Jump to content
Sign in to follow this  
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Въпрос - какви са оригиналните крушки за заден номер на фейс варианта? Могат ли да се сложат LED? Можете ли да препоръчате конкретен вариант?

 

Въпрос 2 - какви гласови команди могат да се използват, ако bluetooth модула е разкачен? Възможно ли е?

 

Въпрос 3 - как се задействат пръскалките за предните фарове?

Edited by emz

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 26 минути, emz написа:

Въпрос - какви са оригиналните крушки за заден номер на фейс варианта? Могат ли да се сложат LED? Можете ли да препоръчате конкретен вариант?

Ето ти добър вариант, с който съм в момента и "кара",след няколко китайски боклуци.

https://autopro.bg/led-krushki-osram-v5v-4000k-k-t-2br

Такива са ти и на вратите и габаритите.:)

Edited by JHM
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 44 минути, emz написа:

Въпрос 3 - как се задействат пръскалките за предните фарове?

Задействат се само при включени къси и/или дълги светлини и достатъчно високо ниво на течност за чистачки в казанчето. Колко точно високо не мога да ти кажа. Миналата седмица при свършила течност за чистачки налях 2.5 литра и пръскалките на фаровете не се задействаха. Казанчето събира около 6 литра при мен.

Edited by garyhobson
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля (и по мои тестове е вярно), че трябва да имаш над половината казанче пълно, за да работят пръскалките на фаровете. И ако си включил фаровете, и имаш достатъчно течност, при всяко пръскане на стъклото, ще работят и те и няма как да ги спреш (освен да дръпнеш предпазителя в двигателния отсег).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само някой да се бе сетил да е през някакъв интервал. Например на всеки 3 пръскания на стъклото да има 1 и за фаровете. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 8-ма генерация комай е така. Иначе е лесно, караш с половин казанче - пръскаш до минимума и доливаш. ДЛР-а на дългите също помага, понеже за системата фаровете са угасени. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DRL наистина помага, но реално късите и миенето на предното стъкло най-често се ползват зимата. Хем се стъмнява по-рано, много по-често има мъгли, а това че пътя постоянно почти е мокър пък те принуждава постоянно да си миеш стъклото. Аз съм изпръскал 5 литра течност за около 50 дни. Ако трябва да я държа под нивото за миене на фарове трябва да доливам през 2-3 седмици :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, emz написа:

Въпрос - какви са оригиналните крушки за заден номер на фейс варианта? Могат ли да се сложат LED? Можете ли да препоръчате конкретен вариант?

 

От повече от три години съм с тези Led плафони и съм забравил проблемите с подмяната на всякакви знайни и незнайни марки лед крушки. Плафоните са висококачествено копие на оригиналните и ледовете им (18 броя във всеки) светят повече от силно и студено-бяла светлина. Имат си стабилизация на напрежение, което всъщност е жизненоважно за дългия им живот. При напрежение над 12 волта живота на леда е много кратък, вследствие прегряване кристала на диода.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 34 минути, Olmy написа:

От повече от три години съм с тези Led плафони и съм забравил проблемите с подмяната

И един комплект такива смених.Почнаха да премигват на втория месец,после единия отказа.Явно не съм оцелил на бройка,но реших да не експериментирам с други подобни.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Ви за отговорите.

А за гласовите команди някой може ли да сподели информация? Какви са и съществуват ли без bluetooth модула?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без модула гласовите команди са само за навигацията, ако имаш такава. Това по спомени. Моят микрофон съм го вързал към друго устройство и не мога да пробвам.

Edited by Ivan_Ch
Правопис

Share this post


Link to post
Share on other sites

Онзи ден за втори път ми се случи нещо интересно откакто имам колата. Бях на 6та с около 100-105км/ч и реших да ускоря без да връщам скорост. Натиснах газта докрай и за част от секундата премигна лампата за акумулатора. Първия път когато ми се случи това бях с около 110км/ч на 6та пак, на автопилот и на сравнително голямо нагорнище по една магистрала. Тогава ускорих с копчето от волана и пак премигна за част от секундата.

На някой случвало ли му се е подобно нещо и някаква идея на какво може да се дължи?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами и на мен ми се е случвало един–два пъти, но не съм задълбавал. Предполагам, че е свързано с работата на алтернатора – може нещо да е тръгнал.

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли при какви обстоятелства светва звездичката на клъстъра?
Случвало ми се е докато карам в права линия с постоянна скорост, както бърза, така и бавна, без никаква логика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С риск да ми се смееш, но аз лично изобщо не разбирам какъв е въпросът. Просто не знам какво означава думата "клъстъра". Опитах някакви търсения в гугъл, но резултатите са само някакви компютърни термини. Може ли да поясниш с някакви синоними или по друг начин, че24 часа никой да не отговори за някаква звездичка - сигурно също не са разбрали въпроса.  

 

Сетих се сега за този въпрос като се прибирах, и ми беше интересно да разбера какво е, ако някой е отговорил, защото ми светна предупреждението за възможни поледици, което е като снежинка  на фона на пътно платно и светва когато е било над 3 градуса и сензора за външна е отчете 3 гр. Но едва ли питаш за това. 

Edited by ogi28b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че за това пита колегата. Клъстър предполагам идва от съкратеното "gauge cluster" от англ. и означава таблото (с показатели за километраж, обороти и пр.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбрах какво е.

https://www.hondacarindia.com/ownersmanual/webom/eng/jazz/2016/details/106278046-289681

 

Втората картинка. Интересно, ако не го бях прочел в интернет, нямаше изобщо да се сетя какво точно се опитва да ми каже.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Споко, на пре-фейса просто ти мига няколко пъти числото за градусите. Там е по-голяма чуденка, ако не знаеш :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, мисля, че в тази тема е позволено да се пускат подобни постове, но ако не е, се извинявам предварително. Сменям Сивика с Акорд 7.На път съм да взема ето тази кола - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551019429727649&slink=9zqv6v

 

Моля, ако някой има мнение за тази обява да сподели.

