Jump to content
mike

След процедурата 75-90 hp на англичанки и японки

Recommended Posts

Ще се радвам да пишат и колегите собственици на сивици с Д14Z3 двигатели.Пускам темата,понеже наскоро отчетох разход,който много приятно ме изненада и искам да разбера при вас как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моля да ме извиниш ако аз не загрявам ама каква е тази процедурата 75-90 hp на англичанки и японки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В " избрано от технически въпроси", подробно е описана процедурата,даже и снимков материал има.И засяга сивиците 6 генерация с Д14-двигателите. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275

Редактирано от mike

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да сори аз видях ама беше късно вече бях писал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на мен ми падна и то доста дори когато сложих и интейк със спортен филтър просто колата стана по пъргава по бързо реагира, преди все едно дърпах още един сивик отзад, ако си с такъв двигател махай и щракай с пръсти, няма да бъдеш разочарован!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xsk1ll , ако желаеш ,бъди по-конкретен и обстоен за разхода.

Точно с тази цел съм пуснал темата.

Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода падна с поне 1 литър на 100 градско, просто искам да ти кажа да правиш слапа, няма да сгрешиш само ще спечелиш, а и ти колко иска да ти свали или да ти качи от 1.4 двигател. Незнам как да се израза по конкретно от това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:lol: 7.5 градско може да ти гори, ама ако я буташ, при положение, че японеца и е дал 8.8 като стойност за чисто нова кола. Виж, ако започнеш да я караш и до 1500-2000к оборота, може и да ти падне на 6-6.5 градското. Пробвай. Редактирано от rulemaker
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на гориво е уникален за всеки един водач на автомобил - зависи основно от стила на шофиране . С един и същи автомобил при двама различни шофьори разхода може да се разминава в пъти , не в проценти . Ето ти и тема за четене - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24630&st=320&p=339026&hl=+%D0%BA%D0%BE%D0%B9%20+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE%20+%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE&fromsearch=1&&do=findComment&comment=339026

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: :lol: :lol: имал съл такава кола и знам колко гори. Който и да я кара, колкото и икономично да я кара, няма да падне на 7. Разход под 9 за тия коли в градски условия си е постижение, под 8 - научна фантастика. Може да падне на 7-7 и малко, ама ако 20км я кара с изгасен двигател. Готов съм и пари да сложа, че за 100км градско няма да падне на 7.5 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какъв двигател говорим ? 1.4 ли? Зависи за какво градско говорим? София-Пловдив-Варна-по малки градове.. навсякъде градското е различно съответно и разхода различен. А след това идва и стила и типа на шофиране. А на последно, но не и по важност място слагаме състоянието на автомобила. Едни и същ на 15+ годишна кола е трудно да хванеш!За да не съм офф- мойта д14-ка си е 90 коня стокова. градско в София ми дава от 7.5-8 в по спокойни дни до 9 в по натоварен трафик и до 9.5 при агресивно шофиране и нерви. Затова средният разход в София аз си го броя 8.5 Извънградско зависи най-много от настроението. При спокойно шофиране и подържане на скорост 110-120. без мнгоо изпреварвания 6.2-6.5/ При агресивно шофирнае повече от 8 не съм качвал(но и не съм я държал с часове в червеното де, сигурен съм че може и повече). За теста съм пробвал и супер икономично шофиране с ползване на всякакви видове инерции и прочее и съм я свалял на 5.4 по инфоборд.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен градско ми идва 11/100 изван града 6.9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже нямам скенер за да копирам от книжките, които дава производителя с колата като си е купиш, поствам линкче. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4359.html Това е за чисто нова кола, освен с годините да стават по-икономични тия коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдравейтеАз имам Д14А4, която за София- градско ми дава около 10 л/100 км (шофирам на кратки разстояния от по 4-5 километра).Извън града по- малко от 5 л/100 км не съм постигал (но това си е наистина постижение !)- но обикновено разхода е между 5,5 и 6,5 л/100 км при спокойно и малко по- динамично шофиране (по магистрала Тракия за около 250 километра преход).П.С. От друга страна както пишат някои колеги по- горе разхода след суапа пада- за това не зная и нищо не мога да кажа...Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Определено 8.8 градско звучи направо смешно и подигравателно за Хонда!!! При 1.4 и то 75 коня мотор!Обаче, поразрових и други сайтове с технически данни.. оказва се, че наистина дават 8.8 градско навсякъде...Аз гарантирам, че тоя мотор го свалям на 8 градско с нормално шофиране без да се престаравам с икономиите. Явно засичат градско на тръгни-спри.. знам ли?! При натоварен трафик съм съгласен, че удряш 9-тката. Но рядко караш 100км без да опънеш някъде.Всички мои замервания ги споделям по инфоборд. До сега спрямо зареждането на гориво е доста точен уреда. Понеже се зачудих слязох да погледна какво показва в момента машинката: 983км.- 8.24/100. Не съм ходил никъде. Само градско.ХАХАХАХ на англичанката Д14А3 градско и дават 9.5?!?!?!?! Пфуууу!

