Jump to content
Doomwisher

С какъв агренажен ремък сте?

  

195 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте колеги!Интересувам се кои марки агренажни ремъци ползвате?И какви са вашите отзиви за тях?Къде сте направили грешка в избора?Можете да напишете и информативно с каква ролка и водна помпа сте!Аз на скоро си смених консумативите и ми е интересно вие с какво карате!Аз съм със:Агренажен ремък - MITSUBOSHIОбтяжна ролка - NSKВодна помпа - GMBДа видим как ще се представят! :D

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма го тука... Power Grip и на мойта и на англичанката на брат ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MITSUBOSHI. Четох някъде из форума, че се разтяга, за сега е добре (~25000km), но може би другия път ще е Gates, ролката май беше GMB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да споделя за марка MITSUBOSHI.Кофти ремъци...сложих такъв когато си купих колата.Преди зимата ми препоръчаха(приятелче което работи в севиз и от както имам колата ходя при него) да го сменя защото се късали на 35-40 000.Неповярвах и реших да го сменя след зимата...Да ама той реши Януари месец да се скъса на 39 000.НЕ препоръчвам тази марка.Новият ми е Gates.Ролка INA.Водна помпа GMB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък "SUN", водна помпа "GMB", оптяжна ролка "SKF", за сега доволен нямам грижи вече 15 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8,000 км. смених тези консумативи. Оригиналният ремък беше UNITA, но понеже една част от чарколяците бяха от общата поръчка от САЩ, сега съм с GATES. Там това продават. Като напишеш номера на UNITA-та в онлайн магазините им и излиза "replaced by", и изскача номера на GATES-а. Нямам притеснения относно качеството на нито едната от двете марки. UNITA-та беше изкарал без проблем 100,000 км. (и сигурно можеше да кара още поне няколко десетки хиляди), а GATES-а предполагам няма причина да не повтори резултата. Говорим за оригинални части, произведени за Honda, не ментета закупени незнайно откъде. Оригиналната обтяжна ролка беше NSK и я замених с абсолютно същата, произведена от NSK за Honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...TJB ролка,JNPS водна помпа и ремък Goodyear .Проблеми никакви вече 45 000км ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gates агренажен ремък,GMB или NSK оптяжна ролка,до сега никакви проблеми с тези марки.Водна помпа също GMB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA поне така пише на него ;) ролката идея нямам ква е, уж от бутрако, а една водна помпа ГМБ още седи в шкафа и чака да се наканя да я сменя :D

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък "Gates",ролка "INA"...

Също и при мен-Gates и INA.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA поне така пише на него ;) ролката идея нямам ква е, уж от бутрако, а една водна помпа ГМБ още седи в шкафа и чака да се наканя да я сменя :D

Ремъците на Хонда се правят от SUN, BANDO, UNITA, MITSUBOSHI, и TSUBAKIMOTO, в зависимост от Хондата!Затова не съм написал Хонда като опция в анкетата. Трябва да провериш каква марка е ремъка за първо вграждане за твоята кола. Ремъците идват от подизпълнителите без щампи и в последствие изписват HONDA на тях! Примерно ако за твойта кола се слага MITSUBOSHI за първо вграждане, когато отидеш в сервиза на Хонда ще ти го сменят пак с такъв, но естествено с щампи "HONDA" на него. А иначе ако го намериш този ремък от някъде само че с оригиналните щампи на MITSUBOSHI който е 1 към 1 като този в сервиза на Хонда , ще ти излезе доста по евтино! Разбира се шанса ти да попаднеш на ментета е доста по-голям затова трябва да знаеш с кого да правиш бизнес! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към CivicGoneMad "Power Grip" си е GATES, но надписа "gates" не се набива на очи. Относно това, че Mitsuboshi афтърмаркет е със същото качество като тези с надпис Honda от Бултрако мога само да се изсмея ;) Не само с ремъците е така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към CivicGoneMad "Power Grip" си е GATES, но надписа "gates" не се набива на очи. Относно това, че Mitsuboshi афтърмаркет е със същото качество като тези с надпис Honda от Бултрако мога само да се изсмея ;) Не само с ремъците е така.

