Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Супер, мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Pavel_Pavlov написа:

Смята се с отношението на дължината на обиколката на едното колело към същата на другото колело. Или с други думи изминатият път за 1  Т.е. ако получиш 1.05, то 100км/ч с първите гуми ще се равняват на 100+1.05= 105 км/ч с вторите гуми.

?? не искам да проверявам другите сметки, но крайното е 101.05...

Най-добре с калкулатор за тези цели, има из Нета.

Друг е въпросът защо си карикатурите колите, фабрично е дадено какви да са гумите.

Много е смешно ван или 4x4 с нископрофилни гуми..., но собствениците мислят, че са върхът...

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 minute ago, JapCar said:

?? не искам да проверявам другите сметки, но крайното е 101.05...

Най-добре с калкулатор за тези цели, има из Нета.

Друг е въпросът защо си карикатурите колите, фабрично е дадено какви да са гумите.

Много е смешно ван или 4x4 с нископрофилни гуми..., но собствениците мислят, че са върхът...

Тъкмо го коригирах, грешка в писането :). Умножава се, ест, не се събира.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Pavel_Pavlov said:

Числото, което получиш, ще покаже разликата в отчитането на скоростомера (като отношение). Т.е. ако получиш 1.05, то 100км/ч с първите гуми ще се равняват на 100*1.05= 105 км/ч с вторите гуми.

Извинявам се, още една грешка. По-големите колела се въртят по-бавно. Т.е. изминавайки по-дълго разстояние за един оборот, ще показват по-ниска скорост на скоростомера.

 

Това, което трябваше да напиша е: Ако имаш едно колело с обиколка А и друго колело с обиколка Б, то А/Б ще ти даде колко пъти скоростомерът с Б ще показва повече от А. Т.е. по-голямо колело = по-малко км/ч на таблото.

 

Така става като пишеш набързо от телефон. Извинявам се за объркването :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, да попитам нормално ли е когато попадна в задръстване и се кара едвам - едвам повече от 30 минути колата да започне да загрява. Ето например вчера на магистралата имаше задръстване и колата пак започна да вдига много температурата на водата. Става въпрос за 2.4 автоматик. 

Редактирано от ivovd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами варианти много. На първо четене виж дали и двата вентилатора ти работят(пускаш климатика и двата трябва да тръгнат).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпрос: Казаха ми от сервиза, че топлозащитните ламарини на катализатора ми са изгнили и оттам се чува едно дрънчене, в някои ситуации. Не е страшно дрънченето, рядко се и чува, но очаквам да се засилва. Не съм гледал отдолу какво е състоянието им, но какво решение бихте предложили? Нови казаха, че са много скъпи (няколко стотин лв ми казаха). Евентуално от морга или просто да ги махна? Или нещо да се импровизира и направи? Някой да се е занимавал с подобен проблем?

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най обикновена тънка ламарина е. Провери по моргите сам е трудно да ги направиш. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ivovd написа:

Здравейте колеги,

Колега според мен е най добре проблема да го пуснеш като отделна тема не тука, за да се включат повече колеги. Има голяма вероятност загряването да е от автоматика, аз съм го виждал този проблем по летните опашки на границите, но там са предимно немски марки, те турците японско не карат:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
6 hours ago, ivovd said:

Здравейте колеги, да попитам нормално ли е когато попадна в задръстване и се кара едвам - едвам повече от 30 минути колата да започне да загрява. Ето например вчера на магистралата имаше задръстване и колата пак започна да вдига много температурата на водата. Става въпрос за 2.4 автоматик. 

Извинявай, че не отговорих в предния пост. Не, не мисля, че е нормално. Имал съм и аз такива ситуации със същата 2.4 АТ и не е мърдала стрелката. Възможно е радиаторът да ти е задръстен с боклуци – погледни пред него и почисти, ако има нещо. Други варианти има, но според мен стрелката не трябва да стига втората половина от таблото ѝ при несурови обстоятелства. Работа на място за 30 мин, дори и на D, не бих нарекал толкова сурово.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
4 hours ago, Pavel_Pavlov said:

Въпрос: Казаха ми от сервиза, че топлозащитните ламарини на катализатора ми са изгнили и оттам се чува едно дрънчене, в някои ситуации. Не е страшно дрънченето, рядко се и чува, но очаквам да се засилва. Не съм гледал отдолу какво е състоянието им, но какво решение бихте предложили? Нови казаха, че са много скъпи (няколко стотин лв ми казаха). Евентуално от морга или просто да ги махна? Или нещо да се импровизира и направи? Някой да се е занимавал с подобен проблем?

