Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Благодаря!🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има общи поръчки във форума от един немски сайт. Сравни цените, вероятно е да ти е по-евтино така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.11.2019 г. at 20:35, ogi28b написа:

 Дори имах един неприятен "лаг" понякога, при тръгване, за което се колебаех дали педалът не прави педалските си номера и има нужда от подмяна, или пък оня глупав дросел и ЕГР нещо не работят като хората. Засега това колебание изчезна и в момента реакцията на педала е съвсем точна, както очаквам да бъде. 

 

Благодаря ви за помощта :)

 

След посещение в сервиз за обслужване и проверка на модула за свещите, както и самите свещи, след това този проблем със замислянето при потегляне отново се върна и вчера беше доста осезаем - тръгвам и първите почти 25-30 % от хода на педала - няма никаква реакция от колата. Само в началото, все едно отчита първите 3-5 % натискане, после нищо до към 25-30 % и после изведнъж все едно скача от 5 на 30 %, колата рязко подскача и ускорява. 

 

Това е само при тръгване и не всеки път. При останалите предавки или го няма, или е толкова слабо изразено, че не го усещам. Но пък тогава колата си върви точно колкото съм натиснал и колкото очаквам. Само при тръгване го има, при това не е всеки път. 

 

Има ли колега от София или околията, който има диагностичен уред и софтуер, с който може да се гледа сигналът от педала в реално време, за да помогне за проверка? 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази проверка става и с обикновен OBD модул за 30 лв и апликация следяща параметрите. На мен ми звучи като проблем в потенциометъра на педала. Пробвай при изгасена кола да разпомпаш яко педала на газта за 10-15 пъти, с цел да зачистиш малко четките там и виж дали ще има подобрение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ogi, това наистина звучи като TPS сензора. Тази година го смених и това поведение приключи. Сега имам леко наподобяващо поведение, но сякаш вече си клони към съединител/маховик. Когато натисна леко педала, сякаш е на прага да захапе, че му давам газ и натиска/отпуска доста неприятно. Усеща се като си на втора особено. Но като си натиснеш малко повече, всичко заспива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, garyhobson написа:

Тази проверка става и с обикновен OBD модул за 30 лв и апликация следяща параметрите.

 

Не съм пробвал, понеже нямам никакъв. Имам само едно просто от тея сините с блутуут и Торк, остана ми от предишната кола. На тази го включих и видях, че показва температури, обороти и не знам какво още, но педала на газта го няма. Не бързам, защото имам съмнения, че датчикът на коляновия вал не работи коректно, даже си имах грешка, свързана с него. Да не би пък и той нещо да  е свързан с това... 

 

Пробвал съм няколко пъти да раздвижа хубаво педала, но не мога да кажа, че има някаква промяна. Иначе определено се задълбочава проблемът, вече усещам как е нужно много, ама много повече да натисна педала, за да реагира колата, поне при потегляне. На другите предавки - много странно - не го усещам. Ако издържи до пролетта, ще му приложа български ремонт с отваряне и почистване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същото евтино синьо ELM-че с Торк Про и показва данни и от TPS, и от позицията за педала на газта. Ако искаш да тестваме нещо, пиши ми. Уикенда съм сравнително свободен.

 

Само да спомена, че „безплатното“ приложение от сайта на Elm е значително по-стара версия от последната в Google Play Store-а и не може да бъде ъпдейтната.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подозрения, че дизеловият компютър има някаква несъвместимост и затова не показва данните от педала. То дори в описанието на тия джаджи (на моята със сигурност) изрично пише, че не стават за дизелови коли, а само за бензинови. Ще го пробвам по-късно пак, а междувременно - прати ми, моля те, телефона ти на ЛС и ще се опитам да комбинирам нещата и да го пробваме. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа за развитието на проблема: както предполагах, данни от педала не се виждат с обикновените модули и Торк. Вече със сигурност мога да кажа, че когато е съвсем студено, проблем няма. Като позагрее малко и стрелката тръгне нагоре, се появява. Като съм на наклон, тръгването е значително по-трудно. Значи ето това са двата варианта:

 

1: като е студено и задържа педала да е около 1500 оборота, например 10 % натиснат, тръгването е както трябва и оборотите почти не се променят при отпускане на съединителя. Така си тръгвам нормално и така съм свикнал, няма проблеми по наклони и т. н.

