Jump to content
Sign in to follow this  
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Има малко неточности в клипа (за кутиите) но като цяло имаме добро представяне, като надежден и красив автомобил :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vbox7.com/play:bba7c96b52

 

Ето я и в бри4ката..

Много забавно :),още вчера и аз го гледах. Общо взето,така както ги представи ми хареса. Особено за комбито.И аз го гледам вече от друг ъгъл и взе яко да ме кефи. Какви са тези лагери, на задно дясно колело, дето разправя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста глупости наговори, като цяло, нито едната кола не е тайп С, дизела бил страдал от дюзи и турбо, а нищо не спомена за вериги и съединител. Общо взето доста слабо представяне за мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз го гледам за забавление. Не беше много точно, но пък забавно. Няма как да знае и разбира от всички марки и модели..

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен пък не тръгва видеото :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забавно е! :)

Ама проблемите на дизела изобщо не са тези. Дори споменатите от него са доста редки, да не кажа единични случаи.

 

ПС. Не знам как, но аз пъво смених заден ЛЯВ лагер. Явно я плъзгам на другата страна :)

Edited by petko_z
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво очаквате.... той показа два обикновени Акорда, а разправя че са Type S ..., също така и двата които представяше са със 6 степенни кутии, а после вика че все били с 5 степенни...

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 степенни са ,автоматици,явно не е запознат че всички type s са с 6 степенна ръчна кутия.И двете в клипа са фейслифт комбито като гледам е екзекютив, седана с добавки от type s

Edited by Shorty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забавно е! :)

Ама проблемите на дизела изобщо не са тези. Дори споменатите от него са доста редки, да не кажа единични случаи.

 

ПС. Не знам как, но аз пъво смених заден ЛЯВ лагер. Явно я плъзгам на другата страна :)

Е той тези които не ги спомена ги знаят и малките деца вече . :D  Пък и като ги изреди всичките, после как ще поддържа тезата, че си заслужавал парите този Акорд, нали като сметнат хората после съединители, вериги, колектори + 10-те бона за покупката и ще разберат, че нищо не си заслужава  .

 

Ти си извадил късмет с лагерите, предния собственик вече е сменил десния . :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз който не съм собственик на Акорд, но с 2-3 дни четене знам доста повече от колкото той каза в този клип. Наистина очаквах повече.

Преди две седмици гледах ръчките в близките му автокъщи и явно им прави реклама. Доста бяха заедно с автоматиците.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз го гледам за забавление. Не беше много точно, но пък забавно. Няма как да знае и разбира от всички марки и модели..

Точно! Даже като за лаик на тема "хонда", доста се е постарал.

 

То като какви капацитети сме се събрали (не изключвам и себе си от мрънкачите, забележете!) и ADH да правеше ревю на колата, пак някой щеше да му намери кусур!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, подгрева не седалктите бива ли го? Питам, защото обмислям да сменя моя полукожен салон за такъв кожен с подгрев и двете предни ел. Ще ми се да го направя, защото зимата карам на кратки разстояния и ми се ще да ми топли на гъз@. Иначе бензина зимата на 3-4-та мин почва да духа топличко и точно тогава трябва да слизам :D

 

Благодаря предварително за отговорите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с такъв. Ще ги усещаш на 3-тата минута от включването. Демек, първо ти я стопляш, а после тя те грее. :)

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, понеже съм далече от любимата кола, не мога да проверя на място. Може ли някой да сподели дали тези или подобни пружини ще отварят багажника нацяло:

 

http://s.aliexpress.com/aEVNVrie

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също съм ги гледал тези,но рамената,които държат капака са облечени с пластмасови кори.Говоря за акорд 7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е, но няма ли отзад място където да се закачи, нещо като тук:6e5143215d7324c2e1c18a1e685a2689.jpg

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ви се меся в приумицата, но ако вали дъжд? С предния Акорд и аз я обмислях, докато при няколко валежа не си рекох -добре че не я сбъднах. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, ако вали, няма да го отваряш дистанционно просто. Или ако товариш ще затваряш бързо и така...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

Edited by sMARTBomber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма ли да се получава едно "джаскане" при това отваряне? Което лично мен ме притеснява.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислих си го и това, но пък нали има регулиране дължината на пружината. От там предполагам, че може да се намали ако не и елиминира евентуалното джаскане...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой скоро да е сменял лагер главини (задни)?