Имам и аз изгнило на едно място от тея ламарини над катализатора, както и същите симптоми, мислил съм по въпроса и едно е решението - нова дупка и захващане на здраво, но тея ламарини са толкова афиф, че едва ли ще е здраво, в крайна сметка и да се разпаднат още повече, няма къде да отидат, кола на 15 години поне все пак, няма нужда от драми и хвърляне на пари в гушите на моргаджии за някакви детски симтоми и извибрирания, усили радиото, ако чак толкова те дранят, по добре от даване на едно 50 кинта, които не се знае след коя зима ще са на същото дередже. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Pavel_Pavlov написа:

Въпрос: Казаха ми от сервиза, че топлозащитните ламарини на катализатора ми са изгнили и оттам се чува едно дрънчене, в някои ситуации. Не е страшно дрънченето, рядко се и чува, но очаквам да се засилва. Не съм гледал отдолу какво е състоянието им, но какво решение бихте предложили? Нови казаха, че са много скъпи (няколко стотин лв ми казаха). Евентуално от морга или просто да ги махна? Или нещо да се импровизира и направи? Някой да се е занимавал с подобен проблем?

 

Павка, аз съм се занимавал с тези ламарини, ама на СРВ-то :).

Първо,  едва ли от тях дрънчи, освен ако не са тотално изгнили и да лежат на катализатора (макар че и тогава едва ли би ги чувал). 

 Моите бяха изгнили и провиснали леко, а понеже колата е висока, отстрани се виждаше и не изглеждаше добре.

Та,  приятел монтьор ми даде перфектни щитове но от бензинов Акорд (собственика на който, е пожелал да му премахне   катализатора), но въпреки да изглеждаха визуално еднакви , бяха една идея по-малки - като диаметър и не станаха.

Бях вече свалил моите (които при свалянето се разпаднаха) та взех от морга за дизелово СРВ за 20-на лева и си ги монтирах. 

Та това е  и ако си с бензинов  Акорд, ще потърся въпросните щитове и ако не съм ги изхвърлил, мога да ти ги подаря. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами докато не погледна отдолу сам нищо не мога да кажа със сигурност, но това ми казаха от Мотобокс – сервиза на Слави в Овча Купел. Като цяло на тях имам доверие.

 

Мерси за предложението, драсни лс, ако ги намериш. Може и да паснат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предният ми Акорд 6-та имаше такова дрънчене. За съжаление не се оказаха въпросните топлозащитни щитове, а самият катализатор. Удари го с юмрук (не много силно) и се ослушвай. Моят дрънчеше отвътре, а като го свалихме се оказа че керамиката е почнала да се разпада. На 7-ма може и друг да е материала. Аз смених катализатора че ме дразнеше (а и за радост на новия собственик), понеже месеци след това я продадох.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.07.2019 г. at 17:48, jijane написа:

На първо четене виж дали и двата вентилатора ти работят(пускаш климатика и двата трябва да тръгнат).

Като пуснах климатика тръгва само десния вентилатор. Левия дори и при загряла кола не тръгва. Явно това е проблема за загряването. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 15 минути, ivovd написа:

Като пуснах климатика тръгва само десния вентилатор. Левия дори и при загряла кола не тръгва. Явно това е проблема за загряването. 

То дали е загряла, или просто си пуснал климатика, трябва и двата вентилатора да работят. 

От тук нататък се търси причината - реле, предпазител, кабели, букси, родил вентилатор и т.н. Ако се стигне до смяна не е кой знае каква философия.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На темата с ламарините на катализатора - моята се разтрака преди няколко години. Никой не искаше да я заварява или закрепя по никакъв начин, а аз не исках да я махам.

