Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

преди 24 минути, ogi28b написа:

По-назад съм питал същото. Отговориха ми тогава, че цветът е 4300. Цокълът е D2S. 

 

С какви лампи мислиш да ги подмениш? 

Нямам идея. Някакви идеи? Не съм много сигурен че са 4300, защото доста бяло светят, по-скоро 5000. Винаги го има и момента стария собственик да ги е сменял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същото мислех да пиша, че и моите много белеят и не съм сигурен за цвета, защото съм карал други коли с 4300 и определено този като че ли е "по-студен".

 

Иначе - едната ми примигваше преди време и превантивно съм се запасил с OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED, но вече има и модела LASER, така че може да им провериш характеристиките и ако цената ти е ок - да се мяташ на тях. Друг вариант е ULTRA LIFE, само че светели малко по-слабо според потребители. Поне са дълготрайни, според производителя.

 

С Филипс нямам опит. Винаги има алтернатива - да сложиш и някакви без марка, за по 15-20 лв лампата.  

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от моите фарове извадих 4300 D2S Osram.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Колата е Accord 7 бензин/газ. Като карам на газ, стрелката на горивото намалява. Четох, че това е нормално. Но има ли някакъв трик, с който се ресетва и се отчита реалното ниво на бензин в резервоара? Случвало ми се е по време на път, при по-сериозни наклони на пътя да ми се върне стрелката до нивото, което знам, че е пълен резервоара. Но ми се е случвало и на дълъг път да стигна до резерва и да почне да ми свети лампата да заредя, а бензин има... Спрях и сипах няколко литра на бензиностанция и стрелката скочи над средата... Но има моменти, в които такова зареждане не е възможно или удобно :)

Решението, което съм намерил, е да карам с почти пълен резервоар и все някога стрелката си се връща към истинското показание.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, deianr написа:

Здравейте!

Колата е Accord 7 бензин/газ. Като карам на газ, стрелката на горивото намалява. Четох, че това е нормално. Но има ли някакъв трик, с който се ресетва и се отчита реалното ниво на бензин в резервоара? Случвало ми се е по време на път, при по-сериозни наклони на пътя да ми се върне стрелката до нивото, което знам, че е пълен резервоара. Но ми се е случвало и на дълъг път да стигна до резерва и да почне да ми свети лампата да заредя, а бензин има... Спрях и сипах няколко литра на бензиностанция и стрелката скочи над средата... Но има моменти, в които такова зареждане не е възможно или удобно :)

Решението, което съм намерил, е да карам с почти пълен резервоар и все някога стрелката си се връща към истинското показание.

Слага се емулатор. Колегата Markony продава. При всяко палене стрелката отчита правилното количество бензин. 

Редактирано от Damasko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаа, благодаря. Колата точно в момента е при него за обслужване, ще взема да го питам.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа се качвам в колата и какво да видя?Никакво осветление на радиото.Копчетата имат а циферблата не.Някой да е разглобявал да знае за какво иде реч?2.0 бензин 2003г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бърза консултация за лампата на Аладин: на дизеловия P1384 е нещо по свещите, доколкото видях из сайтовете? И даже заради това колата минава на режим "една баба я е карала само в неделя до магазина, 2100 оборота макс". Притеснителното е, че е в комбинация с P0335 (верига на сензора на колянов вал). Оборотомерът работи нормално, паленето е нормално, от 800 до 2100 ускорението е без промяна - мощно, но на 2100 спира. 

 

Дали комбинацията от двете грешки може да е свързана с нещо друго? 

 

---

 

Ред.: @Атанас Данчев, колега, наскоро имаше тема но не можах да я намеря, в която някой се оплакваше от подобен проблем - нещо с осветлението на радиото/навигацията не беше както трябва. Беше заподозряно самото радио, но после се оказа, че изгорял бушон. При теб това ли е единственият проблем? Всичко останало ли работи нормално - габарити, светлинки на бутоните на ел.стъклата, светлинки на бутоните за подгрев на седалките (ако имаш), лампа в жабката, осветление на запалката.... ? 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Известен проблем.

В Германия са подменяли безплатно (сервизна акция) модула за управление на подгревните свещи и снопа с кабели към него. Засегнати са били автомобили произведени през 2005-2006.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

Колеги, бърза консултация за лампата на Аладин: на дизеловия P1384 е нещо по свещите, доколкото видях из сайтовете? И даже заради това колата минава на режим "една баба я е карала само в неделя до магазина, 2100 оборота макс". Притеснителното е, че е в комбинация с P0335 (верига на сензора на колянов вал). Оборотомерът работи нормално, паленето е нормално, от 800 до 2100 ускорението е без промяна - мощно, но на 2100 спира. 

