Jump to content
Pantev

д16з5 срещу д16з6

Recommended Posts

Колеги интересуваме дали някой е правил гонката црх или сивик 4г. с мотор д16з5 или д16а9 срещу сивик 5-ген. с мотор д16з6. Каква е разликата във вървенето? Коя е по-бъзата Хонда в-тека или двувалката!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталожни данни нещата стоят по следният начин:Црх д16а9 0-100 7,5 сек, д16з5 8,5 сек, сивик с този мотор предполагам е плюс 2-3 десетиСивик 5-та хеч 0-100 8,7 сек.Това за сток автомобили, нататък само желанията и възможностите ограничават....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И з5 и а9 са по добри от з6 .Както в ускорение така и на максимална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак 1 секунда м/у а9 и з5 не ми се вярва да има реално. Иначе за въпросните коли двувалката е значително по-бърза по ред причини: тегло(малко по лека), предавателни чиста, двигател ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално няма, ама пусти маркетинг, нали са тъкмили ВТ модела, как да го продават с ускорение само 2 десети по-добро? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Z6 Няма шанс срещу CRX-А дава бинокала на Z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за бинокъла мисля, че можем да поспорим, а за максималната скорост съм сигурен, че и на двете е мноого близка :rolleyes:

Редактирано от Nasko_esi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай да ги премерим колега, ти откъде си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи разликата между црх-д16з5 и сивик 5-та д16з6 е 2 десети?! Това май не е много сигурно един калник преднина? Тва по-каталог естественно,а някои правил ли е реално замерването? Питам защото съм карал д16з9 и црх-д16з5 и не ми се струваше да върви повече! Може и рекса да не е бил в час нещо,но така и не ги замерихме с моя приятел,той пък вика че рекса вървял повече така га усещал! Иначе съм карал и сивик 4 ген с д16а9 и вървеше колкото голф 3 150 коня даже на 4-та ме дърпаше,а уж имаше генерация нещо само че изпускателя беше от д16з5 нз дали я е спъвал да върви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16з5 го спъва основно катализатора, изпускателния колектор, лошата генерация, дългия файнал на скоростите, иначе си е доста потентен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм виждал бърза А9-ка, която да защити успешно мита за "бързите" А9-ки.За малкия втек направо не ми се коментира, от това по спряла е само Д13-ката.Аз лично бих заложил на някой франкенщайн от типа Д15втек(миними), Б20/втек или К24/с глава К20А2 :rolleyes:Конкретно по темата при стокови коли двувалката ще е по-бърза от втека, но не с много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата м/у Z5/A8 и A9 не е ли само ЕКУ-то и липсата на ламбда контрол?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И катализатора, а9 няма такъв, изпускателя е по-добър а9 е с 4-2-1, з5 е 4-1 с доста мънички портове, и изход на 35-36 мм/по спомен, а може да стане 41-42, ако се махне една рестрикторна ламарина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D16Z6 с лудницата след 5000 оборота :) ... пак ще е зад двувалката,дори и в стоков вариант.Единственият плюс на втек-а е че ще достигне малко по големи обороти,но пък губи от скопените скорости.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нагледно съм виждал какво се случва с З6 в гонка с А9 най-вървящия з6 в стара загора с 15ки се пусна с црх с 17ки и разликата беше 2 коли в полза на црх-а незнам ако сложи 15ки какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който от двата двигателя да сложите в Дел сола, ще трябва да му дадедете и бинокъл да изгледа стгоковата Д13 :o нека да сравняваме параметри като:- диаметър на вх/изх клапани- профили на валовете, време на отваряне, височина ..- размери и форма на вх / изх портове- форма размери на вх. / изх. колектори- бутала, степен на сгъстяване, горивни камери- въртящ момент/мощност- възможност за набавяне на тутитг части и др...моето лично мнение е следното:до 4000 об. - предимство за З64000 - 4800 - леко предимство за з5над 4000 до прекъсвач - =

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а9>другите :D толко е просто

