Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Въпрос - какви са оригиналните крушки за заден номер на фейс варианта? Могат ли да се сложат LED? Можете ли да препоръчате конкретен вариант?

 

Въпрос 2 - какви гласови команди могат да се използват, ако bluetooth модула е разкачен? Възможно ли е?

 

Въпрос 3 - как се задействат пръскалките за предните фарове?

Редактирано от emz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, emz написа:

Въпрос - какви са оригиналните крушки за заден номер на фейс варианта? Могат ли да се сложат LED? Можете ли да препоръчате конкретен вариант?

Ето ти добър вариант, с който съм в момента и "кара",след няколко китайски боклуци.

https://autopro.bg/led-krushki-osram-v5v-4000k-k-t-2br

Такива са ти и на вратите и габаритите.:)

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, emz написа:

Въпрос 3 - как се задействат пръскалките за предните фарове?

Задействат се само при включени къси и/или дълги светлини и достатъчно високо ниво на течност за чистачки в казанчето. Колко точно високо не мога да ти кажа. Миналата седмица при свършила течност за чистачки налях 2.5 литра и пръскалките на фаровете не се задействаха. Казанчето събира около 6 литра при мен.

Редактирано от garyhobson
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля (и по мои тестове е вярно), че трябва да имаш над половината казанче пълно, за да работят пръскалките на фаровете. И ако си включил фаровете, и имаш достатъчно течност, при всяко пръскане на стъклото, ще работят и те и няма как да ги спреш (освен да дръпнеш предпазителя в двигателния отсег).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само някой да се бе сетил да е през някакъв интервал. Например на всеки 3 пръскания на стъклото да има 1 и за фаровете. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8-ма генерация комай е така. Иначе е лесно, караш с половин казанче - пръскаш до минимума и доливаш. ДЛР-а на дългите също помага, понеже за системата фаровете са угасени. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DRL наистина помага, но реално късите и миенето на предното стъкло най-често се ползват зимата. Хем се стъмнява по-рано, много по-често има мъгли, а това че пътя постоянно почти е мокър пък те принуждава постоянно да си миеш стъклото. Аз съм изпръскал 5 литра течност за около 50 дни. Ако трябва да я държа под нивото за миене на фарове трябва да доливам през 2-3 седмици :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, emz написа:

Въпрос - какви са оригиналните крушки за заден номер на фейс варианта? Могат ли да се сложат LED? Можете ли да препоръчате конкретен вариант?

 

От повече от три години съм с тези Led плафони и съм забравил проблемите с подмяната на всякакви знайни и незнайни марки лед крушки. Плафоните са висококачествено копие на оригиналните и ледовете им (18 броя във всеки) светят повече от силно и студено-бяла светлина. Имат си стабилизация на напрежение, което всъщност е жизненоважно за дългия им живот. При напрежение над 12 волта живота на леда е много кратък, вследствие прегряване кристала на диода.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, Olmy написа:

От повече от три години съм с тези Led плафони и съм забравил проблемите с подмяната

И един комплект такива смених.Почнаха да премигват на втория месец,после единия отказа.Явно не съм оцелил на бройка,но реших да не експериментирам с други подобни.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите.

А за гласовите команди някой може ли да сподели информация? Какви са и съществуват ли без bluetooth модула?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без модула гласовите команди са само за навигацията, ако имаш такава. Това по спомени. Моят микрофон съм го вързал към друго устройство и не мога да пробвам.

Редактирано от Ivan_Ch
Правопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден за втори път ми се случи нещо интересно откакто имам колата. Бях на 6та с около 100-105км/ч и реших да ускоря без да връщам скорост. Натиснах газта докрай и за част от секундата премигна лампата за акумулатора. Първия път когато ми се случи това бях с около 110км/ч на 6та пак, на автопилот и на сравнително голямо нагорнище по една магистрала. Тогава ускорих с копчето от волана и пак премигна за част от секундата.

На някой случвало ли му се е подобно нещо и някаква идея на какво може да се дължи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и на мен ми се е случвало един–два пъти, но не съм задълбавал. Предполагам, че е свързано с работата на алтернатора – може нещо да е тръгнал.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли при какви обстоятелства светва звездичката на клъстъра?
Случвало ми се е докато карам в права линия с постоянна скорост, както бърза, така и бавна, без никаква логика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ми се смееш, но аз лично изобщо не разбирам какъв е въпросът. Просто не знам какво означава думата "клъстъра". Опитах някакви търсения в гугъл, но резултатите са само някакви компютърни термини. Може ли да поясниш с някакви синоними или по друг начин, че24 часа никой да не отговори за някаква звездичка - сигурно също не са разбрали въпроса.  

 

Сетих се сега за този въпрос като се прибирах, и ми беше интересно да разбера какво е, ако някой е отговорил, защото ми светна предупреждението за възможни поледици, което е като снежинка  на фона на пътно платно и светва когато е било над 3 градуса и сензора за външна е отчете 3 гр. Но едва ли питаш за това. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за това пита колегата. Клъстър предполагам идва от съкратеното "gauge cluster" от англ. и означава таблото (с показатели за километраж, обороти и пр.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах какво е.

https://www.hondacarindia.com/ownersmanual/webom/eng/jazz/2016/details/106278046-289681

 

Втората картинка. Интересно, ако не го бях прочел в интернет, нямаше изобщо да се сетя какво точно се опитва да ми каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, на пре-фейса просто ти мига няколко пъти числото за градусите. Там е по-голяма чуденка, ако не знаеш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля, че в тази тема е позволено да се пускат подобни постове, но ако не е, се извинявам предварително. Сменям Сивика с Акорд 7.На път съм да взема ето тази кола - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551019429727649&slink=9zqv6v

 

Моля, ако някой има мнение за тази обява да сподели.

