Jump to content
Damasko

Съвет за закупуване на Хонда Акорд 6 та ген

Recommended Posts

Здравейте. Нов съм във форума и ми предстой покупка на автомобил - най - вероятно хонда акорд 6 та ген.Искам да ви попитам на 1.6 (115 коня) и на 1.8 (136 коня) възможно ли е монтирането на Газ или Метан? Какъв разход на гориво дава този мотор? Скъпа ли му е подръжката? Има ли нещо скрито което трябва да гледам при покупката на този модел? Общо взето това ме което искам да разбера... Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Аз съм със 1.8 136к.с. англииска сглобка и съм с ГИ. Минал съм от февруари т.г. до сега 10000км на газ и проблеми за сега няма (дано да продължи така :rolleyes:). Разход на газ около 9 извънградско и 11-12 градско с климатик е 1л. отгоре. За смяна на ремъци, ролки, филтри и масла ми излезе 500лв.(в гр.Сопот). Някой колеги се оплакват от ел.стъклата, провисване на тавана и корите на вратите, за сега при мен само таблото скарца при павета :), но според мен е нормално за тези пътища. Като я видях в автокъщата си казах че това е моята кола :honda:покарах я 5-6км. проверих за течове по двигателя, амортисьорите - нямаше :) и я взех:hondarulez:.Надявам се че съм ти бил полезен. Успех с търсенето!:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз имам акорд 1,6 115 к.с. Разхода на бензин в града е 10/100, а извън града 6-7/100 при нормално каране. Смяната на ангренажния ремък с ролка и още 3 бр. ремъци /климатик, хидравлика и генератор/ - 230 лв., масло с филтър 65 лв. /но това е много относително зависи от маслото което ще сложиш/, въздушен филтър - 15 лв., антифриз - 40 лв., свещи - 36 лв. Върви си доволно но не като 1,8 136 коня разбира се :). Няма проблем да се сложи ГИ. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си 2.0л мотор. Няма да съжаляваш. Разхода е като на горните два мотора,НО имаш запас от мощност, която в определени момоенти много помага!Обслужването е като на горните два мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно,че цените на консумативи и потдръжка на 1,8 и 2,0 са като на 1,6 при Акорд 6 ген.1,6 си е Д16 мотор от сивик с много по евтина потдръжка от Ф серията Ф18 И Ф20 на Акорд.Д16 няма балансираши валове изобщо много по-просто устроен мотор с по-евтини части.Но пък за сметка на това Ф серята има по-голям въртящ момент на ниски обороти и е малко по-лесен за каране в купето на Акорд.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав, 1,6 мотора се кара малко странно в градски условия. По принцип 1-ва предавка е доста къса и ако решиш да караш по-спортно достига до високи обороти за миг, на 2-ра си ускорява добре. Като цяло след 2500 оборота си върви нормално, ако се кара в обороти е добре. На климатик на 1-ва предавка понякога се усеща доста липсата на въртящ момент на ниски обороти /което е нормално за този мотор/. Извън града няма грижи върви и си ускорява прилично на 5-та предавка след 80 км./час /поне до 140-150 км./час, повече не съм вдигал/. Определено поддръжката по мотора е доста евтина като за такъв клас автомобил, разхода е супер, но не става за състезания. Разликата в разхода спрямо 1,8 и 2,0 кубика в града е около литър на 100 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...