Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Издърпай целият централен пластмасов модул (този с решетките).Това става с 2 шестограма на "Г" пъхаш в двата края,така че малката част на шестограма да влезе в най долният процеп и издърпва на вън.Като го изкараш отзад има по две щипки от двата края и тях повдигаш на горе (важна е последователността).Ако имаш късмет и се е спряла там някъде добре.За надолу незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я виждаш, намотай малко хартиено тиксо (с лепилния слой навън) или дъвка, върху тел (с огънат на U край) и пробвай да я лепнеш и издърпаш с него. Ако не се вижда се опасявам че ще падне разглобяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих - няма я. При падането се чу че издрънчава надолу...

Цецо, не се вижда за съжаление...

Някой има ли идея как да я извадя от най-долу. Кое се разглобява и като карам така дали ще отиде нанякъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни на макс да духат само средните духалки,може и да излезе.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, sMARTBomber написа:

Извадих - няма я. При падането се чу че издрънчава надолу...

Цецо, не се вижда за съжаление...

Някой има ли идея как да я извадя от най-долу. Кое се разглобява и като карам така дали ще отиде нанякъде...

 

Предполагам вече е паднала, на дъното на корпуса , в който се намира моторчето и перката на парното, ако освен не се е задържала на някоя клапа.

Ако е там, трябва да извадиш това моторче и перката му и може да я намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма да е стигнала до турбината. Тя е в жабката където сменяме въздушния филтър, едва ли е стигнала до там. Има по-ниски части. Като духалките на краката и под задните седалки.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задачата ти е много трудна :(

 

a694752d4a23f4a32abe01f660fc641c-1056x52

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Коя щанга е за сходимоста(дето болта е на ексцентрик) че не мога нещо да се оправя ?
http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/e4f8cde637edafe1a3bba25f4e25b2e2-1056x527.gif
 
Ето за тази питам ?
22.thumb.jpg.f5716886843e780bf4300cbff507327f.jpg

Точно тази определя сходимостта!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам два въпроса относно моя акорд 2.4 (2005).

1. Буксата която е в подлакатника, с какво се различава от тази за пепелника? Пробвах да вържа един компресор за гуми към нея, но нямаше ефект. При запалката си работеше.

2. Решил съм да слагам газ, но дилемата ми е между Романо или BRC. Моля, колегите които са газифицирали този мотор да кажат тяхното мнение. Принципно и двете в момента са на цена 1350лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, bobx3m написа:

1. Буксата която е в подлакатника, с какво се различава от тази за пепелника? Пробвах да вържа един компресор за гуми към нея, но нямаше ефект. При запалката си работеше.

Мисля че са леко различни и май задната работеше само "на контакт".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, bobx3m написа:

Здравейте,

имам два въпроса относно моя акорд 2.4 (2005).

1. Буксата която е в подлакатника, с какво се различава от тази за пепелника? Пробвах да вържа един компресор за гуми към нея, но нямаше ефект. При запалката си работеше.

2. Решил съм да слагам газ, но дилемата ми е между Романо или BRC. Моля, колегите които са газифицирали този мотор да кажат тяхното мнение. Принципно и двете в момента са на цена 1350лв.

1. Според мен са еднакви, но със сигурност са на различни предпазители. Тази в подлактника ако не се лъжа е дори на самостоятелен. В подлакатника ми беше спряла и ползвах на пепелника. Един ден се заядох и смених предпазителя и заработи и тя, а нямаше други загаснали уреди.

2. Аз съм с BRC вече 60к, мога само положително мнение да изразя. За Романо нямам наблюдение, други колеги да се произнесат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.И на двете букси,компресора за помпане на гуми и зарядното за тел. си работят.

2.С брц съм 50000км. няма ядове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/19/2018 at 14:00, bobx3m написа:

Здравейте,

имам два въпроса относно моя акорд 2.4 (2005).

2. Решил съм да слагам газ, но дилемата ми е между Романо или BRC. Моля, колегите които са газифицирали този мотор да кажат тяхното мнение. Принципно и двете в момента са на цена 1350лв.

 

Аз ползвам Романо и съм доволен 30к км някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще сменям маслото и искам да си купя и филтрите.

- въздушен, маслен и филтър купе

 

Ще ги купувам от avtochastionline24.bg, но има различни размери и аз не знам как да разбера, кой трябва да взема за моята кола - Accord 7, 2.4/190к.с., 2006г.

 

Някой може ли да помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/19/2018 at 7:37, h5rov написа:

Според мен няма да е стигнала до турбината. Тя е в жабката където сменяме въздушния филтър, едва ли е стигнала до там. Има по-ниски части. Като духалките на краката и под задните седалки.

 

Въздушния и този за купето, размерите варират според производителя, с около 2мм в оразмеряването, не пречи.

Проблема е с този за купето, има места на които дават грешни филтри за нашите модели, после не може да го сложиш.

На МАНН, МАЛЕ или КНЕХТ си вземи, за купе.