Затова написах "Разбира се шанса ти да попаднеш на ментета е доста по-голям затова трябва да знаеш с кого да правиш бизнес!", но попринцип говоря ... хонда не правят ремъци, ролки, масла, гуми и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам притеснения относно качеството на нито едната от двете марки. UNITA-та беше изкарал без проблем 100,000 км. (и сигурно можеше да кара още поне няколко десетки хиляди), а GATES-а предполагам няма причина да не повтори резултата.

Няма причина да се съмняваш в качествата на двете марки, защото Унита е Азиатското поделение на Гейтс ..По темата : Винаги когато има ;) ремък СЪН и ролки Койо, ако нЕма- Контитех и ролки NTN или NSK .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъци само и единствено оригиналните на Хонда, а именно UNITTA made in Japan, които всъщност са под едно крило -> GATES UNITTA ;)http://www.gatesunitta.com/Уникално здрав ремък, държи на зверски опън и натоварване, както през зимата така и през лятото. Това са едни от най-малко разтягащите се ремъци...! Правил съм експеримент и на 160хиляди километра от както е сложен, ремъка беше по-запазен от гуми карани два сезона...без изронени или лошо износени зъби, нито напукване...железни ремъци!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега карам с оригиналният , но скоро време се очертава да го сменя с Mitsuboshi. Така като гледам анкетата съм направил доста грешен избор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Мога да потвърдя всичко това, защото, както вече казах, оригиналният ми беше UNITA (Made in Japan, поне така пише на него) и след като го видях свален бая се чудих 'що съм го сменил. :) Представях си нещо опърпано, напукано и износено, което а-ха да се разпадне, а той се оказа голяма свежарка, почти като нов. До 200К км. не знам дали щеше да изкара, но едни 150К не му бяха непосилни. Обаче аз обичам всичко по колата да е наред и щом в книжката пише на всеки 100К км. или 5 години, значи ще се сменя и толкова (ама бая са си "вързали гащите" от Hоnda де :)).

Сегашният е ето такъв:

 

Публикувано изображение

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Вчера при рутинна проверка открих, че ремъка е доста поохлабил. След като отворих капаците установих, че и балансиращия е хлабав! Двигателя е доколкото знам ф22 нещо си или по-точно 2.0i с един вал (Прелюд 96-та година). И двата ремъка са "mitsuboshi", a старите бяха "power grip". Смених ги преди 2 години. Оказва се че пружините на ролките вече не играят никаква роля при разхлабване на заключващата гайка. Или ремъците са се разтеглили зверски или пружините нещо не са достатъчно яки. Определено сменям ремъците тея дни, но бих се радвал за мнение относно пружините и някакви по-точни данни за опъна на ремъка - колко сила трябва да се приложи, щото в момента пружината на ангренажния е безсилна да го опъне сама, а тази на балансиращия си е направо събрана докрай, а луфта е около 2 сантиметра на големия и незнам колко точно на малкия, но едва ли е в нормите. Успех на всички фенове на Марката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA поне така пише на него :) ролката идея нямам ква е, уж от бутрако, а една водна помпа ГМБ още седи в шкафа и чака да се наканя да я сменя :)

