промени. Ходих до елкон (Кастрол,(кичука) ако е реклама изтрийте го).Каза че колата за него е перфектна като запалителна система, свещите са сменени преди около 10 000 км NGK, днес разглобих капачката и палеца да видя имат ли нагар и имаше малко и го изчистих с малко шкурка, ефект никакъв, пробвах да ''врътна малко аванса'' ама не става и там защото той аванса го догонва автоматично.И предърпването го прави при галене на педала н газта, ако го настъпя за ускорение го няма. Обиколих сервизи и всеки вдига рамене помогнете колеги от плд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го сложи този Фобос? И аз го имам проблема и както изглежда много от колегите на газ. При мен ми се струва, че са свещите, въпреки, че са нови уж японски. И аз съм с Фобос и при мен настройките са супер. При мен обаче скочи и разхода след смяната на свещите. Колата е с нови капачка и палец на делкото внос от USA.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фобоса го сложих в Съединие, ако имаше проблем в свещите щяха да го видят на елкона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема както си го описал е 1 към 1 с моя Ф20а4 и пак фобос абе всичко. Аз сложих нови кабели и свещи, но нищо. Тия дни ще ходя да я настройват пак, но ме съмнява да се оправи, обмислям реглаж на клапани да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това съм го направил преди около 10-15 000 км т.е доста скоро щото от около 1000 км я карам на газ, аз си мисля следния вариянт, времената за отваряне на газовите инжектори, да е голямо, т.е. инжекторите да са бавни, другото от инжектора до всм. колектор имаш маркуч, т.е. време за закъснение ( път на газта) и тези времена ако не се доближават или да са равни като тези на бензина и от там мисля, че се получава проблема, не знам някой по компентен да се изкаже по въпроса с газ-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги. Аз съм с Accord Aerodeck c F20B3 мотор с газов инжекцион Bardolini. До скоро и аз имах същият проблем. Смених кабели , свещи , дадох малко аванс и накрая нищо. Накрая се хванахме с мой приятел , който се занимава с газови уредби да търсим проблема и се оказа , че е в рейката. Поне след смяната и с чисто нова поведението на колата е поразително. Нито помен от това , от което всички страдаме. Най-вероятно старите инжектори са проблема. Или са много бързи , или много бавни и за това смесообразуването в диапазона 2000-3000 оборота в минута не е както трябва. Предлагам ви да пробвате (ако имате възможност разбира се) с друга горивна рейка или поне с други инжектори. При мен нещата се получиха , дано и при вас проблема е идентичен. Успех на всички. :thumbs1:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за горното мнение,даже имаше тема за тези рейки - моите струват 12 кинта бройката (общо 4- по 1 на цилиндър)Смених ги и придрусването е в миналото,отделно и разхода отиде надолу,а и ми се струва ,че и се поотпуши допълнително.Намерете темата,там е описано как става всичко детайлно ;) - пусната е преди месец максимум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същото придърпване,газовата е сложена преди 5000км.Направих пътека до газаджията,смених кабели,свещи,капачка и палец и разбира се проблема все още е на лице.Ходих и на диагностика,установих че го има придърпването и на бензин но е доста недоловимо.Кривото е че придърпването е точно от 90 до 110 и ако си решил да караш бавно удряш на камък.Бихте ли разяснили какво точно се сменя и на каква цена разбира се?Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи какви ще бьдат горивните времена на газовите инжектори зависи от размера на който са разпробити дюзите,налягането което идва от испарителя . Би трябвало проблема с придьрпвьнето в определен диапазон на оборотите да е от настойките .  По принцип при замьрсени газови  инжектори ,буталцата почват да се движат по бавно и да нарушават стабилната работа. Но при теб колега Morpheus не би трябвало да са замьрсени инжекторите защото все пак ти е на 2 месеца уредбата.  При мене имаше проблем с пробила бобина на единия инжектор и почна да прекьсва и на празен ход. С каква инжекторна рейка си? По принцип се разгобява много лесно.Ако са райл апачи ,махаш от горе зегерката и сваляш бобинката. След това развиваш цилиндьрчето което е било под бобината и почистваш буталцето. Не я отварай рейката от кьм щуцера. Много важно е да кажеш дали прекьсва на празен ход. Все едно да се губи единия цилиндьр и да припуква в аспуха. Ако беше от София щях да ти я закача да ти я настроя ама си от Пловдив. Незнам с коя версия на софтуера си но от скоро има нова бета версия която е стабилна и работи добре. На сайта на фобос я има.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята рейка беше RAIL. Сменяхме времена , променяхме фини и не чак толкова фини настройки , отваряхме ги , сменихме им буталцата , нагласяхме разстоянието , на което да отварят и пак няколко дена мъки в опити да настроим горивни карти , с които да не прекъсва , но уви.... Най-накрая започнахме да сменяме кардинално. Първо помислихме , че изпарителя има проблем с поддръжката на налягането. Сменихме го , но пак нямаше ефект. След смяната на рейката с нова нещата си дойдоха по местата. Моя съвет е първо да пробвате с рейка за да не се блъскате като вълна в бряг както беше при мен. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) Преди 3м и 2 седмици и аз сложих Фобос и имам подобен проблем !Колата прекъсва много неприятно само от 900-1700 оборота и то когато температурата на водата не е достигнала 85 градуса след като загрее до нормалното всичко е перфектно и разхода е в нормите .Имайте предвид на бензин това го няма и всички неща по колата са нови и OEM .Докато не е загряла ако я карам примерно с 2200 оборота този проблем го няма и пак казвам като загрее всичко е ок .След като сложих газта ходих на настройки и вдигнаха впръскването на газта в диапазон от 700-до 1500 оборота с някакви проценти примерно 10 и това придърпване се пооправи защото преди това беше направо кошмарно .И последно инжекторите ми са РИАЛ -1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С 10% са ти дигнали инжекторните времена. А диферинциалното налягане от испарителя трябва да е около 1200мпа. За тези които незнаят диференциално налягане е разликата от абсолютното налягане на газта което идва от испарителя и подналягането в смукателния колектор(мап налягане). Прмерно ако абсолютното наягане от испарителя е 1500мпа а мап налягането е 300мпа то диф.налягане е 1200мпа. Испарителя се стреми винаги да компенсира пропадането на налягането при увеличен разход на газ при по високо обороти.  Не трябва да има голямо пропадане на налягането защото ще се наруши горивовьздушната смес и ще почне да забива колата. За това прекьсване като е студен двигателя трябва да се погледне в насройките е вкл. "корекция по темп. на водата". Сьщо така колегите които по горе са писали за инжекторните рейки са много прави че най често проблема идва от тях ако всичко друго е ок с настройките. Между другото преди да ми откаже сьвсем единия газов инжектор почна като е  студена и на обороти до  3000 да прекьсва и придьрпва. След извесно време отказа да работи изобщо инжектора. Смениха ми бобината на инжектора гаранционно   и се оправи проблема но аз се отказах вече от тая рейка си сложих друга която е доста безшумна и много по фина като изработка. 