 

2: като се позатопли малко, натискам 10-на % пак да задържа около 1500 оборота, отпускам съединител и все едно съм с бензинова малолитражка - оборотите падат рязко до под 1000, все едно съм пуснал газта изобщо.  В това време натискам педала още, вече 20-25-30 %, колата не реагира и след около секунда без да натискам педала повече, реагира като ужилена. На място като съм, плавното натискане и задържане на педала променя оборотите точно както се очаква и е плавно, без подскачане, без замисляне. 

 

Струва ми се, че нещо клони към ЕГР, сякаш липсва въздух в момент на тръгване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо сподели дали си правил нещо по всмукателните канали и на колко км е колата,пиши на лично може и да ти помогна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е във фабричния си вид. Ако имаш някоя свежа идея, ще се радвам да я споделиш в темата, за да е видимо за всички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, ogi28b написа:

Колата е във фабричния си вид. Ако имаш някоя свежа идея, ще се радвам да я споделиш в темата, за да е видимо за всички. 

светят ли ти някакви лампи на моменти,например жълтата на двигателя,все едно нещо се е запушило или никога нищо не е светило,ремонт ма турбина правил ли си ? опиши всичко свързано с газта и какви са реакциите на колата включително и шумове ако има такива,наизуст немога да ти говоря затова казах на лично,защото ще стане темата на мазало апък ти ако пожелаеш можеш да си споделиш резултата ако има наличен такъв в темата.Също така ако ти е възможно да направиш клипче когато се случва това нещо,ще ми е във помощ в преценката на проблема ;) Поздрави 

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипче ми е възможно да направя, но от него няма да се разбере нищо. Ще видиш как една кола тръгва и оборотите падат от 1200-1300 на 800-900 при тръгване и това не е всеки път. Продължава между 0.5 и 2 секунди. Прилича на бензинова кола с малка мощност, на която отпускаш съединителя малко по-рязко, без да променяш позицията на педала. Но няма как да се види на клипа колко точно е натиснат, а на мен точно това ми трябва да разбера - дали има промяна в сигнала, когато това се случва, или не. Проблем със сигнала е едно, а проблем с управлението на двигателя е друго, засега не мога да заявя категорично какво е. 

 

За светенето на лампи писах по-горе. Ремонти на турбото не са правени, работи нормално. Проблемът е силно изразен при тръгване и ниски обороти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях чел тук във форума някъде че проблем прави сензора на педала,това което ме навява е че може да е от това ако намериш някой друг употребяван да си сложиш и да видиш дали ще има промяна или да му направиш някакво замерване ако това е възможно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, общо взето най-лесно е с диагностичен софтуер и хардуер. С това започнах и запитването ми по конкретния проблем - дали някой има кабел и софтуер, с който да се виждат данните от педала, които вижда компютърът. Мога и с мултицета да си ги измеря, но ще е малко по-трудно и ми трябват референтни стойности, защото компютърът ги преобразува направо в проценти, а мултицетът показва само съпротивлението на двата канала. Аз не мога да преобразувам стойностите без да имам референтни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52387-SDA-A00 някой може ли да ме светне от къде мога да си купя освен в Хонда този болт за регулиране на задния страничен наклон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д&В ауто доставят също от пликчетата с червени етикети.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да питам някой има ли опит със слагането на калъфи на седалките? 

Имам голям проблем с потенето от тази кожа и още миналата пролет взех на случаен принцип 2 калъфа за предните седалки, но са на принципа ластик с кука и постоянно нещо отнякъде се откача и е супер дразнещо. 

Сега проучвам варианта на калъфи, които са с цип. Ако някой е пробвал модел, който да пасва що годе добре? Ясно ми е, че пак ще има леко пързаляне в определени ситуации, но това знам, че е трудно да се избегне. 

 

Не ми дреме грам за външния вид, стига само г*за и гърба да не са ми вир вода. Тук говорим дори лятото с тръгване от подземен гараж, където температурата е под 20 градуса след 20-30мин гърба ми вече е мокър (преди да сложа сегашните калъфи) ... 

