Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Мерси Цецо, значи може да ги намаля с по 0.1 атм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е пълна картинката и за седан

 

gallery_31251_2199_455800.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да си подобри силата на радио сигнала при акорд 7, при мен е доста слаб вече около София и не хваща добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото на Акорд 7 е прекрасно, няма какво да се желае повече от него. Силата на радиосигнала зависи от радиопредавателите, само те могат до го усилят. Там, където няма сигнал, няма как да ти работи радиото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото на Акорд 7 е прекрасно, няма какво да се желае повече от него. Силата на радиосигнала зависи от радиопредавателите, само те могат до го усилят. Там, където няма сигнал, няма как да ти работи радиото.

Въпроса е, че на доста радиа и в София на моменти не хваща добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика ми отново мърка доволно. Ето ги и виновниците:

 

20160627_180927.jpg

 

Липсващите долни ламели на радиатора не е ясно дали са само от камъчета или от автомивки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови ли купува?
Ако са нови какви са цените ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор 280лв от морга + 70лв за нов лагер. Радиатора е нов - 240лв уж читава марка, но не знам каква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Може ли някой стоково със 17" джанти на Акорд Комби, да каже какво пише на вратата за налягането на гумите.

 

Може би Атома ще се включи, или някой друг с Тайп-С Комби?

 

Благодаря!

Сори за късния отговор но бях извън страната.

 

Ето и моята снимка:

037136395-big.jpg?r=0

 

Отностно цените за радиатора за климатик всичко зависи от това колко китайски ще е. Моя го намерих с 300 зора но благодарение на Тино, всичко пасна без проблеми. Основния проблем с радиатора е начина на закрепване на тръбите които влизат в него. На повечето места продават уеднаквени радиатори и от там идва проблема. Ето и снимки на въпросните:

 

product_1386583.jpg

 

Този не стана при мен защото долното закрепване трябва да е завъртяно на 90 градуса, като това:

 

product_1018436.jpg

 

Мисля че радиатора ми излезе около 250лв, не помня вече.

 

Когато компресора ми умря с големи връзки намерих такъв от CRV  за 250лв.Имах ядове и с него преди няколко дни, изпускаше фреон от самата снадка на самия компресор, вече е със сменено уплътнение и за сега бачка. Сега след сервизирането ме чака малко каране на слаб климатик и после смяна на дехидратора (филтъра) на радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсващите ламели на радиатора са от корозията, причинена от солта по пътищата.

Вероятно колата е от "качествените" и поддържани германки или швейцарки.

Италианците може друго да не обслужват, но климатичните им системи са на 6!

Моят радиатор беше даже по-зле.

 

Трябваше да си обслужиш напълно компресора - смяна на всички уплътнения, маслото и т.н. Така също радиаторът се сменя заедно с филтър-дехидратора. Системата неизвестно колко време е била отворена и силикагела вече не действа. Т.е. дехидратора не филтрира влагата, влезла в системата.

Сега отново трябва да се вакуумира системата, надуване с азот и ново зареждане с хладилен агент.

Пиша от собствен опит, не от прочетено!

Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, компресора е обслужен както си трябва, това че не съм го написал не значи че не е направено (много дълъг щеше да бъде поста). Радиатора е сменен миналата година със дехидратора а компресора тая година изпусна фреона, човека при който си правя климатика каза за ся да покарам така  за да изкараме всичката мизерия във филтъра и после да го сменим. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Фреона" се филтрира от машината в сервиза за климатици!

Както вече написах, функцията на филтър-дехидратора е показана в самото му наименование. Отделя водата и нищо повече.

А относно "мизерията" - обикновено влиза от пробив в тръбопроводите. Или от нефилтриран "фреон" и масло.

А дали караш на "слаб климатик" (каквото и да значи това) или не няма значение за работата на системата.

Ако не е правилно обслужена, заредена и т.н. или компресора има някакъв проблем, това по никакъв начин няма да ти помогне.