 

Дали комбинацията от двете грешки може да е свързана с нещо друго? 

 

---

 

Ред.: @Атанас Данчев, колега, наскоро имаше тема но не можах да я намеря, в която някой се оплакваше от подобен проблем - нещо с осветлението на радиото/навигацията не беше както трябва. Беше заподозряно самото радио, но после се оказа, че изгорял бушон. При теб това ли е единственият проблем? Всичко останало ли работи нормално - габарити, светлинки на бутоните на ел.стъклата, светлинки на бутоните за подгрев на седалките (ако имаш), лампа в жабката, осветление на запалката.... ? 

Всичко горе споменато работи само осветлението на радиото не. Тоест свети сутринта сега преди малко я карах не свети. После ще видя дали свети или не. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя мойта си излезе от сервизен режим, остана само лампата да свети. Даже така ми е по-симпатична, жълтичко, весело. Иначе таблото скучно. 

 

Ще я пратя на обслужване тия дни, да я излекуват. 

Редактирано от ogi28b
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам нещо, в тая тема (както напоследък е модерно за нея)?

Имам леко потропване "нейде отпред". Не се усеща в пода, педалите или волана. Тропва при обратен ход на окачването - надолу. Примерно след влизане в дупка или легнал полицай. Чува се слабо и глухо при сухо време, а като е мокро го няма никакво. При преобуването със зимните гуми е маАалко по осезаемо (на звук). Гумите са с по-висока товароносимост ,но джантите им са по-леки и като комплект гума/джанта не са по-тежки от летните гума/джанта. Ако ги карам по-меки - звуково намалява.

Симптоматиката е за тампон, но всичко е проверено и читаво. Единствено има по няколко мм цепка в полумесеците на предните тампони на долните носачи, но няма как да е от тях. Смених скоро тампоните на предната стаб. щанга - просто щото бяха на 4 години - не изчезна. Амортесьорите са ок, горните им тампони също (на вид + добре стегнати в "ботушите"), всички шарнири (горе и долу) са добре, и каквото още сме се сетили е проверено. Има лекичък луфт в рейката и омазнен маншон на левият и накрайник, но и на това не залагам. От тампоните на мотора и кутията няма как да е, а и са сменяни преди време.

Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, ceco_accord said:

Някакви идеи?

Същите симптоми, след дълго търсене на проблема и диагностиката на майстора - амортисьори, смених всички тампони на долните носачи и стабилизиращата щанга и тропането спря. Според мен не всичко беше за смяна - главно големите предни тампони, тампоните на стабилизиращата щанга и биалетите, които бяха здрави, но едната беше леко крива. 
Вдигаш колата и буташ с щангата, вече не разчитам на майстори. 
От скоро ми се появи скърцане при неравности от биалетата на ксенона, смазвах я със спрей, временно оправяне и пак почна :wacko:

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Да питам нещо, в тая тема (както напоследък е модерно за нея)?

Имам леко потропване "нейде отпред". Не се усеща в пода, педалите или волана. Тропва при обратен ход на окачването - надолу. Примерно след влизане в дупка или легнал полицай. Чува се слабо и глухо при сухо време, а като е мокро го няма никакво. При преобуването със зимните гуми е маАалко по осезаемо (на звук). Гумите са с по-висока товароносимост ,но джантите им са по-леки и като комплект гума/джанта не са по-тежки от летните гума/джанта. Ако ги карам по-меки - звуково намалява.

Симптоматиката е за тампон, но всичко е проверено и читаво. Единствено има по няколко мм цепка в полумесеците на предните тампони на долните носачи, но няма как да е от тях. Смених скоро тампоните на предната стаб. щанга - просто щото бяха на 4 години - не изчезна. Амортесьорите са ок, горните им тампони също (на вид + добре стегнати в "ботушите"), всички шарнири (горе и долу) са добре, и каквото още сме се сетили е проверено. Има лекичък луфт в рейката и омазнен маншон на левият и накрайник, но и на това не залагам. От тампоните на мотора и кутията няма как да е, а и са сменяни преди време.

Някакви идеи?

