Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

И все пак съм с лип-а на TypeS, така че вероятността е доста голяма... Ех тея японци, има нещо изосновно сбъркано с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе колега, просто хората са преценили, че няма да се налага този автомибл да бъде теглен :), шегувам се.. В днешно време би трябвало каското да покрива репатрак при нужда, да не се налага разбира се.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хвърил съм око на Honda Accord 2.2CTDi. Молбата ми е да ме ориентирате каква е реалната цена на сравнително запазена бройка 2004-5 година и под 10k може ли да се намери такава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак съм с лип-а на TypeS, така че вероятността е доста голяма... Ех тея японци, има нещо изосновно сбъркано с тях.

Eдва ли японците са толкова сбъркани,   по-скоро ние. В мнооого други страни е абсолютно забрането дърпането на коли с мека връзка. В цяла европа ги качват на репатрак. 

 

За колегата търсещ карта за навигацията на фейслифт- 

http://gpsunderground.com/forum/honda/34923-honda-dvd-satellite-navigation-system-here-navteq-ver-3-90-03-2015-%5Blinks%5D.html

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, харесал съм един Акорд 7 комби, 2.2. CDTI, преди файса. Интересувам се дали някой е гледал въпросния автомобил и има ли някакви впечатления за него.

Благодаря Ви предварително!

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445427912188703&slink=bioarn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Акорд аз го гледах август месец. Беше общо взето в окаяно състояние. Трудно запали, има доста износвания, които свидетелстват за много километри. На всичкото отгоре е седял там много време и вече всички семеринги, гумени уплътнения са се свили и за мен двигателя е за коша. Отделно от тази автокъща не е препоръчително да купуваш. Почти всичките им коли са на бартер взети от България и винаги гледат да свалят каквото могат. Катализатор - задължително, гуми, акумулатор всичко, що може да бъде свалено и продадено отделно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега! Спести ми излишно разкарване до София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И все пак съм с лип-а на TypeS, така че вероятността е доста голяма... Ех тея японци, има нещо изосновно сбъркано с тях.

Eдва ли японците са толкова сбъркани,   по-скоро ние. В мнооого други страни е абсолютно забрането дърпането на коли с мека връзка. В цяла европа ги качват на репатрак. 

 

За колегата търсещ карта за навигацията на фейслифт- 

http://gpsunderground.com/forum/honda/34923-honda-dvd-satellite-navigation-system-here-navteq-ver-3-90-03-2015-%5Blinks%5D.html

 

 

Добре де а тоз репатрак как да те дръпне с лебедката? Те да не са паяци. Абе японци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди години някой беше пуснал линк за тая полезна програмка https://www.drive2.ru/l/913738/ отнасяща се за Акорд 6-та ген. Има ли такива за 7-ма генерация и отново на руски (че ми е по ясен в детайлите)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, моля за съвет!

Карам Акорд 7 (преди фейса). Иска ми се да изкарам AUX кабел от оригиналната ми система (без навигация съм). Моделът на аудио системата е 2J33. Търсих в Идей за такива джаджи, но попадам на следното :

1.Fits following head units: Accord Navi Radio, Accord Premium 6CD Radio, Accord single CD radio, Accord 6 CD Radio,Civic 1,Civic Navi Radio,Odyssey Civic 1,1sc0,1yc5,2hu2,2j30,2j32,2j34,2jl0,2jb0,2ka0,  2mb0,2p30,2p32,2p34,2pl4,2tw0,3sa0,3ts0,3yc0,3yn0,4mf1,4xb0,4yl3,7bk0,CM926R0

Както виждате точно 2J33 не присъства в списъка. Моля за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувай смело.... ще стане и на твоето радио, каквото и да е това нещо, което си намислил да купуваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата отгоре иска да каже, че няма да е лошо един линк да пуснеш към това нещо, което смяташ да купуваш.  :yes:

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах купувай смело, защото твоето радио е същото като другите изброени и разполага със същата бяла букса, която е нужда за да се свърже това устройство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти ми се случва, като завъртя ключа да запаля колата, не завърта стартера, а се чува нещо като свирене. Чува се вътре в колата, сякаш някъде отляво на шофьора. При втори опит паля без проблеми. Акумулатора не съм го сменял, понякога стрелката пада надолу при палене. Случвало ли му се е на някой и дали е от акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много разбираемо това, което се случва с колата, но на твое място първото нещо, което следва да проверя са клемите на акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес случайно попаднах на  масло- Comma x tech 5w30 цената му е много добра. Някой има ли наблюдения над него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ;) За много години ! 

