Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Чудно, 5 до сега не съм го правил. Какви са симптомите, че има нужда и колко струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за реглажа на клапани – симптоми могат да бъдат малко „тракащ“ шум от двигателя или, ако е вече крайно належащо, дори загуба на мощност, нестабилни обороти в свободен ход… Процедурата не е скъпа в сервиз (до 60лв, има и по-евтини), единственото неудобство е, че се прави на студен двигател, т.е. трябва да оставиш колата. Щом не си го правил, определено е препоръчително.

 

ПС: Виждам, че си с дизел. Книжката, която цитирах е за моята кола (бензин), така че не знам дали има разлика с дизелите. Реглаж на клапани обаче аз бих направил при всички случаи, за да знам кога е правен последно.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела няма такова нещо като регулиране на клапани!

С хидравлични повдигачи е..

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.09.2018 г. at 9:31, Pavel_Pavlov написа:

Копчетата на волана не светят ли само при фейса? Моите със сигурност няма как да светят.

 

До колкото знам, копчетата на волана светят на коли от 2005г. нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като сте започнали с лампите.

Някой може ли да ме упъти към предпазителя на "3-тия стоп" - този който е на задното стъкло, автомобила е седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че третия стоп може да има отделен предпазител, логично е да бъде свързан заедно с другите две стопсветлини.

Редактирано от Tokio
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Tokio написа:

Не мисля, че третия стоп може да има отделен предпазител, логично е да бъде свързан заедно с другите две стопсветлини.

Благодаря.

Да наистина е логично, но надеждата умира последна :)

 

Значи добавям още един въпрос - това нещо от към купето или от към багажника  са му конекторите, да видя дали стига 12V до него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В багажника точно под стопа има една букса, в която влиза кабела за захранването към него.

 

Ако се слага спойлер на капака на багажника, неговият кабел е със същаия размер и тип на буксата и просто се разкача захранванващия кабел към стопа на стъклото и се закача към този на кабела на спойлера.

 

Един приятел си взе 7-ген тези и дни и при него не свети третия стоп (вързан по описания по-горе начин към led на спойлера). Но при теб, предполагам, щом питаш за предпазител си отметнал варианта да ти е изгоряла крушката?!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, @Zlatozator

Аз бях решил, че е диодна редица, като на джаза ни. Изобщо не бях погледнал да видя, че е крушка, която разбира се е изгоряла и до която има много лесен достъп. :shy:

 

... и ще си позволя да продължа с глупавите въпроси :)

Решил съм да поръчам LED лампи за стопове габарити и т.н.

Как изглежда "двусекционната" лампа, която комбинира стоп и габаритна светлина, в LED вариант?

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С крушка е, да. Макар дори на сивик 6-ген да е с ред крушки или лед, на Акорд 7 и на Сивик 8 са решили да сложат по една крушка в средата на третия стоп за по-просто. Много странно решение за и без това скъпи автомобили.

 

Относно LED - направил съм симетрично да са ми и двата стопа за мъгла, а задната светлина изнесох долу при теглича (трябва да си ъпдейтна темата за колата някой ден). Та, поръчал съм си LED за светлините за мъгла от този вид. Ще видя как ще е и ще пиша. Те трябва да са и доста къси, защото няма много място и не знам дали ще се поберат изобщо, макар че избрах най-късите, които що годе изглеждаха, че ще светят. С лед съм и на задния номер (по-точно камера с лед и чист лед от другата страна). Но не бих сложил лед-чета в габаритите и стоповете. Преди време имаше разни опити в нета и изглеждаха доста зле. Т.е. ако си представиш как прозрачната крушка осветява и рефлектора на гърба на стопа, не виждам как лед крушка ще може да се извие така, че да го осветява и тя. Ама това са си мои размисли, не пречи ти да пробваш :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Чавдар K написа:

и ще си позволя да продължа с глупавите въпроси :)

Решил съм да поръчам LED лампи за стопове габарити и т.н.

Как изглежда "двусекционната" лампа, която комбинира стоп и габаритна светлина, в LED вариант?

Слагай смело,само че Osram premium,с такива съм аз.Утре ще ми пристигнат и последните две за третия, вече коментиран по горе стоп и за мъглата.Инъче ето така изглеждат на моята отзад:

20180426_202337.thumb.jpg.8b958ceabcb4a8d1a00b1ded89eeef8b.jpg

Стопа е червен лед осрам ,а габарита е бял,за това е разликата в цвета.И двете са от премиум серийте.:)

За стопове тези:

7915r-1.thumb.jpg.13c898e39862f528904ac31ff5c3cce6.jpg

Редактирано от JHM
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Чавдар K, имам няколко различни модела лампи (бели, жълти, червени), сравнително наблизо си ми, така че ако искаш да ги пробваш - пиши едно ЛС или звънкай по тел., ще ти дам лампи за  да прецениш кои биха ти харесали, и да поръчваш. 

