Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Сигурно аз бъркам или може и да има автомат type s фейслифт,понеже преди фейса аз поне не съм виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърза справка в мобилето и карса показа, че и в момента се продават type S автоматик 7-ма..

Има поне две.. Даже едната е на колега от Парарджик.. 

Едва ли са им сменяли кутиите..

Това са брошутите за префейс и фейс на 7-ма ген Акорд. Според тях, можеш да поръчаш Тайп С само с 6-степенна ръчна кутия.

Явно в движение нещо са сменили стратегията.

9197761g.jpg

9197769o.jpg

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за различен пазар (държава) са се предлагали. Затова са по-редки. Ето Кембо е постнал и рамата в обявата. И наистина е такава. Нека по-информираните да кажат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли вариант да си пусна парното да суши прозорците или да духа в купето без първо да пуска компресора на климатика.Защото каквото и да натисна чувам че започва да бачка климатика , въпреки че няма никаква файда от него , защото колата е загряла на MAX , и трябва да натисна AC , за да го спре и да изпише АС OFF :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,без компресор няма какво да изсуши въздуха,а именно сухият въздух маха влагата от прозорците по-бързо.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно аз бъркам или може и да има автомат type s фейслифт,понеже преди фейса аз поне не съм виждал.

Автомобила ,който ,продавам е докаран от Швейцария и наистина е само за тамошния пазар .Държа да отбележа ,че е истински TYPE S   автомат  ФЕЙС   в автентичен вид 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкоз е тайп-с?

Брони, прагове и пейка. И пейката май не е на всички. Тези с ръчните, лъскава топка.

В двигателя нямат разлика. За окачването май също няма разлика, но не съм сигурен.

За всеобщо мнение има 2 основни разлики  

- 1  ва   окачването  е  различно ( видимо е точно с 2см по-ниско) 

-2 ро  тайп С е олекотен  ( усеща се дори и в разхода при извънградско ) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, от какво да е олекотен? ОК, не е екзекютив - няма шибедах, няма премиум аудио (от тук един амп и две тонколони по-лек), няма кожа с подгрев (то не всички EX имат и без това), ама това са все разлики от теглото, поради по-оскъдно оборудване, не от преднамерено олекотяване.

 

Ама пък има липове и по-широки странични прагове, които също тежат. Това пък ме връща на първата точка - "по-ниско" означава ли, че е с по-ниско окачване със сигурност или така само изглежда "видимо", заради добавките отдолу?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нареждали сме се няколко тайп ес и няколко ех и спорт. От гума до калник разлика не видях. След като обаче сложихме ниски пружини на единия падна с 2-3см. Та до колкото ми е известно има и акорди със заводски по ниски/твърди пружини. Но това не е само за тайп ес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от седмица съм горд собственик на този Акорд 2007,2.0 i VTEC,Automatic,само на 60 хил мили,гледан и обслужван като писано яйце от първия си собственик,което ще последва и от моя страна като втори такъв.Въпросът ми е относно размера на гумите,знаех,че е с 18-ки преди да го взема,а всички добре знаем,че заводските предписания са си 16 и в по редки случей 17 като всичко друго над тях отнема максималния лукс от возия,разход и правилното отчитане на скоростомера и тн, за сметка на красотата и визията.Побързах още преди да го взема да си купя 16 с хубави гуми и да ги сменя веднага ,това което обаче видях на фабричния етикет на вратата за размера силно ме изненада,както можете да видите на снимката.Колкото и да рових из и-нет Акорд с фабрични 18-ки не намерих,та просто да сменя гумите и да карам така или да си монитрам 16-ките въпреки всичко?

post-37194-0-23706600-1509654566_thumb.jpg

post-37194-0-60528700-1509654590_thumb.jpg

post-37194-0-77557500-1509654609_thumb.jpg

post-37194-0-48534100-1509654639_thumb.jpg

post-37194-0-21409600-1509654662_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, много добре изглежда,супер интериор!☺Относно гумите,аз бих сложил 16-ките,макар че там на острова пътищата са далеч по добри от нашите.Гумите и джантите 16", са по евтини,по леки и возят по меко.Като цяло този двигател ги понася доста по добре,от по големите цолажи(не му тежат толкова).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо имаш 2 лепенки лепнати една върху друга?

Ето я моята, една цяла.

http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/med_gallery_31251_2199_455800.jpg

Имам съмнение за външна намеса..

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото като е сменил човека размера и са му лепнали и нов стикер - да знае кво да слага и на колко да помпи.. Т.е. постъпили са като в нормална цивилизована държава :)

Ся като си смени джантите отново на 16-ки и ще си разлепи горния стикер и ще се покаже квото трябва :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Днес ме споходи нещастие. Счупи ми се капачката за маслото като я завивах. Резбата се отдели от горната част. Цял ден звъня по морги и никъде не мога да намеря такава. Някой ако има идея откъде мога да намеря моля да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Днес ме споходи нещастие. Счупи ми се капачката за маслото като я завивах. Резбата се отдели от горната част. Цял ден звъня по морги и никъде не мога да намеря такава. Някой ако има идея откъде мога да намеря моля да сподели.

Я дай една снимка, може и да имаш късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги. Днес ме споходи нещастие. Счупи ми се капачката за маслото като я завивах. Резбата се отдели от горната част. Цял ден звъня по морги и никъде не мога да намеря такава. Някой ако има идея откъде мога да намеря моля да сподели.

