Jump to content
freem4n

Турбо кит

Recommended Posts

Здравейте ! Имам един въпрос :Гледах турбо китове за Б16А1 и попаднах на това ТУРБОЗаслужава ли си , ще издържи ли мотора или ще трябва да сменям други неща (биели,бутала и тн.)Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)Определено няма да издържи "485 китайски кончета" .... :):lol::) п.с. колега разгледай малко темите в раздел "Проекти" виж поне хората с какви части, какви коне вадят и какви пари струват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако искаш да изкараш 300-400 коня, ще трябва да сменяш почти всичко по двигателя, за да издържи. Иначе ако я караш на 0.2 до 0.4 бара налягане, не мисля че ще има проблеми със сток карантията на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да вадя 300-400 коня :) Искам 50-100 и затова се чудя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение, е че ако надуваш този мотор на 0.2-0.4 просто няма смисъл, по добре се ориентирай към N/A сетъп, демек остави го атмосферен и добави интейк, спортен изпускател,генерация,евентуално валове, след читава настройка ще е в пъти по добре отколкото с турбо на 0.2-0.4. Особено ако турбо-то и другите части покрай него са китайски боклуци. Това е моето мнение, аз тоя кит бих го сложил на д15б2 ще живне и като се счупи ще взема друга д15-ка за 100тина лв. При положение,че б16а1 е рядък и скъп мотор не бих рискувал :) п.с. не ангажирам никой с мнението си.

Редактирано от chirenski
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , пак казвам - СПОРЕД МЕН от атмосферния тунинг няма смисъл - за същите пари турбо кеф :)Аз имам генерация от - до правена при Драго и мисля или турбо на този мотор или края на годината swap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,че атмосферния тунинг е скъп и за парите, които ще дадеш за N/A ще имаш много повече коне от турбо, но СПОРЕД МЕН китайския тунинг е най-безсмислен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах в предвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , пак казвам - СПОРЕД МЕН от атмосферния тунинг няма смисъл - за същите пари турбо кеф :)

...ми то какъв кеф като ще караш на малко налягане.Като ти е мерака за турбо поне да е като хората всяка добре пипната атмосверка ще те разтяга и после ще се хвалят бих ТУРБО Хонда :)Отделно ако изгърмиш двигателя почваш отначало а тия пари за предното турбо на вятъра.Парите са твои съветите наши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тая степен 10,2:1 не знам къде си тръгнал да турбинираш на сток карантия.Аз лично над 0.3 бара не бих я пробвал.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на сток блок няма да усещаш въпросният турбо кеф :cool: и от а1 с китайски турбо кит като този на половин бар ако прескочиш 200 на колелата ще е доста добре а вече и в бг има "безсмислени" н/а хонди с по-сериозни резултати :) ако си се решил на турбо то моя съвет е събери и достатъчно пари за да го направиш качествено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С подходяща турбина и останалите неща на 0,5 бара можеш да изкараш 220 коня ,това е икономичният вариант без да отваряш двигатела.Ако изкаш повече коне трябват доста повече средтства.Ако не бързаш много аз мога да ти направя турбо кит който ще е по добър от китайските,след лятото обаче :) виж снимки във галерията ми

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам готов турбо кит за теб.Тук в България - НАЛИЧЕН. ;)С доста истински части и готов за монтиране :blink:Гаранция с турбината , която е в него ще извадиш около 200кс на стоков мотор при добър такъв :rolleyes:Ангелwww.NoLimit-bg.com088888 76 75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ачо стига ги казва тея работи, да не ходя пак до банката ;) , заради тебе гладен ще седя, като ми пускаш мухи за двигател, сега гледам пак за турбо говориш, няма да ти чета постовете. По мойто скромно мнение ме съмнява да излезе нещо безгръбначо без пари и да върви :blink:, ако не е намесен Ачо де :rolleyes: .

Редактирано от Dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо кит правен от менеТуки още Тук

Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако може говорете с орентировачни цени направоПубликувано изображение че може и други да проявяват интересПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива теми има и от преди 4-5 години... Б16А1 е доста стар мотор вече и на 100% ще се наложи да се обслужи целия за евентуален турбо проект.Не питай ентусиастите,а питай патилите!Една смяна с по-голям и по-нов мотор би ти дал и по-добра основа за евентуално турбо.Двигателя си е твой,но знай,че няма да се разминеш само с парите за турбо кита,приготви си още пари,иначе хич не се захващай.Да не говорим после за поддръжката на един евентуален турбо мотор,бил той и на 0,1-0,3 налягане.Настройки,уреди,по-скъпи масла,по-добри спирачки,памперси,хахаххах!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко и маслото ми скъпо и спирачките са подбрани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега не съм виждал турбо кола на 0.2-0.4 налягане ?Явно колегите само са чували някакви неща и изказват грешни мнения :rolleyes:Сток мотор б16 изкарва без никакви проблеми 220-250 whp според настройката,която всъщност при тези стокови сетъпи е най-важна !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Тодор .Настройките на електрониката и какъв е компа са много важни за колко коня ще изкара един мотор и колко време ще ги има тези коне.Какъвто и турбо кит да се сложи без добре настроена електроника е като самолет без крила.А във връзка със това че Б16 е стар двигател не виждам някакъв проблем ,за 1,6 литра мотор е номер едно пред доста други по нови в същия клас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колегите нещо не ме разбраха... Дали двигател на 300 000 км. е годен колкото такъв на 10 000км.?? И ако е поддържан както тези,с които аз съм имал допир,определено ще му е необходимо доста обслужване,дори и да пърди в колекторите...Както и да е ,МОЛЯ ДА МИ СЕ ИЗТРИЯТ ВСИЧКИ МНЕНИЯ И ТЕМИ В ТОЗИ ФОРУМ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колегите нещо не ме разбраха... Дали двигател на 300 000 км. е годен колкото такъв на 10 000км.?? И ако е поддържан както тези,с които аз съм имал допир,определено ще му е необходимо доста обслужване,дори и да пърди в колекторите...Както и да е ,МОЛЯ ДА МИ СЕ ИЗТРИЯТ ВСИЧКИ МНЕНИЯ И ТЕМИ В ТОЗИ ФОРУМ

Извинявай колега ,грешката е моя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 1600лв кит за Б серия с истинска турбина и то чисто нова маркова,не китайски ментаци !Другите неща също ще са нови :)Има вариянт да падне цената с истинска турбина но 2ра ръка ! Ако си заинтересован пиши ми :(

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...