Jump to content
v1k7or

Изпускателен колектор

Recommended Posts

Колеги ще пасне ли изп. колектор от а9 (4-2-1) на д16у7 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се занимаваш с глупости, а не си купиш един "спортен" изпускател 4-2-1 ?

  • Нагоре 2
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колегата може да не е реисър а да му е пукнат колектора и да иска да си го смени отговора на въпроса ти колега е да става колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се обзаложим ли с каква цел е въпроса? Другото, е че като махнеш на у7 заводския колектор - оставаш и без катализатор.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то аз катализатор си нямам и сега, може би искаш да кажеш без ламбда сонда, но и този проблем може да се оправи не бери грижа.Другото е, че в момента не ми се дават 200 кинта за колектор и предпочитам на първо време да си сложа 4-2-1 от някой хондов мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв колектор си сега и каква ти е целта по принцип?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм със стоковия си 4-1, който е под всякаква критика.Целта е леко засилване, като ще сменям и цялата генерация не само колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип 4-1 е перфектният вариант...стига да не е стоков. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нататък ще мислим друг вариант, просто в момента бюджета е ограничен доста и се опитвам да се побера в него ;) То като има пари всеки знае кое е хубавото :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ти го казвам отсега да си знаеш , няма да се засилиш почти никак с колектор и генерация. Ако имаш за какво друго сностно да ги похарчиш тея пари по добре ги дай там . Иначе смениш ли само това оставаш недоволен смятайки ,че колата ще хвръкне едва ли не и почваш да наливаш още пари за други работи . Карай си със стоковия щом нямаш лев както каза !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В момента съм със стоковия си 4-1, който е под всякаква критика.Целта е леко засилване, като ще сменям и цялата генерация не само колектора.

Ами щом си със стоковия, значи си с катализатор. Това под четворката е катализатора !!! С 4-2-1 от а9 нищо няма да спечелиш. Интервенцията е абсолютно излишна.п.п. А ето така е отговорил хондю на един друг колега в един друг форум, който също иска да слага такъв колектор."Хубаво е да знаеш, че изп. колектор от двуваловата Д-серия какъвто искаш да слагаш има разминаване в портовете около 2-3 мм с едноваловата Д-серия. Ако искаш да работи добре трябва да портваш колектора.Иначе захвата му е стандартен за Д-серия и може да се монтира, но имай предвид горното." Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата почна да отива във съвсем друга насока и почна всеки да размишлява какво щяло да стане какво нямало да стане.Абе хора научете се да отговаряте на това, което ви пита човек.Досега се изписаха 1 тон глупости и добре, че само 1 колега в началото ми отговори на въпроса, който му бях задал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора, е че НЯМА да стане без преправяне, а и като цяло е излишно !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш, ще пробвам и ще видя, като не стане ще кажа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом hondю го казва, че не пасва без преправяне, значи е така. А за липсата на ефект е ясно и на децата във 2-ри клас. Наистина недей да си харчиш парите за глупости, събери още някой лев и си вземи "спортен" колектор.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Портовете на у7 на колко са ? Не са ли на 42 мм ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли разлика в портовете на d16y7 и d16z6, защото смених оригиналния на y7 с такъв ot z6, поради сериозна пукнатина, и се нещо вади гаден звук! Незнам дали да не си търся от d16Y3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разликата в портовете: -ако питаш дали се разминават (както примерно е писано по-нагоре в темата за колектор от А9 на У7) : НЕ; -ако питаш дали на Z6 са с различен диаметър: не знам, това трябваше да го видиш при смяната на колектора, но ако имат разлика в диаметъра предполагам, че ще е в плюс на Z6-цата.За гадния звук ми идва на ум да си провериш връзката и гарнитурите по изпускателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а колектор от кой мотор, се най-много се доближава до стоковия, може би от D16y3, d15b7, това са само мой предположения, тъй като те най-се доближават като мощност!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а колектор от кой мотор, се най-много се доближава до стоковия, може би от D16y3, d15b7, това са само мой предположения, тъй като те най-се доближават като мощност!?

А може би и D16W1, който се монтира на HR-V?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на сток колектора на Д14 със спортен 4-2-1 каква гарнитура ми трябва? Пасва ли към генерацията без преправяне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасва

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а колектор от кой мотор, се най-много се доближава до стоковия, може би от D16y3, d15b7, това са само мой предположения, тъй като те най-се доближават като мощност!?А може би и D16W1, който се монтира на HR-V?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16W-серията е след 2000г( или след 2001, не съм много сигурен...)... Там май има малко не съответствия спрямо Д серията от 1992 до 2000Какво ще рече " най-много се доближава до стоковия"??? Кой е тоя стоков? 4-2-1 са май само в-теците и двувалките. За фабрично оборудване става дума. D16y3 и d15b7 са 4-1...

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16W-серията е след 2000г( или след 2001, не съм много сигурен...)... Там май има малко не съответствия спрямо Д серията от 1992 до 2000Какво ще рече " най-много се доближава до стоковия"??? Кой е тоя стоков? 4-2-1 са май само в-теците и двувалките. За фабрично оборудване става дума. D16y3 и d15b7 са 4-1...

Стоковия колега, е 4-1 с катализатора на D16y7! A D16w1 започва от 99г.Мисълта ми е, има ли колектор който да е съшия като на d16y7, само, че без катализатор? Редактирано от Civic_6gen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега на d15b7

Редактирано от mitaks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...