Edited by botevist1912

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, моля някой колега с Акорд 7 седан да каже - има ли отвор от задната седалка към багажника и какви са размерите? Ссваля ли се облегалката (изцяло или частично - примерно 2/3)? Благодаря предварително на отзовалите се 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако говориш за отвор за ски.... седана няма... 

Седалките се свалят 2 към 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, h5rov написа:

Ако говориш за отвор за ски.... седана няма... 

Седалките се свалят 2 към 3.

Бих се усъмнил в това твърдение...При мен отвора е голям трапецовиден, като сваля седалките събирам велосипед със свалено предно колело...

Облегалките се свалят двете или едната или заедно. Не стават хоризонтални, леко повдигнати към предните облегалки...

honda-accord-euror-2007-b.jpg

Edited by JapCar

Share this post


Link to post
Share on other sites

При някои седани (не акорди) като свалиш подлакътника има опция за отвор там за дълги тънки предмети като ски. Мисля, че това имаше предвид. Аз също не съм сигурен колегата, който пита, дали това имаше предвид, но мисля, че му отговорихте добре.

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, благодаря ви за разясненията. Конкретния предмет за пренасяне е синтезатор 🙂 Като гледам снимката на колегата JapCar куфара би трябвало да влезе в отвора на свалената 1/3 облегалка. Питах за централен отвор понеже знам че има в някои седани.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Централен отвори аз разбирам този от снимката, много удобен е за дълги предмети като ски и разни такива. При него не е необходимо да се свалят седалките. Акорда го няма, но се сваля седалката за разлика то на Легенда-та.

trunksky.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някой от вас сблъсквал ли се е с нещо като съскане при преминаване през неравности, дори и гладки такива. На 95% съм убеден, че се чува от колоните отзад обаче само. 

Имам го почти откакто притежавам колата. Не знам дори дали не е било и от самото начало или след някоя интервенция, че първите дни като я взех всеки ден беше при различен майстор. Имам някакви съмнения, че за пръв път го чух след поставянето на парктроника, но не съм на 100% сигурен. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах предвид плавни неравности, но не мога да си коригирам мнението. При по-рязки също го има. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен съска задният десен амортисьор при разпъване. Това е първото, по което разбрах, че обезшумяването не е на желаното ниво, защото в други коли никога не съм чувал амортисьор да съска, ако не са свалени стъклата. На тази се чува и на моменти е много неприятно. Щом подозираш парктроника - изключи го за проба. Няма логика да е от него, защото той получава захранване само като си на задна (ако е свързан по предписанието), както и няма логика да влияе на колоните, защото те са свързани към усилвателя. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли настройка на аудиото да се разпредели силата на звука между предни и задни колони ?! Със обикновенна аудио система съм

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с премиум аудиото и има. Бих очаквал, че и обикновеното също има.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 50 минути, jungles написа:

Има ли настройка на аудиото да се разпредели силата на звука между предни и задни колони ?! Със обикновенна аудио система съм

Всяка аудио система го има, нарича се Fader или Fade.

Нека някой да каже как става, или поръчкай сам или прочети в книжката...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги добър вечер,имам едно питане.Когато си купих моя Акорд фаровете бяха с не фабричен ксенон,крив,грозно светещ,абе направо яко дразнеше картинката.Реших да го махна и си сложих обикновени крушки philips 55вт,обаче с тях е неква мъка нищо не се вижда.Съвет за хубави крушки?Или нещо да направя с фаровете?П.П. Доста се измъчих много тясно и с тоя цокъл  H1 доста трудно ги наместих.Акорда е 2003 бензин 2.0 ако има значение.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, JapCar написа:

Всяка аудио система го има, нарича се Fader или Fade.

Нека някой да каже как става, или поръчкай сам или прочети в книжката...

Колега ако знаеш , сподели .. Нали затова е форума , ако някой знае директно да сподели ,а не да ме качваш на пържалка ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако имаш бутонче с иконка говорител, натискай го последователно и ще ти изрежда наличните функции, една от които е баланс отпред / отзад.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 10 минути, ceco_accord написа:

Ако имаш бутонче с иконка говорител, натискай го последователно и ще ти изрежда наличните функции, една от които е баланс отпред / отзад.

Ами ако натискам правилното бутонче ми излиза само бас и требъл ! Ако е на друг бутон или има допълнителна задържаща функция ще съм ти благодарен ако споделиш как е ?! Със сигурност е нещо просто ама като не го знаеш питаш :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Опасявам се че за обикновеното аудио, това е всичко което имаш. Аз съм с премиум и освен ниски и високи имам баланси на ляво / дясно, отпред / отзад, както и функция за автоматично увеличаване на звука при нарастване на скоростта.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 17 минути, ceco_accord написа:

Опасявам се че за обикновеното аудио, това е всичко което имаш. Аз съм с премиум и освен ниски и високи имам баланси на ляво / дясно, отпред / отзад, както и функция за автоматично увеличаване на звука при нарастване на скоростта.

Така си помислих и аз колега ,и споменах ,че съм "симпъл" иначе благодаря ! Адекватен отговор , защото грозният седан има повече колони от прекрасното комби :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да питам , ако намеря модул премиум за " симпъл" без да слагам бас и ала бала , ще мога ли ползвам  balance функцията ?! Дразни ме, само отпред блъска ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Седан или комби - няма значение. Броят и функциите зависят от нивото на оборудване и от наличието или липсата на премиум саунд системата.

Как искаш баланс, като нямаш говорители в задните врати?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...