Пожелавам ти да си решиш проблема успешно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет съфорумци! Влюбих се във въпросната Хонда 7-ца от първи поглед още преди години, когато имах възможност да я покарам като служебна 20 км! Сега съм тръгнал да сменям колата и колкото повече чета, толкова повече се обърквам. Изчетох форумните теми и стигнах до следните изводи:

- ако вече не съм притежател на модела, по-добре е да търся бензинова версия?

- проблемите които мъчат модела преди 2006 и след това не са оправени?

- ако се търси дизела, да е под 200 000 реални километри (с борсите това ми се струва невъзможно)

Та все пак съм се насочил към бензин, до 9000 лв, години 2004/5 (2006 започват от 12 000+). Намерих 1-2 дизели "нов внос" които ми хвана окото 2005г., но някак си от изчетеното не ми се иска да рискувам + че евентуалната смяна на ремъка 1000 лв....

Все пак всякакви актуални съвети или предложения са добре дошли. И да подчертая, че търся седан, специално тези години комбитата хич не ми харесват с тази задница (без да засягам никой)!

Модела от 2004 бензин 2.4 преди фейслифта (с по облите фарове и стопове) има ли някакъв недостатък в сравнение с този след фейслифта?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела от 2004 бензин 2.4 преди фейслифта (с по облите фарове и стопове) има ли някакъв недостатък в сравнение с този след фейслифта?

 

 

Основите разлики са чисто козметични,(фарове, решетка, броня, халогени, волан, скоростен лост при автоматика и тн...). Фейса има борд компютър и евентуално навигация за България. Чел съм, че има разлика в автоматиците от хора които са карали и 2-та вида, но аз не мога да потвърдя.

Като цяло май това е. Ако съм забравил нещо нека някой допълни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Автоматика има разлика, писал съм тема по въпроса, по спомен разликата беше в предавателните числа на 3 и 4 скорости, но съвсем минимална.

Не разбрах за облите фарове, геометрията е една за цялата 7 ген., а разликата във фейса е в сайдмаркера (габарита), който е синкав и прозрачен, и стъклото (пластмасата) на мигача е бял а не оранжев, и свети повече в жълтия диапазон отколкото в оранжевия.

Ако си отделил 9000лв. няма какво да се чудиш, изборът ти е преди фейса. Не бих ти препоръчл да се мъчиш да търсиш евтин фейс, около тази цена, защото шансът да е бомба със закъснител е огромен, все пак читавите почват от 11-12К.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 9000лв, е вероятно да си намериш постен седан 2.0, или с повечко късмет читав дизелак, но за фейс много трудно. Преди 8-9 ,месеца изтървах 2,2 дизел; 2008 година за 10000лв....човека беше 5 минути преди мен там.....

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 9000лв, е вероятно да си намериш постен седан 2.0, или с повечко късмет читав дизелак, но за фейс много трудно. Преди 8-9 ,месеца изтървах 2,2 дизел; 2008 година за 10000лв....човека беше 5 минути преди мен там.....

Може да е било за добро това, че си го изпуснал. Много добре изглежда за тези пари. Не се знае какви проблеми има сега този човек с колата. Може пък и да е добре, само той си знае

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид това

2004_honda_accord_ex_v6_navigation_leath

 

Но явно това е за американския пазар или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имах в предвид това

----------------------

Но явно това е за американския пазар или бъркам?

Не съм виждал тук такива, вероятно е за американския пазар, но откъм дизайн (фаровете) издиша...мяза на стар Фокус... :)

Това е само мое виждане, не се разколебавай... Аз не харесвах и Авенсиса който имах, точно откъм дизайна на фаровете, че и задните, но някой го намират за красив...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих наскоро акорд 2.4 бенз. Реално за под 10 000 лв. много трудно може да намериш запазен акорд независимо от мотора (говорим за бензин). Но определено търси 2.4 двигател, малко по-скъпи са от 2.0 но разликата във вървежа е значителна, а като разход е 2-3 литра отгоре градско, но се слага газова без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имах в предвид това

2004_honda_accord_ex_v6_navigation_leath

 

Но явно това е за американския пазар или бъркам?

