Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Ето една снимка и от мен на пепелника, дизел преди фейса. Умишлено изключих светкавицата.

 

IMG_20181111_010638.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, бензин пре-фейс, е същото, но вътре крушка за смяна не се вижда (на осветлението на запалката).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, goga написа:

Ето една снимка и от мен на пепелника, дизел преди фейса. Умишлено изключих светкавицата.

 

IMG_20181111_010638.jpg

 

Колега, би ли споделил как се сменя крушката на запалката, понеже твърдиш че се сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За запаклата  крушката която осветява кръгчето.Вчера я разглобих след като свалих буксите се маха една пластмаса и на върха и има една малка крушка и не видях да може да се сваля.Та въпроса ми е цялото ли се сменя или само крушката?Ако е само крушката как става?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т5 са крушките и на запалката и другата, сменят се и двете поне на фейсовите, аз си ги подмених даже с лед.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня точно вече, но като си свалях дивидито, че не ми чете диска ги видях, че са две крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях къде е крушката, не се бях сетил по-рано.

Ето 2 снимки, със зелено съм показал буксата и къде стои крушката:

Опа, чудите се защо няма снимки, еми питайте тези които отговарят за опцията  ъплоудване на файлове, която липсва за пореден път...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи докато ровичках съм забравил предния плафон да свети цяла нощ :wacko:...паля сутринта и все едно на манивела, всичко светна като коледна елха по таблото, плафона мига като крушка пред изгаряне.

Все пак запали, плафоните останаха да светят, и тогава разбрах какво съм си причинил :biggrin:...

 

Та внимавайте зимно време с плафоните :bye:

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм забравял предния плафон да свети цяла вечер но нямах никакви проблеми с паленето а съм и с някакъв  акумулатор от свръх неизвестна марка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер на всички.Имам малък проблем преди няколко дни чух странно скърцане от към пистовият ремък. Стигнах до извода че е обтяжната ролка.Смених я  но след 2 дни шумът се появи отново.Та въпроса ми е може ли да скърца водната или хидравличната помпа и как да разбера кое е?Колата е Accord бензин 2.0 2003г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те подвеждам, но аз имах сходен проблем...Преди време закупих, комплект ремъци, ролки, помпа, подмених всичко..След 2 дни, пистовия ремък започна да издава онзи дразнещ звук, отидох при един мой човек и се оказа, че ремъка не е поставен както трябва, 2-3 намествания и всичко заспа. До ден днешен няма прпблем..

 

п.с. Виж дали е сложен както трябва (може да е разместен, дебалансиран..) Поздрави :) 

Редактирано от BlueDream4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Атанас Данчев написа:

Добър вечер на всички.Имам малък проблем преди няколко дни чух странно скърцане от към пистовият ремък. Стигнах до извода че е обтяжната ролка.Смених я  но след 2 дни шумът се появи отново.Та въпроса ми е може ли да скърца водната или хидравличната помпа и как да разбера кое е?Колата е Accord бензин 2.0 2003г.

Видео и звук е най малкото,което би могло евентуално да помогне тук. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, JHM написа:

Видео и звук е най малкото,което би могло евентуално да помогне тук. 

https://dox.abv.bg/download?id=cb617b67fd

 

Редактирано от Атанас Данчев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имах преди месец същото "цвърчене" от към ремъка.След като ходих на няколко места,нищо нередно не откриха.Пробвай да го намокриш (напръскай го с вода),по време на работа и ако спре значи симптома е като моя,който реших по друг начин.;)Ще чакам да кажеш и ти давам решението на проблема,при мен се получи и шума го няма вече.От ремъка беше шума,а не от ролките.

Поздрави!:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, JHM написа:
Преди 1 час, JHM написа:

Колега,имах преди месец същото "цвърчене" от към ремъка.След като ходих на няколко места,нищо нередно не откриха.Пробвай да го намокриш (напръскай го с вода),по време на работа и ако спре значи симптома е като моя,който реших по друг начин.;)Ще чакам да кажеш и ти давам решението на проблема,при мен се получи и шума го няма вече.От ремъка беше шума,а не от ролките.