При мене е шарнир 6ти месец карам така имам нов насач само дето време нямам да го сменя преден ляв горен ;)Поздрави

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.11.2019 г. at 18:51, Атанас Данчев написа:

Днес след работа се качвам в колата и какво да видя?Никакво осветление на радиото.Копчетата имат а циферблата не.Някой да е разглобявал да знае за какво иде реч?2.0 бензин 2003г.

Здравей,

Имам същия проблем. Появи се миналата зима.... и през лятото се оправи /всичко си светеше/. Сега пак изгасна осветлението на радиото.
Мисля си, че е спойката на подсветката на дисплея към платката /баща ми имаше същиа проблем на неговата кола/. Но за да се оправи трябва да се свали и разглоби радиото и да се оправят спойките.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, gmarinov написа:

Същите симптоми, след дълго търсене на проблема и диагностиката на майстора - амортисьори, смених всички тампони на долните носачи и стабилизиращата щанга и тропането спря. Според мен не всичко беше за смяна - главно големите предни тампони, тампоните на стабилизиращата щанга и биалетите, които бяха здрави, но едната беше леко крива. 
Вдигаш колата и буташ с щангата, вече не разчитам на майстори. 
От скоро ми се появи скърцане при неравности от биалетата на ксенона, смазвах я със спрей, временно оправяне и пак почна :wacko:

Според написаното от теб, разбирам че твоето не е било от амортесьорите, а от някой от тампоните на долните носачи, или на торсиона, но понеже си ги сменил заедно - не знаеш от кой точно е било?

Бутахме всичко - аз бях там - нищо не мърда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта - както ѝ светна лампата, така ѝ изгасна. След светването изминаха 3 паления и на четвъртото лампата вече не светеше. Колата работи нормално. Дори имах един неприятен "лаг" понякога, при тръгване, за което се колебаех дали педалът не прави педалските си номера и има нужда от подмяна, или пък оня глупав дросел и ЕГР нещо не работят като хората. Засега това колебание изчезна и в момента реакцията на педала е съвсем точна, както очаквам да бъде. 

 

Благодаря ви за помощта :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2019 г. at 21:59, ceco_accord написа:

Да питам нещо, в тая тема (както напоследък е модерно за нея)?

Имам леко потропване "нейде отпред".

Някакви идеи?

Все пак направи лесна проверка на биелетките- Двама клатите колата странично ( с ръце горе на вратите) и слушате. Ако чука, вероятно е биелетка и провери коя...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо. Клатихме я 4-ма души - за релсите на тавана. За комбито с тея амортесьори и стаб. торсион отзад, 2-ма са малко. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, втулки на амортисьорите и тампоните им кога си сменял последно?

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм. За горе в "ботушите" ли говориш?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceco_accord, допреди 1 седмица имах същия проблем като теб. Оказаха се горните тампони на амортисьорите. След смяната им настъпи пълна тишина.🥳

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно проблема на Цецо:

Нямам идея, какво е. По-скоро вероятностите са много.

 

Обаче, повечето от тия предположения, които направихте се "хващат" при четирите гуми във въздуха. Може и 2х2, предни/задни. Тогава няма напрежение в елементите - амортисьори, биалетки, някои тампони и накрайници ...

Със клатене, бутане и удряне, когато колата си е на гумите може и да стане, ама по-вероятно не.

 

Общо казано - някои проблеми по окачването се улавят при колата на земята, други при кола във въздуха. Така че ... дерзайте. 

 

edit:

Ако процедурата по извършване на ГТП в България се направи, като тази за извършване на МОТ в Англия, на 100% ще се установи причината за всяко едно тропане. Ще изскочат и тропания, за които изобщо не сте подозирали. :P

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам! Колата се гледа на земята - после и на подемник.

Как се проверяват горните тампони на амортисьорите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за тампони No.6 от тази статия, не се хващат.

https://www.drive2.ru/l/1577740/

Имах подобен проблем от неправилно сложени такива (остро с остро). В движение си тропа, при огледи е ОК. При тест няма толкоз сила за да тропат.