Ремъците на Хонда се правят от SUN, BANDO, UNITA, MITSUBOSHI, и TSUBAKIMOTO, в зависимост от Хондата!Затова не съм написал Хонда като опция в анкетата. Трябва да провериш каква марка е ремъка за първо вграждане за твоята кола. Ремъците идват от подизпълнителите без щампи и в последствие изписват HONDA на тях! Примерно ако за твойта кола се слага MITSUBOSHI за първо вграждане, когато отидеш в сервиза на Хонда ще ти го сменят пак с такъв, но естествено с щампи "HONDA" на него. А иначе ако го намериш този ремък от някъде само че с оригиналните щампи на MITSUBOSHI който е 1 към 1 като този в сервиза на Хонда , ще ти излезе доста по евтино! Разбира се шанса ти да попаднеш на ментета е доста по-голям затова трябва да знаеш с кого да правиш бизнес! :P
А, аз така я взех, сменян е в бултрако, на следващата смяна едва ли ще отида да дам камара пари за ремък, ще си сложа един геитс и аиде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MITSUBOSHI сменени Ноември 2008 изминати около 70К км.Нямам проблем за момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MITSUBOSHI от Тех-ко Варна, успя да издържи на парцалче омотало се около него, следователно двигателя удари всички 16 клапана, но ремъка беше непокътнат, след това беше сложен на друг двигател на който затегна разпределителния вал(шпонката на ролката се отчупи и извадих вала от главата с мъка), но ремъка продължава да е здрав :)

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък "Gates", ролка "SKF" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MITSUBOSHI от Тех-ко Варна, успя да издържи на парцалче омотало се около него, следователно двигателя удари всички 16 клапана, но ремъка беше непокътнат, след това беше сложен на друг двигател на който затегна разпределителния вал(шпонката на ролката се отчупи и извадих вала от главата с мъка), но ремъка продължава да е здрав :)

Егати каръшкия ремък,GATES-GMB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък Сън ролка ГМБ на 20000км без проблеми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажни ремъци Mitsuboshi, пистови - Bando, ролки - NSK, помпа - JMB - на около 92 000 км. сменяни или монтирани юни.2008 в Хонда Хамбург. Нямам представа, какво им е състоянието, по документи от сервиза пише да се сменят след 100000 км. или 60 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За водна помпа сигурно имаш предвид GMB! И аз съм с същите консумативи и на мене пистовите ми са на BANDO, дано и аз да се похваля с 100 000 безаварийни километри! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих производство на Гейтс за Хонда, сега SUN с уверение, че е оригинал и пробег 100 000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За водна помпа сигурно имаш предвид GMB! И аз съм с същите консумативи и на мене пистовите ми са на BANDO, дано и аз да се похваля с 100 000 безаварийни километри! ;)

:hondarulez: GMB е помпата поне така пише на разпечатката за фактурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UNITA-ремък , YAMADA-водна помпа, ролката не я помня-всичко е поръчвано от дилър на Хонда в USA ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм с ремък SUN ролка KOYO а преди това бях с ремък на Continental.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕ-то на Хонда за Н22 си идва Unita

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък Mitsuboshi, ролка NSK, водната помпа не я смених ;) и така вече около 12 хил. км. За сега няма ядове (да чукна на дърво :rolleyes: ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои да каже нещо за ROLONDS?

За ROLONDS едва ли някой ще ти каже нещо :P Ако имаш в предвид ROULUNDS, Датска фирма с дългогодишна история и не са им никак лоши ремъците, но имат филиали и в Италия, Испания и Корея .. ;) Ако попаднеш на последният производител, не се знае колко ще те кара ремъка.. :rolleyes: Фирмата от 2006 г. е собственост на Континентал, но ако държиш на качествен ремък, по добре си вземи Контитех ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MITSUBOSHI , за 40хил. 2 пъти го натягам скапания ремък, ще го карам до 50 хил. и го сменям с Гейтс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За ROLONDS едва ли някой ще ти каже нещо :P Ако имаш в предвид ROULUNDS, Датска фирма с дългогодишна история и не са им никак лоши ремъците, но имат филиали и в Италия, Испания и Корея .. ;) Ако попаднеш на последният производител, не се знае колко ще те кара ремъка.. :rolleyes:За ROULUNDS по-скоро ще има проблеми с първите два производителя!

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ангренажен ремък: GATES - 5409XS

Ролка: SKF - VKM73005

 

( двигател Д14 )

 

И колега Doomwisher.....не се ли пише - аНгренажен ремък ?

 

 

Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажен ремък: GATES

 

Ролка: SKF

 

Водна помпа: Нипарцт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...