 

@Zlatozator, червените ЛЕД-ве на Осрам, модел 2880R (серия Стандарт, по-слабата, подходяща е за заден вътрешен габарит), е проектирана добре и свети идеално в много широк градус, на практика във всички посоки, осветява целия рефлектор без никакви проблеми, съвсем равномерно. Специално за този модел лампички - това, което си описал като проблем, го няма. 

 

С лампите за мигачите трябва да се внимава, защото ако са по-дълги - не влизат в задните мигачи. В предните има място много и не са проблем дългите лампи, но отзад...  

 

Ето тези например пасват навсякъде без никакви проблеми:

 

https://www.aliexpress.com/item/CX-5-light-7443-Brake-lamp-T20-canbus-Red-Brake-bulbs-car-led-7443-24VAC-Lights/32771310853.html?spm=2114.search0104.3.1.4ff94d79mCptsb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10059_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_10304_10307_10820_10821_10302,searchweb201603_2,ppcSwitch_0&algo_expid=05615780-d9fc-4382-be4b-4035abcc5c90-0&algo_pvid=05615780-d9fc-4382-be4b-4035abcc5c90&priceBeautifyAB=0

 

С такива бели съм на задната светлина, а с червени - на стоповете. Днес пробвах бялата на мигача и ми хареса яркостта, мисля да си поръчам и в оранжево, защото сега съм с Осрам Стандарт и са леко слабички. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще слагаш led на мигача, ще трябва да си играеш с релето. Освен ако вече не си го направил отдавна де... Аз преобърнах абсолютно всичко в интериора и екстериора на LED, освен късите, дългите и мигачите. През 4-5 месеца, някой преден габарит започва да мига на дискотека, но това е защото са евтини китайчета. Ако знаех някои по-качествени и също така доста силни, добре са дошли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ogi28b написа:

@Чавдар K, имам няколко различни модела лампи (бели, жълти, червени), сравнително наблизо си ми, така че ако искаш да ги пробваш - пиши едно ЛС или звънкай по тел., ще ти дам лампи за  да прецениш кои биха ти харесали, и да поръчваш. 

 

Благодаря ти, мисля да се възползвам :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, smirky написа:

Ако ще слагаш led на мигача, ще трябва да си играеш с релето. Освен ако вече не си го направил отдавна де... Аз преобърнах абсолютно всичко в интериора и екстериора на LED, освен късите, дългите и мигачите. През 4-5 месеца, някой преден габарит започва да мига на дискотека, но това е защото са евтини китайчета. Ако знаех някои по-качествени и също така доста силни, добре са дошли.

 

Човека към който се обръщая е написал ръководство как става, та много добре знае този факт :rolleyes:...ако се овръщаш към ogi28b

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 30.09.2018 г. at 20:18, Zlatozator написа:

не виждам как лед крушка ще може да се извие така, че да го осветява и тя.

Освен в случая, когато леда свети в посока рефлектора, както е при този модел на Филипс, който ползвам от няколко години вече. 

112233.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В реда на мисли за светещи бутони, тези двата трябва ли да светят

 

1206034181_viberimage.thumb.jpg.c23bd65bf00811af85e98f26b1a65120.jpg

 

На този за огледалата му свети прозорчето само като е натиснат.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 2-та си почиват :) Така са, не светят. И аз съм питал..

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какви са стойностите за отвор при реглаж на клапани на K24A3? Имам тези, но искам да ги потвърдя на 100%:

 

Intake: 21–25mm

Exhaust: 25–29mm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифрите са верни, но пред тях се усеща фрапираща нужда от още една 0-ла и запетайка. :) Потвърдено на 10%.

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Цифрите са верни, но пред тях се усеща фрапираща нужда от още една 0-ла и запетайка. :) Потвърдено на 10%.