Аз лично се съмнявам да са те. Трябва да са пред разпадане или на камък за да тропат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Krasi-mir написа:

 

Ако процедурата по извършване на ГТП в България се направи, като тази за извършване на МОТ в Англия, на 100% ще се установи причината за всяко едно тропане. Ще изскочат и тропания, за които изобщо не сте подозирали. :P

 

До голяма степен е така, прегледите са мн. сериозни, по книга трябва да продължи 1 час, като им е описано какво/как трябва да проверят. На практика става за 40-50мин. В някои случаи обаче прекаляват, карат те да сменяш измислени неща, с надежда да оставиш колата при тях за смяна, та да вземат някой кинт. Това го правят сервизи, които предлагат по-ниска цена за прегледа  от стандартната (£50) и после си взимат повече за компенсация...

Както и да е, и в БГ ще дойде такива сериозни прегледи някога (аз съм за, не искам неизправни дъргели по улиците срещу мен). 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не иска, но правителствАТА нямат решение на казуса.

Ако на "чичо" му спрат каруцата с коня от шосетата и 30-годишната Вектра от движение, той от нарушител когото доят всякак, става излишен за тях и за бюджета. А дреме им за екологията и безопасността.

Преди всичко нещата опират до морала на всеки, макар сборът от всеки от нас да не дава подходящото всички.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.11.2019 г. at 9:22, ceco_accord написа:

....Бутахме всичко - аз бях там - нищо не мърда.

Цецо другите да бутат и клатят , а ти с ръчички пипаш навсякъде - със сигурност ще усетиш проблемното място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емича е прав.

Нещата се случват с гледане и пипане. Само със слушане по-скоро няма да се получи.

Off Topic

Офтопика после, сега нямам време :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за напътствията и ще търсим. Сега като е мокро, нищо не се чува. Това ме навежда на мисълта че е някой гуменяк, но кой? 

Ще го дирим по-натам. Със сигурност не е нещо фрапиращо - по-скоро аз се вманиачавам сигурно, та се ослушвам като гърмян заек. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

бях при Слави в Овча Купел, защото долните скорости (2ра, 4та и 6та) станаха много хлабави и не влизат като по "релси". Каза, че е от жилото на скоростния лост. Обаче в интернет, втора употреба, намирам само за дизеловия двигател. Все още не съм питал по морги. Та въпроса е, някой знае ли дали са еднакви за дизела и 2.4 бензин. Малко вероятно, но все пак си струва да попитам 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах на бензина кога се сменя верига. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, mimiron3 said:

Така и не разбрах на бензина кога се сменя верига. 

На около 200хил. км. или когато се разтрака. Чел съм, че някой карат по 300-350, други по 150, зависси дали е карано с хубаво масло и колко често е сменяно.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще следя, засега бензинката ми е на 120000, а дизела на250000, но не трака никоя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензина слагам 0/20 , а на дизела 0/30, ще видя как ще се отрази.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важен е не само вискозитетът. По него не може изобщо да се предположи какъв е оставащият ресурс на веригата. Ако искаш да си предпазлив, проучи за какви шумове и в какви ситуации да се ослушваш, и ако ги забележиш, тогава се обърни към специалист за диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ясно ми е това, четох, четох с тия Хонди и гледам да са по спецификация маслата. На дизела мислех, че шуми верига има един особен шум от горе около хидравличната помпа все едно се върти нещо накриво.  Слушаха я бая уж майстори казаха, че не е верига, но не могат да кажат какъв е тоя шум.... Така си звучал този мотор казват. И вярно като мине някоя такава хонда дизел така чегърта... Странно. Следващата с електромеханичната рейка го няма този шум, така, че мисля, че ще излезе помпата с течение на времето. Вече 38к все си е с тоя шум. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, mimiron3 написа:

така, че мисля, че ще излезе помпата с течение на времето.

Пробвал ли си да смениш хидравличната течност? И при мен има един такъв леко стържещ шум, но ми се струва, че е нормалният шум на веригата. Едно време Жигулките с верига звучаха така :D

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм я сменял. Сигурно и тя трябва да си е на Хонда... Оригинална. А относно Жигулките..имал съм няколко и ги ремонтирах сам бях им научил всичко. Не е такъв звука. Сега имам още 2 Опела единия е дизел с Исузо мотор, има нещо подобно като такъв шум при него, но  от другата страна. Там е хидравличната помпа. Затова си мисля, че е тя. От къде да си взема хидравлична течност за Хондат, знае ли някой?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, mimiron3 написа:

От къде да си взема хидравлична течност за Хондат, знае ли някой?

Honda PSF-S се казва. Търсиш онлайн, или в Бултрако. Сигурно има и други места в София, където се продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...