Я дай една снимка, може и да имаш късмет.

 

post-36094-0-45115000-1509983557_thumb.jpg

post-36094-0-00904200-1509983558_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато намериш друга, залепи я с епоксидна смола или подобно, но преди това абсолютно обезмасляване.

Не е необходимо да се стяга много, гумата си уплътнява, там няма налягане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. Понякога и мойта съм я развивал с чука и съм се чудел кога ли ще я строша.

Малко смях (не за неволята на автора), но по повод премеждието му и исканата снимка се сетих за тоя виц:

post-1741-0-81294600-1510037052.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен, че резбата на тази капачка на моята кола е метална.... утре на светло ще проверя. Вероятно и това са променили след фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Относно моята одисея с капачката за маслото. Намерих такава от Акорд 2006, пасва идеално. Ако на някой му се случи да знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Днес паля в най-студената сутрин откакто имам Акорда. В София валя сняг и според колата беше 2 градуса. След като колата запали, светнаха лампите на ABS и VSA. Накратко - давам на контакт, всички светват и изгасват (както всеки път) - паля колата и ABS+VSA светват отново за около 2-3 секунди и изгасват. При последващите 2 паления през деня - никакви проблеми.
Някой с подобно поведение? Нормално ли е, или някаква грешка се е записала от сензорите.. 

Редактирано от Plamen.Dilkinski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии ниско ти е напрежението в акумулатора. Това е често срещано поведение.  Дискутирано е тук. Май решение няма :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, акумулатора е купуван преди 5 месеца. При последната проверка беше в отлично състояние. :)

Редактирано от Plamen.Dilkinski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Plamen.Dilkinski мисля че няма за какво да се тревожиш, преди време подобно нещо ми се случи и на мен, хондата не беше палена от няколко дни, завъртях на контакт светнаха лампите, съответно изгаснаха и като запалих светна ABS...Угасих колата, запалих пак и проблема изчезна. До ден днешен(около месец вече) не ми е правила проблем. Възможно е някой датчик да се е намокрил..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията :) Възможно е да е от влагата, ще следя :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е датчик, от слаб акумулатор е. Имах същия проблем с чисто нов акумулатор, ходих тестваха го натоварваха го, акумулатора си е ОК, но факт е че нещо тегли ток и то бая, и след заряд след 3-4 дни сякаш пада. Ама свикнах и това е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е датчик, от слаб акумулатор е. Имах същия проблем с чисто нов акумулатор, ходих тестваха го натоварваха го, акумулатора си е ОК, но факт е че нещо тегли ток и то бая, и след заряд след 3-4 дни сякаш пада. Ама свикнах и това е....

Имаш ли bluetooth модул и ако да, работи ли? Ако не, спрял/откачил ли си го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам bluetooth и никога не съм имал. Нямам и нищо допълнително вкл към инсталацията на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че проблема е от акумулатор, може да е чисто нов, но да му е малък стартовия ток. При палене на студено, стартера черпи повече ток и напрежението на акумулатора кляка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tokio 

 

Моя е чисто нов ОЕМ и проблема си остава, колата ми беше на майстор и там седя 4-5 дни, като не е мърдана и момчето ми каза че е трябвало да зарежда акумулатор защото не е успял да я запали на 5-тия ден.... вече не знам къде да търся проблема, уж я мериха и няма утечка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти ремонтирали колата с отворени врати или пък с пуснато радио, нормално е да падне акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно е да са я държали с трансмисия в положение неутрал, при което контактният ключ не може да се извади от патрона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата е ръчка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11/3/2017 at 5:13, h5rov написа:

А защо имаш 2 лепенки лепнати една върху друга?

Ето я моята, една цяла.

http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/med_gallery_31251_2199_455800.jpg

Имам съмнение за външна намеса..

прав си,забелязах го с закъснение,говорих с предишния собственик по въпроса,просто са му лепнали стикер с новия цолаж в/у оригиналния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, един лаичен въпрос.Може ли на дизела да се сложи крайно гърне от бензинов Акорд.Някой знае ли каква е разликата между гърнетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм много компетентет знам, че може. Ако не се лъжа преди време колегата Becko беше постнал снимки на неговия Акорд, точно с тази модификация. Нека се произнесе той...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя щанга е за сходимоста(дето болта е на ексцентрик) че не мога нещо да се оправя ?
http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/e4f8cde637edafe1a3bba25f4e25b2e2-1056x527.gif

 

Ето за тази питам ?

22.jpg

Редактирано от rollin
добавяне на снимка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, chavdarbs написа:

Хора, един лаичен въпрос.Може ли на дизела да се сложи крайно гърне от бензинов Акорд.Някой знае ли каква е разликата между гърнетата.

Въпросите ти са повече от един... 

На първият - да, може да се сложи от бензинов Акорд, но..

Вторият - имат разлики по тампоните за укрепване, както и куките им, и тези от купето. Вътрешно не ги знам как са, но мисля, че бензиновите ползваха по-малък диаметър на тръбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Под "един въпрос" имах предвид въпроса за гърнетата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги - голям гаф!

Изтървах една Micro SD мемори карта във духалката на централната конзола... Някой има ли идея как да я изкарам, че ми е важна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...