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква си сложил. Събирам мнения за ГИ и за това питам. Иначе с прекъсването това го има и на обикновенните газови. Там проблема се решава с 1/4 оборот на крана за газта/бедна смес/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз сьм с Фобос 1 ГИ. Испарителя ми е полски "medjic"- може да захранва коли до 300кс. Рейката беше райл но не сьм очарован от нея и си сложих бигаз рейка че такава имах от старата кола. От компа сьм много доволен. Много лесен и много гьвкав софтуер от кьм настройки. Оделно на сайта на фобос постоянно излизат  абдейти които са свободни за сваляне. Аз лично сьм много доволен. КАбели за настройки сьщо има и на ниски цени. И другото което се сетих че има 3 режима на работа -нормален,спортен и икономичен. Икономичния и спортния режим е процентна разлика от времената на впрьскване при нормален режим. И тая разлика можеш да си я кореигараш колко процента да бьде.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рейката ми е апачи или нещо такова, ще се посетя ''газаджията'' да видим какво ще измислим по въпроса, но и аз си мисля за инжекторите и рейката + малко в настройките, когато бях при него ми ''пусна'' нови настройки и проблема намаля, но пак се усеща значи истината е някъде там, ако искате темата я сложете във важни, защото проблема е доста нашумял при Хонда, и само за няколко часа доста мнения се събраха, които досущ приличат на моя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сьщо така колегите които по горе са писали за инжекторните рейки са много прави че най често проблема идва от тях ако всичко друго е ок с настройките. Между другото преди да ми откаже сьвсем единия газов инжектор почна като е  студена и на обороти до  3000 да прекьсва и придьрпва. След извесно време отказа да работи изобщо инжектора. Смениха ми бобината на инжектора гаранционно   и се оправи проблема но аз се отказах вече от тая рейка си сложих друга която е доста безшумна и много по фина като изработка. 

