Jump to content
stranger in moscow

Потегляне и гасене на автомобила..........

Recommended Posts

Ами от днес имам акорд 5та генерация 16 valve мисля че е 136 коня 2.0 ies нещо такова бензин/газ , никога не съм карал хонда нито съм се качвал на такава хареса ми и си я купих много и се кефя но имам малък проблем или серия от проблеми,може би защото съм карал главно дизел и от скоро имам книжка......1.Потеглям супер трудно понякога от 4-5 път едвам,колата се гаси по точно и не мога да потегля или просто потегля някакви сантиметри и угася сякаш се дави.2.случвало ми се е както съм на кръстовище или светофари и съм нали на престои пак да я угася и пак проблем с потеглянето.3.то моля някой да каже от колко до колко си сменя скоростите примерно 1-ва до 30 ли я карате или до 10,защото колата е доста мощна и няма нищо общо с колите които съм карал и ми е пълна мъгла експериментално карам на 3-4 понякога 5та но може би 4-5 не е правилно все пак колата е доста мощна и се притеснявам да не изгубя контрола над нея макар че не карам бързо.4.то когато ползвам задна колата е адски бърза и нз как да правя по бавно маневри,знам че тея въпроси са супер смешни в вашите очи но аз съм млад шофьор и искам да се науча да карам добре автомобила си иначе го управлявам добре като изключим тея дребни проблеми,мислите ли че ако се регулира съединителя и е малко по горе отпуска както е при дизелите ще е по добре или?Аз принципно съм свикнал съм на дизела с съединител да потеглям и то плавно и леко а при бензина хич не ми се получава :( колата е прекрасна но много искам да се науча и отраня тея проблеми че да мога да си я карам с кеф не да се тревожа че ще я изгася някъде защото е много неприятно свирят ти и т.н.Моля за съдеиствие и идеи от колегите от форума предварително благодаря.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато правиш маневри назад гледаи да я държиш на полу съединител докато свикнеш,а за потеглянето с малко повечко газ гледаи оборотомера докато свикнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ти на шофьорски курс ходи ли или просто ти дадоха книжка. :blink: Ако нямаш проблем със съединителя много трудно може да ти загасне тоя Акорд, още повече, че е доста по-лесен и приятен за каране от допотопните дизели, с които имаш опит. Той явно и затова ти се струва мощен, явно не си карал кола с повечко коне под капака, но тази е добро начало. Няма да усетиш кога си се "научил" и ще искаш още коне.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи допълнителни часове при инструктор.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз принципно съм свикнал съм на дизела с съединител да потеглям и то плавно и леко а при бензина хич не ми се получава

Ти си го написал сам. Истината е, че дизела е хипер заспала работа, там можеш да си позволиш да пуснеш съединителя и дори без газ колата да потегли и после да натиснеш педалЯ. Е да, ама при бензиновите хонди тоя номер го няма. Доста са чувствителни и (както сам си забелязал) леко изтърване на съединителя и я гасиш...Затова, упражнение му е майката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи допълнителни часове при инструктор.

Това е най-доброто решение. Или поне намери полигон или нещо подобно и тренирай малко. А както ти казах и по скайпа, същото горе долу ти го казаха и колегите, това не е дизел да пуснеш педала и той сам да тръгва. Колата със сигурност е доста приятна за каране с този голям мотор , просто тръгвай на полусъединител поне със 2000 оборота като за начало . Ако имаш някаква дарба за шофьор този проблем трябва да го отстраниш до 1-2 седмици.Просто карай и забрави за тоя дизел вече, аман от печки по пътищата, като ги настъпят особенно по старите кочини пушат като стар Икарус на баир :D Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрейнджър, съединителя и да искаш не можеш да го регулираш. Саморегулиращ е.Споко пич, и аз бях така преди 15 години, ши са опрайш,само малко повече натискай десния крак.Скоростомера не го гледай хич, обортомера е по-важен в един автомобил, но като свикнеш с работата на мотора и звука и него спираш да го гледаш.Към 10 август ще бъда в Добрич за един ден, дай да го видим тоя акорд и да ме повозиш малко. А?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи допълнителни часове при инструктор.