 

На колко КМ сменяте маслото на скоростната си кутия ? Говоря за 2.0, с ръчни скорости. 

Какво масло да ползвам ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Replace manual transmission fluid
Use Honda Manual Transmission Fluid (MTF)

Every 120,000 km (75,000 miles) or 8 years

 

link

не съм сигурен, че е общо-достъпен , но има всички интервали за поддръжка

 

Като ако се кара в "сурови условия" препоръчват:
Every 60,000 km (37,500 miles) or 4 years

 

*сурови условия:

  • Driving less than 8 km (5 miles) per trip or, in freezing temperatures, driving less than 16 km (10 miles) per trip.
  • Driving in extremely hot over 35 °C (95 °F) conditions.
  • Extensive idling, or long periods of stop-and-go-driving.
  • Trailer towing, driving with a car-top carrier, or driving in mountainous conditions.
  • Driving on muddy, dusty, or de-iced roads.
Редактирано от D_U_D_E

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного благодаря - супер полезен линк !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес случайно попаднах на  масло- Comma x tech 5w30 цената му е много добра. Някой има ли наблюдения над него?

Имам спомен, че ти беше съсипал вече един двигател. Ако не си ти, извини ме, но ако си бил ти - очаквах да си си взел поука с компромисите с маслата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинен си.Случайно видях познат който сипа Кома на колата си и се разрових да погледна какво е маслото за к24а3. Съответно видях, че цената му е доста ниска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с въпросното масло, но дори оригиналното масло, което наливат в оторизираните сервизи е 110лв за 4те литра.

 

Дори това въпросно масло, което си харесал да е на половината цена, при смяна на 10 000км, разликата ще е 5лв на 1000км... или 50ст на 100км... Че ти даваш двайсетократно повече на 100км за гориво. Аз лично не бих правил компромис, не и когато разликата в цената е така пренебрежителна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам някой знае ли дали има и от къде може да се закупи, "опаковка" за резервна гума. За да може да се прибере в багажника. Но по-възможност да има някакви лепки,

за да стои на едно място, а не да се мести наляво, надясно... Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, специално за 1 не знам, има комплекти за по 4, от които можеш да си ползваш 1-та само, а лепките можеш да си купиш една лента от няколко метра и да си ги зашиеш, или да дадеш на някой/я шивач/ка да ти ги направи по-професионално, даже биха могли да ти ушият по размер и самият калъф.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с дизеловите акорди: 

Разбиват ли тампоните на мотора? Моя като пали, гаси се и потеглям на първа тресе. 2006-та 2,2 дизел на 143000 километра фейслифт, купих го от първия собственик със сервизна книжка.

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 270 000, от които 105 000 направени от мен, не съм имал проблем с тампони. Но нещо подобно се случи като започна да се разбива маховика - тресеше при гасене/палене и потегляне.

 

ПП: Мога ли да те помоля да пишеш с нормален шрифт и цвят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз такъв проблем за 120 хил. км. за 7 г. лично каране по български пътища не съм усетил. Потвърждавам, че при заминаващ си маховик имаше подобни шумове и тресене, което не означава, че същите не могат да са причинени и от още поне 5 други фактора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли от къде да си купя задна чистачка за комбито? Отивам вчера в Метро и си взимам Валео 30см, от години ползвам все Валео, отивам до колата и... изненада! чистачката е с някакъв накрайник, който го няма в комплекта на Валео. Сложих я вместо предна дясна, че и тя зацапваше леко, но все пак задната ми е вече доста поумряла и трябва спешно да я сменям. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел оригинална: 

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-HONDA-ACCORD-TOURER-REAR-WIPER-BLADE-2003-2008-/171290734935?hash=item27e1b93157:m:m7KPImFFM8HpLrKwk7-S1xA

 

Можеш да провериш колко струват и през Бултрако, да не излезе, че е по-евтино. Също от тук:

http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-tourer-rear-wiper-blade20032008-p-669.html