 

Гледам разни комплекти по 100-140лв, уж пише, че са за Акорд но... в краен случай ще рискувам. 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец взех това от алито. Качеството е перфектно, но предните са по тесни с около по 3см. от двете страни. Не знам как ще са лятото, уж ги дават като летни, пък зимата ми е добре с тях без да вкл. подгрева и най - вече на сина на задната седалка.

https://a.aliexpress.com/_sghQ63

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗдравейте колеги!!! От 3 месеца имам акорд 7 2005 г, та въпросът ми е как да си сменя на малкия дисплей при скоростомера да си ми показва километрите на колата, а не външна температура?? От 1 месе си ми седи температурата??? Някой ако знае да помага!!! Благодаря!!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, добре дошъл! Може ли да пуснеш 1 снимка на таблото какво се вижда? Ако може цялото табло от край до край. На фейслифта се виждат и двете едновременно, но там има и борд компютър, малко по-различно е. Не знам какво се вижда на пре-фейса, та затова ми е интересно да видя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш едно черно копче/врътка там. Като го въртиш увеличава/намалява яркоста, а като го натискаш показва температура и текущ пробег или само общ пробег на колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Гошо говори за това бутонче /снимката е примерна/

Без име.png

От него можеш да си калибрираш и термометъра:

  " Как да си калибрираме сензора за външна температура, ако се съмняваме, че не показва точно:

1. Запалете двигателя.

2. Задръжте за 10 секунди reset/tip бутона на таблото. След което,на мястото външната температура, ще почнат да се въртят цифрите от -3 до +3 ( те показват с колко да увеличим или намалим текущата температура). ( не пускайте бутона още)

3. Когато на се покаже отклонението което искате отпуснете бутона.

Пример: Ако на вън е 5 градуса а на таблото показва  3, трябва да отпуснете бутона на цифрата 2."

Редактирано от chavdarbs
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Off Topic

 

Колеги добър вечер. Карам си днес с 40 - 50 и по едно време буф истряска шарнир бая влачене беше. Интересното в случая е че не съм чул потропване скърцане и т. н. Бъдете внимателни лека и без аварийна. 

IMG_20200131_115057.jpg

Редактирано от Атанас Данчев
  • Нагоре 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайе бе! Наистина ли? Без никакви симптоми? Причукване, потропване? Просто ей така изведнъж?! :o

На равно ли стана? Без дупки?

Преглед на ходова част кога си правил за последно?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сериозно без симптоми и се чудя защо?На леко изкачване с лек завой.След завоя  равно.Тъкмо завоя свърши изправих и прас.Ходовата част я проверих когато я купих преди година.Бая се стреснах като се сетя че вчера за Пловдив я изпъвах 140-160.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!

Иди пални свещ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази кола е минала преглед :confused: Такъв проблем не се случва изведнъж.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, inspektora написа:

И тази кола е минала преглед :confused: Такъв проблем не се случва изведнъж.

случва се,след като е минала преглед без да се провери,незнам само какъв ще е тоя завой за да излезе от черупката.А доколкото за прегледа преди 2 години минах преглед с колата на майката на жена ми без задни спирачки само ми казаха ми дадаха прегледа след това го оправихме проблема ама как пускат такива коли по улиците незнам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Pavel_Pavlov написа:

А каква марка беше шарнира?

каквато и да е,материала какъвто и да му е няма значение и колко е стар,тропане щом е нямало може да е бил тръгнал като моя дето уж нищо му нямаше а играеше и го смених преди 1 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такава ситуация ме предупреди моя майстор още като купих колата. Усетя ли дори и лека хлабина веднага да ги подменям че става "ойт".

Сменихме долните с "555".

20180131_142706.thumb.jpg.db1da5d4ebe51e2cc89026348f24442a.jpg

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой друг имал ли е такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани такъв проблем може да има само едно камикадзе. Жалко, че на пътя не са сами. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера станаха 9 години, откакто съм вкарал моята в пътя. Малко след като я бях взел имаше сервизна кампания в Бултрако с отстъпка за резервни части (нещо отдавна забравено) и я изкараха, че е за смяна и на двата шарнира. Уж от Германия, уж техните пътища, ама на... Викам - оригинални. Към 160лв/бр.

 

Смених ги в Стара Загора и от там ми казаха, че старите май не са били за смяна. Защото в БТ вероятно са се подвели, че са я гледали на подемник, а от Хонда пуснали бюлетин, че на този модел се проверяват само от канал, когато колата е стъпила на колелата си. Не знам какво общо има и говоря по спомен.

 

Миналата година пак смених единия. И в двата случая симптоми нямаше никакви и това ми казваха различните майстори - че ще разбера чак, когато се скъса. Както е станало и при колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...