Интересува ме марка/цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес взех, ще сменям в събота. NTN/SNR за 154 лева, на лагера пише NTN Japan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте и от мен, 
 

Аз скоро също може би ще се наложи да сменям заден лагер, колега dng ти споме марка и цени, от къде в София си ги купил, ако диагностиката потвърди - да знам къде мога да взема. 
Благодаря предварително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет, взех го от chastite.com.

 

За турера ми е SNR R17460, а за седан дават SNR R17462, който е по-евтин с 20 лева.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как диагностицират задните лагер главини?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как диагностицират задните лагер главини?

При мен поне започна да се чува едно виене откъм задницата при шофиране по магистрала/хубав път със скорост над 70км/ч - за момента само така се разбира, просто циментацията на лагера е нарушена и вие. След диагностика по слух се оказа заден десен лагер по думите на майстор, на когото имам доверие. Ще пиша след смяната дали всичко е наред. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен се чува някакво странно виене от задницата и си мисля, че е лагер. Отидох на майстор, качи се той в колата, направи й един тест-драйв, като със скорост от 80-90 км.ч. рязко въртеше волана на ляво и на дясно / при което аз стисках до посиняване дръжките на вратата / и ми каза, че лагерите ми са здрави и най-вероятно е от гумите, ама те пък са хубави. Някакъв друг вариант за тест има ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

качваш я на стенд и завърташ гумите една по една, тогава ще се види лагер ли или гума.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги не знам дали тук е мястото, но да се похваля и аз най-накрая b14022297c9403f8b7b30bc9e573c53b.jpg91d270feb08710b230c3af658e1d6938.jpg27a2f5e3b1e6898f1cd91b2d999349eb.jpg

 

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравейте Колеги, 

Решил съм да взема нещо е такова за Акорда -  http://bktuning.bg/product/7275/lip-spoyler-za-bagazhnik-za-honda-akord-2008-2012-sedan.html
Някой да е слагал въпросния лип, струва ли си, как е залепването към багажника, притеснява ме че няма да е достатъчно стабилно. :)

Edited by Plamen.Dilkinski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм слагал преди 6 години, когато още ги нямаше в БГ. Трябва да се има предвид, че липът трябва да се огъне леко по извивката на ръба на багажника. Иначе е плосък.

 

Преди две години го свалих за да сложа големия. Трябваха сериозни усилия да се разлепи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен се чува някакво странно виене от задницата и си мисля, че е лагер. Отидох на майстор, качи се той в колата, направи й един тест-драйв, като със скорост от 80-90 км.ч. рязко въртеше волана на ляво и на дясно / при което аз стисках до посиняване дръжките на вратата / и ми каза, че лагерите ми са здрави и най-вероятно е от гумите, ама те пък са хубави. Някакъв друг вариант за тест има ли?

Майстора правилно те е ориентирал.Сменяш гумите и всичко  забравяш .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

И при мен се чува някакво странно виене от задницата и си мисля, че е лагер. Отидох на майстор, качи се той в колата, направи й един тест-драйв, като със скорост от 80-90 км.ч. рязко въртеше волана на ляво и на дясно / при което аз стисках до посиняване дръжките на вратата / и ми каза, че лагерите ми са здрави и най-вероятно е от гумите, ама те пък са хубави. Някакъв друг вариант за тест има ли?

Майстора правилно те е ориентирал.Сменяш гумите и всичко  забравяш .

 

При мен след смяна на заден десен лагер се оправи положението, но имам усещане че скоро и левия ще сдаде багажа :) При мен вариантът да е от гумите отпадна, аз карам с чисто нови.. 

Реално погледнато, дори да има виене, лагера не винаги е разбит че да се усети при тест драйв ромолене, чукане или нещо което сочи към сериозна амортизация. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен при въртенето на гумите на стенд нямаше особена разлика. При движение с такава скорост с която най-силно се чува лагера и при завиване на дясно (където предполагам , че е проблема) шума значително намалява. Предполагам обира лифта...след смяната ще се разбере на 100% дали е окей теста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, габарита на 7-цата преди фейса през подкалника ли ставаше, че не съм се гъзил още да гледам?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да,през подкалника.Не е нужно да го сваляш целия,отваряш леко предния край и си пъхаш ръката.

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, довечера ще се пробвам :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги аз моя габарит го сменям през капака, не свалям подкалника. Просто махате капачката на ксенона и се отваря място за смяна.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колеги, опитах начина който е  написал колегата goodybg и сработи :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги , моторчето за пръскалките на чистачките спря да работи.

Къде да гледам за проблема преди да тръгна да разглобявам за да стигна до него.

Съмнява ме да е сдало фронта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...