Колега кажи и на нас каква рейка си сложил за да спрем да берем ядове :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам става въпрос за инжекторната рейка която е заводско на колата или рейката която слагат газаджийте.Не може ли по някакъв начин да се тества на машина за да се види дали работи добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Говорим за инжекторната рейка която е за газта. Аз си сложих рейка Бигаз но ми беше останала от предишната кола. Да ви кажа Валтек рейките никак не са лощи от кьм издьржливост. Не са много бьрзи но може да се компенсира с по мальк диаметьр на дюзите така че това не е проблем. На ровера бях сложил такава и до сега 40 000км никакви проблеми с нея. Би газа се разтропа тогава и за това я смених с валтек. Оказа се че се е износило едно О-прьстенче и колегата Слави црв беше така усложлив да я направи за да си я ползвам пак. Незнам какви са цените на валтек но би тябвало  да не е скьпа. Нямам опит с другите марки инжектори и за това говоря за тия които сьм ползвал и имам наблюдение.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес смених палец и капачка и проблема си остана същия, говорих с газаджията, каза ми че това са най - бързите дюзи които може да ми сложи, вече не знам какво да правя има си го ''лашкането'' и не иска да се махне, Вдигам рамене и май ще си я карам така, аман вече. По метода на изключването няма да си сменя цялата запалителна система, и после да си остане проблема, лошото е че не е москвич да му бутна аванса, защото компа го догонва автоматично, а пък настройките на газта няма как да ми ''докарат'' аванс те само могат да сменят порцията гориво. НЯКОЙ ДА СИ Е РЕШИЛ ПРОБЛЕМА ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че се досещам от кьде ти идва придьрпването като галиш педала на газта както си го описал.  Понеже доста си играя с моя газов  инжекцион и за това ми се струва познат симтопма. Ако има големи процентни разлики между сьседни клетки на горивната таблица тогава се получават тия придьрпвания за които обясняваш. РАзликите вьв вертикала трябва да са малки за да има плавност при промяната на сместа. В противен случай се получава като при теб. Аз имах модел който да ползвам като мостра и спазих процентните разлики между клетките. Предполагам няма да си играят газаджиите да ти я пренапишат на рька таблицата но компромисен вариянт е новия софтуер на страницата на фобос при който настройките могат да се правят и по графики които компа сам си построява  по време на шофиране. Забелязах че при този нов метод за настройка са сравнително плавно се сменят стойностите в сьседните клетки. Според мен това ти е решението на проблема. Новия софт и самонастройката с него.Ето какво имам предвид за плавни преходи. http://mom4i74.snimk...4.24676204.big 

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте:) БЛАГОДАРЯ ВИ!!!!!!И аз имам съшия проблем на газ.С леко докосване на педала на газта колата придърпва и е адски дразнещо.Проблема го има само на газ на бензин всичко е наред.ГИ е Ловато и е в гаранция .Ходих в сервиза в който го поставиха ( и на други майстори),правиха настройки и накрая заключиха с мнение че може би имам проблем с "кабели .свещи ,бобина и т. н." . смених свещите с иридиеви но проблема си остана.Като чета постовете по горе явно че трябва да спра да наливам излишни средства за бобини ,кабели и други такива а да обърнат в сервиза внимание на инжекщиона и да си свършат работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :)Аз съм със абсолютно същият проблем на f20a4 с газова на фобос , явно проблема наистина е много масов. Какъв разход ви дават на газ хондите , че въпреки предърпването си мислия , че моята гори много?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен и на бензин ми го прави много голям тротъл респпнс ли имам нз ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам с търсенето на проблема, даже едни ''майстори'' ми казаха, че това е проблем на Фобос-а като цяло и спрели да работят с него, вече не знам какво да правя хиляди настройки, сменени палец, капачка, свещи и проблема си остава, По дяволите някой има ли монтирана Фобос на неговия акорд Ф20З1 и да го няма този проблем, и да е от пловдив да можем да се срещнем и да си направим една ''консултация''

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички ползватели на ГИ. Аз съм с ГИ SIMGAS. Двигателят ми е D15Z3. На газ съм изминал около 100000 км. В началото имах проблем като описания -придърпване около 2500 оборота.Ходих по майстори- ефект никакъв. С много уговорки купих софтуера и съм правил какви ли не промени в настройките, но проблема си оставаше. След внимателно наблюдение на поведението на колата на бензин и газ стигнах до заключение, че проблема може да идва от ламбда сондата(ресурсът и е ~150000 км). Смених я и за радост нещата значително се подобриха, но ми остана един сравнително висок разход на газ ~8 л/100км. Реших да пробвам да сменя оригиналния редуктор с Томасетто. Ефектът се оказа много добър. Сега няма придръпване в целия диапазон обороти и разходът е около 6,5 л/100 км извънградско каране. Дано съм бил полезен за някои от вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз съм с ГИ "Ланди" но с рейка "Рейл", защото беше по-изгодна офертата. И при мен го има придърпването при "галене" педала на газта при около 2200, 2700 оборота. Засега не съм ходил при майсторите т.к. съм минал само 3 хил. км. Мислех си че е от рейката защото е евтина, ама явно проблема е широко разпространен при нашите коли. Двигателя е Д14А8.