Поздрави!:)

Напръсках го и вярно спря да скърца.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така..мн.добре,сега ще трябва да вземеш един флакон "wd40" и да го напръскаш повреме пак на работа ,от вътре и от вън докато спре скрибуцането му.Аз повторих процедурата два пъти и скрибуцане на ремъка няма.Всичко това го отдавам да застудяването и възможно зацапване на ремъка,когато ми сменяха маркуча за високото налягане в Бултрако. 

Пробвай го този вариант,преди да са те оскубали,я за помпа,я за някоя шайба.Страничен ефект,за сега на се забелязва.

Успех!:)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, JHM написа:

Така..мн.добре,сега ще трябва да вземеш един флакон "wd40" и да го напръскаш повреме пак на работа ,от вътре и от вън докато спре скрибуцането му.Аз повторих процедурата два пъти и скрибуцане на ремъка няма.Всичко това го отдавам да застудяването и възможно зацапване на ремъка,когато ми сменяха маркуча за високото налягане в Бултрако. 

Пробвай го този вариант,преди да са те оскубали,я за помпа,я за някоя шайба.Страничен ефект,за сега на се забелязва.

Успех!:)

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя за фаровете за мъгла - днес сложих Филипс лед Луксеон и съм изключително доволен от резултата, скъпи са да, но има защо.

 

Леко е труден монтажа заради обемното охладително тяло, но с леко наместване се получиха нещата.

 

Ето и модела:

 

 

F28578A3-22F0-40C1-B6B3-3A238C19011B.jpeg

28870F79-76E2-450C-AE82-5437D60578DD.jpeg

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги пробва? В мъгла или без?

 

Тези са 6500к, а в мъгла трябва да е по-добре по-топлата светлина. Примерно добро обяснение по въпроса тук.

 

А за без мъгла да ги пускаш... Вярно, че бият ниско долу, но тези са толкова силни, че даже не са хомологирани за движение по пътната мрежа.

 

28870F79-76E2-450C-AE82-5437D60578DD.jpeg.78e71058a22c7e59fda4ff23c7e677d2.jpeg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той да е единственият, ще го преживеем. 

Такива случаи са си направо за Бонус-Малус системата (ако я приемат) 

Уважаеми колеги, не сте само вие на пътя. Поздрави и успех на всички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите стъкла не са бели, а жълти!

Пробвах ги на тъмно на път, където няма коли (не съм длъжен да ви давам подробности).

 

Към @NikiG какъв Бонус-Малус колега? Това са фарове за мъгла, не за дневни (ако за това ги ползваш).

 

Е, радвам се че избързахте с негативните коментари, а сега да видим какво друго ще измислите, след като Ви отговорих...:bye:

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито аз, нито вярвам и Ники, сме искали да си осмислим деня, като ти намекваме, че това, което правиш не е колегиално, а най-малкото не и законно.

 

Но предвид, че ден не минава без да се чудя как ще си оправим държавицата, която ти не пропускаш да нахраниш колко е зле, все едно сме безучастни в това, малко ми се губи личния ти пример в случая. Или ми напомня на това:

 

На 31.08.2018 г. at 20:20, Japanese fever написа:

"Дейба скапаната държава" - мислеше си Пешо, неуспявайки да уцели контейнера за боклук, от осмия етаж.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой свалял ли си е кората на предната колона? Искам да пъхна два кабела (микрофон и видеорегистратор) под еърбега, за да не му пречат. Та, търсих в нета, но там намирам различни варианти за различните модели.

 

Някои са с дърпане:

 

 

 

Други, като CR-V 3 са с почукване:

 

А трети са с болт под капачката:

 

Някой знае ли акорд 7 към кои спада?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вкарвал кабела на видеорегистратора, но не свалях кората. Открехнах леко и го набутах с отвертка само да не се вижда, едва ли ще пречи на еърбега...то като се стигне до там, той е голяма сила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ползвате оригиналния микрофон. Аз свързах blutooth модула от Yatour към оригиналния. Естествено, от тук нататък, няма да работи вече за гласови команди към колата, но пък и без това не ми трябват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С отверка или нещо плоско, внимателно, за да не нараниш около него, изтегляш капачето на което пише "еърбег". То реално не е капаче а е държача /щипката/ който прикрепя кората към гредата. После я изтеглящ цялата /кора/ нагоре за да се измъкне от долния край.