 

Какво направих - видях колко е диаметъра на ламарината и сметнах скоба с приблизително каква дължина ще я обгърне и стегне. Скоба от този тип:

 

thumb6_1455781199_308.png

 

Сметката трябваше да е горе-долу точна, защото скобите са големи, но диапазонът, в който имат зъбчета е тесен и не може да се варира много-много. Купих три скоби и отидох на майстор на ауспуси, който обикновено ми се навива на акъла. Няма да крия, че се изкефи на идеята ми, защото я беше виждал и казал, че нищо не може да се направи. Съответно сложи скобата, стегна я почти докрай, а останалото от хода й обра, като я стисна с клещи за двата плоски края на ламарината, така че да прилепне изцяло по контура й. И така от няколко години е тишина отдолу. Не мога да спра разпада й, но искам до последно да си стои на мястото. Ако успея, ще кача снимки по-късно. Може пък да е тишина, защото всичко е паднало, знам ли?! :D

 

Редакция: Добре де, не се сдържах и слезнах да видя. Там си е: 

IMG_20190727_174310.jpg

IMG_20190727_174330.jpg

IMG_20190727_175310.jpg

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Zlatozator написа:

На темата с ламарините на катализатора - моята се разтрака преди няколко години. Никой не искаше да я заварява или закрепя по никакъв начин, а аз не исках да я махам.

 

Какво направих - видях колко е диаметъра на ламарината и сметнах скоба с приблизително каква дължина ще я обгърне и стегне. Скоба от този тип:

 

Добре си се справил. Ако няма такива скоби, може и на място да се направи с ламаринена лента , двата края подгънати, пробити и стегнати с болтче и гайка...

Добре, че минава в този вид на преглед..., в Англия няма да може, искат нов, не се допуска по изпускателната система да съска, да е толкова изгнило, стягано със скоби, запушвано с уплътняващи компаунди, заварявания...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 22.07.2019 г. at 20:59, ceco_accord написа:

Виждал съм и Акорд 7 със 17-ки (джанти и гуми) от Акорд 8 и там са х50, така че сигурно за монтаж и каране стават (но малко ще лъжат), освен ако не намериш гуми 215/50/17. Те ще са с +12мм  по-голям диаметър спрямо оригиналните 225/45/17, което е поносима разлика.

 

С доста закъснение, но все пак да отговоря. Объркал съм се, че съм с 225/50/17. С 215/50/17 съм и по думите на човека джантите и гумите са свалени от Акорд 8-ма.

Ако колегата държи, ще направя замерване с ГПС, за да видя каква е разликата между скоростомера и реалната скорост.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно гореспоменатите топлозащитни ламарини на катализатора: взех ламарините от @Emicha, но за жалост са твърде плитки. Казаха ми, че е хубаво да прилепят добре защото основната им функция е да помагат на катализатора да загрява по-бързо и съответно да помагат за живота му и вредните емисии. Така че ще си търся от 2.0 или 2.4. А ламарините от дизела мога да предам на колега, на който могат да свършат работа.

 

 

Един малък въпрос, по който се замислих, относно лостчето за регулиране на огледалата: смятате ли, че има проблем да стои постоянно завъртяно към дясното огледало вместо в средата? По-удобно ми е да е готово за регулиране когато паркирам назад и ми трябва да го насоча по-надолу.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно лостчето за огледалото - не мисля че е проблем. Моето стои така от 4 години (по същата причина).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време 9 (2-3 седмици) ми дава грешки.Първата грешка за кнок сензора(детонационен датчик) номер  P0325  и втората  P0420  нещо за катализатора.Въпросът ми е имат ли двете нещо общо? Мотора е  K20A6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги! Идва зима и трябват нови гуми за Акорда. Чудя се дали да не си купя малко по-височки гуми - 205/60/16 вместо оригиналния размер 205/55/16. Дали според вас ще има някаква драма - с VSA-то, със стабилността, със скоростомера? Като цяло ми се иска да се запази колкото е възможно стабилността на колата и да постигна малко по-голяма проходимост за нашите "идеални" зимни условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VSA-то няма да се отрази (ако 4-те гуми са еднаквият по-голям размер), а за сметка на теоретично по-добрата проходимост, ще се влоши ускорението, стабилността и показанието на километража. За разликата ползвай някой калкулатор за размери гуми. Не е трудно - примерно:

