Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Има малко неточности в клипа (за кутиите) но като цяло имаме добро представяне, като надежден и красив автомобил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:bba7c96b52

 

Ето я и в бри4ката..

Много забавно :),още вчера и аз го гледах. Общо взето,така както ги представи ми хареса. Особено за комбито.И аз го гледам вече от друг ъгъл и взе яко да ме кефи. Какви са тези лагери, на задно дясно колело, дето разправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста глупости наговори, като цяло, нито едната кола не е тайп С, дизела бил страдал от дюзи и турбо, а нищо не спомена за вериги и съединител. Общо взето доста слабо представяне за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го гледам за забавление. Не беше много точно, но пък забавно. Няма как да знае и разбира от всички марки и модели..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък не тръгва видеото :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забавно е! :)

Ама проблемите на дизела изобщо не са тези. Дори споменатите от него са доста редки, да не кажа единични случаи.

 

ПС. Не знам как, но аз пъво смених заден ЛЯВ лагер. Явно я плъзгам на другата страна :)

Редактирано от petko_z
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво очаквате.... той показа два обикновени Акорда, а разправя че са Type S ..., също така и двата които представяше са със 6 степенни кутии, а после вика че все били с 5 степенни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

5 степенни са ,автоматици,явно не е запознат че всички type s са с 6 степенна ръчна кутия.И двете в клипа са фейслифт комбито като гледам е екзекютив, седана с добавки от type s

Редактирано от Shorty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забавно е! :)

Ама проблемите на дизела изобщо не са тези. Дори споменатите от него са доста редки, да не кажа единични случаи.

 

ПС. Не знам как, но аз пъво смених заден ЛЯВ лагер. Явно я плъзгам на другата страна :)

Е той тези които не ги спомена ги знаят и малките деца вече . :D  Пък и като ги изреди всичките, после как ще поддържа тезата, че си заслужавал парите този Акорд, нали като сметнат хората после съединители, вериги, колектори + 10-те бона за покупката и ще разберат, че нищо не си заслужава  .

 

Ти си извадил късмет с лагерите, предния собственик вече е сменил десния . :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз който не съм собственик на Акорд, но с 2-3 дни четене знам доста повече от колкото той каза в този клип. Наистина очаквах повече.

Преди две седмици гледах ръчките в близките му автокъщи и явно им прави реклама. Доста бяха заедно с автоматиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го гледам за забавление. Не беше много точно, но пък забавно. Няма как да знае и разбира от всички марки и модели..

Точно! Даже като за лаик на тема "хонда", доста се е постарал.

 

То като какви капацитети сме се събрали (не изключвам и себе си от мрънкачите, забележете!) и ADH да правеше ревю на колата, пак някой щеше да му намери кусур!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, подгрева не седалктите бива ли го? Питам, защото обмислям да сменя моя полукожен салон за такъв кожен с подгрев и двете предни ел. Ще ми се да го направя, защото зимата карам на кратки разстояния и ми се ще да ми топли на гъз@. Иначе бензина зимата на 3-4-та мин почва да духа топличко и точно тогава трябва да слизам :D

 

Благодаря предварително за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм с такъв. Ще ги усещаш на 3-тата минута от включването. Демек, първо ти я стопляш, а после тя те грее. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже съм далече от любимата кола, не мога да проверя на място. Може ли някой да сподели дали тези или подобни пружини ще отварят багажника нацяло:

 

http://s.aliexpress.com/aEVNVrie

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм ги гледал тези,но рамената,които държат капака са облечени с пластмасови кори.Говоря за акорд 7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но няма ли отзад място където да се закачи, нещо като тук:6e5143215d7324c2e1c18a1e685a2689.jpg

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ви се меся в приумицата, но ако вали дъжд? С предния Акорд и аз я обмислях, докато при няколко валежа не си рекох -добре че не я сбъднах. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, ако вали, няма да го отваряш дистанционно просто. Или ако товариш ще затваряш бързо и така...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да се получава едно "джаскане" при това отваряне? Което лично мен ме притеснява.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих си го и това, но пък нали има регулиране дължината на пружината. От там предполагам, че може да се намали ако не и елиминира евентуалното джаскане...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой скоро да е сменял лагер главини (задни)?

