Jump to content
K1r1L

Окачване леко смъкване и втърдяване

Recommended Posts

Задницата ми е доста мека и в завои ляга усещам колата като цяло по-нестабилна.(не е от дефект по окачването друг фактор е).Въпроса ми е как да я смъкна с 2 до 3 см (цялостно) и да стане малко по твърда ! Дали да купя 4 стандартни пружини и да ги режа с малко(колко и как?) това като наи евтин варинат.Четири спортни амортисиора + сток пружини (какъв ще е резултата)?.Или 4 спортни пружини незнам какви ще са да свалят 2-3 см.Колата е сивик ВТИ + заден горен стрът бар ( долния се мисли още).Нетрябва да става много ниска ,че доста опира ! ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си режи пружините. Да , ще стане по-ниска малко и по-твърда колата , но ще е по-твърда защото си преместил работния диапазон на аморт. и ще ти се получи все едно си с меки пружини на спортни аморт. Освен това много бързо ще ги хвърлиш аморт.Става този номер, но режи много малко , 3-4 см като на спортни пружини забрави , те пружините ще са по-къси но пак толкова меки и ще опираш още повече.Твърди аморт. на заводските пружиние същото усещане, само дето няма да ги хвърлиш толкова бързо.Твърди пружини на заводските аморт ставаш като топче за пинг-понг , ще подскачаш като пружинка :).Тези номера по-горе стават , но ако вземеш много малко по-твърди пружини или много малко по-твърди аморт.А ако проблема ти е в накланянето в завои , решението с твърди аморт и пружини е грозно. Ще вози твърдо и пак ще се накланя , макар и по-малко. VTi-ката трябва да има стабилизиращи щанги , ако няма не му мисли , директно слагай.Ако има сложи по-дебели.Така няма да ти се влоши чувствително возията , а накланянето в завои ще намалее чувствително , единствения недостатък е по-бързото разбиване на биалетките на по-дебелите щанги.А най-добрия вариант си е да си сложиш малко по-дебели щанги и малко по-твърдо окачване и ще стане 6 , ама това си е и най-скъпия.Не трябва да прекаляваш с нищо , уверих се че за всекидневка японеца я е направил супер, всяка крайност води до разваляне на баланса на японеца.Успех.

Редактирано от Izanagi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баланса е развален лека и висока задница = неусточива всички щанги има.Без долен струт ,но и него скоро ще сложа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си имал в предвид само задницата , аз ти пиша за цялата кола.Махни тежестта от отпред и ще се оправи баланса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за тъпия въпрос, ама тампоните как са ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са (олекотих задицата и се вдигна оттам е проблема) като се качат хора е стбилна като няма ...лошо :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Това ограденото железо много добре се отрази на поведението на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега по какъв точно начин си го направил това желязо отзад, или е купено ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е с понижаващи пружини,нещо до 3,4см(40-40мисля че се водеха)Спокойно може да ги монтираш на стоковите амортисьори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружини от Сивик купе пета модиф.-Про-тек,свалят 3см,сини са на цвят .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега откъде може да се намерят такива и колко струват ?!(Долния стрът мисля да го направим тази седмица) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смъсъл да режеш стковите пружини, става по зле.Задължително сложи долен заден стрът , ще намалее чувствително накланянето, дори има опастност ако е много дебел на по остри завои да се вдига задната гума от вътрешната част на завоя.А защо не помислиш вместо да сваляш прекалено задницата да вдигнеш предницата малко за да балансираш тежестта. Въпреки, че изглежда нелогично заради по-високия център на тежестта доста често е по-добрия вариант. Емо- 1Нет ми покаваше на Калояново точно такъв сетъп на неговото окачване и беше доста по стабилно отколкото когато е по-ниско.Иначе най-лесния вариант за теб е понижаващи пружини 40/40 максимум, защото тези на 60 става прекалено ниска колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТново едно питане ВТи фабрично е малко по- ниско от другите хонди (примерно от ЕСИ) понеже ги имам двете и се вижда. Няма ли да доиде разлика във височините примерно 40 на 40 на Еси сваля 4 см на Вти да сваля по малкоИли аз се бъркам нещо ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата идва от по тежкият двигател ,и окачване(шенкели).Преди бях монтирал пружини от втй,колата стана като бъги :DСкоро може да тествам идеята на Dragi4 :)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на Драгич е най бруталния вариант на задендолен стът който съм виждал. Предполагам единствено якостта на тръбата и майсторлъка на заварчика ще са определящите фактори, най вече да не се прегорят тея планки при заварката и да не се отслаби. Харесва ми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега по какъв точно начин си го направил това желязо отзад, или е купено ?

Малко спамим на дано Киро не се сърди :lol:Тръбата се продава,около 8-9 лв беше на метър.Резната е под наклон и заварена.пп.Същата тръба прахово боядисана е перфектен заден стрът бар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ се сърдя ;) за подобни полезни съвети . :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата търба видях на англичанка аеродек с б18ц4 мотор и мисля че си е с колата от завода.Чудех се дали ще има някакъв ефект.но щом колегата dragi4 казва че има значи е време да я монтирам на моята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при тайп Р на 6ген си я има заводско 7:50

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

СЛожих щангата + спортни пон. пружини H&R от СИВИК купе ПРО ТЕК предницата слезе с около 3 см надоло (Заднциата с 0,5 см Само незнам защо при положение ,че пружините са по къси с 3 см) колата стана леко по твърда на возия и вече неляга в завоите доста по приятна за каране е.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към темата мога да вметна пружини от вти с около 2 см по високи от ЕСИ пружини !. (предните)Скоро ще имам и нов преден стрът бар Триточков в момент на умуване е.(стоковия от Вти отива на едновалкатА).

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My link Редактирано от fentsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

 

В момента се разработва този стрът бар които ще заеме мястото на стандартния ! :cool:

Горе долу ще стане както е на чертежчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кире ако излезе сполучлив ще ти поръчам един и за мен ;)п.п. и не си крии всмукателя ей !!!

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един съвет хвани стрът бара към амортисиорите тогава ще видиш разликата! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мене няма значение каде се захваща стрът бара ! но наистина ако има разлика каква е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

на 95% готов .

И за протокола на ВТИ бомбетата са подсилени (около местата за стоковия стрът бар където излизат фабричните му болтове в калника има удебеления (като планки).При другите го няма.

Редактирано от Al Capone
Редакци� на правопи�ни грешки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

Вече е на 98% (ще има още малко подсилване на планките в бъдеще) :cool:

Разлика в поведението на автомобила определено има !. Преди това бях с друг. :cool:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво, ще правиш сега и на мен нали :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако речеш да правиш кажи цена можи и на мене да направиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...