Ако имаш идея да правиш тунинг, било то визуален или силов, имаш доста избор, специално за визуален, какъвто нямаш за европейският, говоря за всичко по купето, вътре, вън, фарове, вежди за фарове, стопове, решетки, халогени, спойлер на задното стъклото, капаци за огледала, дръжки на вратите, ветробрани (качествени американски) и т.н. Интериор, даш борд, стелки, волан, конзола, кит осветление, неща които ако ги има за европейския Акорд (а то почти нищо няма от споменатото), ще струва 2-3 пъти повече, докато за американския Акорд са на достъпни цени, понеже има избор, и американците пръскат пари по такива неща.

 

Аз все към този тунинг клоня, но ми е хоби, така че ако не ви влече просто не ми обръщайте внимание...

 

Ако намериш такъв, но 3.0 V6 ръчка, е това вече е колекционерска кола...

 

Амерканския Акорд има два двигателя 2.4 и 3.0 шестак.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, всички части ли трябва да се поръчват принципно от USA за този модел или само някои по-специфични?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия за американския са ми много грозни, виждал съм няколко пъти по нашите пътища... ама не си заслужава, то на това сигурно и части по-трудно се намират и цените са им по-високи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава си, особено ако е 3.0 литровия двигател с ръчни скорости. Уникален автомобил. Тези Акорди също имат фейслифт, но както вече казах с малко повечко пари няма да й познаеш визията. Тези американските са и по-евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам свещите на Denso SKJ20DR-M11 струват по около 30лв бройката и се чудя дали не е по-добре да си взема направо от coxmotorparts NJK за около 145лв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж в ОЛЕКС-а имаше там един човек ги внася от щатите и ми излезнаха по 20 лв бройката преди 1 година. минах с тях вече 60к нищо им няма засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Denso SKJ20DR-M11 струват по около 30лв     ---   заслужават си парите! и няма да съжаляваш. При мен се държат по-добре от иридиевите NJK.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тъй като сме на тема запалителни свещи, някой може ли да си каже мнението за тези, на които съм качил снимка по долу. Визуално дали са добре като нагар, цвят.Не забелязах нещо фрапиращо по тях. Всички имат такъв цвят. Останах днес по свободен и им направих една инспекция. Не са ми правили проблеми за 22000км.Модела е Bosch Iridium Platinum FR 6 KI 332 S

post-32686-0-86673200-1468528618_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай друг ъгъл, в който се вижда разстоянието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези са другите.

post-32686-0-06939800-1468559114_thumb.jpg

post-32686-0-83136200-1468559628_thumb.jpg

post-32686-0-78104800-1468560020_thumb.jpg

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеди ме - ще взема Denso. Сряда ще ми пристигнат и новите оригинални дискове и накладки  :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Измери разстоянието, не трябва да е повече от 1.1, така го дават по технически данни.

Дават го между 0.9-1.1 да е нормалното.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Едното ми странично огледало (увисна), ходи напред и назад съвсем свободно....

Самото огледало вътре се движи с джойстичето-работи.

Другото странично си се прибира и отваря ел....,но това не го държи нищо и се движи хаотично.

Някой да се е сблъсквал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че някой не ти го е ударил (обърнал) и ти да не си разбрал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мойте огледала не веднъж съм ги обръщал и обръщали!

 

Връщам го на ръка в нормална позиция и натискам бутона за прибиране/отваряне и след второто натискане огледалото сработва и всичко е ОК!  / japan :worthy: /

 

Дано имаш късмет ...

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е,и при мен не веднъж са обръщани,но като ги върна в нормална позиция и натисна бутона всичко е наред.

Сега просто огледалото се движи свободно-тръгвам прибира си,натискам спирачка обръща се...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях на паркинг с прибрани огледала.

Качвам се паля натискам бутона и пасажерското се отваря а моето стои (дори не издава онзи звук знаете го).

Отворих прозореца и като бутнах ужас никакво съпротивление просто си се движи свободно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май те чака разглобяване :punch:

Чуваш ли моторчето? Темата за сваляне на мигача може и да помогне:   http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99753

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не моторчето не се чува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...