https://www.primex-bg.com/polezno/kalkulator-za-gumi

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,карам accord 2.4 AT 2004г. Вчера ми светна Check-a на двигателя и днес като я качиха на диагностика се оказа,че са заминали два датчика,свързани с връзка към акумулатора,които ще сменя.Другата грешка,която изскочи е свързана с катализатор.Възможно  ли е да се кара без катализатор колата и да не се появява пак тази грешка,автомонтьора ми спомена,че рано или късно системата пак ще го търси катализатора и ще трябва да се сложи такъв.Дали е възможно да се избегне монтирането на такъв или е по-добре да го послушам и да се сложи катализатор.Благодаря на отзовалите се,предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатор задължително!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли представа как се казват тези джанти?
Модел, марка, оригинални Хонда ли са?
Благодаря предварително!

_vtz8W9g.thumb.jpg.c2c571dcde0f78c3aa75bca8cf56cfb6.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, veliko написа:

Колеги, някой има ли представа как се казват тези джанти?
Модел, марка, оригинални Хонда ли са?
Благодаря предварително!

_vtz8W9g.thumb.jpg.c2c571dcde0f78c3aa75bca8cf56cfb6.jpg

https://xtwheel.com/products/2008-2012-honda-accord-17-wheel-factory-oem-aluminum-alloy-silver-rim-63938

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, georgiev87 написа:

Здравейте,карам accord 2.4 AT 2004г. Вчера ми светна Check-a на двигателя и днес като я качиха на диагностика се оказа,че са заминали два датчика,

Има няколко варианта. Съветът ми е да смениш ламбда сондата , която е в самия катализатор преди да сменяш него. После , ако грешката пак излиза има пак няколко варианта:

1. Смяна с оригинален катализатор

2. смяна с афтърмаркет, който пасва точно на старото място , купува се от ибей примерно.

3. Смяна с универсален афтърмаркет, който не пасва , но се правят няколко заварки при добър заварчик и всичко е окей.

4. Рециклиране на стария- има фирма във Варна, на която се изпраща и те сменят питата, но не знам как стоят нещата там,ще трябва да разучиш сам.

5. Чистене на сваления катализатор в сапунена вода 24 часа, евентуално и обезмаслител, ако просто е запушен с разни частици и питата е здрава. Ако е стопена питата няма да помогне .

6 . Крайно непрепоръчителният и морално престъпен вариант за изкурубване на катализатора и монтиране на залъгваща втулка и права тръба. Това е основното,което се прави от масата собственици, но е крайно време да се промени , затова никой не ти говори за него. Изходът от ситуацията е съмнителен по отношение на грешката. Може и да не сработи и само да се овътриш с парите, които са почти същите като при останалите варианти, които изброих, изключвайки оригинален катализатор.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.09.2019 г. at 21:54, Атанас Данчев написа:

От известно време 9 (2-3 седмици) ми дава грешки.Първата грешка за кнок сензора(детонационен датчик) номер  P0325  и втората  P0420  нещо за катализатора.Въпросът ми е имат ли двете нещо общо? Мотора е  K20A6

Принципът е следният: работи се по  диагностициране и отстраняване на първата грешка и след това се трият. Ако излезе втората пак и е само тя, почва се да се работи по нея. Може да са свързани, може и да не са. За справка виж предното ми мнение точно отгоре.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ivailopp написа:

Има няколко варианта. Съветът ми е да смениш ламбда сондата , която е в самия катализатор преди да сменяш него. После , ако грешката пак излиза има пак няколко варианта:

1. Смяна с оригинален катализатор

2. смяна с афтърмаркет, който пасва точно на старото място , купува се от ибей примерно.

3. Смяна с универсален афтърмаркет, който не пасва , но се правят няколко заварки при добър заварчик и всичко е окей.

4. Рециклиране на стария- има фирма във Варна, на която се изпраща и те сменят питата, но не знам как стоят нещата там,ще трябва да разучиш сам.

5. Чистене на сваления катализатор в сапунена вода 24 часа, евентуално и обезмаслител, ако просто е запушен с разни частици и питата е здрава. Ако е стопена питата няма да помогне .