Редактирано от chavdarbs
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега забелязах, че в основата на задната чистачка на комбито (на оста на въртене) ми липсва капачка и стои открита една гайка. Или не съм забелязвал преди, или (по-вероятно) някак си съм я загубил.

 

Може ли някой да щракне една снимка, да ми покаже как изглежда с капачката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли може сама да падне, но пък умишлено, лесно се откопчава.

IMG_3101.JPG

IMG_3102.JPG

IMG_3097.JPG

IMG_3100.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

Или не съм забелязвал преди, или (по-вероятно) някак си съм я загубил.

Или на някой му е трябвала!:pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно. Е по-добре да липсва капачка, която да търся, отколкото да е по дизайн с открита гайка :D

Мерси, колеги.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
39 minutes ago, Pavel_Pavlov said:

Страхотно. Е по-добре да липсва капачка, която да търся, отколкото да е по дизайн с открита гайка :D

Мерси, колеги.

И моята липсва, ако намериш, пиши. Мисля да разгледам и други модели, предполагам и от друга кола ще стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Пръскалката на предното стъкло пред шофьора не ми работи. Искам да я сваля да я почистя, но не знам как става. Моля ако някой го е правил да сподели. Става въпрос за Акорд 7 генерация 2.4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/9/2018 at 1:13 PM, gmarinov said:

И моята липсва, ако намериш, пиши. Мисля да разгледам и други модели, предполагам и от друга кола ще стават.

Малко късно ти отговарям, но за около 8лв и 2 седмици доставка си взех от Бултрако София.

 

Един въпрос: една приятелка неволно трясна задната врата в една стена на излизане от колата. Сега най-външния ръб изглежда като на снимката (игнорирайте мръсотията, в това време се събира за няколко дни само). Одраното е малко и дори не много видимо, но мисля, че е добра идея да се оправи преди да тръгне ръжда. Какво е препоръчително да се предприеме в тази ситуация (не съм направил още каско)? Би ме устройло дори да се възтанови лака, без боя – както казах, малко е и не се вижда много.

 

Untitled.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Pavel_Pavlov написа:

 

 

Одраното е малко и дори не много видимо, но мисля, че е добра идея да се оправи преди да тръгне ръжда.

 

Untitled.png

Ръжда на такова място няма да тръгне никога, още повече ламарината не се вижда... Взимаш спрей с подобен цвят или ти правят точната боя според цветовия код (минимално възможно количество, ще имаш и за други случаи), пръскаш/потопяваш клечка за уши (памучето) и цапваш внимателно мястото. След изсъхване може да се повтори няколко пъти до запълване на олющеното... От лак няма нужда.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е термостат на 2.4 бензин с оем и да помни горе долу колко му е излезнало, че тези от бултрако не бързат с отговорите въобще и да знам дали да се готвя психически за поредната част, която е 3 пъти по-скъпа от на всяка друга марка или е нещо разумно. 

На предната кола го взех оригинален за около 60лв по спомен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу 60 лв ми излезе ОЕМ с поръчка от Япония, не съм го сменял защото майсторът каза че няма нужда.

1522252670_2019-01-2812_06_06.thumb.jpg.90bbc8613cdfc3268167c3affd0b24b5.jpg

Редактирано от isullivan
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих оригинален от amayama.com

Излезе ми 50лв. с доставката от Япония и дойде за една седмица. Но моят е друг тип.

Провери си по ОЕМ номер дали това е твоя: https://www.amayama.com/en/part/honda/19301raf004

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Взимаш спрей с подобен цвят или ти правят точната боя според цветовия код [\quote]
Има ли някое проверено място в Пловдив от което сте доволни?

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, sMARTBomber написа:

Има ли някое проверено място в Пловдив от което сте доволни?

Да каже някой пловдивчанин, аз съм на 3000км от Пловдив... :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...