...и консултации по Български Език и Литература също трябват. Нито се разбира кога едно изречение свършва и започва друго, нито се разбира написаното нещо просто констатация ли е или въпрос, ужас. Баси, това не е чат, малко повече старание да се вкара в това писане.Иначе по темата: отиди на някой полигон/поляна/опустял път. Може да вземеш с теб човек, но само ако е опитен и спокоен, такива които ще ти се нервят, стряскат и ще ти викат дори да правиш и малоумности, по-добре не качвай - такива хора само ще те притеснят допълнително. Нерваци в колата, докато се учиш НЕ качвай ! Научи се да "играеш" със съединителят и с педала на газта. При бензинова кола се тръгва с газ, а не само като отпускаш съединител, затова гаснеш. Задръж педала на газта около 2000 - 2500 оборота и плавно едвам едвам отпускай съединителя, а не изведнъж - колата малко по малко ще почне да тръгва, като видиш, че се засилва не се паникьосвай да отпускаш рязко съединител и да натискаш спирачка, това е грешка - просто натисни отново съединителя до край и вече със спирачка намаляваш. Като посвикнеш, се опитай да намалиш оброотите на двигателя като тръгваш (да тръгваш с примерно 1500 оборота), но това е по-натам, докато свикнеш. Ако трябва 100 пъти отиграй на полигон/ненаселено място тръгването и да се научиш да играеш със съединителя (всичката "магия" е там), докато не се научиш да потегляш плавно и безопасно, по-добре не се качвай в кола пред волана !!! Предавки се сменят или по слух, усещане (очевидно е, че нямаш все още такива сетива) или по оборотомер, не гледай километража. Това е бензинова кола, смяна на предавка преди 2500 оборота е безсмислено и не правиш икономия, а товариш двигател. Няма значение колко е мощен, ако ще 500 коня да е един автомобил, движи ли се на бензин, трябват му обороти за не тормозиш двигателя (мисълта ми е, не прави грешка да караш бензинова кола като дизелова, да сменяш скоростите на по 1500 оборота).Опитай се отсега (откакто се учиш да караш) като маневрираш на задна, да не се извръщаш да гледаш през задния прозорец, а да гледаш в страничните огледала - те затова са сложени, тях да гледаш къде караш назад. Но трябва отсега да си изградиш този навик, в противен случай след това няма да свикнеш да гледаш в огледалата, което е масова грешка на "шофьорите" по хубавите ни пътища :angry: Като маневрираш в града (и не само) около автомобили, задължително гледай отстрани в огледалата на какво разтояние ти минава задницата от бордьори/други автомобили или пък хора, опитай се да НЕ сечеш завоите (акорда не е малка кола, дори напротив - дълга е и внимавай с този и факт)!Съвет: докато не се понаучиш да владееш до елементарни положения колата (как да тръгваш, как да маневрираш, как да спираш), по-добре не карай в града, още по-малко пък по магистрала. Застрашаваш както своя, така и чуждия живот !!! Замисли се, карането на кола, не е шега работа, още повече, че сам казваш незнаеш какво да правиш. И първо се научи да караш бавно и спокойно, така че да ти доставя на теб удоволствие, после се научи да даваш газ. Успех ! Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ти на шофьорски курс ходи ли или просто ти дадоха книжка. :blink:

Ако нямаш проблем със съединителя много трудно може да ти загасне тоя Акорд, още повече, че е доста по-лесен и приятен за каране от допотопните дизели, с които имаш опит. Той явно и затова ти се струва мощен, явно не си карал кола с повечко коне под капака, но тази е добро начало. Няма да усетиш кога си се "научил" и ще искаш още коне.......

 

Ами имам 45 часа дизел и си зех изпитите от първия път и без грешка.

И не са ми го дали зипита взех си го въртя ме почти час и валеше супер силно много кофти ден ми се падна,еми да мощен си е.

ADH-Honda е аз карах от Бургас до Добрич знаеш ли какъв трафик имаше по пътя какво ли не.Аз мога да карам просто имам дребен проблем разбираш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявай,но наблегни на думите на колегата, той не го е написал това за красота. Това със съединителя въобще не е дребна работа, ако беше нищо работа, да беше се научил вече. Най-добре го послушай, отиди някаде на полигон/ненаселено място и направи това което ти е написал и до една седмица, ще си перфектен.