Досега не съм виждал бърза А9-ка, която да защити успешно мита за "бързите" А9-ки.За малкия втек направо не ми се коментира, от това по спряла е само Д13-ката.Аз лично бих заложил на някой франкенщайн от типа Д15втек(миними), Б20/втек или К24/с глава К20А2 :oКонкретно по темата при стокови коли двувалката ще е по-бърза от втека, но не с много.
Е колега значи искаш да кажеш,че д15в-тек миниме е по-бърза от д16з5/а9 и д16з6? А тези коли дали имат шанс срещу астра гси 150 коня! Или само дохц в-тека и вти-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки рекс или хеч с а9 имат шанс срещу сток астра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега значи искаш да кажеш,че д15в-тек миниме е по-бърза от д16з5/а9 и д16з6? А тези коли дали имат шанс срещу астра гси 150 коня! Или само дохц в-тека и вти-то?

Да точно това искам да кажа, особено ако са с горе долу изравнени килограми.П.П. Само за твоя информация ВТИ-то е DOHC VTEC !Ако някой смята че има бърза А9 :D може да се пробва срещу бавното ми Z5 :D. На 9 и 10 април сме на Калояново, така че някой ако иска сверка със Z5 или D15 minime да заповяда. Целта не е заяждане или мерене напишки, а просто сверка на часовниците по новото часово време:o.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти колега до колкото разбирам караш сивик 4-ген.! С какъв мотор си, д15 v-tec миниме или д16з5. Не се изразих правилно имах впредвид crx v-tec dohc (големия в-тек) и съответно за сивика ВТИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз имам две гонки със ЦРХ момчето каза,че е 125 коня значи д16з5 разстоянието беше около 250м единия път го бих с кола другия той ме би с малко.Моите гуми бяха по добри от неговите си мисля :o Имам и една гонка с Сивик 4г. на колега от форума е по негови думи около 130кс. не повече победих го с около две коли на 400м.,но той ми каза,че имал проблем със съединитиеля.Това от мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 4000 об. - предимство за З64000 - 4800 - леко предимство за з5над 4000 до прекъсвач - =

Много не съм съгласен :oз6 е бая "умрял" докато вкл. втека.След това горе долу тръгва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв разход дават тези д15 миниме? Д16з9 дава доста приличен разход спрямо вървенето си, и на дълго преди в-тека си харчи малко за скорост от порядъка на 150-160 км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв разход дават тези д15 миниме?

Напълно нормален ако не мачкаш газта :) Или казано горе долу в цифри ~6,5л дълго, ~9 градско. Ако вземеш да настъпваш вече много зависи какво е правено по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето какво пише в сайт, където са сравнени заводски коли Vehicles Honda CRX 1.6i 16v (ED9) V/S Honda CRX 1.6i 16vGearbox : manual 5 gear manual 5 gearPower : 130 PS 125 PSTorque : 143 Nm 140 NmWeight/Power ratio 7.81 kg/PS 1 8.08 kg/PS 11 Weight (EU) heaviest verified in running orderAverage Verified Performances *Max Real Speed : 206 Km/h 200 Km/h400m : 16.1 s. 16 s.Km : 29.6 s. 30 s.0 to 60 : 4.1 s. 3.9 s.0 to 80 : 6.1 s. 5.7 s.0 to 100 : 8.4 s. 8.1 s.0 to 120 : 11.8 s. 11.2 s.0 to 130 : 14 s. 13.7 s.0 to 140 : 16 s. 15.2 s.0 to 160 : 23.8 s. 22.7 s.80 to 120 min : 5.3 s. 5.4 s.80 to 120 in 3 : 7.4 s. 7.1 s.80 to 120 in 4 : 10.2 s. 9.4 s.80 to 180 min : 23.4 s. 23.9 s.цифрите показват, че трябва да си редактирам мнението - във високи предимството е за двувалката

Редактирано от pavle
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е като въпроса за кокошката и яйцето..Разликата между Z6 и Z5 е само във зад кормилното у-во. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам но съм присъствал на гонка рекс z5 с сивик хеч мисля че беше z6 и двете коли в почти стоков вариант рекса бие с много колегата където е сравнявал рекс и рекс до колкото разбирам единия 124 коня трябва да е или а8 или z5 и съответно другия да е а9 цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което е постнал колегата е сравнение между црх 2-ра д16з5 срещу црх дел сол д16з6, което за съжаление изобщо не е вярно, как по-тежката кола върви повече :rolleyes:Също рекса по този сайт го дават 1020 килограма, което мисля е малко повече от реалното!