Въздушен не мога да ти кажа марка, маслен оригинален те съветвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте,

някой сменял ли е съединител на бензинов преди фейс лифт 2,4 двигател? Ако може впечатления и насоки за оригинален/неоригинален, препоръчителен сервиз за услугата и ориентировъчно ценово изражение? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно съединителя, както и аз така и други колеги бихме ти препоръчали от civic k20 комплект. Доста по лек от стоковите к24 е. Ориентирай се към ebay защото цените са по-поносими, до колкото си спомням за комплект k20 ми искаха около 1200лв, а от ebay цената е приблизително на половина и малко по-надолу. А и някак си имам чувство, че качество на предлаганите стоки у нас няма. От кой град си, ако си от Пловдив пиши на лично.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерил съм от coxmotorparts уж оригинален за 425лв без транспорта. Мисля че е добра цена.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво мислите за тези 2 обяви : 

https://m.mobile.bg/details/11525784620715062

https://m.mobile.bg/details/11515841950019508

Може ли да се монтира круиз контрол на модел, който заводски няма такъв и каква би била цената. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 5/15/2018 at 1:51 PM, isullivan said:

 

 

Редактирано от gmarinov
delete

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам 7ца комби от има няма 3 години наскоро и бях сложил понижаващи пружини отпред , но не ми понесе возията и ги разкарах. Сега обаче със заводските леко ми грозне  е визуално висналата задница. Интересува ме някой подлагал ли е подложки на пружините за повдигане отзад? Замислям се и за нови пружини, но стойката на колата си е такава и едва ли ще има особена промяна с тях...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че може да се подложи, но не знам конкретно на нашия модел дали става. Аз съм със стандартните пружини и стойката (както и клиренса) може да видиш примерно в тази моя тема:

И на мен ми е любопитен въпросът ти, тъй като мислех да вдигна със сантиметър задницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

блокира ми ел. облегалката на шофьорската седалка. Някой имал ли е този случай и как го е решил? Слави в Овча Купел не искаше да я погледне защото ако се свали седалката, нещо се чупело и после трябва да се поръчва нова част и няма гаранция че ще може да я оправи. Имах намерение и сам да си я отворя да я видя какъв е случая ама след това което ми каза се чудя...Като бутна лостчето се чува мотора и облегалката помръдва половин сантиметър и блокира, така и в двете посоки. Навежда ме на мисълта да не би някое зъбно колело или предавка да е блокирала...?
Съвети? Да търся цяла от друга кола ли? В доста неудобно (изправено) положение е и не може да си я оставя така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И на моята виичко си свети вече 9 месеца я карам без проблем.Само колекторите съм и сменял в Бултрако Пловдив...доста скъпичко ми излезе 1400 лв. Иначе е добър автомобил

Редактирано от Accord 2007 2.2 i-ctdi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.06.2018 г. at 13:54, garyhobson написа:

Да търся цяла от друга кола ли?

Най добрия вариант е този,има ги не е кат да няма!:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам един проблем с радиото, до преди няколко дена всичко беше ок. Но от скоро, като го пусна почва да препуква, бръжди и няма звук. От къде може да е проблема? Колата е Хонда Акорд 2005г, преди фейса с 2.4 мотор.

 

И още нещо как се сваля този плафон, да сменя крушката? :)

20180828_185404.jpg

Редактирано от blox1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно, има гнездо за фина отвертка.

Подмушваш леко и подваждаш внимателно.

Препоръчително е да позлваш предвиден за това инструмент като това:

https://goo.gl/images/6ix7iz

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно мерси много, а за проблема с радиото, случвало ли се е на някой? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, blox1 написа:

Ясно мерси много, а за проблема с радиото, случвало ли се е на някой? :)

За проблема с радиото трябва да дадеш повече подробности. С премиум саунд ли си и всичко по музиката оригинално ли си е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото ми е напълно оригинално, по музиката нищо не е пипано. Но интересното е ,че при пускането се чува препукване доста силно, намира радио, но няма никакъф звук, и като го оставя пуснато от време на време препуква и пръщи леко. А иначе нямам представа дали е Prenium Sound.

MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1535471473440.jpg_1535471476283.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това от снимката, не е премиум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой има ли кординати и актуален телефон на Дидо от варна да запиша час за преглед. Благодаря предварително на отзовалите се.

 

Поздрави,

 

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде мога да намеря крушки T3 Neo Wedge за подгрева на седалките на нормална цена?

При пуснати габарити свети ли бутона за авариини светлини?

Редактирано от gmarinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, свети, аз си купих крушките от обикновено магазинче за ел. материали. Бяха някакви стотинки.

 

037621080.thumb.jpg.197ef8e0b5712804e40e1d96f3b602ed.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, chavdarbs said:

Да, свети, аз си купих крушките от обикновено магазинче за ел. материали. Бяха някакви стотинки.

 

037621080.thumb.jpg.197ef8e0b5712804e40e1d96f3b602ed.jpg

 

Какъв модел се води крушката и колко вата е?
На бутона на авариините видях, че има 2 лампи, но при мен не свети нито на габарити, нито на пуснати авариини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размени ги и виж дали ще светне на габарити, ако не, значи са изгорели и двете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, не знам какъв модел е. Просто занесох старата изгорялата и ми дадоха същите. 

Да на аварийните има място за две лампи, но свети само едната на габарити. Сложих и лампичка и на другия цокъл но не светна по никакъв начин.

 

037621079.thumb.jpg.a93ccad994386166694a47c56bc2aabb.jpg

 

Между другото, и бутона на шибидаха също свети. И на него му смених лампичката.

Редактирано от chavdarbs
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли казал как го смени, целия плафон ли свали, или твоят бутон е при ВСА бутона?

 

Разглабял съм плафона, но не съм забелязал да има крушка на бутона за шибидаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...