Редактирано от D_I_V_A_K_A
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

9\100 градско с постоянно включен климатик ( спирам го само вечер като е хладно ), извънградско 7\100 (пак с климатик)Зимата 11\100 ( щото работя на 2 километра от нас ), пък и някъде да ходя по кафета или друго след работа пак е на близо и няма кога да загрее - пали-гаси....

Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че се отклонихте доста от темата, момчето питаше при смяна на гарнитурата на дросела какъв разход е дала, вие започнахте да говорите съвсем различни работи от това което колегата питаше!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобна изтощителна дискусия водихме за разхода на икономичните D-серии. Колегите наистина са прави, че много зависи от шофьора на колата, но някой път се пишат стойности, които наистина влизат в сферата на научната фантастика.При последното ми пътуване България-Гърция-България (800км предимно извънградско с не повече от 50км в Солун и София) - средният разход беше 5,7/100 с постоянно включен климатик, багажи, пътници и т.н., с постоянно спазване на всички ограничения и средната ми скорост сигурно е била 70-80км/ч...Стъпи ли тая кола на магистрала със скорост 120-140 няма слизане под 6,5-6,7/100, особено ако има хубави баири (Пловдив-София, Ябланица-София). Климатика не се изключва от май до октомври.Напоследък съм свалил градското в София на около и малко под 9/100 (пак с климатик) и надявам се още да падне лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря на колегите ,писали до сега.Аз също неотдавна смених въпросната гарнитура.С Д14Z3 англииски сивик съм и при последното ми засичане останах доста доволен.34,44 л.бензин -542 км.,като 150 от тях градско.Карал съм винаги спокойно 90-100 км/ч ,мноооого рядко 120-130.Наистина е имало смисъл от смяната на гарнитурата.Някои от вас го потвърдиха и наистина се оказва 1 литър под фабричните стоиности за 75 hp двигателя-това при нормално каране,без никакво юркане и без климатик за сега.А и живна колата,определено в 3500-4000 оборота.Това ме интересуваше,дали ще съвпаднат моите данни с тези на други колеги с идентични двигатели.С интерес ще следя,ако някой има да добави още нещо.

Редактирано от mike

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Един колега по-горе го каза зависи кой стои зад волана и как се поддържа колата, карам д14з2 вчера заредих 40л бензин и съм минал 641км от тях имам 300км по магистралата София-Пловдив останалото е градско ... колата се пълни винаги до горе и си водя бележки на всяко зареждане... зимата повече от 7,8 при само градско каране не ми е вдигалаПриятелите ми се подиграват, че колата ми още малко и ще почне да произвежда бензин... така, че зависи как си караш колата

Редактирано от hEka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове (и госпожици ако има да не се обидят) Хубаво си говорите за разходи, но така и никои не се уточни аджеба демек само с сменена гарнитура ли минавате или с целия intake сменяте???щото по каталог целия intake е доста скъп а само гарнитурата си е евтина.Всички майстори казват че само с гарнитура номера не ставал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само със сменена гарнитура и добро подържане /масла,филтри и т.н./.За себе си,вече си направих изводите- 1 литър надолу .Ами Кире,ти си прецени дали да дадеш да ти сменят интейка или не!За мен темата беше от полза,точно поради въпроси подобни на твоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Карамя както си знам и ми удря 7,5 !! Нея бутам тя ме вози ама щом казваш жив и здрав!!

