Jump to content
CombiMan

Как се вади запакла на сивик англичанка?

Recommended Posts

Здравейте!

 

Запалката си ми работеше нормално. После се случи така, че зарядното за телефон се разви вътре в гнездото и се изсипа в запалката. Изчоплих остатъците от него (бушонче, и др.) с отвертка, но повече тая запалка ток не подава. Сетих се за бушона. Погледнах бушоните в купето, там пише, че запалката и радиото са на общ бушон. Не съм го издърпвал да го гледам, но радиото си работи. На всичкото отгоре набутах запалката вътре да пробвам дали ще работи и тя вече не може да се извади.

 

1) Как да извадя мъжката част на запалката?

2) Как да разглобя цялата запалка, че да търся проблема за не работенето й?

3) Всякакви други идеи от какво може да не работи за добре дошли.

 

От търсачката намерих тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=46066&st=0&p=404867&hl=%C3%90%C2%B7%C3%90%C2%B0%C3%90%C2%BF%C3%90%C2%B0%C3%90%C2%BB%C3%90%C2%BA%C3%90%C2%B0%C3%91%E2%80%9A%C3%90%C2%B0&fromsearch=1&&do=findComment&comment=404867 там пише как се разглабя на акорд, но моето е по-различно.

 

Ето снимка:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля Ви, всеки акъл ще е от полза, че ме е страх да напъвам с отвертката без да знам къде точно. Трябва ми, че ще пътувам скоро на дълъг път в чужбина да зареждам джипиеса. По принцип бих я закарал на сервиз, но ми се ще първо аз да се пробвам, щото по сервизите са едни мечки... не обичат много пипкавите работи и няма да се стараят да не надерат или счупят таблото.

Редактирано от CombiMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлeга, погледни този линк.Струва ми се подобно на твоето поне да се ориентираш къде е на щипки и къде на винтове.Успех. http://www.hondapartsnow.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=18&productID=4&yearID=19&doorID=4&gradeID=391&areaID=2&transmissionID=3&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1&sectionID=7&idAndImageID=2849%20456200&isBigPicture=False&pageName=Instrument%20Panel%20Garnish%20(Passenger%20Side)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За голямо съжаление, блока на запалката се вади след като махнеш централната конзола. Държи се на 4 болта, в четирите края на блока. Но се виждат след като свалиш конзолата. Иначе нея не е проблем да я махнеш, отнема 10-15 минути. Най-мръсни са болтовете, които се развиват от отвора на радиото и тези зад бутоните на аварийките и подгрева. Ако правиш тази интервенция, огледай подсветките на конзолата, ако имаш крушка за смяна да използваш.

 

ЕДИТ: Няма щипки, само винтове! 2 откъм шофера и пасажера, 4 на подлакътника (развиват се откъм задната седалка), 1 зад радиото и двата бутона покрай часовника, 1 под ръчната ... Всички са на кръстата отвертка, мисля Ph2, освен този под ръчната.

 

Втори едит:

 

Публикувано изображение

Редактирано от chefo77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оказа се бушон, няма да разглобявам. :fun: Благодаря на всички!Аз се позачудих как така хем радиото си работеше, хем на таблото с бушоните пише, че бушонът за радиото и за запалката е един и същ, но се оказа, че радиото е захранено и от още едно място.

Редактирано от CombiMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...