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с предния рекс А9 сипвах на всички едновалки, единствено емо с франкенщайна ме дръпна, и то след като свали половината салон и откачи половината ремъци. ама и неговата много вървеше, пък моята не беше пипанас този рекс Z5 не еднократно сипвам на 5ки, 6ци VTI, че и 7ци Type-R - така че не виждам как Z6 ще му се опре. Трябва да е много пипана, а аз съм само със сменени сегменти и генерацияа че 1.5 със Z6 глава е по-добре от 1.6 със същата глава, ме кара само да се смея. при равни други условия, there is no replacement for displacement

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а че 1.5 със Z6 глава е по-добре от 1.6 със същата глава, ме кара само да се смея. при равни други условия, there is no replacement for displacement

Koлега преди да са ти се хахвърлили колегите с миними-та,изкам да кажа че и фабричен д15б(130коня и 141 нютона) ще върви колкото(че и повече) от д16а9, като разликата можеби ще доийде от състоянието на двата мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което е постнал колегата е сравнение между црх 2-ра д16з5 срещу црх дел сол д16з6, което за съжаление изобщо не е вярно, как по-тежката кола върви повече :cool:Също рекса по този сайт го дават 1020 килограма, което мисля е малко повече от реалното!

My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с предния рекс А9 сипвах на всички едновалки........................................................а че 1.5 със Z6 глава е по-добре от 1.6 със същата глава, ме кара само да се смея.

Жив ли е тоя рекс, че искам да ми "сипе" най-накрая двувалка :cool: Пък за 1.6 и 1.5 скоро ще се появи една д16 мини ми , та ще снимаме колко е "малка" разликата м/у двете. Тогава пак ще може да се посмееш :cool: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Tero Твоя най-силен коз са килограмите не мини-ме/то/ Редактирано от atoma
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че говорим за рекс и за друга 4-ка не виждам, кое ми е предимството в килограмите ??? :cool:

 

Това с килограмите нали се сещаш, че си е само оправдание. Нали другия двигател бил МНОГО по-добър, тогава не виждам причина да го бъркат примерно 30-40 кг :worthy:

За хората самоуспокояващи се с килограмите мога само да им кажа да си купят ТИКО :D И да станат най-бързите :cool:

 

Относно друга гледна точка: д14 мини ми в 6-та герецация как така подава лоста на д16з6 в 5-та генерация :P ???

Сигурно д14-ката пак им е коз че е по-лека :worthy::honda:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз като имах 4ген. с д16а9 се дърпах с един колега с д14 явно миниме,защото беше минал на инжекция,филтър,колектор с генерация и не съм много сигурен не помня дали и главата беше сменил, но 1-ва,2-ра вървяхме заедно 3-та я изпуснах! :cool: . После се появиха куките и нямаше реванш! Тва на булгара става :cool:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вижте какво става като има малко повече късмет от нормалното :cool:[Видео] Гонката е на 3:26. Del Sol D16z6 срещу CRX, но не знам дали беше с A6 или Z5...собственика може да каже, ако види темата. Del Sol-a е на границата на пълен сток. Има само 4-2-1 и bin от ECU P91 (D16zc VTEC) :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рекса май беше от ямболската група..... питайте фоундера той може да каже:cool:

Редактирано от DohcVtec
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не разбрах, защо се включи в спора миниме -то, което без джокери е на ниво с понаправено д16з5, което пък няма шанс ама никакъв срещу направено миниме :D .Д16з6 е след д16з5, това по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...спред мен разликата ще е малка в полза на Рекса най много две коли ако и двата автомобила са сток и еднакво запазени.Понякога се получават различни неща зашото единя от рейсърите премълчал някоя доработка или единия двигател е в по лошо състояние :huh: ...ама за фрапиращи разлики примерно от ТИР в полза на Рекса са смехория и нема как да стане :D

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...