6 . Крайно непрепоръчителният и морално престъпен вариант за изкурубване на катализатора и монтиране на залъгваща втулка и права тръба. Това е основното,което се прави от масата собственици, но е крайно време да се промени , затова никой не ти говори за него. Изходът от ситуацията е съмнителен по отношение на грешката. Може и да не сработи и само да се овътриш с парите, които са почти същите като при останалите варианти, които изброих, изключвайки оригинален катализатор.

Колата е без катализатор(пропуснал съм да спомена),кой е най-удачния вариант според теб.Има ли вариант да се кара без такъв.Благодаря ти,предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант, щом хората го правят. Но, моля те, сложи някой афтърмаркет катализатор. Няма да ти струва много, а ще дадеш своя принос за по-чистия въздух. Да не го наричам задължение на всеки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, georgiev87 написа:

Колата е без катализатор(пропуснал съм да спомена),кой е най-удачния вариант според теб.Има ли вариант да се кара без такъв.Благодаря ти,предварително!

Как е била без катализатор и не е светвал чека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оказа се, че запалителните ми свещи са тотално свършили. Покрай това ми изгоря и една бобина. Моля да ми препоръчате от къде да си взема оригинални японски свещи (произведени там). Намерих един пич в olx, който зарежда от щатите, но той ще има за моя модел чак след месец, а аз искам максимално бързо да ги сменя за да не отиде и някоя друга бобина. От този сайт https://www.autopower.bg/ пък ми казаха, че не могат да ми гарантират, че NGK и Denso ще са произведени в япония.

Модела е - Акорд 7, 2.0, 155 кс. (к20а6) и колата се кара на газ. 

Благодаря предварително на отзовалите се колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се свържеш с колегата @Izanagi, който се занимава с общи поръчки във форума. Когато аз го попитах преди месец-два имаше налични за мен, не се наложи да поръчвам.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.09.2019 г. at 7:21, ivailopp написа:

..................

4. Рециклиране на стария- има фирма във Варна, на която се изпраща и те сменят питата, но не знам как стоят нещата там,ще трябва да разучиш сам.

...........

 

Може ли малко инфо за тази фирма, питах Гугъл но нещо не ми върна :) Благодаря предварително, може и на ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попадал съм на такива обяви в сайта с трите букви. Там излизаше и варненската, сега я няма на първата страница с търсене "катализатор".

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от няколко дни ми направи впечатление, че фаровете ми са разместени. Или десният е отишъл една позиция нагоре или левият - една надолу (от автоматичното регулиране. По-скоро е първото, защото като го гледам на пътя, наистина доста нависоко свети, а тази вечер на извънгрдски път дори няколко пъти ми присветваха. 

 

Единственото, което съм правил напоследък, е да сменя летните със зимни гуми, но забелязах проблема преди това, още с летните. Гумите са напомпани точно и проверени с втори уред. Не возя нищо допълнително и необичайно. Като седна в багажника - двата фара заедно слизат с по една позиция, а като стана - се вдигат, т.е. работи нормално. 

 

Утре ще измеря самата кола дали не се е наклонила нанякъде, може би наляво (за да се вдигне десният или да слезе левият).

 

Когато я купих преди 2 г., бяха на различно ниво  - пак така с десния нагоре, но след 1 седмица се бяха оправили и от тогава е без забележки, досега. 

 

Някоя пружина да е не държи, изпуснал амортисьор, дали може да са причина? Не усещам аномалии по окачването, струва ми се, че всичко работи нормално. 

 

Ако някой има идея, моля да сподели как да ги изравня "насила", но не с ръчното регулиране, а с автоматичното да си застанат както бяха. 

 

Предварително ви благодаря!

 

Ред.: Единственото, което ми идва наум, е да съм паркирал с дясното колело в дупка с работещи фарове, десният е отишъл нагоре заради "пропадането" на колелото, а на другия ден да съм тръгнал с изключени фарове и при новото включване колелата да са били на едно ниво, което системата да приеме за равно и че няма нужда да мести фаровете. Така да са останали разместени. Много малко вероятно, но друго обяснение засега нямам. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...