Редактирано от Стоян Ковачев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да попитам за д15а5 мотори става ли тази процедура

Редактирано от Tino
Пи�ането на шльокавица не е разрешено !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да попитам за д15а5 мотори става ли тази процедура

My http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275Става. Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Любопитно ми е някой замервал ли е дали наистина мотора дава 90 к.с.? Върви ли като Civic фабрично с 90 к.с.? Като динамика и ускорение как е?

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омбре каза 85кс. мисля като събера някой лев при него да ходя да ми я прави тая гарнитура но 90 не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е 90 коня,но онзи ден направихме процедурата на приятел с англичанка и колата осезаемо живна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-икономично каране 8-8,5 градско, извънградско 5,5-6,5 (Бургас-София най-вече) това е за Д14А4 при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е в крайна сметка доказано ли е че мотора става с 15 к.с. повече? Защото разликата в ускорението 0-100 км. между двата мотора е около 2,5 сек., което въобще не е малко и определено би трябвало да се усети /най-вече като се има в предвид че англичанката с тия 75 к.с. е за никъде/. Просто ми е интересно защото това само като се увеличи притока на въздух в мотора да доведе до повишаване на конските сили с близо 20% изглежда доста оптимистично. Защото с премахването на тази разлика в двата мотора едва ли параметрите им ще станат едни и същи. Малко звучи като номера със спортните филтри които уж вдигат конски сили, ама не се знае.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гарнитура е след дросела и влияе на дебита на гориво въздушната смес от където идва и по голямата мощнос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително за изровената стара тема,само искам да попитам по-компетентните колеги каква е разликата между гарнитура 16176-P1J-G22 и 16176-P2A-004 освен материала,от който са направени?Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой хора спонеха че са си изпилили старата гарнитура. И аз мисля да направя така, тъй като имам проблем с намирането на тази новата. Някой може ли да даде малко инфо дали ефекта е същия. На теория не би трябвало да имам проблеми, тъй като отвора ще е един и същ, а даже ще си си запзил и стоковата гарнитура.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега остава и на 1.4 is-a да се сложи още една кобилица и каквото е нужно още там, и да стане втек 115к.с. :D

Редактирано от Go4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се залъгвайте,че става 90 коня само с гарнитурата.ДА колата тръгва повече разхода пада с малко но не върви на равно с 90-коньовата :).За справка пуснете се д14а4 и вижте резултата(а аз си мислех че моята върви колкото ис-ката,ама като видях какъв ластик ми прави...а и после като ме повози,видях каква е разликата.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм виждал и две 90 коня да се пускат и едната да прави две коли на другата :rolleyes: ...не мисля,че това е показателно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Писал съм по темата, и това, което мога да предположа за разхода е: на 75 к.с.---90 к.с. би трябвало да е както при 90 к.с. Пробвал съм на различни скорости (2, 3, 4 предавки, на 5 предавка нямам време да чакам до прекъсвача Публикувано изображение ) да стигам и карам известно време на прекъсвач- докато стигне до него, колата ускорява постоянно все едно няма край- и изведнъж- удря прекъсвача. Според мен единствено от това би могъл да се повиши разхода евентуално на 75---90 к.с.

Не съм се пускал с друга Хонделка до сега, и не мога да кажа колко добре върви моята Хонделка (Д14А4).

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм виждал и две 90 коня да се пускат и едната да прави две коли на другата :rolleyes: ...не мисля,че това е показателно

Ами какво да ти кажа мисля,че моята си върви добре за конете си,а и аз бях с 13-ки и сам в колата а той с 14-ки и 2-ма човека в колата и ми направи 1 кола по спомен до 100 км/ч.Някъде бях гледал графика на д14а3 с гарнитурата от а4 и беше изкарала 87 коня(не съм сигурен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...