Jump to content
Ryuugan

тресе при висока скорост

Recommended Posts

Някой има ли представа от какво може да се получава, освен лош баланс на гуми.Ако е от значение карам със спортно окачване и някъде след 110кмч почват леки вибрации.Ходих при Ратола да ми сложат летните гуми и да ги напълнят с азот, но се появи силно тресене над 100. След Това отидох в Диана и там ми казаха, че гумите не са балансирани добре и уж го оправиха. След това сякаш намаля, но пак има вибрации.Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джантите какви са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кормилния механизъм в какво състояние е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са 14" алуминиеви.За кормилния механизъм не знам. Не съм забелязал да има нещо нередно.Интересното е, че вибрациите не се усилват особено с повишаване на скоростта. Горе долу при 120 и 160 са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи ако можеш други гуми и пробваи колата как е, щом се е появило след смяна на гуми трябва да е от тях преди това със същите джанти ли беше или с други,да не ти е по голям отвора на джантите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите джанти. Трябва да погледна дали всички втулки са на мясо, понеже отвора на джантата е по-голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кормилния механизъм в какво състояние е?

Май това е отговора...поне при мен проблема е от това (всичко друго съм сменил) :( Рейката ми тропа и имам един лек луфт във волана...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да се провери по-добре тази работа.Днес забелязах, че към 110-120 тресе най-силно, после утихва.С гумите, ако не се лъжа, се усилва със скоростта, така че най-вероятно е което казвате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем от крива джанта. Пробвай да смениш предните със задните гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах, че към 110-120 тресе най-силно, после утихва.

И при мен е същото :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм забелязал, не само на моята хондичка, че това може да е от адски много неща - гуми, джанти, окачване, кормилен механизъм. По-добре си карай и не се задълбавай много ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От окачването няма да тресе с изключение на вьтрешно каре. Най вероятно е крива гума или джанта щом баланса е ок.П.с Сега говорих с единприятел гумаджия и каза че според това което обясняваш че тресе при 120 и после утихва е баланс или липсваща втулка ако си алуминиеви джанти.

Редактирано от mom4i74
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото между 110-140км/ч вибрираше като масажиращ стол :).Аз съм с 15'' алуминиеви с по-голям централен отвор.Днес монтирах втулки за централния отвор и балансирах джантите.сега го няма това вибриране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причините за тресене са две : 1-вата - криви джанти , 2-рата - по голям централен отвор на джантите . За мен са това причините за тресенето след 100 км/ч. Успех с разрешаването на проблема .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като централния отвор е по-голям и гумаджията е наркоман или малоумен е така!Всичките ми джанти / летите / са с по-голям централен отвор и защо ли никога, нищо не мърда никъде при каране от 10 до 200км/ч. ???Монтирам си ги сам, когато не съм напушен, разбира се... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като централния отвор е по-голям и гумаджията е наркоман или малоумен е така!Всичките ми джанти / летите / са с по-голям централен отвор и защо ли никога, нищо не мърда никъде при каране от 10 до 200км/ч. ???Монтирам си ги сам, когато не съм напушен, разбира се... :lol:

Колега може при теб да е така и да не тресе от по-голям централен отвор , но знай от джанта до джанта има разлика и от болтове до болтове или от гайки до гайки има разлика ;) за закрепването на самата джанта . И това че караш с по- голям централен отвор не те прави герой !
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че се появи, щото никой не знае нищо... :lol::rolleyes:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега защо не пробваш като за начало да отидеш да ти направят един добър баланс на гумите и да видиш има ли разлика /тресенето може да е както от предни така и от задни гуми/джанти и понякога трудно може да се разбере от къде идва особено на висока скорост/. Отиди някъде да ти проверят и окачването /ако не си го правил вече де/, на повечето места е безплатно. Успех.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че се появи, щото никой не знае нищо... :lol::rolleyes:;)

Sebulba, аз не съм тук във форума, за да се заяждам , но ти си голям заядливко. Старая се да съм от помощ на някой , а не да се занимавам с такива като теб. Съжалявам още един път , че пиша неща който не са по - темата на колегата .Надявам се вече да е разрешил проблема :).
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа че от горчив опит знам точно от какво е тресенето и ще ги изброя последователно.1-не балансирани гуми 2-криви джанти 3-тампоните на двигателя долните два 4-вътрешно каре.Почваш в реда в който съм ги споменал защото съм ти ги подредил по цена :)Лошото е че при мен се оказа най - скъпото.А да и щях да забравя да провериш и централния отвор на джантите.Успех колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли развитие по темата. Втулките за централния отвор са общо 20лв комлекта ако някой го интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега спомянм си че на един fr цитроена му правеше такъв проблем, тресене при 100-120 и после утихва.Оказа се че са за смяна вътрешни карета. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реши ли проблема с хлопането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм. За момента съм доста затруднен финансово. Не ми пречи особено, защото в София няма къде да карам с над 100(без риск за акт).Иначе се опасявам, че вибрациите с времето ще доведат до неравномерно износване на други части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балансирай си гумите и то при хора които знаят как, че на пръв поглед тази елементарна работа (баланс на гуми) не всеки може да я прави както трябва, а повечето клепат тежести... и те не знаят защо и къде и по колко (най-малкото, много от хората които са по гумаджийниците са прости работници които днес са тук, утре ги пъдят и си нямат хал хабер понятие какво правят). Според мен това ти е проблема (разбалансирани гуми), защото няма логика ако е разбито нещо по ходова част (вкл. кормилен механизъм) и да казваш, че около 120км/че е най-силно, а после утихва. Това са разбалансирани гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...