Jump to content
Barito

Климатик

Recommended Posts

Колеги имам следния проблем ,миналото лято заредих климатика на колата Сивик 2002 7 генерация хеч 1.4 ,90 коня всичко работеше до зимата. Това лято тези дни пускам и никои не охлажда не трагва нито компресора нито перката ,премерих бушоните в коша и купето без резултат , ако има компетентни нека споделят мнение предварително благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен бе отказал.Оказа се разпоена студена спойка на платката на управляващия блок,т.е. парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, най-вероятно си пробил някоя тръбичка на климатика през зимните месеци незнам как става, но изглежда и при теб се е получило, за да си сигурен в това което казвам намери си кадърен майстор на климатици, но не от тези който си имат една барачка колкото градска тоалетна а специализиран сервиз, където посредством газ ще установят проблема, специален газ който се пуска по системата за да видят къде са пробойните! Ако отидеш и кажеш нямам фреон те задължително ще те усучат като ти го напълнят за скромната сума от 70-90 лв, и след това всичко ще изтече и ще ти кажат сега ще трябва да дадеш едни 50 лв за проверка на системата и после още 70-90 лв за нов фреон. Така, че ако ти се правят на умници майсторите им кажи че предолагаш че имаш пробив по тръбичките на климатика и искаш първо проверка преди да го заредят! Това е, успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако е степените на парното при не би трябвало да трьгват, и при не работеш климатик даи на лично да не разводняваме други компетентни мнения ,относно теч на самите трьби нали има едни клапьнчета като иглички след като ги натисна има налягане сьскане се чува значи има фреон . Дриги мнения ,знам че наи лесно е да отида на сервиз но неискам да ме друсат 40 лева за някоя дреболия ,данеби да има някоя защита тая генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и моя опит, въпреки че става дума за Акорд, но все пак.......Купих колата септември месец с работещ климатик и до март нямах грижи. На третия по-топъл ден останах без клима (в комбинация с черен кожен салон е "разкошно"). До нас има сервиз (не гаражче, а сервиз) за климатици, знаем се с пичовете отдавна. Оказа се че имам пробит радиатор на климатика (не се казва точно така - някакъв дехидрататор еди-какво си, но не го запомних точно). Предложиха ми нов за 200-220лв или аргонова заварка на стария за 40-50лв, но с уточнението, че този радиатор е набор '97 и не могат да дадат гаранция. И в двата случая имам едни 70 кинта за монтаж/демонтаж и 80 за пълнене с фреон. Избрах заваряването и за 200лв. отново бях "на студено" и така до миналата седмица. За да ми е максимално гадно съм командирован в Пловдив до края на юни т.е. "мойте" хора не могат да ми помогнат и потърсих сервиз (не гаражче, а сервиз) "под тепетата". Това се оказа не лека задача, но се справих. Оказа се, че имам нов теч от радиатора на климатика, на 5 см от стария и този път реших да взимам нов. Обаче пичовете (няма да казвам кой е сервиза, за да не правя реклама, ако някой се интересува да драсне едно ЛС) от опит решиха да проверят за други течове и откриха едно пропускащо уплътнение на компресора. Направихме калкулация, съгласих се с цената и закарах вчера колата да я работят. Предложих да я оставя и да се обадят като са готови, но ми казаха ако искам да остана, нямало да отнеме повече от 2 часа. Викам ОК, пичовете почнаха да разглобяват и завързахме много готин разговор на автомобилно-социално-икономическа тематика. Обаче като свалиха радиатора на климатика се оказа, че има изненада. Водния радиатор сълзеше от 3 места. Сетих се, че като сменявах маслото долях 200-300гр. антифриз, но го сметнах за нормално и не му обърнах внимание (не съм гледал за течове, но е нямало и да открия - за 10к км са заминали 300гр.). Обсъдихме вариантите - да оставим нещата така - 300гр антифриз за една смяна на масло не е фатално, но не се знае кога ще избие и за минути мога да остана без грам охладителна течност. Друг вариант беше прахче за запушване на течове, но на старата кола освен, че запуши теча се запуши и радиаторчето на парното и после сменявах и него освен големия радиатор. И стигаме до най-болезнения (финансово) вариант - нов радиатор. Поръчахме го, сутринта ми се обадиха че е дошъл и сега чакам да ми се обадят да занеса 700+лв и да си взема колата с нови радиатори и работещ климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дано на мен не ми предстои това :blink: , ни щом не ми включва нито перка нито компресор след натискане на копчето ,а има налягане в трьбите другаде е проблема ....:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провлема ти е електрически.провери си първо бушоните и след това копчето за пускане на климатика.може да имаш и прекъснот кабел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дано на мен не ми предстои това :blink: , ни щом не ми включва нито перка нито компресор след натискане на копчето ,а има налягане в трьбите другаде е проблема ....:huh:

Какво разбираш под "има налягане в тръбите"? Че има фреон в системата?Ако е така действително проблемът е електрически. Колегата преди мен те е насочил - бушонче, прекъснат кабел, може и да има калпава връзка някъде. Но има вариант, макар и малко вероятен, да ти е заминал компресорът. Тук вече става въпрос за 4-цифрена сума.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко закъснение :D/> смяна на уплътнение зареждане с фреон и съм като в Антрактика проблема е решен ;)/>.Сервиза се намира на Кукленско шосе ремонт и зареждане 90 лв .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасно, колега. Тъкмо се зачетох в темата ти и мислех да ти препоръчам сервиз. Така като чета, точно на правилното място си ходил :cool:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. След пълно обслужване+смяна на предни амортисьори+ремонт на стартер, дойде и момента да се захвана с климатика. Колата е Хонда Сивик 1.7 cdti, 2003 г. 

Когато включа климатика се чува, че компресора се включва, но започва един странен стържещ звук. И познайте... Не духа студено... Молбата ми е за съдействие към тези, които са се сблъсквали с подобен проблем или могат да ме насочат какво да го правя този климатик. Благодаря предварително!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом включва значи има някакво налягане в системата. Може да накараш някой да включи, а ти да гледаш от къде точно идва стърженето. Оказва се, че наистина цената на фреона е скочила сериозно и ремонтите по климатиците са поскъпнали.

Редактирано от Setfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...