Jump to content
gogo68

Honda Prelude 2.0-16V УНИКАТ

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Някой да знае повече за тази красавица, че съм и хвърлил око за сина и да не се набутам? Благодаря!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11291904021080482&f1=details

Редактирано от GNK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е адска до колкото виждам.Повече инфо ще имаш като идеш да я видиш,но сигурно няма да има проблеми.Прелюдите трудно се чупят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя лекият тунинг е унищожил колата. Иначе е била хубава някога , че и фейсливт е била някога .Според мен не е добро решение ако на сина ти ще му е първа кола с тия спойлери за нашите пътища.Да не се засегне някой сега с моето мнение , просто го споделям ;)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гони заводска кола е и моят съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като човек причинил какви ли не тунинг изващения ( Естетически красиви ) по предишната си кола съветвам , който ще купува такава кола да помисли добре. Пътища - НЯМАМЕ !!! За дълъг път НЕМИСЛИМО !!! Междуградските пътища на места са по зле и от тези в някои села. Да не говорим ,че се минава и през населени места с огромни дупки ... Недай си боже ти се наложи айтоски проход да минаваш или дюленски. Много патих с тея ниските стъкломатови брони. Града е пълен с дупки . Подбирах си пътищата ... обикалях 2283921832 километра вместо да карам 10 по най-краткия път. Според мен търси нещо сток щом е за 1-ва кола а в последствие някоя липче и ниско окачване и си решаваш проблема. Стамен знае колко съм я мислил моята ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм почитател на стоковия вид, не е лоша но не е за нашия филм в България в който живеем ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за стоковата визия. Разгледай офертите във форума. Има доста прелюди в продажба, и поне ще си сигурен, че е поддържана от ценител. Ето ти една оферта, близка до цената която си склонен да дадеш, но колата е по-новият модел, много по-мощен двигател, повече екстри и тн. Ако пък държите на 4 ген и двулитров мотор ето една оферта. Не разбирам много от прелюди, но от това което знам, добре е да се търси такъв с 4WS (4 завиващи колела) защото е доста по-маневрен. Ако обаче попадне човек на читава кола без 4ws, тази система може после да се монтира :)Успех в търсенето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро я гледах, на външен вид няма забележки, но за двигател не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет и от мен,За подобна цифра може да се намери прелюд с H22 - 2.2 Vtec 200 к.с. в прилично състояние. Има и екземпляри с 4WS - 4 завиващи колела. Подобен автомобил е в пъти по-добър от нещо "тунинговано", което след няколко месеца няма да хваща дори и собственото ти око. Има доста инфо във форума за този модел, стига желание да има човек да чете.Най-основно моделът се води Прелюд 4-та генерация и се предлага с моторите:F20** - 2.0, 133 к.с. без Vtec, няма с 4WSH23** - 2.3, 160 к.с. без Vtec, някои са с 4WSH22** - 2.2, 200 к.с. VTEC, някои са с 4WSСледващият модел - 5 генерация е само с F20 и H22.Поздрави и успех с покупката!

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите! Продължавам с търсенето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,кола без климатик...как въобще се замисли.Или са го пропуснали като екстра в обявата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатик се слага много лесно. 4WS също не е проблем да се добави. Важното е купето да е здраво, да не е изгнило и колата да не е блъскана. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колко лесно да се слага тоя климатик?Лесно е горе-долу при положение че извадиш двигателя и махнеш таблото,а и двете са ташак особено ако им няма нищо.Така че по-добре си търси от завода с климатик,че вече наистина е безумие да си купиш кола без тази екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се разсмях на "лесното" слагане на климатика.Освен,че е адски много работа,после винаги нещо не е на ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак искаш да му вземеш пипната от към визия кола виж тази има и климатик , регистрирана е и няма да плащаш еко такси и предполагам ,че някой от форума може да ти даде повече инфо за нея. Е 94-та е ама си е 4-та генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колко лесно да се слага тоя климатик?...