Та, хлабините са:

                           Intake: 0,21–0,25mm

                           Exhaust: 0,25–0,29mm

Цецо, корекция на потвърждението: 1% е...   :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Niakoi написа:

Та, хлабините са:

                           Intake: 0,21–0,25mm

                           Exhaust: 0,25–0,29mm

Цецо, корекция на потвърждението: 1% е...   :drunk:

Да, 1% е. Мойта стана малко "присмял се хърбел на щърбел". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Мерси, колеги. Регулираха ми клапаните с тия толеранси (със нулата отпред), ама нещо се разтрака двигателя след това, та ще се връщам при майстора. Исках да проверя дали са точни числата преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 minutes ago, Pavel_Pavlov said:

:D Мерси, колеги. Регулираха ми клапаните с тия толеранси (със нулата отпред), ама нещо се разтрака двигателя след това, та ще се връщам при майстора. Исках да проверя дали са точни числата преди това.

И при мен след реглажа двигателя (преди 10к км) ми се чува като раздрънкан опелски екотек и мисля да карам майстора пак да ги отваря. 
Според майстора защото са гонени горните граници на допустими хлабини се чуват така, защото били по хлабави.... :sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време наблюдавам много особен симптом. Чува се някакъв звук наподобяващ когато примерно е валяло и не си карал колата 2-3 дни и дисковете са ръждясали, при потегляне се чува един звук. Та това нещо се случва в 9 от 10 случая максимум 10 секунди след потегляне, но не при самото потегляне нали.Тръгвам и след 5-10 секунди се чува, понякога доста осезаемо и това е. Не е нещо повтарящо се, чува се веднъж и това е. На другия ден пак. Това в сервиз ме съмнява да го хванат, а малко започва да ме притеснява :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за звук подобен на силно почукване/щракване, аз го имам откакто я взех колата.

След като никой не успя да каже от какво е, се примирих и така си карам. Ако оставя да згрее колата на място, след потегляне го няма този звук, тръгна ли обаче веднага и да подам газ по-рязко звукът е там, според моят слух идва от ДВГ отсег, но почти не възможно да се определни откъде точно. Моето усещане, е че идва от ДВГ отсег в частта в която е скоростната кутия, но това е моят слух.

 

Интересното, е че с втори човек който слушаше отвън каза че не се чувало толкова отчетливо, в купето се чува по-силно - пълен шах за мен :confused:, вече 4г. и 6м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали някой не споменаваше, че това е някакъв само-тест на ABS-а...?

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тест на ABS-a е, и не е свързано с диапазон от време, а по-скоро при първото достигане на 20км/ч след запалване и потегляне.

 

При по-старите хонди имаше "прихъркване", докато сега е само "почукване".

 

П.П. Времето отлетя и то май нашите вече станаха "по-старите", като се замисля...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Zlatozator написа:

Точно тест на ABS-a е, и не е свързано с диапазон от време, а по-скоро при първото достигане на 20км/ч след запалване и потегляне.

 

При по-старите хонди имаше "прихъркване", докато сега е само "почукване".

 

П.П. Времето отлетя и то май нашите вече станаха "по-старите", като се замисля...

Ми моята е фейслифт, но не съм чувал тези шумове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го..,има го и при мен,пускайте музиката и не го мислете!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.09.2018 г. at 16:35, chavdarbs написа:

Да, свети, аз си купих крушките от обикновено магазинче за ел. материали. Бяха някакви стотинки.

 

037621080.thumb.jpg.197ef8e0b5712804e40e1d96f3b602ed.jpg

 

В пепелника има една крушка, дали е същата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, isullivan написа:

В пепелника има една крушка, дали е същата ?

 

Не знам, не зъм го отварял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички от 1 седмица съм горд собственик на Honda Accord  7 генерация.Днес смених крушката на пепелника и разбрах че не ми свети и осветлението на запалката.Въпроса ми е само крушката ли се сменя или цялата пластмаса с буксата?И  къде се продават?А забравих Хондата е 2.0 бензин 2003г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано съм разглабял много пъти конзолата и там крушка не съм виждал да има, на запалката.

Вземи си от морга целия пепелник направо, но виж да си сигурен че е от запалката проблема.

Сигурен ли си, че си закачил и двете букси на запалката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделна крушка е на запалката, поне при дизела е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази на пепелника, и е сменяема?

Ако е така кой цокъл е, защото на бензина крушка, сменяема, не виждам.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали има разлика между фейс и пре-фейс, между бензин и дизел, но на фейсов дизел има 2 лампички - едната осветява леко пепелника през едно прозорче и е както казваш - T5 (W1.2W). Другата осветява кръгчето около запалката и не съм сигурен каква е, защото моята си свети и не ми се е налагало да я подменям. Прилагам картинка: (за снимката самата запалка е извадена, за да се вижда осветлението под нея)

IMG_20181110_195704_HHT.jpg

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...