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всичко с времето си, ще и свикнеш. Първа кола ти е, преди това имаш само опит от курсове, което е нищо. Сам ще усещаш все повече и повече, кога как защо реагира така колата. Практиката му е майката, така че излизай по-често с нея .Ако пък много си се притеснил, пиши ми, в Добрич съм.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти токущо си взел книжка 100% съм сигурен.Имаш нужда от инструктор не от технически форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистито за колата и за книжката първо, проблема ти е че си се учил на дизел,а там няма много полусъединител. Затова сега ти е малко кофти,ама това са бели кахъри. Карай със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да го видим тоя Акордеон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Те го:http://flyn.snimka.bg/automobiles/accord.606902

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми доста добре изглежда! Честито, безаварийни километри и кеф от карането ти пожелавам. Ако не ти се дават пари за допълнителни часове при инструктор, сипи две бутилки газ и намери някой стар полигон или празен паркинг, тъкмо ще си тренираш и паркирането. Полигона е по добре щото ще има и рампа/естакада, където да оттренираш тръгването нагоре по наклон, което с бензинова кола е доста по различно отколкото с дизелова. Бензиновата кола наистина е по чуствителна от дизела и лесно се изтърва да изгасне ако не си и свикнал. Така че най добре напълния с газ и трениран някъде. Така най лесно ще свикнеш!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам некъФ такъв проблем. В града като карам бавно от първа тряскам директно трета. Щото ако включа втора двигателя ме спира. Виж на извънградско като си я карам в по-високи обороти го нямам тоя проблем. :)Между другото това не го приемай като съвет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам познат инструктур днеска доста се тренирах ама се случва пак да загасне просто по трудно я осещам....... и другото което е инструктура и тои не беше карал хондаи стана така че и на него като му дадох да я кара малко тя щото е много мощна тая колаи тои я изгаси 1 път и после се оправда че е от седалката :DДа има нещо такова че дизелите съединителя е малко по различно направен просто самата кола като е на нагорнище примерно на дизела като го отпусна и съм на спирачка се осеща а на бензина по не се чуства.Днеска цял ден се занимавам с номера кат аптечки триъгълници въжета друго какво пожарогасител и си изгубих деня в глупости и така :)Голяма бюрократщина е в бг.........

Ти токущо си взел книжка 100% съм сигурен.Имаш нужда от инструктор не от технически форум.

Не знам дали имам точно нужда от инструктутор вчера карах над 200км и сичко е 6 то просто в града има повече светофари спирания потегляния и по голям шанс да я угасиш като си на далечен път е супер лесно само гледаш обстановката и сменяш скоростите според марширута и дали си на баир на прав път и гледаш знаците :)

И аз имам некъФ такъв проблем. В града като карам бавно от първа тряскам директно трета. Щото ако включа втора двигателя ме спира. Виж на извънградско като си я карам в по-високи обороти го нямам тоя проблем. :)Между другото това не го приемай като съвет :)

ми да ти кажа на моя акорд от първа на трета не правя никога тои е супер удобен карам си първа втора трета четвърта :) мен двигателя не ме спира просто като оставя на престои на светофар примерно давам на неутрална скорост и като останат малко секунди пускам нали първа и като се опитам да потеглля понякога я гася а понякога просто като я оставя на първа преди да потегля я угасям пак по моя вина ест.не че на колата и има нещо.Днес за разлика от вчера само два пъти я угасих но се надявам до седмици макс месец по да и свикна :DЗащото колата много ме радва и сигурно в близките 5-10години поне няма да я сменям с друга :) освен ако не събера пари за 6-7ма генерация :)в кат ми казаха че частите за моя акорд 5та генерация от 1994-та били супер скъпи викат ми 1 стоп оригинален над 200лв това до колко е вярно нз някой ще каже ли :)? Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е мощна, да е мощна, колко да е мощна?!?Наблягай на работата с левия педал - и в живота и в управлението на МПС е много важно в кой момент как ще работиш с педалите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...