 

Ако доставката от даден сайт до UK е безплатна - ползвай Габко за доставка, ще излезе 2-3лв за една чистачка :) Можеш да провериш и немския ebay, само виж как е "чистачка" на немски.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчай си от тук (БГ, Бултрако или Юби Ко) оригинална, или си вземи на Денсо.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ясно е за ибей и Бултрако, но това ще е за следващият път явно. Сега си взех тази. Иначе има и тук, но не може да се пуска онлайн поръчка под 20лв. Трябваше спешно да сменя моята и това беше първото място, което работеше до по-късно и имаха такава чистачка. Не съм много доволен от качеството, но за мен "Шампион" са смотани чистачки. Предните ги смених с Валео и съм супер доволен. В момента по пътищата е ужасно с тая кал, а аз карам по 150км на ден и чистачките са ми много важни. Благодаря много!

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата по-добре ли чисти? Питам защото моята маже, но на мен ми е някак слаба пружината и натискът на рамото върху перото съответно е доста по-слаб. Ако в движение я натисна чисти идеално, но още не съм намерил решение за слабата пружина. Виж и при теб да не е същият случай. Иначе почти не я ползвам щото съм фейслифт и спойлера предотвратява доста успешно зацапването на задното стъкло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пружината на задната чистачка има лек.Моята беше така на сивик комби.Изчистваш я с WD 40 и после със  грес спрей я раздвигваш периодично,че от завихрянет  се зацапва яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и неоригинални да съм слагал на миналия Акорд, за 6 месеца почват да мажат. Оригиналните ми изкарват над 3 години, колкото и абсурдно да звучи - или поне преди 3 години сложих оригинална и преди 2 месеца продадох Акорда, като чистачките още не мажеха. Може да струват двойно на разните там "Шампион" и "Бош", но само краткосрочно, пък и нямам време да се занимавам с такива консумативи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пружината на задната чистачка има лек.Моята беше така на сивик комби.Изчистваш я с WD 40 и после със  грес спрей я раздвигваш периодично,че от завихрянет  се зацапва яко

Може би не съм бил ясен. Не говоря за металната пластина интегрирана в каучуковото перо, а за спираловидната пружина закачена за рамото на чистачката и въртящата се основа. Тези на предните рамена са доста по-натегнати, докато усилието на задната (при "отваряне" от стъклото) се преодолява доста по-лесно. Предполагам с годините се е отпуснала, макар че като я свалях от рамото ми се видя доста твърда, а после едвам я разтегнах за да я закача обратно към рамото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си поръчам една оригинална сега, пък да видим. Ако трябва да чисти вода е добре тази, но с всичката кал която се лепи по стъклото пак маже, но значително по-малко от старата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам спомени, че бях чел из форума за някой, който е сложил багажник (допълнителен, от тези на тавана..) на седан, но така и не можах да го открия..

Та имам седан и се чудя има ли вариант да се монтира багажник на покрива или тц. Някой разучавал ли е? Ясно, че няма фабрични/оригинални, но знам ли, може да има решение..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам спомени, че бях чел из форума за някой, който е сложил багажник (допълнителен, от тези на тавана..) на седан, но така и не можах да го открия..

Та имам седан и се чудя има ли вариант да се монтира багажник на покрива или тц. Някой разучавал ли е? Ясно, че няма фабрични/оригинални, но знам ли, може да има решение..

 

колега незнам къде си гледал но за седна 7-ма серия има на много видове греди и кутий, та даже и оригинални като тези греди

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-HONDA-ACCORD-TOURER-ROOF-CROSS-BARS-rack-02-08-/262256035632?hash=item3d0fad8730:g:EzEAAOSwa-dWo6zs

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 270 000, от които 105 000 направени от мен, не съм имал проблем с тампони. Но нещо подобно се случи като започна да се разбива маховика - тресеше при гасене/палене и потегляне.

 

ПП: Мога ли да те помоля да пишеш с нормален шрифт и цвят :)

Благодаря за отговора колега. Проблема е, че не знам преди как е било, имам чувството, че това тресене е нормално, но като ми се отдаде възможност ще се кача на друг за да сравня.

 

За шрифта ще се погрижа да не е bold, но останалото не е в разрез с правилата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...