Редактирано от cokela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всички караме с този проблем, доколкото виждам никой не го е разрешил. Изкажете мнение при някой, ако го няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги. Аз съм с CRV c F20z1 мотор с газов инжекцион Bardolini.Понеже нямам такива придърпвания каквито описвате реших да погледна каква ми е реиката.Тя е WALTEK 3 ома на нея пише *seat ф 4,00мм.*.ГИ е на 2 години-60 000км за допълнителни настроики сам ходил веднъж в началото защото ми светваше чека на извънградско.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което си описал много прилича на мой кофти случай когато имах подобен проблем. Казвам подобен защото не бях с ГИ тъй като колата беше карбуратор. На бензин всичко си беше ок но между 2 и 3000 оборота на газ беше както описваш. Проблема се оправи като смених кабелите на свещите тъй като в този диапазон колата работеше на три цилиндъра. Четох че си сменил палец и капачка. Просто вземи едни кабели назаем и виж дали няма да се оправи. Пак казвам на бензин си беше ОК!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених и кабелите (с чисто нови японски) и проблема остана, други решения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повидгна една стара тема. Има ли някакво развитие, че и аз съм в същия филм в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем го реших по следния начин, пича който ми монтира газовата ми сложи емулатор на газовите дюзи, които се изразява в следното : преди газовите дюзи следяха всеки цилиндър и всяка работеше поотделно сеги ги върза да следят само една бензинова бюза и всичките работят в един такт заедно впръскват газ по едно и също време, всичко е ОК, единствения недостатък е че на празен ход се чуват много по силно дюзите, защото всичките работят в един такт, но няма лашкане при рязко подаване на газ ,няма лашкане при каквито и да е било обороти.Това решение при мен работи и ми харесва така ( само празния ход е шумен, но за мен това не е болка за умиране, нали всичко друго е ОК ) Успех на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Civic VI-generation, D15Z6 engine. При мен проблема се реши със смяна на свещи и регулиране на хода на газовите инжектори. Освен лашкането си беше вдигнала разхода с около 1,5 до 2 литра газ на 100км

Редактирано от Radev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста голям е процента от колегите със газово които имат проблеми,и аз съм със същия проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голяма част от газаджиите са само монтажисти,като отидеш с някакъв проблем само вдигат раменете и прехварлят топката един на друг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем го реших по следния начин, пича който ми монтира газовата ми сложи емулатор на газовите дюзи, които се изразява в следното : преди газовите дюзи следяха всеки цилиндър и всяка работеше поотделно сеги ги върза да следят само една бензинова бюза и всичките работят в един такт заедно впръскват газ по едно и също време, всичко е ОК, единствения недостатък е че на празен ход се чуват много по силно дюзите, защото всичките работят в един такт, но няма лашкане при рязко подаване на газ ,няма лашкане при каквито и да е било обороти.Това решение при мен работи и ми харесва така ( само празния ход е шумен, но за мен това не е болка за умиране, нали всичко друго е ОК ) Успех на всички.

Колега, как така работи добре по този начин? Какво се случва с горивото което е инжектирано примерно на цилиндър със затворен всмукателен клапан след като четирите газови дюзи работят синхронно? Не се ли увеличава разхода така и да се губи предимството на пълния инжекцион?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко бъркате нещата пак.Дали ще работи фул груп или секвенциално ГИ зависи от управлението на оригиналния бенз.компютър.При фул груп газта седи и си чака отварянето на клапана като на проста газова уредба.Секвенциален инжекцион да го пуснеш на фулгруп си е вариант,но малко се губят екстрите на ГИ.Отделно изчакващата смес може да се взриви.Не може да се прави диагностика на недобре работещи дюзи/инжектори.Настройката на фулгруп си е налучкване.Монтажника в случая вероятно е компенсирал неправилния монтаж и настройка с обръщане на режима на работа на ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вече имам над 3000 км с тази настройка, няма 'гърмене' няма взривове, няма лашкане, няма по - висок разход.Не знам ''газаджията'' какво е правил какви настройки, но при мен нещата се получихаи съм доволен от този вариант, дори ''на усещане'' в ниските обороти върви по - добре от колкото на бензин.Всеки си прави изводите за него, на мен така ми допада перфектно, защото се бях побъркал с т.н. лашкане.Цитат - "Монтажника в случая вероятно е компенсирал неправилния монтаж и настройка с обръщане на режима на работа на ГИ." Колега вече се замислям, дали е монтажника, защото много хонди на газ, много марки газови, много различни ''монтажници'' и един и същи проблем, не съм ли прав ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...