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля някой колега с Акорд 7 седан да каже - има ли отвор от задната седалка към багажника и какви са размерите? Ссваля ли се облегалката (изцяло или частично - примерно 2/3)? Благодаря предварително на отзовалите се 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за отвор за ски.... седана няма... 

Седалките се свалят 2 към 3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, h5rov написа:

Ако говориш за отвор за ски.... седана няма... 

Седалките се свалят 2 към 3.

Бих се усъмнил в това твърдение...При мен отвора е голям трапецовиден, като сваля седалките събирам велосипед със свалено предно колело...

Облегалките се свалят двете или едната или заедно. Не стават хоризонтални, леко повдигнати към предните облегалки...

honda-accord-euror-2007-b.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При някои седани (не акорди) като свалиш подлакътника има опция за отвор там за дълги тънки предмети като ски. Мисля, че това имаше предвид. Аз също не съм сигурен колегата, който пита, дали това имаше предвид, но мисля, че му отговорихте добре.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря ви за разясненията. Конкретния предмет за пренасяне е синтезатор 🙂 Като гледам снимката на колегата JapCar куфара би трябвало да влезе в отвора на свалената 1/3 облегалка. Питах за централен отвор понеже знам че има в някои седани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централен отвори аз разбирам този от снимката, много удобен е за дълги предмети като ски и разни такива. При него не е необходимо да се свалят седалките. Акорда го няма, но се сваля седалката за разлика то на Легенда-та.

trunksky.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас сблъсквал ли се е с нещо като съскане при преминаване през неравности, дори и гладки такива. На 95% съм убеден, че се чува от колоните отзад обаче само. 

Имам го почти откакто притежавам колата. Не знам дори дали не е било и от самото начало или след някоя интервенция, че първите дни като я взех всеки ден беше при различен майстор. Имам някакви съмнения, че за пръв път го чух след поставянето на парктроника, но не съм на 100% сигурен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид плавни неравности, но не мога да си коригирам мнението. При по-рязки също го има. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен съска задният десен амортисьор при разпъване. Това е първото, по което разбрах, че обезшумяването не е на желаното ниво, защото в други коли никога не съм чувал амортисьор да съска, ако не са свалени стъклата. На тази се чува и на моменти е много неприятно. Щом подозираш парктроника - изключи го за проба. Няма логика да е от него, защото той получава захранване само като си на задна (ако е свързан по предписанието), както и няма логика да влияе на колоните, защото те са свързани към усилвателя. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли настройка на аудиото да се разпредели силата на звука между предни и задни колони ?! Със обикновенна аудио система съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с премиум аудиото и има. Бих очаквал, че и обикновеното също има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, jungles написа:

Има ли настройка на аудиото да се разпредели силата на звука между предни и задни колони ?! Със обикновенна аудио система съм

Всяка аудио система го има, нарича се Fader или Fade.

Нека някой да каже как става, или поръчкай сам или прочети в книжката...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги добър вечер,имам едно питане.Когато си купих моя Акорд фаровете бяха с не фабричен ксенон,крив,грозно светещ,абе направо яко дразнеше картинката.Реших да го махна и си сложих обикновени крушки philips 55вт,обаче с тях е неква мъка нищо не се вижда.Съвет за хубави крушки?Или нещо да направя с фаровете?П.П. Доста се измъчих много тясно и с тоя цокъл  H1 доста трудно ги наместих.Акорда е 2003 бензин 2.0 ако има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, JapCar написа:

Всяка аудио система го има, нарича се Fader или Fade.

Нека някой да каже как става, или поръчкай сам или прочети в книжката...

Колега ако знаеш , сподели .. Нали затова е форума , ако някой знае директно да сподели ,а не да ме качваш на пържалка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш бутонче с иконка говорител, натискай го последователно и ще ти изрежда наличните функции, една от които е баланс отпред / отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, ceco_accord написа:

Ако имаш бутонче с иконка говорител, натискай го последователно и ще ти изрежда наличните функции, една от които е баланс отпред / отзад.

Ами ако натискам правилното бутонче ми излиза само бас и требъл ! Ако е на друг бутон или има допълнителна задържаща функция ще съм ти благодарен ако споделиш как е ?! Със сигурност е нещо просто ама като не го знаеш питаш :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасявам се че за обикновеното аудио, това е всичко което имаш. Аз съм с премиум и освен ниски и високи имам баланси на ляво / дясно, отпред / отзад, както и функция за автоматично увеличаване на звука при нарастване на скоростта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, ceco_accord написа:

Опасявам се че за обикновеното аудио, това е всичко което имаш. Аз съм с премиум и освен ниски и високи имам баланси на ляво / дясно, отпред / отзад, както и функция за автоматично увеличаване на звука при нарастване на скоростта.

Така си помислих и аз колега ,и споменах ,че съм "симпъл" иначе благодаря ! Адекватен отговор , защото грозният седан има повече колони от прекрасното комби :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам , ако намеря модул премиум за " симпъл" без да слагам бас и ала бала , ще мога ли ползвам  balance функцията ?! Дразни ме, само отпред блъска ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан или комби - няма значение. Броят и функциите зависят от нивото на оборудване и от наличието или липсата на премиум саунд системата.

Как искаш баланс, като нямаш говорители в задните врати?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...