Интересува ме марка/цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех, ще сменям в събота. NTN/SNR за 154 лева, на лагера пише NTN Japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, 
 

Аз скоро също може би ще се наложи да сменям заден лагер, колега dng ти споме марка и цени, от къде в София си ги купил, ако диагностиката потвърди - да знам къде мога да взема. 
Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, взех го от chastite.com.

 

За турера ми е SNR R17460, а за седан дават SNR R17462, който е по-евтин с 20 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как диагностицират задните лагер главини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как диагностицират задните лагер главини?

При мен поне започна да се чува едно виене откъм задницата при шофиране по магистрала/хубав път със скорост над 70км/ч - за момента само така се разбира, просто циментацията на лагера е нарушена и вие. След диагностика по слух се оказа заден десен лагер по думите на майстор, на когото имам доверие. Ще пиша след смяната дали всичко е наред. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се чува някакво странно виене от задницата и си мисля, че е лагер. Отидох на майстор, качи се той в колата, направи й един тест-драйв, като със скорост от 80-90 км.ч. рязко въртеше волана на ляво и на дясно / при което аз стисках до посиняване дръжките на вратата / и ми каза, че лагерите ми са здрави и най-вероятно е от гумите, ама те пък са хубави. Някакъв друг вариант за тест има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качваш я на стенд и завърташ гумите една по една, тогава ще се види лагер ли или гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам дали тук е мястото, но да се похваля и аз най-накрая b14022297c9403f8b7b30bc9e573c53b.jpg91d270feb08710b230c3af658e1d6938.jpg27a2f5e3b1e6898f1cd91b2d999349eb.jpg

 

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте Колеги, 

Решил съм да взема нещо е такова за Акорда -  http://bktuning.bg/product/7275/lip-spoyler-za-bagazhnik-za-honda-akord-2008-2012-sedan.html
Някой да е слагал въпросния лип, струва ли си, как е залепването към багажника, притеснява ме че няма да е достатъчно стабилно. :)

Редактирано от Plamen.Dilkinski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм слагал преди 6 години, когато още ги нямаше в БГ. Трябва да се има предвид, че липът трябва да се огъне леко по извивката на ръба на багажника. Иначе е плосък.

 

Преди две години го свалих за да сложа големия. Трябваха сериозни усилия да се разлепи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се чува някакво странно виене от задницата и си мисля, че е лагер. Отидох на майстор, качи се той в колата, направи й един тест-драйв, като със скорост от 80-90 км.ч. рязко въртеше волана на ляво и на дясно / при което аз стисках до посиняване дръжките на вратата / и ми каза, че лагерите ми са здрави и най-вероятно е от гумите, ама те пък са хубави. Някакъв друг вариант за тест има ли?

Майстора правилно те е ориентирал.Сменяш гумите и всичко  забравяш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И при мен се чува някакво странно виене от задницата и си мисля, че е лагер. Отидох на майстор, качи се той в колата, направи й един тест-драйв, като със скорост от 80-90 км.ч. рязко въртеше волана на ляво и на дясно / при което аз стисках до посиняване дръжките на вратата / и ми каза, че лагерите ми са здрави и най-вероятно е от гумите, ама те пък са хубави. Някакъв друг вариант за тест има ли?

Майстора правилно те е ориентирал.Сменяш гумите и всичко  забравяш .

 

При мен след смяна на заден десен лагер се оправи положението, но имам усещане че скоро и левия ще сдаде багажа :) При мен вариантът да е от гумите отпадна, аз карам с чисто нови.. 

Реално погледнато, дори да има виене, лагера не винаги е разбит че да се усети при тест драйв ромолене, чукане или нещо което сочи към сериозна амортизация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при въртенето на гумите на стенд нямаше особена разлика. При движение с такава скорост с която най-силно се чува лагера и при завиване на дясно (където предполагам , че е проблема) шума значително намалява. Предполагам обира лифта...след смяната ще се разбере на 100% дали е окей теста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, габарита на 7-цата преди фейса през подкалника ли ставаше, че не съм се гъзил още да гледам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,през подкалника.Не е нужно да го сваляш целия,отваряш леко предния край и си пъхаш ръката.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, довечера ще се пробвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз моя габарит го сменям през капака, не свалям подкалника. Просто махате капачката на ксенона и се отваря място за смяна.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, опитах начина който е  написал колегата goodybg и сработи :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , моторчето за пръскалките на чистачките спря да работи.

Къде да гледам за проблема преди да тръгна да разглобявам за да стигна до него.

Съмнява ме да е сдало фронта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...