ти климатика остави ... поне вече е правено, но аз поне не знам някой да е присаждал 4WS! Ако все пак някой го е правил и има инфо нека сподели Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: До колкото знам VTI-ките са с главини 5х114, а останалите са си 4х114 и от там идва проблема, че трябва много неща да се сменят. Сигурно и други проблеми изникват..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък даже съм чувал, че за да се сложи климатик се сваля и задно ляво колело... и даже май кората на багажника

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е доста грозен тоя прелюд, единствено джантата ме кефи :) Но на теб ако ти харесва - супер, не бери грижи за другите. НО! наистина е много ниска и тия брони се трошат само от вятъра! Като ти е първа кола и нямаш опит, предполагам си мислиш - а бе какво ми говорят ся много била ниска, аз ще се оправя, ще внимавам! Няма оправия баце! Просто забравяш 80% от пътищата в града ти и още толкова извънградско. Забравяш си гаража, забравяш бордюри, паркинги, легнали полицаи, павирани улици, шахти, какво остава за дупките и естествените неравности :) Ужас е, наистина! (аз мислих така като правих моята ниска, е сега, бога ми, псувам вески ден!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: До колкото знам VTI-ките са с главини 5х114, а останалите са си 4х114 и от там идва проблема, че трябва много неща да се сменят. Сигурно и други проблеми изникват..

Така е при пета генерация прелюд, не при четвърта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти един уникален Прелюд http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11302993297653346&f1=detailsи аз както другите колеги си падам по изчистения вид на колите. ако може заводски с ниско окачване и съразмерни джанти. да притежаваш топ версията на даден модел е най-добрия тунинг, който може да направиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се разминах с тоя Прелюд на път към работа .. визия уникална (макар че е коренно различен от моя).Попринцип не харесвам такива тунинг изпълнения ,но тази е наистина много добре направена.Идва обаче по важното... както другите колеги казаха тая кола не е за нашите пътища,както и за първа кола!! Ако искаш колега пиши ми ще ида да я видя знам в коя автокъща е ако има някакви забележки които не се виждат ще ти кажа,но и аз казвам ...тази кола не е подходяща от където и да я погледнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте колеги-не е за нащи пътища! Много хора ми го казаха и ще ви послушам!:) Този червения Прелюд наистна е уникален, НО 8000лв. за 18 годишна кола не си заслужава! Мое мнение! Търсенето продължава, но трудно се намират такива читави автомобили! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My linkЕто едно предложение за Прелюд 4 ген. От София. Колата може да се види и изпробва. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте колеги-не е за нащи пътища! Много хора ми го казаха и ще ви послушам!:) Този червения Прелюд наистна е уникален, НО 8000лв. за 18 годишна кола не си заслужава! Мое мнение! Търсенето продължава, но трудно се намират такива читави автомобили! Поздрави!

Тогава пробвай с 20 годишен НСХ .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен това да купиш тунингован автомобил и то на толкова години е малко рисковано, като се има в предвид че може би не е каран от някоя ученичка, а най-вероятно от някой фена на "Бързи и яростни". По-добро от оригиналният вид няма. Това е Хонда все пак а не Голф. За това какви са пътищата в Българя няма смисъл да говорим, то стоков автомобил ще се разбие а да не говорим за този.

Прави сте колеги-не е за нащи пътища! Много хора ми го казаха и ще ви послушам!:) Този червения Прелюд наистна е уникален, НО 8000лв. за 18 годишна кола не си заслужава! Мое мнение! Търсенето продължава, но трудно се намират такива читави автомобили! Поздрави!

Прав си колега, ако дедеш толкова пари за такъв автомобил трябва да си абсолютно неподготвен или да бъдеш сериозно подведен от някой "приятел". Такова чудо като перфектна кола на 15 години няма, има такива които купуват без да гледат. Друго си мисля че ако му е първият автомобил на момчето да вземе да се задоволи с някой Сивик 90 к.с. че много надъхани летци изпитатели се навъдиха по улиците.Инче ето две добри предложения за Прелюд според мен, поне на снимка.My link1My link2Успех. Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря! Но търся Прелюд 4-та генерация. ;)

Редактирано от GNK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...което се доближава повече към понятието 18 годишна кола :rolleyes: btw и аз се бях засилил към 4та,ама като се качих в 5тата някак си се разхубавя изведнъж в моите очи,особено след някое друго липче :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...